..

.

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (39)

  • indri 08.03.2020
    Śliczne.
  • indri 08.03.2020
    5.
  • Anonim 08.03.2020
    O, Ku....
    Bordo, Ty poważnie z tymi filmami? Jeśli tak, to całe szczęście, że nie masz córki.

    A technicznie to zmień te filmy, bo to pod psychitrę podchodzi, wyrzuć średnio co drugi zaimek, pozbądź sie powtórzeń i będzie dało sie czytać.
  • Targówek 08.03.2020
    A czemu ci tak te filmy przeszkadzają?
  • Anonim 08.03.2020
    Targówek
    pokaż jeszcze dziecku Egzorcystę, Piłę i Annabell, będzie komplecik.
  • Targówek 08.03.2020
    Antoni Grycuk Chodziło mi, że pokażę jej te filmy, gdy będzie już starsza, tzn.16-18 lat.
  • Shogun 08.03.2020
    Hmm, no jakby zmienić te filmy, to byłoby o wiele lepiej.
  • indri 08.03.2020
    A co wy się wtrącacie co ma oglądać cudze dziecko, niech ogląda Killera, przecież to komedia.
  • Dariusz 08.03.2020
    Antychrysta i Nimfomankę Larsa von Triera polecam
  • Pan Buczybór 08.03.2020
    To nie jest wiersz. Proza zapisana wersami, w zasadzie wymienienie bez większej treści i przesłania. I filmy, które wymieniłeś raczej dla dzieci nie są, więc w kontekście wcześniejszych wersów tworzy się dość absurdalny i komiczny efekt.
  • Dekaos Dondi 08.03.2020
    Targówek→To tak jakby puchowej poduszce, pokazać film: "Drut kolczasty - decydujące rozdarcie'':)
  • DEMONul1234 08.03.2020
    Wszystko pięknie i ładnie, ale te filmy...
  • Bajkopisarz 08.03.2020
    Ja się na wierszach słabo znam, więc niczego wytykać nie będę, nawet tych filmów, bo w sumie to są nawet fajne (w pewnym wieku), ale ciśnie się pytanie – no skoro chciałbyś, to co stoi na przeszkodzie? Bo domyślam się, że nie bezpłodność?
  • Akwadar 08.03.2020
    zamiłowanie do milości platonicznej :)
  • Targówek 08.03.2020
    Bajkopisarz nie mam dziewczyny/narzeczonej z którą mógłbym założyć rodzinę
  • Bajkopisarz 09.03.2020
    Targówek - czyli trzeba postawić pytanie o jeden krok wstecz. Skoro chcesz mieć córkę i dobrze kombinujesz, że potrzeba Ci będzie do realizacji tego celu dziewczyna/narzeczona to co stoi na przeszkodzie, żeby ją sobie znaleźć i przy jej udziale zrealizować marzenie?
  • Targówek 09.03.2020
    Bajkopisarz na przeszkodzie stoi to, że dziś nie tak łatwo znaleźć dziewczynę, która będzie normalną osobą.
  • Bajkopisarz 09.03.2020
    Targówek - to kwestia tego, co podstawiasz pod definicję normalności. Czy definicja ta nie wyklucza aby z tego zbioru wszystkich dziewczyn, pozostawiając go pustym, a wysiłki poszukiwania bezcelowymi?
  • Kocwiaczek 08.03.2020
    Tez jestem zdania, że wypisanie tytułów filmów szkodzi. Gdyby usunąć ten wers byłoby takie niedopowiedzenie i tekst zyskałby na uniwersalności. Ogółem podoba mi się zamysł. Wyjdź do ludzi, znajdź wybrankę serca, a gdy będziesz gotowy załóż z nią rodzinę. Wtedy przekazesz dzieciom, co tylko zechcesz. Widać miłość w tym utworze. Mi się podoba. Pozdrawiam!
  • Targówek 08.03.2020
    *Wyjdź do ludzi, znajdź wybrankę serca*

    Żeby tylko to było takie proste
  • Kocwiaczek 08.03.2020
    Tomku spróbuj. Po prostu. Sam mówiłeś że odcinasz się bo nie lubisz dzisiejszej młodzieży. Ja też bywam przerażona jak patrzę na to, co się z nią dzieje. Ale pamiętaj, że są też ludzie normalni. Nie musisz lubić wszystkich. Daj po prostu komuś szansę się do ciebie zbliżyć, a nie tylko prychasz jak nieufny kocur :) drugie połówki poznaje się czasem przypadkiem, czasem w szkole, pracy, a czasem dzięki znajomym. Otwórz się na ludzi, a zobaczysz, że nie każdy jest taki zły jak ci się wydaje.
  • sisi55 08.03.2020
    Targówek Nie musisz wychodzić do ludzi, po prostu zaadoptuj sobie dzieciaka i kobita nie będzie już potrzebna :D
  • betti 09.03.2020
    Wzruszające, aczkolwiek do wiersza to tej prozie daleko. Ja nie wiem, co ludziom odbija, że na sile proze wciskaja w wersy. Poezji nie czytasz czy co?
  • cos_ci_opowiem 09.03.2020
    Niestrawne, ckliwe i naiwne dla mnie. Ale może się komuś innemu podobać, dlaczego nie.
  • Targówek 09.03.2020
    Tu lektura dla ciebie

    https://www.taniaksiazka.pl/szczerze-donald-tusk-p-1317958.html?gclid=EAIaIQobChMItt3Ly5uO6AIVSKmaCh1zwg_3EAAYASAAEgJoU_D_BwE
  • cos_ci_opowiem 09.03.2020
    Targówek xD
  • Józef Kemilk 09.03.2020
    Raczej córce nie pokazałbym tych filmów. Kiler słaby, pozostałe wulgarne. Ale Hydrozagadkę, Alternatywy 4 to już pokazuję (11 lat)
  • Targówek 09.03.2020
    Alternatyw 4 też dziecko raczej nie zrozumie, bo nie wie nic za bardzo o PRL.
  • Targówek 09.03.2020
    Psy i resztę, miałem na myśli, pokazałbym w wieku 16-18 lat, jak już by była starsza
  • Angela 09.03.2020
    Targówek na "Kobiety Mafii" powinieneś zabrać dziewczynkę : ))) Mogła by się czegoś nauczyć : ))
  • Targówek 09.03.2020
    Angela Kobiety Mafii to dobre kino gangsterskie, szczególnie dwójka. Pokazałbym jej to gdy dorośnie.Na pewno w wieku dojrzewania nie pokazywałbym jej ogłupiających dzisiejszych bajek typu Ben Ten (uwielbiane niestety przez brata) czy Bliźniaki Cramp(o których już kiedyś pisałem tekst). Puszczałbym np. Boba Budowniczego, który przekazuje jakieś wartości w przeciwieństwie do tamtych koszmarków.
  • Angela 09.03.2020
    Targówek no tak z filmów Vegi nauczy się np: jak poprawnie "ciągnąc druta", bo tego akurat
    w jego filmach nie brakuje.
    I pytanie do ciebie obrońco moralności, jak możesz oglądać takie filmy?
  • Targówek 09.03.2020
    Angela a kto w jego filmach ciągnie druta? Gangsterzy.
  • Angela 09.03.2020
    Targówek połowa damskiej obsady większość czasu na planie zdjęciowym spędziła na kolanach.
    Zaiste wartościowe kino.
    Kup ty se lepiej rybkę albo chomika, tak będzie lepiej dla wszystkich.
  • Józef Kemilk 09.03.2020
    Targówek Nowy system coraz bliższy staremu
  • Antonina 09.03.2020
    Zestaw sympatycznych życzeń odnośnie przyszłości. Chwyta za serce.
  • Puchacz 09.03.2020
    Chciałbym mieć śliczną dupeczkę...
    Sympatyczne życzenia. Trzeba mieć tę mięsień sercowy u tępych bydląt.
    Klasyczny gniot.
  • cos_ci_opowiem 09.03.2020
    Chciałbym mieć śliczną dupeczkę to dobry start do znacznie lepszego utworu... :D
  • Puchacz 09.03.2020
    W wypadku tego autora na pewno.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania