Pokaż listęUkryj listę

To nie jest wizja świata, lecz jego prawdziwa przyszłość. Czeka nas straszny komunizm

Oto wizja świata w najbliższej przyszłości! Przeczytaj uważnie, co grozi ludzkości. Tu nie chodzi o katastrofy ekologiczne czy bankructwo ekonomiczne, ale o to, że świat zmierza w stronę komunizmu, tym razem najstraszniejszego, jaki można sobie wyobrazić.

 

Komunizm to nie hasła typu wolność, równość etc., lecz zniewolenie człowieka przez pozbycie go wszelkiego rodzaju własności i praw, a przez to czerpanie z tego korzyści przez wybranych, którymi są politycy, banki i korporacje.

Świat nigdy nie był i nie będzie rajem dla wszystkich, lecz tylko dla wybranych i aby świat przetrwał w swojej postaci oparty o Wielki Kapitał, musi niestety zapanować komunizm, inaczej sobie z ludzkością nie poradzą ci rządzący!

Proces ten się już rozpoczął, a jego demon nazwa się on: aborcja, depopulacja, globalizacja, korporacjonizm, numeryzacja, tzn. pozbawienie człowieka cech osoby na rzecz numeru, segregacja, demoralizacja i ateizacja, ale to początek.

Zaczęło się od zbrodniczych rewolucji i rozwija się przez proces niszczenia własności, tradycji i kultury, w tym religii oraz co najważniejsze to rodziny, bo promuje się patologię seksualną jako objaw wyższej formy wolności i kultury (np. kultura anus-centryczna jako źródło przeżyć duchowych). A czyni się to po to, aby upokorzyć godność człowieka, a potem nim zarządzać jako zwierzęciem - istotą bez iskry Boga.

Jednak patologiczny seksualnie osobnik nigdy nie będzie wolny, bo jest zniewolony przez swoje cechy (delikatnie mówiąc).

Wmawia się ludziom, że to sprawa genów, zatem jest to niby usprawiedliwione. Lecz sprawą genów jest też pedofilia i nekrofilia, czy to też usprawiedliwimy?

 

Istnieją trzy podstawowe obszary życia człowieka, które zostały zdominowane przez korporacje i polityków je popierających: to jest żywność, czyli uzależnienie człowieka od żywności produkowanej przez korporacje, wypoczynek i zdrowie, czyli ograniczenie swobody człowieka, przymusowy wiek pracy i lecznictwo w rękach karteli farmaceutycznych oraz sfera duchowa, czyli redukcja uczuć religijnych na rzecz popularyzowania przeżyć zmysłowych, opartych o treści seksualne (krótko mówiąc chodzi apoteozę pornografii).

Nigdy świat nie był tak spornografizowany, czyli przepełniony pornografią, jak współcześnie: to są media i przemysł rozrywkowy na tych usługach.

 

Zwróćcie uwagę, że obozy koncentracyjne te hitlerowskie i bolszewickie pokazały, co można z człowiekiem zrobić. Teraz wskutek segregacji ludzi powstaną elektroniczne obozy koncentracyjne - to początek zniewolenia.

Pamiętajcie też, że niemieckie obozy koncentracyjne we współpracy z totalitarnymi systemami budowały korporacje i na tym zarabiały (zob.: proces IG Farben). To one chcą w interesie własnego zysku rządzić światem, do tego wykorzystują nawet broń biologiczną: wszystkie katastrofy z wirusami są skutkiem sztucznego działania - to wymysł laboratoriów pracujących na potrzeby korporacji. Mechanizm jest prosty: stwarza się sztuczne zagorzenie, produkuje się środki ochronne i je się sprzedaje, a kto się nie podporządkuje, ten ginie w elektronicznym obozie koncentracyjnym. Aby tak działać, trzeba wprowadzić komunizm - zniewolenie człowieka poprzez odebranie mu wszelkich praw oraz własności.

Świat nie jest rajem, tu rządzi szatan, a zło ma jedna cechę i to niezmienną, że ulega samozagładzie - oto nadzieja ludzkości.

......

Dopisane później:

 

Dodatkowo polecam podręcznik akademicki z dziedziny seksuologii napisany rzez wybitnego profesora medycyny Kazimierza Imielińskiego, zob.:Kazimierz Imieliński, "Zarys seksuologii i seksiatrii", Państwowy Zakład Wydawnictw Medycznych, Warszawa 1982 (polecam rozdział pt. "Patologia seksualna", s. 146-278).

 

Komu mamy wierzyć? Naukowcom lekarzom czy genderowym politykom?

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (207)

  • poco 28.07.2021
    Autor niestety ma rację.
  • Matt Custor 28.07.2021
    Trzymaj się! Nie poddawaj się trollom ani systemowi!

    Twoje wierszą są super, zawsze je wysoko oceniałem!

    Masz talent, wykorzystaj to "pro publico bono"!

    Pozdrawiam!
    MC
  • pansowa 28.07.2021
    Matt Custor :)))
  • poco 28.07.2021
    Matt Custor Dziękuję Ci. Ale na marginesie co do systemu muszę Ci napisać że potrafi on złamać i nie piszę tego bo gdzieś to wyczytałem ale sam tego doświadczyłem na własnej skórze kilka lat temu. Można być "twardym" dopóki nie dadzą Ci do zrozumienia że masz dzieci.
  • Matt Custor 28.07.2021
    poco

    Świat nie jest rajem, tu rządzi szatan, a zło ma jedna cechę i to niezmienną, że ulega samozagładzie - oto nadzieja ludzkości.
  • kigja 28.07.2021
    Przestań histeryzować już z tymi jedynkami! Każdy, kto tu publikuje dużo i często dostaje jedynki! Kuźwa, beczysz, jak dziecko. Ogarnij się i olej oceny!

    Spójrz jakie dostajesz komentarze i co wnoszą w treść twojego życia.
    Reszta to tło.
  • Matt Custor 28.07.2021
    To poczytaj sobie, jakie przerażająco chamskie komentarze pisali niektórzy użytkownicy.

    Pisałem o tych jedynkach, bo mam prawo się sprzeciwić i basta! Człowiek, który się nie sprzeciwia, potwierdza, że się zgadza!
  • kigja 28.07.2021
    Matt Custor

    Każdą mowę nienawiści możesz zgłosić adminowi, tylko nie histeryzuj i nie pisz o tym w kółko, bo sama teoria nie przyniesie pożytku a jedynie śmieszność.

    Matt Custor, śmieszny pan, który ciągle pisze o chamskich komentarzach, lecz nic z tym faktem nie robi. W dodatku histeryzuje, jak baba jarmarczna.
    ?
  • poco 28.07.2021
    tylko że to zło istnieje od kiedy trwa świat
    ulega zagładzie w jednym miejscu i rodzi się w innym
    można (trzeba) żyć nadzieją lecz przychodzi chwila że masz dość i zamykasz się w swoim (w miarę możliwości które są bardzo ogranicznone) świecie
  • Matt Custor 28.07.2021
    Jeśli istnieje Bóg, to zło musi mieć swój koniec.
  • poco 28.07.2021
    Matt Custor ja mam wątpliwości co do istnienia jakiejś Siły Wyższej
  • Matt Custor 28.07.2021
    poco

    Sprawa Boga to sprawa wiary. Idea Boga jest korzystna, bo chroni człowieka przed poczuciem nicości, czego żaden materialistyczny światopogląd nie uczyni.
    Kończę pisanie, bo muszę teraz coś ważnego zrobić.
    Pozdrawiam!
    MC
  • poco 28.07.2021
    jest korzystna
    tylko co jeśli jest ona jest tylko ideą?
    szczęśliwi Ci którzy posiadają łaskę wiary
    może to jest sposób na (prze)życie?
  • Szpilka 28.07.2021
    "Jednak patologiczny seksualnie osobnik nigdy nie będzie wolny, bo jest zniewolony przez obsesję zboczenia.
    Wmawia się ludziom, że to sprawa genów, zatem jest to niby usprawiedliwione. Lecz sprawą genów jest też pedofilia i nekrofilia, czy to też usprawiedliwimy?"

    Homoseksualizm to nie zboczenie, ów występuje też u zwierząt, wg Twojego dictum wychodzi, że zwierzęta są zboczone, doprawdy? ?

    "Homoseksualne z natury: zalicza się do nich już prawie 1500 gatunków zwierząt
    Robią to ssaki, ptaki, a nawet owady. Tylko po co?

    (...)

    U niektórych gatunków homoseksualizm zwiększa szanse piskląt na przeżycie. Okazuje się, że pary samców mogą z powodzeniem zajmować się wysiadywaniem jaj i opieką nad potomstwem. Tak jest np. u pingwinów Humboldta. Ich skłonności stały się głośne dzięki rodzicom zastępczym z ogrodu zoologicznego w Bremerhaven. Samce o imionach Z i Vielpunkt przygarnęły odrzucone przez heteroseksualnych rodziców jajo. Podobna historia zdarzyła się w nowojorskim zoo. Roy i Silo wysiedzieli wspólnie jajo, z którego wykluł się również samiec o imieniu Tango."

    https://www.focus.pl/artykul/homoseksualne-z-natury-po-co-zwierzeta-kochaja-quotinaczejquot
  • Patriota 28.07.2021
    Przecież samce pingwinów wysiadują i osłaniają jaja w czasie zamieci, gdy samice wypływają w morze w celu odbudowy masy tłuszczowej po trudach macierzyństwa i początkowej wyczerpującej opieki nad jajami. Nie jest to żaden dowód na ich homoseksualizm. Niestety, ale młode pingwinięta wykluwają się wyłącznie z jaj wytworzonych przez pary heteroseksualne. Ale pierniczysz Szpilka.
  • Szpilka 28.07.2021
    Patriota

    A przeczytałeś cały artykuł?
  • kigja 28.07.2021
    Szpilka,

    Wysiadywanie jajek przez samce nie jest czymś nieznanym i abstrakcyjnym.

    Patriota oglądał ten sam film przyrodniczy, co ja w którym samce przez pół roku wysiadywali jajka tocząc się w gromadne koło z innymi smcami.
    Czy robi to z nich homosiów? Szpilka...

    Pytanie, czy podane w przykładach samce ze sobą kopulowały, bo od kopulacji zaczyna się podszewka...

    Inaczej to zwykła przyjaźń.
  • kigja 28.07.2021
    samce wysiadywały*** ech
  • Patriota 28.07.2021
    kigja w życiu nie widziałem homoseksualnego kota lub psa, choć na co dzień mam z nimi do czynienia. Szpila po prostu chrzani. A u pingwinów akurat to naturalne, że samce wysiadują jaja. Malo wysiadują, one ich bronią jak niepodległości, kosztem własnego życia.
  • Szpilka 28.07.2021
    Kigja

    No tu jest kluczowe zdanie - "U niektórych gatunków homoseksualizm zwiększa szanse piskląt na przeżycie."

    Nie pamiętam, jaki to gatunek małp, ale one uprawiają stosunki seksualne świadomie, często dla rozładowania napięcia, a np. delifiny gwałcą samice, człowiekowi się wydaje, że tylko on tak może ?
  • Szpilka 28.07.2021
    Patriota

    Sam chrzanisz, może znajdę video jak pies kurę gwałci, homoseksualizm wystepuje u zwierząt i twoje zaprzeczanie tego faktu nie zmieni!

    A psy widziałeś, jak skaczą na siebie? To homosie dopiero!
  • kigja 28.07.2021
    Patriota
    A ducha świętego widziałeś?
    hahahaha

    Ale ci przygryzłam, co hahahaha
    ~~~

    Ja też nie widziałam żadnego psiego geja, ale czytałam, że takie przypadki mają miejsce....

    Świat jest pełen cudów :]
  • Patriota 28.07.2021
    Szpilka ty wierzysz w te bzdury? To pewnie wnuki tych "naukowców", którzy udowodnili wyższość rasy aryjskiej nad pozostałymi, wówczas to robiono na potrzeby nazi, dziś takie pseudobadania i pseudownioski powstają na potrzeby homo.
  • kigja 28.07.2021
    dogryzłam***
    hahaha
  • Patriota 28.07.2021
    kigja nie wykluczam, że wśród psów raz na jakieś sto tysięcy przypadków też jakiś zbok się znajdzie. Ale to choroba psychiczna, a jakiś pseudobadacz będzie wrzeszczał, że to zwiększa szanse przeżycia gatunku. Niby jak?

    Smieszy mnie jak Szpilka łyka te wszystkie netowe rewelacje.
  • kigja 28.07.2021
    Szpilka

    Rozumiem. Tak bywa. Najgorsze jest to napięcie seksualne na pięcie...
    hahaha
  • kigja 28.07.2021
    Patriota
    A ty miewasz napięcie seksualne? I co robisz, jak cię dopadnie?
    Weź powiedz :)))
  • Patriota 28.07.2021
    Zboki to niedługo udowodnią homoseksualnych kosmitów, żeby tylko swoje chore wizje uzasadnić.
  • Szpilka 28.07.2021
    Patriota

    Look!

    Pies gwałci kurę, krótkie - ponad minutę.

    https://www.youtube.com/watch?v=SC2YKygit_U
  • Matt Custor 28.07.2021
    Szpilka

    Polecam podręcznik akademicki z dziedziny seksuologii napisany rzez wybitnego profesora medycyny Kazimierza Imielińskiego, zob.:Kazimierz Imieliński, "Zarys seksuologii i seksiatrii", Państwowy Zakład Wydawnictw Medycznych, Warszawa 1982, (polecam rozdział pt. Patologia seksualna, s. 146-278).

    Komu mamy wierzyć ? Naukowcom lekarzom czy politykom?
  • Patriota 28.07.2021
    Szpilka mój kot jak się szczepił z kotem sąsiada, to o mało serca mu nie wyrwał z piersi z tej miłości. Później przez tydzień sam nie mógł chodzić z biedny, to taka gra wstępna była. A teraz patrzą na tęsknie się zza płota.
  • kigja 28.07.2021
    Nie znasz całego świata.

    Czytałeś o 40 paroletnim facecie, którego ojciec wywlókł do dżungli, żeby ochronić jego i jego brata przed śmircią?
    Chłop nigdy w życiu nie widział babki, nie czuje żadnego napięcia seksualnego. Luz blues. I uwielbia jeździć samochodem. Pewnie zostanie piratem drogowym....

    Świat jest ogromny i skrywa jeszcze wiele tajemnic.
  • kigja 28.07.2021
    Szpilka

    Ale to jest normalne wśród zwierząt! A ten psiak to jeszcze szczeniaczek!
  • Szpilka 28.07.2021
    Patriota

    Tu masz nastepne video - wielki pies chce posunąć kurę, też bzdury?

    https://www.youtube.com/watch?v=fKE_4NIsSo0

    Z tego co pamiętam, w Polsce biega dużo bezpańskich psów, wielokrotnie widziałam, jak pies na drugiego wskakiwał!
  • Szpilka 28.07.2021
    Kigja

    Widziałam dorosłe psy, jak na siebie włażą w celach seksualnych, bo wykonywały ruchy frykcyjne, nie wiem, czy trafiają do celu, ale się seksują dwa psy, a nie pies z suką ?
  • Szpilka 28.07.2021
    Matt Custor

    Znam tę publikację, zapomniałeś, że dziś wiemy dużo więcej ?
  • Szpilka 28.07.2021
    Patriota

    Nie, kościółkowe udowadniają, że białe jest czarne, a czarne białe ?
  • Szpilka 28.07.2021
    Kigja

    Arogancja człowieka, nawet spotkałam takiego, który twierdził, że tylko człowiek może orgazm przeżywać, otóż nie, zwierzęta też mają prawo do orgazmu ?
  • kigja 28.07.2021
    Szpilka

    W więzieniach samce pewnego gatunku ssaków kopulują ze sobą na potęgę, a powiedz do niego, że jest gejuchem, to twarz ci spierze na miazgę.

    Pewne okoliczności powodują zmienności...
  • kigja 28.07.2021
    Szpilka

    Świnie przeżywaja orgazm 30 minut i jak tu nie chcieć być świnią...
    hahaha
  • Szpilka 28.07.2021
    Kigja

    Hahhahahaha, o kacza zupa, dlaczemu my tak krótko? To niesprawiedliwe!
  • Patriota 28.07.2021
    Parlament eurogejski powinien uchwalić, że to prawo człowieka.
  • kigja 28.07.2021
    Szpilka

    Zapytaj o boga, przecież to on nas stworzył na swoje podobieństwo...
    Może pomylił nas ze świnią...

    hahahaha
  • Szpilka 28.07.2021
    Kigja

    W rzeczy samej, bardzo celny argument, kopulują jak samce, choć nie muszą, wystarczy Renia Rączkowska ?
  • Szpilka 28.07.2021
    Kigja

    Hahahahhaah ? Chociaż organy wewnętrzne mamy podobne do świńskich ?
  • kigja 28.07.2021
    :)))))))))))))))))))))))))))
  • kigja 28.07.2021
    Szpilka

    Czyliśmy siostry i bracia od świni ???
  • Patriota 28.07.2021
    kigja szpilka to nawet podobna.
  • Szpilka 28.07.2021
    Kigja

    Od świni, a nie zachowujemy się jak świnie? Zachowujemy ? Rządzących trzeba odpiłowywać z ryjami od koryta.
  • kigja 28.07.2021
    Patriota

    Teraz to przezywasz i jak z tobą postępować?
    Zgłosić cię?
    Idę, bo ty nie potrafisz normalnie rozmawiać, tylko od razu przezywasz a w realu to może i nawet bijesz.
    Masz coś z głową.
  • Patriota 28.07.2021
    Szpilka ty idź odpilowywać Merkel, bo pierdzi w stołek już szesnaście lat stara tabaza.
  • Szpilka 28.07.2021
    Kigja

    To przeca troll, wystarczy, że mu nie przytakujesz i już chamstwo z niego wyłazi. Huk z trollem!
  • Patriota 28.07.2021
    Szpilka przeca ty wy świnie ludziom stawiacie za przykłady. Nie napisałem, że podoba z fizys, bo jej nie znam, ale z charakterku.
  • Szpilka 28.07.2021
    Patriota

    Huk z tobą, inaczej nie potrafisz, boś troll!
  • kigja 28.07.2021
    Patriota

    Swinie są słodkie i inteligentne!
    Jedź na wyspę świń!

    Szpilka jest inteligentna, ale nie wiem, czy słodka...
    hahahahaha
  • kigja 28.07.2021
    Szpilka

    Masz rację, tylko troll tak się zachowuje.
    Bajó :)))
  • Patriota 28.07.2021
    Szpilka to nie dawaj ludziom świń za przykłady. Czy chcesz może udowodnić, że homosie się na nich wzorują. Toś trafiła kulą w płot.
  • Szpilka 28.07.2021
    Patriota

    Też jesteś stary i tu trollujesz, może ciebie odpiłować najpierw?
  • Patriota 28.07.2021
    Właśnie widzę na własne oczy, jakie są kochane.
  • Szpilka 28.07.2021
    Kigja

    Ciao, niech sobie na innych poużywa, ubliżanie to jak seks dla niego, no cóż..., jakoś się trzeba zaspokoić ?
  • Patriota 28.07.2021
    Szpilka odpiłuj Makrelową, czuj się wysłannikiem dobrych mocy. To ona zaprosiła "gości" herzlich willkommen. Ale może i dobrze, że sprowadziła, szybciej powstanie kalifat.
  • kigja 28.07.2021
    Patriota

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualne_zachowania_zwierz%C4%85t
  • kigja 28.07.2021
    Szpilka

    hahaha, strzał w dyszkę! ?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualne_zachowania_zwierz%C4%85t
  • Patriota 28.07.2021
    kigja no i?
  • kigja 28.07.2021
    Patriota
    No i że bywają przypadki kopulacji dwóch samców u zwierząt.
    Normalka.
    xd
  • Szpilka 28.07.2021
    Patriota

    Zagadka Stuhra dla ciebie ?

    1. Zaimek osobowy w drugiej osobie liczby mnogiej - WY
    2. Imię męskie Piotr po francusku - PIERRE /czyt. pier/
    3. „Tak” po rosyjsku - DA
    4. i Twoje ulubione: „kłamstwo” po angielsku LIE /czyt. laj/
  • Szpilka 28.07.2021
    Kigja

    Nom, takie cóś ongiś czytałam ?
  • Patriota 28.07.2021
    kigja wiadomo, że odchyłki się zdarzają wszędzie. W znormalizowanej produkcji, w przemyśle też. Od tego jest kontrola jakości, żeby wadliwe egzemplarze usuwać.
  • Szpilka 28.07.2021
    Patriota

    A co to mój kraj, że mam o niego bić? W różnych krajach pomieszkuję, Polska jest moją ojczyzną, zapamiętaj raz na jutro.
  • Patriota 28.07.2021
    Szpilka no i dobrze, myślałem że się wynarodowiłaś.
  • kigja 28.07.2021
    Patriota
    Od tego jest kontrola jakości, żeby wadliwe egzemplarze usuwać.

    Masz na myśli aborcję, eutanazję, morderstwo?
    W zasadzie to, co masz na myśli?
    Eliminacja poprzez tworzenie getta?
    A niby taki dobry jesteś i kochasz bliźniego swego, a jednak nie każdego...
    Wśrod katolików również są zboczeńcy, nawet nie wiem, czsy nie najwięcej...
  • Patriota 28.07.2021
    kigja użyłem zbyt skomplikowanej metafory. W rolnictwie nazywa się to wyrywaniem chwastów. Nawet Jezus wspominał o kąkolu.
  • Grain 28.07.2021
    Szpilka raczej bym się nie doczytał jak samiec zapładnia samca, potem znoszą kraszanki, z których się wykluwa pisklę.
  • Szpilka 28.07.2021
    Grain

    Nie jestem za promocją homoseksualizmu, ale on jest i trzeba go akceptować, bo cóż innego? Wymordować tych ludzi?
  • pansowa 28.07.2021
    Szpilka To katolskie barany ze średniowiecza.
    Wtedy przecież nie było homoseksualizmu.
    Jest dopiero teraz na skutek gender i LGTB.
  • Grain 28.07.2021
    Szpilka On jest i będzie, tolerancja takich osób - jak najbardziej. Akceptacja nie.
  • Szpilka 28.07.2021
    Pansowa

    Tolerancji brak i tyle.
  • Szpilka 28.07.2021
    Grain

    A dlaczego nie akceptować, skoro tego się wyleczyć nie da? No co ci ludzie mają zrobić ze sobą, nie żyć, tylko w kącie na śmierć czekać?
  • pansowa 28.07.2021
    Szpilka A czym jest brak tolerancji jak nie ciasnotą umysłową z zablokowaną empatią?
    Jeśli się z Tobą nie zgadzam w sprawie szczepionek to jesteś mój śmiertelny wróg?
  • Szpilka 28.07.2021
    Pansowa

    Skąd, dlaczego zaraz wróg? Każdy ma prawo do własnych poglądów, żeby je zmienić potrzeba czasu, to tak jak z wierzącymi, czy można tak z miejsca odwieść kogoś od wiary? Tylko czasem się udaje ?

    Ja mam tylko cichą nadzieję, że wkrótce wszystko się wyjaśni i wyjdzie na moje, a jak nie wyjdzie, to też dobrze, to jest właśnie tolerancja.
  • pansowa 28.07.2021
    Szpilka Bez komentarza :)
  • Grain 28.07.2021
    Szpilka Homoseksualizm jest odwracalny /być może nie u wszystkich/, uwarunkowany społecznie, wyniesiony z wychowania, dorastania. Są na to dowody naukowe, z praktyk lekarskich. Pewna Włoszka, praktykujący w tej specjalności lekarz, była nawet ciągana po sądach i zmuszana do nieupubliczniania tych danych.
    Ja nie każę tym ludziom czekać na śmierć w kącie /pokarz mi kto/ niech korzystają z pomocy specjalistów, niech się nawet spełniają seksualnie. Tylko i aż niech nie narzucają tych zachowań innym, zwłaszcza dzieciom.
  • pansowa 28.07.2021
    Grain pokaż przez samo ż.
    Taka ortografia jaki mózg.
  • Szpilka 28.07.2021
    Grain

    Homoseksualizm występuje też u zwierząt, popatrz wyżej, zapodałam link do artykułu, czyżby natura się pomyliła? Dlaczego zatem ludzi potępiać? Zwierzęta też powinniśmy do specjalistów zaprowadzić?
  • Grain 28.07.2021
    Szpilka jeżeli zależy tobie na tym, żebym przyznał rację - to przyznaję. Z jednym zastrzeżeniem - potomstwa z tego jeszcze chyba jeszcze nie było. Ale wszystko przed nami, od czego tuzy intelektu.
  • Arysto 28.07.2021
    Grain Ale kumasz, że to nie jest tak, że dziecko spojrzy na homoseksualistów i nagle stanie się homoseksualne? ;) Czy wyobrażasz sobie jakąś magiczną homo-power, która zamienia ludzi w homoseksualne osoby?
  • Arysto 28.07.2021
    Grain Jeśli za punkt honoru w życiu człowieka uznajesz wydanie potomstwa, to dlaczego nie pójdziemy krok dalej i zrobimy selekcji genetycznej, w której zabronimy rozmnażać się debilom i patoli? Przecież skoro naczelnym sukcesem heteryków jest wydanie potomstwa, to raczej powinniśmy docierać do jakichś standardów wychowania, wyedukowania i optymalnej puli genetycznej, zamiast po prostu dać się ruchać komu popadnie ;) Jeśli sukcesem w życiu jest posiadanie dziecka, to raczej cywilizacja kiepsko obrała sobie priorytety.
  • Grain 28.07.2021
    Arysto jesteś wynaturzonym mędrkiem z wynaturzanej cywilizacji. Co ta za sukces posiadanie iluś tam odbytów lub głębi gardeł.
  • Grain 28.07.2021
    Arysto od kumania jesteś ty, z naciskiem na kumkanie i rady mądrej żaby..
  • Arysto 28.07.2021
    Grain Uuu, widzę, że mamy kryptohomo. Wszystkie myśli sobie sprowadza do ruchańska. Może nawet incel. Najgorsze combo. Szczerze współczuję.
  • Grain 28.07.2021
    Arysto Jehowi mają podobnie uprane mózgi.
  • Arysto 28.07.2021
    Grain Tobie w kwestii prania też widzę, że niczego nie brakuje :)
  • Szpilka 28.07.2021
    Grain

    A dziękuję, potomstwo to już inna bajka ?
  • Grain 28.07.2021
    Teraz to Szwejk musiałby powiedzieć - zuchwałe są te pedały i nachalne
  • kigja 28.07.2021
    hahahahaha

    Idę, bo czuję się zgwałcona zbyt dużą ilością informacji...

    hahaha
  • Patriota 28.07.2021
    Szpilka, jakby byś dostała trzy dawki wiagry, to pewnie to samo byś zrobiła.
  • Szpilka 28.07.2021
    Patriota, wiagra raczej panom się bardziej przydaje ?
  • Patriota 28.07.2021
    Szpilka a ten pies to pan był?
  • Szpilka 28.07.2021
    Patriota

    Nie, pan stał i się przyglądał, jak pupil sobie dogadza ?
  • Patriota 28.07.2021
    Szpilka trzeba zgłosić ten film do towarzystwa opieki nad zwierzętami, pan trafi za kraty, a pupil do schroniska. Nie czułaś solidarności płciowej z kurą?
  • Szpilka 28.07.2021
    Patriota

    Hahahahahha, to nie moja kura, to co mnie to? A może jej dobrze było, dlaczemu mam zwierzętom radość odbierać?
  • Patriota 28.07.2021
    Czyli te badania udowadniają, że homo się uzwierzęcają. Dziękuję.
  • Szpilka 28.07.2021
    Patriota, skąd, zawsze tacy byliśmy, tylko kościółek przekłamał ?
  • Patriota 28.07.2021
    Szpilka, doczytaj kto zniszczył Sodomę i Gomorę i nie gadaj po próżnicy.
  • Szpilka 28.07.2021
    Patriota, ale to mity starozakonne, bez urazy ?
  • kigja 28.07.2021
    Patriota

    W starożytnej Grecji znany był homoseksualizm, więc bądź łaskaw nie pitolić farmazonów.
  • Patriota 28.07.2021
    kigja rozpusta zawsze była znana, nihil novi sub sole.
  • kigja 28.07.2021
    Pewne okoliczności powodują inności...
  • pansowa 28.07.2021
    W każdym pokoleniu rodzi się ok 10% inności seksualnych.
    Czyżby bozia nieustannie się myliła?
    Gdzież takie info dotrze do pustego łba.
  • kigja 28.07.2021
    Sam masz pusty łeb.
  • Patriota 28.07.2021
    kigja +
  • kigja 28.07.2021
    Patriota
    Nie plusuj mnie.
    Typ mnie tak samo obraża, jak ty. Jesteście siebie warci.

    Już ja bym zrobiła z wami porządek, ale nie mogę, bo bym dostała dożywocie...
  • Patriota 28.07.2021
    kigja, plusem po prostu poparłem Twoją wypowiedź.
  • pansowa 28.07.2021
    kigja to miło
  • pansowa 28.07.2021
    Tylko wiedzą szwankuje
  • Arysto 28.07.2021
    Dzięki za artykuł. Ten kwik daje mi nadzieję, że dzieje się w dobrych kierunkach ;)
  • Matt Custor 28.07.2021
    Ja również dziękuję, też i za uwagę!

    Kwiczą, ale w ten sposób zaczną myśleć.

    Przebudzenie ze snu oszustwa korporacyjno-globalizacyjnego się zaczyna!

    Pozdrawiam!
    MC
  • Arysto 28.07.2021
    Matt Custor Znaczy, sprecyzujmy: ja jestem lewakiem, uczestniczę w Marszach Równości, homoseksualizm NIE JEST zboczeniem, komunizm jest dla mnie spoko, kapitalizm jest chujowy, ateizacja bardzo dobra :)

    Kwik to ten artykuł.
    Miłego.
  • poco 28.07.2021
    Arysto napisałeś "komunizm jest dla mnie spoko"
    nie masz dziecko pojęcia co piszesz
  • Grain 28.07.2021
    Arysto nie wspomniałeś o lewatywie.
  • Arysto 28.07.2021
    poco Sure, nazywaj mnie dzieckiem, przecież najprościej zdyskredytować rozmówcę poprzez odgórne założenie, że jakimś cudem nie jest wystarczająco doświadczony i wyedukowany, by dojść do takiego wniosku. Komunizm ma spoko elementy (od razu prostując fakt, że poprzednia wypowiedź była pisana hiperbolicznie i sarkstycznie). W całości nie jest do przełożenia na współczesny model rządzenia, ale są w nim elementy, które powinny zostać uwzględnione w kontekście problemów świata współczesnego - jak np. zbytnie bogacenie się miliarderów, których środki spokojnie można rozdysponować na lepsze cele.

    Ale nie. Niech latają sobie w kosmos ;)
  • Arysto 28.07.2021
    Grain Nie wiem, czemu miałbym. Moje myśli raczej dookoła odbytów nie krążą.
  • Onyx 29.07.2021
    Arysto tylko że miliarderzy zazwyczaj sami doszli do tego bogactwa, zazwyczaj własną, ciężką pracą... Czemu mamy zabierać im owoce tej pracy?
  • Grain 29.07.2021
    Arysto robisz za cwelebrytę.
  • Patriota 29.07.2021
    Onyx miliarderzy sami doszli do bogactwa, ha, ha, ha, jak ś.p. Kulczyk na przykład
    poplułem monitor, sami doszli, własną ciężką pracą, lepszego żartu nie słyszałem od lat.
  • Józef Kemilk 28.07.2021
    W demokracji ostatecznie wygrywa socjalizm. Tak to już jest? Fajnie kosztem bogatych porozdawać biednym, a jeszcze fajniej prać mózgi ludziom.
    Faktem jest, że teraz trudno wymyślić jakąś sensowną ścieżkę rozwoju.
  • Ellie Victoriano 28.07.2021
    Jak zaorać komunistę?
    Wystarczy pozwolić mu mówić.
    Taki pis np.

    A homoseksualizm jest normalny, nie ma w nim nic niezwykłego. Nie rozumiem ludzi, którzy uważają to za coś złego i tych, którzy muszą się tym chwalić, gdzie tylko popadnie, nawet jeśli dyskusja dotyczy zupełnie czego innego.
  • laura123 28.07.2021
    Jeżeli homoseksualizm jest taki ''normalny'', to komu lub czemu mają służyć te Marsze Równości? Czy normalni ludzie wychodzą na ulice i manifestują swój seksualizm?
  • CallMeDarkness 28.07.2021
    laura123 Kocham cię :)
  • Grain 28.07.2021
    jak się samozaorać
  • Grain 28.07.2021
    Samozaoranie.
  • laura123 28.07.2021
    CallMeDarkness znowu?
  • Ellie Victoriano 28.07.2021
    laura123 a komu i czemu mają służyć marsze niepodległości? Czy normalni ludzie wychodzą na ulicę i urządzają bitwy o empik?
  • laura123 28.07.2021
    Ellie Victoriano bitwy o empik, to raczej nie domena uczestników Marszu, tylko zadymiarzy, którzy przyszli właśnie w tym celu, być może nawet opłaceni, żeby pokazać, że to ''dzieło'' uczestników Marszu. To prowokacja.
    My chodzimy w pokojowo nastawieni. Marsze Niepodległości upamiętniają odzyskanie tej niepodległości po 123 latach zaborów, jeżeli o tym nie wiesz...
  • laura123 28.07.2021
    Poza tym, co ma Marsz Niepodległości, do Marszu Równości, w którym udział biorą przebierańcy?
  • Arysto 28.07.2021
    laura123 Jeśli Marsz Równości jest dla ciebie tylko o seksualności, to totalnie nie rozumiesz i mniemam, że rozumieć nie chcesz.

    Mniemam, że Marszów Sufrażystek też raczej byś nie zrozumiała, bo po co wychodzić na ulicę i epatować kobiecością*

    *nie o kobiecość w marszach sufrażystek chodziło, ale hej, podążam tokiem myślenia...

    Nie widzę też sensu w Marszach Religijnych, jak procesja Bożego Ciała, a jednak takie marsze się odbywają i niewielu łasi się do wyjebania ich i nazwania przebierańcami, gdzie to określenie jest bardziej adekwatne.

    A o brak epatowania seksualnością w przestrzeni publicznej to można prosić heteryków ;) W przestrzeni publicznej (zwłaszcza w reklamach, które odbijają myślenie masy odbiorczej) unormowane jest przecież pokazywanie par, rodziny, czułości, heteronormatywności. Ale dwóch gejów w reklamie? Już nie, już ból dupy i #polityka, darcie szaty na klacie i bronienie polskich rodzin xD (godne pożałowania).

    I może o to chodzi w tych Marszach Równości. Ale jeśli dalej nie kumasz, to odechciewa mi się trochę edukować...
  • laura123 28.07.2021
    Arysto problem polega na tym, że miałam nieprzyjemność oglądać te Marsze Równości i nie wiem, o jaką równość chodzi?
    Bo nie widzę na ulicach ludzi poprzebieranych za idiotów, z rogami na łbach, wymalowanych facecików w lateksowych gaciach... ten widok zarezerwowany przede wszystkim na Marsze. To o jaką równość chodzi? Mamy też się tak poprzebierać, żeby innym było lepiej, czy na stałe mamy się tak nosić?
  • Arysto 28.07.2021
    laura123 Na dziwne Marsze chodzisz. W Poznaniu byłem, raczej nie spotkałem się z takimi rzeczami (a jeśli nawet, to był promil). Wyjmujesz promil z całej grupy i opierasz na nim jakąś totalnie odrealnioną wizję postrzegania całej grupy społecznej.

    Uprawiasz sobie radosny cherry-picking. I to jest problem.
  • Arysto 28.07.2021
    laura123 Co więcej, analogią do twojego myślenia jest:

    heteroseksualna osoba popełniła morderstwo -> wszyscy heterycy to mordercy.

    Nie wspomnę, że poziom wiązania takich skojarzeń przypomina mi te bzdurne dziennikarskie popłuczyny, które brzmiały "Grał w gry komputerowe, zabił ciocię krzesłem".
  • laura123 28.07.2021
    Arysto niczego sobie nie uprawiam. Piszę, co widziałam. Fajne buty mieli, chyba panowie, bo na takich wyglądali trochę, jednak podziwiałam sztukę chodzenia na szpilkach, nie wiedziałam, że faceci tak potrafią, nawet kuprem przy tym kręcili... zdolni!
  • Arysto 28.07.2021
    laura123 Uprawiasz. Cherry-picking. Wyjmujesz fragmenty z kontekstu i na nich budujesz wizję całości. Przyjrzyj się szerszej grupie.
  • laura123 28.07.2021
    Arysto, czy to moja wina, że te osoby nie tylko samych siebie ośmieszają, ale i innym wystawiają świadectwo?
    Ten atak na Kościół, to za to, że katolicy uznają homoseksualizm za grzech Sodomy?
  • Arysto 28.07.2021
    laura123 To twoja wina, że dostrzegasz tylko części, które chcesz dostrzegać, ignorując pierdylion ludzi, którzy nie są drag queen :)

    Nie zmieniaj mi tu tematu na Kościół. Absolutnie wyjebane mam, co sobie ubzdurali w mitologii chrześcijańskiej.
  • laura123 28.07.2021
    Arysto, jaka to moja wina, że widzę Bal Przebierańców?
    Zresztą co to za wymysł, żeby obnosić po ulicach swój seksualizm?
  • Arysto 28.07.2021
    laura123 Zapytaj heteryków i przestrzeń publiczną. Heterycy serio mogliby nie obnosić się tak ze swoim seksualizmem, plakatami, reklamami, billboardami, opakowania nawet chleba!

    Nie kumasz. I szczerze mówiąc, nie chce mi się już tłumaczyć. Miłego.
  • laura123 28.07.2021
    Arysto no mnie raczej nie przekonasz, zbyt mnie to śmieszy, żebym mogła poważnie podchodzić.

    A swoją drogą, to ciekawe... nawalasz na hetero, a jednak homo walczy, żeby dzieci od hetero wyrwać i ''wychowywać''... skoro hetero takie be, to i dzieci powinny być be, a tak nie jest.
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    laura123 skoro jeden ksiądz zgwałcił dziecko, to każdy ksiądz to pedofil, o!

    I nie wyrwać dzieci od hetero, tylko z domów dziecka, zresztą udowodniono już naukowo, że orientacja rodziców nie wpływa na dziecko. No, chyba że wolisz, by zamiast kochającego domu co dzień wracały do bidula, gdzie znęcaliby się mad nimi rówieśnicy, niekiedy opiekunowie itd. Jeśli według ciebie druga opcja jest lepsza, to gratuluję iście katolickiego miłosierdzia i współczucia.
  • laura123 29.07.2021
    Ellie Victoriano orientacja rodziców nie kształtuje dzieci, nie ma wpływu na ich rozwój? Zacznij myśleć, co piszesz, bo na bzdury, to się nawet nie chce odpisywać...
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    laura123 https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Rodzicielstwo_os%C3%B3b_LGBT
  • laura123 29.07.2021
    Ellie Victoriano z wiki twoja wiedza o rodzicielstwie?

    Pogadamy jak będziesz miała dzieci, wtedy może też będziesz miała jakieś pojęcie... bo chwilowa opieka nad dziećmi sąsiadów, to nie wychowanie.
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    laura123 w wiki zawsze masz podane źródła na dole, możesz się z nimi zapoznać.
    Dzieci mieć nie będę.
  • laura123 29.07.2021
    Ellie Victoriano to po co wypowiadasz się na temat dzieci?
    Tu nie piszemy o rysunkach jakiejś szczęśliwej głowy, upiększonej na potrzeby chwili...
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    laura123 czyli o dzieciach z domu dziecka nie można rozmawiać? Dlaczego? Bo to nie dzieci czy jak?
  • laura123 29.07.2021
    Ellie Victoriano rozmawiać można o wszystkim, ale nie można dysponować dziećmi, to nie zabawki lecz żywe istoty.
    Poza tym, jeżeli poszperasz w sieci, bo tylko taką wiedzę o życiu posiadasz, to łatwo znajdziesz info o tym, jak często osoby homo zmieniają życiowych partnerów, a to nie wpływa na prawidłowy rozwój dzieci.
    Zresztą, Elka Ty nic nie wiesz na chwilę obecną o życiu, bo co? Czego doświadczyłaś?
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    laura123 i zaczyna się gadanie jak u szpilki... widać możecie sobie rękę podać.
    Masz badania naukowe, a badania naukowe nie naginają się pod twoje widzimisię.
  • Szpilka 29.07.2021
    Ellie

    Szpilką sobie twarzy nie wycieraj.

    Co się zaczyna? Że głupia jesteś i tu się wiedzą z Wikipedii popisujesz? Już się mundrością wykazałaś, stwierdzając, że karierę zrobisz, rysując japoński kicz.

    Co? Za głupia jesteś na uniwerystet? To widać.
  • laura123 29.07.2021
    Elka, weź na logikę, jak osoby, które nie czują się akceptowane przez społeczeństwo, które ciągle walczą o jakieś prawa, którzy są sfrustrowani z tych powodów, mogą dobrze dzieci wychować?
    Poczytaj relacje dzieci adoptowanych przez takie pary... to też badania naukowe.
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    Jakbym ja jeszcze mangę rysowała XDDDD
    No w tym kraju nie mogą, skoro ciągle tvpis na nich szczuje XD
  • laura123 29.07.2021
    Ellie Victoriano, to przez tvp nie mogą adoptować dzieci? A to tvp jest organem decyzyjnym w sprawie adopcji? Nie wiedziałam... hahahaha
  • laura123 29.07.2021
    Elka, ty taka obeznana w sprawach homo, to może mi powiesz na czym polega ten fenomen, że osoby zakochane w swojej płci, do adopcji wybierają inną płeć. Czytałam kiedyś, że w Niemczech lesbijki wybierają chłopców, a geje dziewczynki. O co w tym chodzi, Twoim zdaniem oczywiście?
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    laura123 propaganda tvpis ?‍♀️
    Najpierw źrodło.
  • laura123 29.07.2021
    Elka, ja nie oglądam tv, ani tvn ani tvp, czasami coś w necie przeczytam. Poszukaj sobie, skoro ja znalazłam, to Ty też nie powinnaś mieć problemu... i zajęcie będziesz miała. Hahahaha
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    Wysnuwasz tezę, to ją udowodnij. Nie będę robiła niczego za ciebie.
  • laura123 29.07.2021
    Elka, a to szkoda mogłabyś się czegoś dowiedzieć... a wiedziałaś, że kanclerz Merkel była przeciwna małżeństwom osób lgbt?
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    I?
  • laura123 29.07.2021
    Elka, to Ty niewiele wiesz... narzekasz na tvp, a w Niemczech też nie wszyscy zachwyceni tymi małżeństwami itd.
    Ty chyba za dużo tvn-u oglądasz... i wydaje Ci się, że wszyscy są za tymi związkami i dla wszystkich, to normalne, tylko nie dla tvp.
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    Nie oglądam wgl tv
  • laura123 29.07.2021
    To skąd wiesz, co mówią w tvp?
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    Niemal każdy wie... o każdej ich głupszej akcji jest głośno. Jak np. ta sama osoba przedstawiana jako dyrektor lasów państwowych i turysta w tym samym miejscu... albo sfotografowanie dziennikarza tvpis, który wyciągał śmieci ze śmietnika i rozrzucał, by zrobić reportaż o tym, jak jakiś plan jest zaśmiecony.
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    Plac*
  • laura123 29.07.2021
    Ellie Victoriano a ja nie wiedziałam, bo nie oglądam... dlatego rozśmieszyło mnie, kiedy napisałaś, że powielam propagandę tvp, a żeby powielać trzeba być na bieżąco... a nie od czasu do czasu przeczytać coś w necie.
    To, że ktoś nie jest za ideologią lgbt, nie znaczy, że jest od razu za PIS-em. Niektórzy ludzie po prostu myślą, bez względu na to, co głoszą stacje telewizyjne.
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    laura123 to, ze ktoś myśli, nie znaczy od razu, że myśli dobrze
  • laura123 29.07.2021
    Toteż teraz dopuść do siebie myśl, że możesz się mylić, głosząc takie a nie inne ''prawdy''
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    Toteż teraz ty również dopuść do siebie myśl, ze możesz się mylić, głosząc takie, a nie inne "prawdy".
  • laura123 29.07.2021
    Elka, ja to chociaż trochę przeżyłam i czymś te ''prawdy'' mogę podeprzeć, a Ty jeszcze przy piersi u rodziców, więc co Ty wiesz o życiu?
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    Tak, tak xD Kocham te wasze pozamerytoryczne argumenty, nie ma lepszych
  • laura123 29.07.2021
    Elka, doświadczenie też jest argumentem. Ty pędzisz za nowością, chcesz być na topie, żeby chociaż nikt Ciebie do moherów nie zaliczył, a mi to wisi, co o mnie powiedzą inni, dlatego mogę pozwolić sobie na rzetelną ocenę sytuacji.

    A tak w ogóle, co Ty merytorycznego napisałaś poza swoimi jakimiś przemyśleniami o tvp?
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    Ta, pyndzem za nowością, pyndzem ?
  • laura123 29.07.2021
    Eka, nudzisz się?
    Weź matce pomóż z obiadem albo posprzątaj chałupę, jakiś pożytek z Ciebie będzie... a tak bzdety tylko piszesz i jeszcze cieszysz się nie wiadomo z czego...
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    laura123 na szczepienie wlasnie jadę :p
  • laura123 29.07.2021
    I bardzo dobrze. To Ci się chwali.
  • poco 29.07.2021
    Ellie Victoriano napisz jak przeżyjesz
  • kigja 29.07.2021
    Ellie Victoriano napisz, jak się żyje z czipem...
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    Lepiej niż z covidem, polecam
  • kigja 29.07.2021
    Czy mam szansę na hulajnogę? Aczkolwiek wolałabym wrotki albo rolki...
  • laura123 29.07.2021
    Ty masz szansę na miotłę, latać już umiesz... hahaha
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    kigja na pewno masz szansę na łykanie cudzych opinii bez dowodów ?‍♀️
  • kigja 29.07.2021
    Ellie Victoriano
    Niczego nie łykam. Jestem jedynie obserwatorką, słuchaczką i czytelniczką. Napisałam o tym na forum.
    Decyzję o nie zaszczepieniu podjęłam sama, bez pomocy osób trzecich.
    Jednak zawsze zostawiam otwartą furtkę na podjęcie kluczowych decyzji.
    Wspomniałam, że pracuję z kilkuset osobową załogą, której jedynym lekiem na covidowe zło jest czysta ojczysta. Przypadki zachorowań były sporadyczne.

    Czas zweryfikuje niejedną decyzję...
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    No jeśli wierzysz w czipy w szczepionce, to...
  • kigja 29.07.2021
    Serio, czy tak trudno dostrzec, że większość moich komentarzy są stricte wodewilowe?
    ? ? ?
    Wolę cieszyć fejsa niż bez przerwy drzeć koty i wykłócać się o błahostki.
    Ale co kto lubi...
  • Ellie Victoriano 29.07.2021
    Skoro nie tylko ja mam z tym problem, to widać ciężko ?‍♀️
  • kigja 29.07.2021
    Wiesz, co zakończę tę gadkę, bo nie bardzo chce mi się wlec kilometrami pierdół. Wy to kochacie, ja nie bardzo. Lubię wpaść, napisać trzy komentarzy i biec dalej.

    Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto potowarzyszy ci w rozmowie, bo...
    mnie się nie chce???
  • Grain 28.07.2021
    Homoseksualizm został wykreślony z listy chorób, zboczeń WHO to tylko kwestia lobbowania, jego skuteczności.
    W pedofilskich Beneluksach już poddawano pod obrady parlamentów obniżenie wieku od jakiego będzie można ,,współżyć' z dziećmi. Na razie jeszcze to nie przeszło - widać nie znają tam powiedzonka : Żeby życie miało smaczek...."
  • laura123 28.07.2021
    Tak, zboczeńcy wyciągają łapska do dzieci, po to im ta edukacja seksualna potrzebna.

    Jeszcze trochę, to ludzie będą bali się mieć dzieci, i żadne 500+, ani 1000+ tego nie zmieni.
  • Patriota 28.07.2021
    Wykreślony przez bandę sprzedajnych psychiatrów, co nie oznacza, że przestał być chorobą. Powinni jeszcze raka i grypę wykreślić. Jest takie przysłowie, o zbiciu termometru, żeby nie wiedzieć, ze ma się gorączkę.
  • Grain 28.07.2021
    https://twitter.com/i/status/1420342333019721729
  • laura123 28.07.2021
    I to, kużwa, jest ta ich ''normalność''
  • Patriota 28.07.2021
    laura123 oni sami się plączą, raz gadają, że normalność, drugim razem, że inność, którą trzeba akceptować i hołubić.
  • pansowa 28.07.2021
    Prostactwo i tępota aż bije po gałach..
  • Grain 28.07.2021
    Te operator wózka widłowego, masz jakieś papiery w innym kolorze niż żółty, dające podstawy o decydowaniu co jest prostackie i tępe.
  • pansowa 28.07.2021
    cCoś ci nie leży ciasnogumkowcu?
    To min. o tobie jest wpis.
  • Grain 28.07.2021
    poprzedni o tobie
  • Grain 28.07.2021
    pansowa i ty się uważasz za autorytet albo osobę z poczuciem humoru. Spod wulgarnego dna nie można się odbić
  • pansowa 28.07.2021
    Grain Czy dzięki temu pieprzeniu zmieniłeś właśnie zasady ortografii?
  • pansowa 28.07.2021
    Nie po raz pierwszy zresztą :)
  • Grain 28.07.2021
    Zasada jest taka: idioci nic nie kapują z ironii i kpiny. :-)
  • Autor, z mej skromnej perspektywy, popełnia merytoryczne błędy w swym wywodzie. Przede wszystkim już w drugim akapicie sugeruje, że komunizm to "banki i korporacje". Gwoli ścisłości korporacjonizm stał lekko w niezgodzie z komunistami (to jeden z elementów tradycyjnego, by tak rzec, faszyzmu - w stylu Franco, Salazara, Mussoliniego, chociaż prostalinowscy krytycy zarzucali go Tito) - a ja nie rozumiem, co komunizm ma wspólnego z bankami i korporacjami, zwłaszcza we współczesnym wydaniu, gdzie te instytucje nie mogą wygodnie funkcjonować poza kapitalizmem.
    Następnie autor rzuca hasłami w stylu aborcja (której zakazał np. Ceaușescu), depopulacja (że co?), globalizacja (komunizm z założenia był kosmopolityczny, ale nie oznaczał globalizacji, której znów bardziej sprzyjał kapitalizm),demoralizacja (o tak - bardzo lubione przez komunistów słowo - wystarczy wspomnieć, jak często określano tym mianem wszelkie amerykańskie trendy).
    "Zaczęło się od zbrodniczych rewolucji" - zawsze powtarzałem, że to wszystko przez rewolucję neolityczną, od niej się całe nieszczęście zaczęło.
    Potem pada teza, że korporacje zdominowały rynek żywności - cóż, w znacznie mniejszym stopniu niż chociażby rynek mediów społecznościowych, branżę informatyczną, a nawet transport towarowy. Lecznictwo w rękach korporacji - i tu już wymiękam w zgadywaniu, co autor określa mianem korporacji.
    Jako ciekawostkę historyczną podam, że obozy koncentracyjne wymyślili Brytyjczycy. Szkoda, że to tak zapomniany fakt, jakby tylko Niemcy wiedzieli, jak organizować obozy dla jednostek uznanych za zagrożenie.
    A potem znów: IG Farben i słowo korporacja. Gospodarka III Rzeszy opierała się bardziej na kartelach, a nazywanie każdego przedsiębiorstwa korporacją i nacechowanie tego określenia negatywnym znaczeniem jest dopiero socjalistyczną propagandą, z której Hilary Minc byłby dumny.
    A potem gadanie o szatanie - jakby mało było w historii proroków to głoszących.Czyż w samej tylko jednej scenie Ewangelii, Szatan ów nie powiedział do Jezusa, że w zamian za pokłon odda mu wszystkie królestwa świata? Dwa tysiące lat później najwidoczniej nic się nie zmieniło. Tylko co do tego ma komunizm, to ja nie wiem.
    Ale oczywiście nie trzeba traktować poważnie każdego kretyna, który pisze długie komentarze pod dziwnie zatytułowanym "czymś" opublikowanym w internecie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania