Czy ja jestem życiowym kaleką?

1.Nie mam matury

2. Nie mam egzaminu zawodowego

3. Prawdopodobnie mam tylko 77 IQ

4. Z trudem skończyłam technikum

5. Zdałam prawo jazdy dopiero za 11 razem

6. Mam prace na zmywaku

7. Miałam problemy psychiczne

8. Mam nadwage

Następne częściCzy jestem bardzo głupia?

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Jak możliwe że w ciągu około tygodnia od Twojego wpisu o ósmym niezdanym prawie jazdy, odbyłaś trzy egzaminy?
    Gratuluję:)
    Gratuluję Ci także znalezienia pracy. To jest jednak rzecz, gdzie spotkasz się z ludźmi i poszerzysz horyzonty.
    Życzę równie szybkiego zdania matury.
    Pozdrawiam.
  • Karola457 05.01.2022
    Nie zdałam już rok temu nie 8 a 10 egzaminów ale w tych 2 przypadkach nie było o czym pisać
  • Pan Buczybór 05.01.2022
    gdybyś tego wszystkiego nie pisała, to nie
  • Akwadar 05.01.2022
    Masochizm portalowy?
  • cos_ci_opowiem 05.01.2022
    Ale za to piszesz fajne opowiadania, szczególnie erotyczne, więc nie w każdym aspekcie jesteś kaleką. :)
  • Fionka99 05.01.2022
    1.Nie mam matury - wiesz ile ludzi zakończyło swoją edukację na podstawówce??

    2. Nie mam egzaminu zawodowego - jw.jest mnóstwo takich osób i nadal żyją i potrafią być szczęśliwe

    3. Prawdopodobnie mam tylko 77 IQ - jest mnóstwo ludzi z niższym IQ - DODA ma podobno coś ponad 150 a sama oceń jaka z niej kobieta

    4. Z trudem skończyłam technikum - ale skończyłaś, to już za Tobą, sukces jest.

    5. Zdałam prawo jazdy dopiero za 11 razem - ale zdałaś w końcu, tylko nieliczni szczęściarze zdają za pierwszym razem, większość zdaje po kilka razy.

    6. Mam prace na zmywaku - no i super, masz pracę, zarabiasz własne pieniądze, dodatkowo ze zmywaka można awansować i na ciepłą kuchnię i na zimną i na część restauracyjną - więc masz szerokie możliwości o ile pozostaniesz w swojej branży, a jak Ci się znudzi to znajdziesz pracę w innej robocie :)

    7. Miałam problemy psychiczne - od tego są terapeuci, psychologowie, pomoc, telefony zaufania, skoro miałaś i zdajesz sobie z tego sprawę to już jest dobrze, i już teraz jesteś świadomi że są ludzie którzy w przypadku powrotu problemów są dla ciebie by ci pomóc.

    8. Mam nadwage - jejku, wiesz ilu facetów lubi się wtulać w kobiety z ciałkiem? na pewno masz apetyczny biust i tyłek, który nie kuje kościami tylko jest za co złapać jest mięciutki i w pozycji na odwróconego jeźdźca dostarcza facetom super wrażeń falując o podskakując - to Twój atut, naprawdę chudzielce wieszaki są dobre tylko na modelki na wybieg, bo ubrania w mniejszym rozmiarze są tańsze i pochłaniają mniej materiału.
  • Cicho_sza 05.01.2022
    Za Fionka99, bo napisała chyba wszystko co sama mogłabym Ci powiedzieć.
    Jednak muszę dodać, że to nie jest forum wsparcia psychicznego i tutaj poprawy własnej samooceny nie znajdziesz.
  • Robes Pierre 06.01.2022
    Ja też nie mam matury a IQ mam podobno coś koło 145. ??‍♂️ Tak przynajmniej wyszło z testów Mensy. To jest jednak bez związku, bo mamy tutaj do czynienia z klasycznym trollem, czego niektórzy zdają się nie zauważać i próbują się wdawać w perswadowanie mu jego poglądów na swój temat.
  • Ant 06.01.2022
    Ja maturę mam, ale nie znam swojego IQ
  • pansowa 06.01.2022
    Tak, jesteś życiowym kaleką.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania