-

 

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (247)

  • Anonim 28.06.2019
    Całość mi brzmi punkowo. Trzeba by usłyszeć z muzyką.
    Ale pierwsza i czwarta piosenka są zbyt podobne do siebie.
    Natomiast podoba mi się trzecia.

    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 28.06.2019
    No to chcąc, nie chcąc wyszło mi pod punk akurat, tych nie mam nagranych, ale je grywałem sobie. Z gitarą pisane i tak przypadkiem zahacza stylowo o riffy troszkę wyjęte z nuty Sex Pistols, nie miało tak być, ale tak się ułożyło.

    A że pierwszy i czwarty podobne - bez wątpienia - ta sama inspiracja i chyba tego samego dnia były napisane niegdyś. Wyszło humorystycznie, ale miało wyjść wrednie, ale lepiej że tak:)

    Dzięki za przeczyt.

    Pozdra!
  • A. Hope.S 28.06.2019
    mi sie wszystkie cztery podobają. więc kiedy zaczynamy próby???
    Antoni, grzej już hoker przy perkusji :D
    Jausi? Bass nastrojony?
    P. "Ava" :)
  • yanko wojownik 28.06.2019
    Pisarki, z zachodu widzą więcej, bo - wiedzą więcej? - kombinują:) Bas akurat dziś miałem w łapach - stroi, gorzej z operatorem:)
  • A. Hope.S 28.06.2019
    yanko wojownik Pisarka z zachodu ma jedną szarą soczewkę...
    czyli operator potrzebuje błysk w czasie :P
    P. "AVE"
  • Gregory 28.06.2019
    yanko wojownik ona jest ze wschodu
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Gregory, zależy poniekąd od punktu na mapie, jak na to spojrzeć - czyli od lokalizacji. Z drugiej strony istnieje teoria, że ziemia jest okrągła, więc czy pójść na wschód, czy na zachód, to i tak się dojdzie, tylko najwyżej trzeba użyć łódki w jednym ze scenariuszy bardziej. Jest gdzie trzeba, tylko kwestia skąd się na to patrzy:)
  • Margerita 28.06.2019
    A mi się najbardziej podoba pierwsz
  • yanko wojownik 28.06.2019
    Wampirzyce lubią wiedźmy w pieśniach:) Może coś o nich więcej wiedzą, bo to też ciemna strona rzeczywistości:)
    Dzięki za Koment!:)
    Pozdra!
  • betti 28.06.2019
    Yanko wojownik, przeczytałam pierwszą pieśń - i wszystko jasne. Stary komuch zabawia się na portalu literackim i prowadzi wojenki z tym, co polskie, narodowe, najważniejsze... Uderzać nie ma w co, bo sumienia nie masz, napluć w twarz - szkoda śliny, ale spokoju to ja ci teraz nie dam i mam nadzieję, że wszyscy narodowcy też...
  • yanko wojownik 28.06.2019
    Betti - skończył mi się pokarm dla trolli i trutka na szczury też.
  • Gregory 28.06.2019
    yanko wojownik szkoda szczurów
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Gregory, zawsze są poboczne ofiary - cena konfliktów... też łzy ocieram, ale skąd miały wiedzieć, że to nie dla nich...
  • A. Hope.S 29.06.2019
    betti "przeczytałam pierwszą pieśń - i wszystko jasne." pasuje do ciebie jak ulał i z pewnością wzięłaś to do siebie... Teraz właśnie udowodniłaś pół społeczeństwa opowi jak człowiek " wykształcony" może posiadać pustą skorupkę orzecha....
    Jakbyś miała więcej oleju w głowie, to byś mogła wszystkie utwory od Yanko pozbierać w kupę, aby się dowiedzieć o czym one są.
    Robisz z siebie jedynie pośmiewisko. Żal mi ciebie - albo jednak nie.
  • betti 29.06.2019
    A. Hope.S drugą też przeczytałam... i na tym skończyłam. Możesz się zachwycać jak ci pasuje, ja mówię pas. I nie podniecaj się słodziutka, bo nie ma czym...
  • A. Hope.S 29.06.2019
    betti Senk w tym, bo ty nie wiesz gdzie jest ten punkt...
  • A. Hope.S 29.06.2019
    betti. I właśnie to cię "OH tak WILKA betii" wkurza... a to jedynie syci twoje jadło, które na nikogo już nie działa, bo każdy w między czasie zdążył zauważać, jak wielbisz samą siebie.
  • A. Hope.S 29.06.2019
    betii.. "A.Hope.S drugą też przeczytała... i na tym skończyłam.." mówiąc wszystkie było na myśli wszystkie od pojawienia sie Yanko na portalu. bo wszystkie mają jedno powiązanie. Oprócz "Obuwia specjalistczne… " czy też z "Niepowtarzalny styla na opowi."
    Dlatego polecam ci przeczytania i zajrzenia pomiędzy wersami, a w tedy... MOŻE zrozumiesz o co chodzi, gdyż szanse na rozwinięcie twojego umysłu, są tak nikłe jak przetrawienie kukurydzy.
  • betti 29.06.2019
    A. Hope.S tak lubię siebie, czy coś w tym złego? Znam swoją wartość, czy coś w tym złego? Posiadam wiedzę, czy coś w tym złego, lepiej być głąbem?
  • A. Hope.S 29.06.2019
    betti "lepiej być głąbem?"- Takim jakim ty? jak to woli, lecz sie ty nikt tym nie zad woli. Jesteś jak radio Maryja. nadajesz a i tak cię nikt nie słucha. Wyjątki wspierające twoje wątki nawet nie mają 0,0o1% z poczytalności.
  • A. Hope.S 29.06.2019
    betti ,, na przeszłość.... daruj sobie przeterminowanej śmietany. AVE
  • Kastor 29.06.2019
    A. Hope.S jak łatwo wyrokujesz? A skąd wiesz że nie ty jesteś głąbem?
  • betti 30.06.2019
    A. Hope.S no fakt nie piszę jak ty i strasznie nad tym ubolewam, ale to nic. Lubię się uczyć, może się jeszcze nauczę... Tylko chyba nie ogarnę tego prymitywnego słownictwa, obawiam się, że to poza moim zasięgiem.
  • betti 30.06.2019
    Kastor nie przeginaj, od kiedy grafoman może być głąbem?
  • yanko wojownik 30.06.2019
    Kastor, Odpierdol się od kobiet, czep się Betti.
  • yanko wojownik 30.06.2019
    betti, "Tylko chyba nie ogarnę tego prymitywnego słownictwa, obawiam się, że to poza moim zasięgiem."

    Ty już niczego nie musisz ogarniać, Ty jesteś jeden prymitywizm, zło i patologia, tylko się nauczyłaś pozowania.
    Parę książek o poezji i każdy będzie wiedział tyle, co Ty a czy czytać wiersz klasyków - Jest wiersz Bukowskiego na eten temat - chyba wiec warto by, ale jak klasyk nie przemawia, to się można w jakimś stopniu zostać fanem Gombrowicza i poetów olewać, ale że w jakimś stopniu, to tylko niektórych - tych co to na siłę trzeba ich czytać.

    "Tylko chyba nie ogarnę tego prymitywnego słownictwa"

    Bo Ty jesteś zaprogramowana na powtarzalność - w kółko robisz to samo i używasz tych samych argumentów - upgrade, by Ci się przydało.
  • yanko wojownik 30.06.2019
    Trochę rozjaśnienia:

    Likwidowałem gdzieś "pakiety" treści, w tym były to teksty piosnek. Pierwsze cztery z blisko setki, wrzuciłem tutaj.
    To że Betti uzna, któryś za jej dedykowany, nie przeszło mi przez myśl, ale Betti (tu ujawnia się jej tępota) od razu pomyślała, że to prowokacja.
    Skoro ujrzała w treści siebie, to trochę określa kim jest - poraziło ją odbicie, ale ona swoją drogą, nie zaprzecza, że nie reprezentuje nic więcej, ponad zło i chęć wyżycia się.

    Także losowo wrzucone teksty, stały się dla Betti znakiem, z którego wyczytała, co rozwija dalej.

    A. Hope.S ma rację, ale to inna bajka:) No z kukurydzą akurat, to trzeba by jeszcze określić odn. zmielonej.
  • A. Hope.S 30.06.2019
    Kastor "A. Hope.S jak łatwo wyrokujesz? A skąd wiesz że nie ty jesteś głąbem? " skąd to wiem? bo myślę logicznie. Interesuje mnie twój nick- oznacza ono kastrację? Bo wszystko na to wskazuje.
  • betti 30.06.2019
    yanko wojownik tak, jestem wiedźmą, która przyszła z piekła uczynić ci życie nieznośnym i to na pewno było o mnie, bo przecież ty o nikim innym nie myślisz i nikogo innego nie widzisz... a teraz rzucę na ciebie urok. żebyś pięknie pisał... a co, jak mam czym, to się dzielę...
    Miłej niedzieli.
  • A. Hope.S 30.06.2019
    betti "tak, jestem wiedźmą, która przyszła z piekła uczynić ci życie nieznośnym i to na pewno było o mnie, " jak mocno można siebie kochać, aby twierdzić, iż tekst piosenki który powstał kilka lat temu, może tyczyć się ciebie? Gratulację betti. przekroczyłaś kolejną granicę ludzkiego umysłu. polecam przeczytać Błysk w czasie, może w ten sposób kukurydza przemieni sie w popcorn- przynajmniej będzie większe.
  • Margerita 30.06.2019
    A. Hope.S brawo to było gienialne
  • puszczyk 28.06.2019
    Zmarnowałem czas na czytanie.
    Pewien filozof powiedział, że człowiek wypowiada w życiu określoną ilość dobrych słów, a potem umiera.
    Czyli piszę komentarz dla trupa.
  • yanko wojownik 28.06.2019
    Trollu Puszczyku - wierna psino Pani Twej Betti - no patrz Ciebie nie nakarmię, bo ona wszystko zeżarła.
  • dyrdymały 28.06.2019
    O. Podoba mi się. W rytmie hiphop trza to czytać
  • JamCi 28.06.2019
    :-) dyrdymaly faktycznie, zupełnie inaczej :-)
  • JamCi 28.06.2019
    dyrdymały
  • yanko wojownik 28.06.2019
    dyrdymały, Można czytać, jak się chce a czrwarty nadałby się w sam raz może.

    Dzięki za przeczyt.
  • yanko wojownik 28.06.2019
    JamCi, Swoboda interpretacyjna, jak ni ma muzy dodanej do posłuchu, to wedle własnej fantazji:)

    Dzięx za przeczytanie.
  • Canulas 28.06.2019
    Yanko szanuję Cię za humor, ogólną cywilną postawę i dystans do wielu rzeczy. Fajnie się z Tobą gada. Natomiast niestety zupełnie mi ten tekst nie siedzi. Może z melodią jakąś typu agresive punk w podbiciu byłoby ok, ale na sucho ni chuja.
    Sorrex.
  • yanko wojownik 28.06.2019
    O gustach się nie dyskutuje - z mużą to jednak zupełnie inaczej, bo to gdzieś na przetrzymanym akordzie itp. tak że do muzy się układa, było pisane z gitarą we łapach także pasowane do muzy nie na odwrót - tak tylko jako ciekawostka.
    nie namawiam do podobania:)

    Dzięki za przeczyt!
  • Gregory 28.06.2019
    Yanko piosenka sztos i szyta na miarę Maleńczuka
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Na miarę, to chyba co najwyżej moją, ale kto wie? - nie mnie oceniać (cztery piosenki - tylko słabo wizualnie oddzielone:))

    Fajno że podobają, Dzięki za koment!:)
  • Orchid.Solma 28.06.2019
    Dla mnie pierwszy i ostatni wers mistrzostwo, porwałeś mnie.. (jak dla mnie to wiersz nie czuje tego jako piosenki)
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Trudno mi spojrzeć na te teksty, jak na wiersze, bo z marszu były pisane jako piosenki, ale z boku jest to możliwe, nie wiem jak wówczas wygląda.
    W każdym razie cieszy, że podoba (porywa - czyżby nawet?:))

    Dziękuję za koment! Pozdra.
  • betti 29.06.2019
    Koło wiersza, to ''to'' nawet nie leżała, nie ma zatem czy się podniecać, no chyba, że już tylko to podnieca...
  • betti 29.06.2019
    leżało - korekta.
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Betti - Ty błędy robisz - wstyd i żenada, żeby Cię ta trutka na szczury chociaż brała, a Ty zeżresz wszystko i żyjesz - cyborg?
  • betti 29.06.2019
    yanko wojownik nie masz odpowiednich narzędzi, a chęci to za mało... nikt przy zdrowych zmysłach, nie bierze sobie do głowy bełkotu szaleńca, Nie przesadzaj!
  • yanko wojownik 29.06.2019
    betti, "nikt przy zdrowych zmysłach, nie bierze sobie do głowy bełkotu szaleńca" - takoż mało Cię słuchają, tylko niektórzy mają w naturze Ci klaskać - ze strachu, czy wiem dlaczego, ale to nieliczni.
  • yanko wojownik 29.06.2019
    betti, szaleńcy historię zmieniali, a wiedźmy płonęły...
  • Margerita 30.06.2019
    yanko wojownik nie mogę ze śmiechu bo na betti to nawet arszenik za słaby
  • betti 30.06.2019
    Margerita Ty się tu nie podniecaj... to tylko na lolu - zapamiętaj!
  • Margerita 30.06.2019
    betti ty się tak złociutka nie ekscytuj bo jeszcze dostaniesz gorączki albo co gorsza wścieklizny
  • betti 29.06.2019
    Powinieneś zmienić nick na yanko marzyciel... bardziej byłby na miejscu.

    Swoją drogą może powinnam, choćby z czystej, ludzkiej złośliwości zostawić ciebie na tym portalu, jako największy autorytet... ciekawe ile czasu zajmie innym wyrzucenie ciebie na kopach, za te ''światłe rady'' na temat literatury... przemyślę to.
  • Kastor 29.06.2019
    Betti janko to stary betonowy niereformowalny komuch.
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Kastor, to dlatego że ci jajca ucięli - od kastrata - chłopy Cię zadowalają? - bo słyszałem, że to popularne wśród właśnie - no - "subkultury"?
  • betti 29.06.2019
    Przecież wiem... dał się poznać. Dobrze, że trafił na lewacki portal, to ma szansę zaistnieć i zapisać się... głupotą.
  • Kastor 29.06.2019
    Bo czym innym komuch może zabłysnąć jak nie głupotą.
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Kastor, a czym (subkonto - takie ente) trolla i pojeba - trollowaniem i potwierdzeniem, bycia pojebem...
  • betti 29.06.2019
    Kastor przepraszam Cię, zapisali się złotą czcionką na niejednych murach... historia im tego nie zapomni.
  • yanko wojownik 29.06.2019
    betti, ale to Ciebie szczególnie nienawidzą, ile trza Cię truć żebyś zdechła - jak nic Ciebie robią na licencji Watykańskiej - seryjnie na taśmie (podwykonie Chinolskie) - egzemplarz, za egzemplarzem, jak Cię nie ma, to akurat podmieniają ten spierdolony, na nowy.
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Ile potrzeba tępić prawicowo-katolską zmorę? - aż zdechnie...
  • betti 29.06.2019
    yanko wojownik ciebie też nienawidzi, ten co w Boga wierzy... mnie tylko ci, którzy pisać nie potrafią.
  • yanko wojownik 29.06.2019
    - znaczy - że chyba glebić, a tępić to równolegle.
  • yanko wojownik 29.06.2019
    betti, No tak, bo chrześcijanin, to powinien w imię tradycji z jednego ludzi skonsumować, a najlepiej tego co nienawidzi, to kły się szczerzą, ale inkwizycji wsio radno czy wiedźmę, czy domniemaną odeśle do rodziny - aby tylko coś spalić, choć akurat w Tobie, to siedzi ze dwa stada diabłow - renegatów.
  • yanko wojownik 29.06.2019
    *ludzia (na rożnie, po krzyżowsku)
  • Kastor 29.06.2019
    yanko wojownik przestań pić dobry człowieku bo co wóda umysł wypaliła
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Kastor, Ciebie nim nie obdarzyło, to i możesz sobie pozazdrościć, że ktoś miał choćby czasowo.
  • Canulas 29.06.2019
    Kastor, a Ty na chuj się wpierdalasz w walkę jeden na jeden? Kutaponga balasie do dupy szukasz?
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Canulas, ot atak odparty, ale cofli się na widok sztandarów armii Canulasa - czyli wystraszyła ich potencjalna odsiecz.

    Portal literacki... - podobno, a oni obrońcy - nie pamiętam czego.
  • betti 29.06.2019
    yanko wojownik ty głupoty na szeroką skalę...
  • betti 29.06.2019
    yanko wojownik mnie to najbardziej głupota w ludziach przeszkadza, resztę mogłabym spokojnie znieść.
  • Canulas 29.06.2019
    yanko wojownik, ja nie pędze z odsieczą. Dbam o równowagę.
  • yanko wojownik 29.06.2019
    betti, - A to mnie też, tylko ja mam o niej inne pojęcie. A i nietolerancja - czyli jednostki Twego pokroju wg św. mnie, to przydatne przy wydobyciu surowców - w ramach prac przymusowych.
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Canulas, Tak też ja to odebrałem, ale inni musieli się zastanowić, tryb na tryb założyć, przestawić, pomyśleć i wrócić do podstawowej konfiguracji, jedni szybciej, to robią , a innym się schodzi - zależnie od oprogramowania...
  • Kastor 29.06.2019
    Canulas Betti to moja siostra mleczna
  • Kastor 29.06.2019
    A co nie wolno mi?
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Kastor, Glupim nie zabraniają, tylko określają, kiedy wbić w kaftan.
  • betti 29.06.2019
    yanko wojownik znasz to z autopsji?
  • Kastor 29.06.2019
    yanko wojownik tak, tak, janko nie chlaj już, będIesz zdrowszy. Widzę że Betti sama cię tu skutecznie przepędza z kąta w kąt ringu.
  • Canulas 29.06.2019
    Kastor, serio chcesz odpowiedzi pod tym nickiem, czy wolisz pod głównym?
  • Canulas 29.06.2019
    Kastor, chcesz na grubo poudeptywać glebę?
  • betti 29.06.2019
    Ze też głupota znajdzie zawsze mądrych obrońców, to fenomen.
  • yanko wojownik 29.06.2019
    betti, Nie Betti - Twoją autobiografię mi podrzucili - znaczy karty szpitalne...
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Kastor, Jak lubi popierdalać, to i sobie biega - u "odmiennych" stanem umysłu, bywa, że norma.
  • betti 29.06.2019
    yanko wojownik to masz niezbyt ogarniętych informatorów... może leniwi, a może chcieli zabłysnąć, zamiast szukać wzięli twoją, bo była pod ręką?
  • yanko wojownik 29.06.2019
    betti, Nie dotyczy niektórych, bo znajdują jeno sobie podobnych.
  • Canulas 29.06.2019
    betti, coś ci nie leży? Jak się nudzisz, wykurwiaj łapać się spodni swego przydupasa, ale ode mnie trzy chuje w bok
  • Kastor 29.06.2019
    janko tobie potrzebne są egzorcyzmy
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Canulas, spoko - nie chcę robić zadymy globalnej... :)
  • betti 29.06.2019
    Can twoja kultura coraz jaśniej błyszczy, niemalże oślepia... lubię, kiedy z człowieka wychodzi jego prawdziwa natura...
  • akwamen 29.06.2019
    betta a ty też skręciłaś na lewo kłamczuszko
  • betti 29.06.2019
    akwamen tak, a oni tego nie widzą, dziwne prawda?
  • Kastor 29.06.2019
    Dlaczego jesteś taki wulgarny wobec kobiety? Jak w ogóle na forum literackim mogłeś coś takiego napisać? Przecież to obrzydliwe.
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Kastor " Kastor minutę temu
    janko tobie potrzebne są egzorcyzmy"

    A Tobie kutas do usta.
  • Canulas 29.06.2019
    betti, dla ludzi czlowiekiem. Gówno na szuflę i kierunek zsyp. I tam właśnie idziemy. Trzymaj się dyssla bo wieje
  • akwamen 29.06.2019
    betti histori to ludzie, pamiętają co chcą hi, hi ja pamiętam zawsze o tobie żmijko bezzębna hłe, hłe
  • Canulas 29.06.2019
    Nie jesteśmy nawet w połowie skali
  • Kastor 29.06.2019
    Canulas TWA
  • Canulas 29.06.2019
    yanko wojownik, trudno. Niech płonie ten pierdolnik
  • betti 29.06.2019
    Canulas trzeba najpierw być człowiekiem, dopiero wtedy w innych można zobaczyć - człowieka... co ty możesz o tym wiedzieć, kiedy ty w głupkach ideału szukasz...
  • Kastor 29.06.2019
    yanko wojownik komuch w dodatku ordynarny i obrzydliwy w ruskich onucach.
  • Kastor 29.06.2019
    betti otóż to betti
  • yanko wojownik 29.06.2019
    akwamen, O własnie o duchach portalu pisałem grafomańską bajkę na forum (wczesnym rankiem) - niestety z błędami, ale zawierała sedno. - teraz zło, straciło na mocy - niechybnie padło, choć jeszcze się rusza.
  • akwamen 29.06.2019
    betti gdzie tam dziwne, proste jak metr sznurka w kieszeni... leziesz tam gdzie jeszcze ktoś chce cię słuchać i jeszcze nie zbanowali, hi, hi i zawsze się mylisz hłe, hle
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Canulas, cholera - nie nadążam... - będę wracał w górę...
  • betti 29.06.2019
    Kastor a teraz niech się porzygają od wzajemnych pochwał... idę na spacer.
  • akwamen 29.06.2019
    betta odkochalaś się w Canu?! ło jezu, a tak mu kadziłas i tak wychwalałaś brrr jaka zmiennocieplna jesteś gadzinko przewrotna ha, ha
  • akwamen 29.06.2019
    betta wróć!!!!!! nie odchodź ! dla ciebiew wróciłem!!!!!!! ;) :)
  • akwamen 29.06.2019
    yanko wojownik hydra zawsze łeb podniesie ;)
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Kastor 5 min. temu
    "Dlaczego jesteś taki wulgarny wobec kobiety?"

    Wiedźmy opętanej - wszystko w normie.
  • akwamen 29.06.2019
    Kastor a ty co matołek jesteś? dinozaur nieopierzony?
  • Kastor 29.06.2019
    yanko wojownik możesz się też cofnąć do tylu i skręcić w bok.
  • Kastor 29.06.2019
    betti ja też. Zostawiam im wazelinę. Wstrętne komuchy.
  • Canulas 29.06.2019
    betti, definiujesz i zarazem wyczerpujesz pojęcie: debilizm. Nie wpierdalam się w Twoje upośledzone gadki do momentu, w którym zachowany jest stosunek jeden do jednego. Jeśli jakiś twoj skurwialy przyjebas wystawia pizdę zza węgla i sie mądrzy - wyrównuje siły.
    Tera idę na kawkę i czekam na dalszy ciąg.
    To będzie dobry dzień
  • Canulas 29.06.2019
    Kastor, idź się o petycję zesraj, niedojebańcu
  • akwamen 29.06.2019
    Kastor komuch przeflancowany!! ja to wiem! ha, ha, ha
  • Ritha 29.06.2019
    Bett sie popisuje przez Puszczykiem, wiadomo, a jak sobie kadza w komciach. I ona mowi o TWA, co za hipokryzja :))
  • akwamen 29.06.2019
    Ritha a on jak sie co dzieje, to puchacz oskubany w zabek czesany daje noga z gałeżi i do dziupli na ósmmym spie...la, zostawiając fankę swą ... dla mnie hłe, hłe, hłe
  • yanko wojownik 29.06.2019
    betti, " betti 3 min. temu
    "a teraz niech się porzygają od wzajemnych pochwał... idę na spacer. "

    A żeby Cie zmutowany komar renegat pokąsał - no i jeszcze popłacz - niech Ci będzie przykro, a mocno od cholery.
    I żebyś się na sowieckiej onucy poślizła a w drugą fasadą padła, a dobrze wyeksploatowane obydwie - żeby były.
  • Canulas 29.06.2019
    betti i jeszcze jedno. Tylko przez ogromny szacunek do refluksa nie poruszam na razie pewnych kwestii. Zapewne wiesz jakich. Weź więc lepiej na wstrzymanie
  • akwamen 29.06.2019
    yanko wojownik nawet ja tak nie umim... sczęka mi opadł i ślina a wody bagiennej wypłynęła...
  • Canulas 29.06.2019
    yanko wojownik "A żeby Cie zmutowany komar renegat pokąsał - no i jeszcze popłacz - niech Ci będzie przykro, a mocno od cholery." - ale masz, kurwa, punche" :)
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Canulas, Ritha, akwamen - czyżbym rozpętał ja burzę? - nie nadążam niestety - umysł wolny taki....
  • akwamen 29.06.2019
    aż mnie się a z z pomyliło hi, hi
  • Gregory 29.06.2019
    akwamen a co ni umiesz?
  • Canulas 29.06.2019
    yanko wojownik, nie schlebiaj się. Co najwyżej jesteś katalizatorem. Ja tera piję kawkę i mam nadzieję, że dopiero zaczynamy lecieć na grubo
  • akwamen 29.06.2019
    yanko wojownik burze to sezonowe nie przejmuj się
  • Ritha 29.06.2019
    Akwa, wiem ze on tchórz, obserwuje i zdazylam zauwazyc :) Inteligentow z siebie robia, ale to juz jest taaakie zalosne, ze tylko smiech pozostaje
  • Gregory 29.06.2019
    yanko wojownik jedziesz jak ruski czołg
  • akwamen 29.06.2019
    Gregory siema. tak po onucy pojechać to chyba ni umim hi, hi
  • akwamen 29.06.2019
    Gregory T 17 :)
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Kastor, "komuch w dodatku ordynarny i obrzydliwy w ruskich onucach"

    Idź poszukać tego kutasa do zapchania ryja.
  • Gregory 29.06.2019
    akwamen ale się porobiło
  • Gregory 29.06.2019
    siema wszystkim
  • Gregory 29.06.2019
    Canulas ło matko nie kochasz już betti
  • akwamen 29.06.2019
    Ritha jeszcze nie zdążylem poczytać wszystkiego "inteligentnego" ale jak miss Angele zaatakował no to se pomyślałem że reszte piórków z ogona mu oberwe :)
  • Gregory 29.06.2019
    akwamen patrzaj jak uciekła szybko dyrektorka
  • akwamen 29.06.2019
    Gregory betti to kocham ja...hi, hi, hi zapamiętaj to se cwaniaczku ha, ha, ha ona ci moja i tylko moja, mojsza, najmojsza he, he, he
    z miłości zaraz do admina Piotra najlepszego na mnie doniesie hi, hi
  • yanko wojownik 29.06.2019
    "akwamen 16 min. temu
    yanko wojownik hydra zawsze łeb podniesie ;)"

    Jakby tak dać radę szybko zakopać, ale fakt - trudne...
  • Ritha 29.06.2019
    Bet stracils tu ostatni bastion obrony, mysle ze to poczatek konca :)
  • akwamen 29.06.2019
    Gregory wroci gadzina, wróci, bo gdzie się podzieje hłe, hłe
  • akwamen 29.06.2019
    yanko wojownik młodyś tu i niedoświadczony, a co byśmy robili? mnieby nie było, wszyscy wiedzą ze ja tylko tu dla niej..... miss Angela mnie nie chce, tylko betti mnie uwielbia hi, hi
  • Gregory 29.06.2019
    akwamen a gdzie jej przydupas pohukiwacz
  • akwamen 29.06.2019
    Gregory w dziupli siedzi, wylezie jak pójdę jak mnie , wiesz kto, do spania zaciągnie hi, hi
  • akwamen 29.06.2019
    Ritha nie licz na to, ona z betonu i stali, to komuszy produkt hi, hi
  • Gregory 29.06.2019
    akwamen wiadomo puchacze to nocni zadymiarze
  • Canulas 29.06.2019
    Tak, to początek końca
    Ty zakuta pało
    Będzie jak z Mackiewiczem
    Nikt nie przyjdzie po cialo
  • Gregory 29.06.2019
    Canulas piknie ci wyszło
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Kastor "Kastor 22 min. temu
    yanko wojownik możesz się też cofnąć do tylu i skręcić w bok"

    No wiem, że ty o jednym - życzę Ci i najlepiej afroamerykański niech będzie.
  • akwamen 29.06.2019
    nudno... idę jakieś glony wciągnąć, bo tylko łeb unioslem z bagienka a tu moja ukochana się wypowiadała wiec przypłynąłem nichybnie najprędzej jak potrafiłem prawicowego oka nie mogąc otworzyć jeszcze
  • Canulas 29.06.2019
    yanko wojownik, cofnąć do tyłu. Rewelacyjny okaz albo pionier w sztuce życia na niskim tlenie
  • yanko wojownik 29.06.2019
    akwamen "akwamen 22 min. temu
    "yanko wojownik nawet ja tak nie umim... sczęka mi opadł i ślina a wody bagiennej wypłynęła"

    Dzięki, choć nie ogarniam (nabrało tempa, jak mało kiedy) jeszcze całości - czyli za coś..:)
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Gregory "Gregory 24 min. temu
    yanko wojownik jedziesz jak ruski czołg"

    Dzięki - obecnie na tym gruncie przodują technologią (ale ja sie az ta nie czuję - chyba jak taki dawniejszy...).
  • betti 29.06.2019
    akwamen nadal uważam, że świetnie pisze - tylko nie komentarze. Wracam czasami do jego publikacji, bo lubię... Widzisz, nie muszę lubić człowieka, by lubić to, co wyszło spod jego pióra. Głupie nie?
  • akwamen 29.06.2019
    betti trochę.... kiedy ty masz czas złociutka, wracać do tych wszystkich bazgranin , klasyków i innych opowijczyków i poezja i coś tam jeszcze... czasowa jesteś.... hi, hi, i jeszcze dokuczać innym ha,ha
  • akwamen 29.06.2019
    betta muszę sie pilnie trawnikiem zając wokól bagienka, a ty sie zachowuj grzecznie i nie denerwuj wujków i ciocie
  • betti 29.06.2019
    akwamen jestem na urlopie, ale się kończy... przykre, prawda?
  • akwamen 29.06.2019
    betta bardzo cykliczne masz te urlopy....
  • yanko wojownik 29.06.2019
    betti, Siedzisz w pace i wychodzisz na przepustki? - czy tez na przepustki, ale z psychiatryka?
  • betti 29.06.2019
    yanko wojownik nie skupiam się wtedy na bzdurach, ale dziwne, co nie?

    Tak, siedzę, uważaj, bo jak wyjdę, to ci dokopię... chociaż i stąd nieźle dajesz obijać sobie wizerunek.
  • Gregory 29.06.2019
    betti uważaj bo możesz być zbanowana na ósmym, Robert śpi ale jak wstanie to będzie gorąco awanturnico
  • Nuncjusz 29.06.2019
    wus wus
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Coś ma - ten komentarz - czyli na rzeczy - no klasyka cytując, choć bez cudzysłowu.
  • akwamen 29.06.2019
    nunek jak coś powie to już nic wiecej dodać sie nie da ;) ha, he hi
  • sensol 29.06.2019
    punks not dead!
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Ale tylko w tekstach i w brzdąkaniu pokątnym.

    Dzieki!:)
  • Canulas 29.06.2019
    I co, został ktoś na placu, czy się obsrali?
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Ja się pogubiłem, ale szkoda,z ę nie poszli na forum, bo tam się powinno rozstrzygać... - ludzie by coś z tego mieli i komentarzy bez sensu nie nabijałoby by się, proponowałem kilka dni temu - nie dało rady.
  • Canulas 29.06.2019
    yanko wojownik, chuj, dupa, Anna Grodzka. Wojna i ogień. Tu, tera i pod każdym pierdolonym kamulcem.
  • Gregory 29.06.2019
    Canulas nie nerwuj się bo i po co
  • Canulas 29.06.2019
    Gregory, nie denerwuje się. Elektrolity w normie, lekki nadmiar kofeiny w organizmie. Zawsze byłem i będę przeciwko tlumnemu napierdalaniu słabszych. Była kiedyś zajezdzana przez was - reagowalem. Chuj wie, może dobrze, może źle. Tera też nie będę patrzył jak się dokurwiają do ludzi.
  • akwamen 29.06.2019
    Canulas zrobileś z chama pana ;)
  • Canulas 29.06.2019
    akwamen, umiem się przyznać do błędu, co kilka dni temu oficjalnie zrobiłem. Tyle. Koło chuja mję lata i latało zdanie tłumów. Grono wąskie i styka.
    Czy uważam, że popełniłem błąd? - poniekąd tak.
  • akwamen 29.06.2019
    Canulas jest ryzyko jest zabawa...
  • Canulas 29.06.2019
    Tylko wiesz, ja błędy czy wszystko inne zawsze szylduję tym jednym paskudnym ryjem. Nie wpierdalam się na dwanaście kont jak np. niejaki Kastor aka ten aka tamten aka chuj mu w dupsko
  • akwamen 29.06.2019
    Canulas ja też mam jedno jedyne chociaż mało kto mi wierzy, ale to ich problem, człowieka zawsze poznasz nawet gdyby idiotę z siebie zrobił ( nie mowię o sobie hi, hi ) wcześniej czy później.
    Po czynach go poznacie... czy jakoś tak. ;)
  • A. Hope.S 29.06.2019
    Canulas Nie wiedziałam, że potrafisz inaczej. Brawa dla ciebie.
  • akwamen 29.06.2019
    spoko wszystko wróci do normy... jak zawsze hi, hi
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Jakby to - dziękuję za liczne komentarze (żal, ze nie na forum było). Nie pamiętam początku, ale chyba komuś odpowiedziałem ... "Punch", "T17" - hurtem, żeby już nie dzielić (tak za młody stażem tui jestem - i się zgubiłem). Dzięki ogólnie - za komenty!
  • betti 29.06.2019
    Nie posraj się z zachwytu yanko. Ty myślisz, że to dla ciebie, a to tylko przeciw mnie, taka mała i subtelna różnica...
  • akwamen 29.06.2019
    YW nie jojcz
  • akwamen 29.06.2019
    betti o wrociłaś, a już mialem sobie iść hi, hi
  • akwamen 29.06.2019
    betti gdzie byłaś złotko ulubione? ha, ha
  • yanko wojownik 30.06.2019
    betti, dziesięć osób, takich ja Ty i portal będzie jedynie wylęgarnią patologii (jak to podkreślasz,że "LITERACKI", a go przekształcasz w "patolski"). Każdy się popsuje, różnie się do ludzi gadało zależnie od okoliczności, i wy, i spier, i chu, w wypier, i bardzo dużo itp., ale pierwszy raz w sieci, pisałem komuś (twemu kuplu, to i dobrze), żeby se zatkał ryj fiutem Afroamerykanina - Twoj wpływ na zachowania w portalu - widać jaki jest, wejdzie mi w nawyk jeszcze więcej. Chronisz młodzież przed zgubnym wpływem grafomanii, zastępujesz go zgubnym wpływem własnym. Kto tu Cię szanuje - TWA i wsjo, a też wątpię, żeby aż tak szczerze - nie twierdzę , że mnie ktoś, ale się nie stawiam za wzory, a Ty siebie wciąż - mam takie nieodparte wrażenie.
  • yanko wojownik 29.06.2019
    "betti minutę temu
    Nie posraj się z zachwytu yanko. Ty myślisz, że to dla ciebie, a to tylko przeciw mnie, taka mała i subtelna różnica..."

    Nie tego bym sobie nie śmiał przypisać, ale komentrzry mi tyle przybyło, jak nigdy jeszcze - komarów wnioskuję, że nie było - czy masz własne tunele?


    "akwamen 3 min. temu
    YW nie jojcz" - no dobra.
  • betti 29.06.2019
    To trzeba było tak od razu, że chcesz komentarzy... a ty jak idiota jakąś chorą ideologię w to wmieszałeś... jak na dawnego komunistę, to słabiutko.
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Napisałem, że się zjawiły, a Ty próbujesz wchrzaniasz siłowo komuś w umysł, że wiesz o co mu chodziło. Ja stwierdzam fakt, a Ty zapierdalasz w spekulacje. Swoje "prawdy" chcesz wkładać w czyjąś świadomość i naciskasz z, by uwierzył ze sam tak myślał. Jesteś produktem, którego mają dużo na stanie, nie udoskonalają Cię, ale faktycznie możę to niecelowe, jeśli dobrze spełniasz swoje zadanie.
    Zło w postaci niemal czystej znalem przed Tobą, barwne postacie (dużo gorsze), okazy z podobnego tworzywa, ale sympatią gatunku, nie darzę - trudny do tępienia jak karaluch - z zadatkami na przetrwanie zagłady nuklearnej.
  • yanko wojownik 30.06.2019
    Betti
  • betti 30.06.2019
    yanko wojownik czy ty spać przeze mnie nie możesz, czy co?
  • yanko wojownik 30.06.2019
    betti, Jestem nocna istota, co ma moce mroczne w ten czs i w sile jest, że jak chuj strzelił, jak przywalę szarością i cieniem, to trupy z mogił wyskakują, bo płyty z nagrobków spadły, tudzież i idą dręczyć, co im jest wskazanym.

    A że mi się coś nie zapisało, to zostało nick, bo za wcześnie kliknąłem.
  • betti 30.06.2019
    yanko wojownik to pilnuj się yanko, bo jeszcze pomyślę, że moje imię nie schodzi z twoich ust...
  • betti 29.06.2019
    Trafiłam yanko i zabolało... jak mi przykro...
  • Bogumił 29.06.2019
    Proszę, stary komuch, a jaki łasy na komenty, dobrze go rozgryzłaś betti. I kto by Janko posądzał.
  • Bogumił 29.06.2019
    A w ogóle to witaj:)
  • Bogumił 29.06.2019
    Ładnie się tu z nimi wszystkimi obeszłaś. Szacun.
  • Gregory 29.06.2019
    Bogumił a gdzie to obejście bo ja nie widzę... wali się bastion
  • akwamen 29.06.2019
    Bogumił siema komuchu hi, hi nie obeszła tylko zwiała he, he będzie teraz grzeczniutka więc spadaj bo poparcia w niej mieć nie będziesz, a poza tym urlop jej sie kończy, czytać ni umisz po polskiemu? hłe, hłe
  • akwamen 29.06.2019
    betta tak go zabolało że sie posral ze śmiechu hi, hi a gdzie ten twój puchacz stary mam ochotę na dziczyznę ha, ha,
  • Gregory 29.06.2019
    akwamen i kastor też się przelogował
  • akwamen 29.06.2019
    Gregory vel puchacz nadskubany hłe, hłe
  • Gregory 29.06.2019
    akwamen dzisiaj sobota musi posprzątać obejście i umyć się
  • akwamen 29.06.2019
    Gregory nie zetnę tego trawnika, ni cholery, to jest zemsta betti na trawniku, a wiesz ona nie lubi zieleni? i dlatego mnie odciąga od bujnej trawki i vikinga hi, hi jakiegoś bogumiła nasyla peerelowca aby mnie od roboty odrywal ha, ha
  • betti 29.06.2019
    akwamen trzeba dbać o zieleń i ogólnie o środowisko, przecież wystarczy wyobrazić sobie tylko, ile tam żyjątek - żyje, a ty im chcesz ucinać łebki... teraz widać, jaki z ciebie dobry człowiek. Fuj...
  • akwamen 29.06.2019
    betta a kto powiedział ze dobry?! hi, hi jestem zły, jak sto diabłow i grafoman ów na dodatek. Z przyjemnością im łby poucinam! hi, hi
  • betti 29.06.2019
    akwamen skoro tak uważasz...
  • akwamen 29.06.2019
    betta zawsze i niezmiennie ha, ha
  • Bogumił 29.06.2019
    Gregory Bogumił a gdzie to obejście bo ja nie widzę... wali się bastion

    Betti włożyła kij w środek mrowiska i przejechała się po was jak po łysych kobyłach. A wy zostaliście z rękoma w nocniku.
  • akwamen 29.06.2019
    spadaj ćwoku komuszy do nocnika swego i uważaj by łysa kobyła sie po tobie nie przejechała hi, hi
    betta to se może włożyć kij do... herbaty he, he
    zobacz jak pokorniutka i uległa, nawet nie spojrzy na ciebie ha, ha, ha smutasku czerwony
  • Canulas 29.06.2019
    "przejechała się po was jak po łysych kobyłach. A wy zostaliście z rękoma w nocniku." - wspaniały punch, milordzie. Widzę, że na słownym floretowaniu zjadłeś zęby :)
  • Bogumił 29.06.2019
    Canu, nie chwaląc się, paru hejterów już się posłało tam i ówdzie.
  • Canulas 29.06.2019
    Ech, to uczucie, kiedy nie umio w cynizm.
  • akwamen 29.06.2019
    Bogumił se możesz posłać.. łóżko.hłe, hłe
  • akwamen 29.06.2019
    Bogumił stary komuchowski kapuś-donosiciel
  • Tomek Bordo 30.06.2019
    akwamen mówisz o sobie?
  • yanko wojownik 30.06.2019
    Bogumił, Miszczostwo - trening czyni miszcza - hej, hejtem zwalczaj - znaczy szkol się na hejtera,wyższej rangi.
    Do hejtu lud się garnie, to jest na kim trenować, słabi łodpadną.
  • yanko wojownik 30.06.2019
    Bogumił, Zdegradowano Cię w bojówce, pisało (było napisane), tu gdzieś, że Ty jesteś już "wice" a nie przywódca, a Marg wcielona wbrew woli - w rzeczy to już desperacja, żeby wcielać na siłę - totalitaryzm.

    Znaczy tu http://www.opowi.pl/prawica-i-lewica-na-opowijskim-podworku-a52373/ tylko wymieniono członków, a na forum było napisane, kto przewodzi.
  • yanko wojownik 30.06.2019
    Tomek Bordo, - kto tu jest jest konfident - donosiciel na wzór tamtych? - i jeszcze z tego dumny...
  • Tomek Bordo 30.06.2019
    yanko wojownik zgłosiłem sensola bo mnie hejtował i nuncjusza bo mnie obraził. Pomyśl trochę zanim mnie porównasz do *tamtych* konfidentów.
  • yanko wojownik 30.06.2019
    Tomek Bordo, Myślę i stwierdzam, w tamtych czasach byłbyś "tamtym" konfidentem - predyspozycje i satysfakcja z czynu, wtedy by jeszcze pogłaskali, a lubisz zachęty.

    Zaś ciekawe, to nawet jest - donieść na moderatora... - kto go zbanuje - ochotnik?
  • Nuncjusz 30.06.2019
    Tomcio, jak tylko usłyszał o T3ksturze, to pierwsza jego reakcja, że chce tam zostać moderatorem.
    To o czymś świadczy.
    Wg mnie, to ostatni człowiek, który by się nadawał do takiej funkcji
    Jest żądny władzy, pyszałkowaty i potwornie ograniczony. Idealny kandydat do polityki i tam pewnie zrobi karierę
    Jednak, by Ludzie na takiego zagłosowali, musiałby nauczyć się dobrze kłamać i wiedzieć, jakich kłamstw ludzie oczekują, a na to jest za głupi
  • yanko wojownik 30.06.2019
    Nuncjusz, "Idealny kandydat do polityki i tam pewnie zrobi karierę"- niestety, to może akurat mieć pokrycie, tylko jak wiek podał poprawnie, to z 8 lat jeszcze mu się zejdzie - chyba że wskoczy awansem.

    "musiałby nauczyć się dobrze kłamać i wiedzieć, jakich kłamstw ludzie oczekują, a na to jest za głupi" - niestety są poradniki dla opornych - oby nie wiedział gdzie szukać.
  • betti 29.06.2019
    Jeszcze piszczą i nadrabiają miną... fajnie jest grzebać kijem w mrowisku. Dziwi mnie, że jeszcze nie zauważyli, że ja to lubię. Wychodzą na kretynów i przychodzą po więcej...
  • Gregory 29.06.2019
    Elka nie walcz ze skaraniem boskim bo gdzie pójdziesz maleńka
  • akwamen 29.06.2019
    betta wiemy wiemy że lubisz gdy cię pierą i wracasz po wiecej , ja to rozumiem, taka dewiacja , normalka jakoś to sie nazywa odmienna oriantacja czy cuś. Dlatego jestem i będę cię prał ile wlezie, lubię babkom sprawić przyjemność hi, hi, hi
  • betti 29.06.2019
    Gregory do piekła... tam na mnie czekają jak to yanko głosi...
  • akwamen 29.06.2019
    betti ty do piekła taka pokorna chrześcijanka? niemożliwe , kto by tam ciebie chciał, pójdziesz do nieba, bo tam wszyscy porzundni do bólu i prawicowi i nie lubieją przyrody i grafoman,ow ni ma, a pieśni anielskie śpiewajtylko bez rymów częstochowskich i bedziesz tam pisać im hi, hi, hłe
  • Gregory 29.06.2019
    betti może na drzewo banany zrywać
  • betti 29.06.2019
    akwamen ciebie nie wezmą do nieba już choćby za to, że tym żyjątkom ucinasz łebki, jesteś bezdusznym draniem!
  • betti 29.06.2019
    Gregory od tego są lepsi ode mnie... ha, ha, ha
  • Gregory 29.06.2019
    betti wysyp małp ha ha ha
  • akwamen 29.06.2019
    betta wyobrażasz se mnie w niebie? brrrr, ja muszę w dobrym towarzystwie siedzieć w jednym kotle opowijskich grafomanów i innych poetoprozaików niedorobionych i nieuznanych przez jedynie słusznych krytyków spadłych z ósmego bananowca spiącego sie piętrowca ha, ha, ha
  • akwamen 29.06.2019
    akwamen sypiącego się - co byś dobrze pojęła ;)
  • Gregory 29.06.2019
    akwamen sypie się i to bardzo
  • akwamen 29.06.2019
    Gregory paczaj, ten farbowany peerelowiec też zwiał... co za czasy ech... kiedyś to były gównoburze... ;(
  • Gregory 29.06.2019
    akwamen a może zebranie mają
  • Gregory 29.06.2019
    Gregory na jakimś drzewie
  • akwamen 29.06.2019
    Gregory w dziupli bananowca
  • Ozar 29.06.2019
    Tu jak widzę zawitała jakaś drobna wojenka! Co do tekstów to sie nie wypowiadam, choć rzeczywiście jakoś tak z lekka zapachniało punkiem. Tylko pytanie czy wiemy czym był punk?
  • Bogumił 29.06.2019
    Mała Lady punk.
  • yanko wojownik 30.06.2019
    Ozar, "ulicą ciągle biega młodzież, w powietrzu dziwnie pachnie pankiem"

    Czym był punk? - no chyba tworem komunizmu (jak wyżej by wynikało, z wypowiedzi niektórych - choć dość nielicznych) .
    Było: ZOMO, MO, ORMO itd. no i był gdzieś tam PUNK - agresywna organizacja wspomagająca system totalitarny na równi:)

    Dzięki za koment:)

    Pozdra.
  • yanko wojownik 30.06.2019
    Bogumił, Bardziej "Ochyda".
  • yanko wojownik 30.06.2019
    *Ohyda - przez samo "h".
  • yanko wojownik 30.06.2019
    A niech tam - punk zrobił swoje, jak sprowokowany - rozpizdówa, jak w dawnych Jarocinach, do 1994 (data quńca tamtych festiwali).
    Chwalić ożywienie tradycji, wątpię w początek odrodzenia, ale był posmak - żal, że nie było muzy, bo wtedy lepiej napierdalanka idzie - tak przy dźwiękach.
  • pkropka 30.06.2019
    Cześć Yanko wojowniku (a może muzykancie?) :)
    Może chciałbyś pisać piosenki dla zespołu? Wieść gminna niesie, że się nadajesz.
    Jakbyś miał chęć, zapraszam na forum http://www.opowi.pl/forum/piosenki-dla-zespolu-rokowego-w1154/
  • yanko wojownik 30.06.2019
    Okiej - zalukam.
  • yanko wojownik 30.06.2019
    A jakby chcieli, to pewnie bym mógł, ale musiałyby im pasić.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania