Co myślicie o moim życiu?

Mam 20 lat. Za niedługo będę miała 21. Obecnie mieszkam na wsi z rodzicami. Skończyłam technikum hotelarskie z trudem. Nie mam matury ani egzaminu zawodowego. Pracuje na zmywaku. Nie zamierzam się już dalej uczyć. Ciągle próbuje zdać prawo jazdy i nie mam zamiaru się poddać mimo że oblałam już 8 egzaminów. Potrafie jeździć tylko na egzaminie się stresuje i robie idiotyczne błędy. Mam tylko 158 cm wzrostu i ważę 55 kg. Nie mam żadnych znajomych. Wolny czas spędzam sama albo z bratem. Bardzo lubię jeździć na rowerze i spacerować.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • To nie jest odpowiednie miejsce na takie pytania.

    Ogólnie, forum publiczne to nienajlepsze miejsce na poszukiwanie własnej wartości. Przede wszystkim nikt cię tu nie zna. Opisałaś się przez pryzmat szeroko przyjętych wartości społecznych czy statutowych. Po takim opisie od razu wpadniesz w szufladkę, choć może w inną u każdego czytelnika.

    Wiec, jeśli mogę cokolwiek doradzić, spytaj tych, co znają cię osobiście. A jak nie masz kogo, spytaj specjalisty, który cię pozna lepiej zanim podpowie ci jakie pytanie faktycznie powinnaś sobie zadać.
  • cos_ci_opowiem 01.01.2022
    Myślę, że powinnaś zacząć pisać powieści, jesteś bardzo utalentowana. Może i jakiś tomik poezji po drodze byś jeszcze mogła wydać?
  • Targówek 01.01.2022
    Myślę, że kijowe

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania