Co o tym myślicie? Szkoła zniszczyła mi psychike

Gdy chodziłam do szkoły to chyba pod koniec marca jak chodziłam do 3 klasy technikum ją zamkli i całe szczęście. Miałam dość tej budy. Nauczyciele byli gotowi mnie nie przepuścić. Dzięki temu zdalnemu nauczaniu skończyłam szkołe. Inaczej bym się chyba zabiła bo nie dałabym rady wytrzymać psychicznie tego dziadostwa.

Średnia ocena: 1.9  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Grain 03.01.2022
    A udział własny.
    Jest coś takiego i to raczej główny składnik każdego dziadostwa.
  • Grain 03.01.2022
    Jedynka to nie ja.
  • Pan Buczybór 03.01.2022
    wow
  • Ant 03.01.2022
    Jak dziadowska szkoła to dobrze że ją zamkli
  • pansowa 03.01.2022
    A długo będziesz nas katować tym dziadostwem?
  • D.E.M.O.N 04.01.2022
    haha, dosadnie, dokładnie :D
  • Jeżeli jest "dziadowski", to powinno być "dziadoWstwo", ale w słownikch oficjalnych jest forma dziadostwo. Dlaczego? Co na to Pan Miodek oraz inni językoznawcy?
  • cos_ci_opowiem 04.01.2022
    Jest jeszcze jedno słówko z podobnym "problemem", przez co wydaje się być utworzone od nazwy ptaka, choć wcale tak nie jest.
  • cos_ci_opowiem kiedyś w języku polskim występowało słowo mieśćce. Zamieniło się w miejsce. Niektórzy, zwłaszcza dzieci mówią dwajścia, zamiast dwadzieścia. Może to jest ten proces językowy? Nie wiem.
  • Robes Pierre 03.01.2022
    Już myślałem, że Cię ksiądz katecheta molestował...
  • D.E.M.O.N 04.01.2022
    Pan od W-Fu się za długo patrzył w oczy...
  • IQ Ci się podnosi, myślę że niedługo zaczniesz stosować interpunkcję, z dwa roki na opowi i mensa otworem, może nawet w pół, jak będziesz konsekwentna.
  • DrV 04.01.2022
    Dokładnie
  • D.E.M.O.N 04.01.2022
    yanko wojownik 1125 - trening czyni mistrza, choć ja bym takiemu wróżeniu nie ufał :P
  • D.E.M.O.N, Filtr UV, jako zapobieżenie nastąpienia zjawiska.
  • D.E.M.O.N 10.01.2022
    yanko wojownik 1125 - chyba UV 500 :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania