Czy jestem całkowitym nieudacznikiem?

Jestem kobietą. Mam 20 lat i ciągle mieszkam z rodzicami. Nie mam pracy. Skończyłam tylko technikum hotelarskie bez matury i egzaminu zawodowego. Na świadectwie mam prawie same dopuszczające. Nie jest spowodowane tym że nie chciało mi się uczyć bo uczyłam się bardzo dużo a i tak z wszystkich przedmiotów byłam słaba a może nawet bardzo słaba. Mam tylko 158 cm wzrostu i ważę 60 kg bo bardzo lubie jeść i nie jestem w stanie się powstrzymać. Dodatkowo jestem bardzo nieśmiała i z trudem nawiązuje kontakty z ludźmi. Nie mam żadnych znajomych. Jedyną osobą z jaką czasami spędzam wolny czas jest mój brat. Poza tym muszę nosić okulary w których wyglądam dużo gorzej niż bez nich. Nie pasują do mnie żadne okulary a soczewek boje się wkładać do oczu. Jestem ładna tylko w makijażu a bez niego wyglądam okropnie. Prawa jazdy nie zdałam 8 razy i dałam sobie z tym spokój. Wyjeździłam bardzo dużo godzin chyba ponad 40 i to nie jest żart a i tak się nie udało. Nic w swoim życiu nie osiągnęłam. Brak pracy, mieszkania, prawa jazdy i matury. Jestem załamana. Dodatkowo jestem chyba podatna na choroby psychiczne. W swoim życiu miałam już anoreksje i depresje. Oczywiście teraz jest wszystko w porządku ale nie wiadomo jak długo. Istnieje prawdopodobieństwo że mogę też mieć fobie społeczną.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Baba Szora 28.12.2021
    Nikt nie jest nieudacznikiem. Aczkolwiek (jeżeli to nie jest tekst do recencji, a wyznanie) proponuje znaleźć odpowiednią grupę wsparcia. To miejsce nie nadaje się do wyznań, ponieważ rezultat może być wprost przeciwny od spodziewanego.
    Pozdrawiam,
  • Ja wciąż uważam, że to tekst studenta/ki psychologii zważywszy na wcześniejsze teksty autora. A ten utwór to case study - jak pomóc młodej dziewczynie z problemami. Masz rację - portal opowi to nie miejsce na znalezienie pomocy w dobrym poprowadzeniu życia. Pełno tu frustratów, alkoholików i narkomanów:)
  • Karola457 28.12.2021
    Haha. Ja nawet matury nie mam
  • Karola457 28.12.2021
    Edward Handscissors haha ja nawet matury nie mam
  • Karola457 A to czemu? Uwierz w siebie, zainwestuj, trochę się regularnie poducz i zdaj.
  • Noico 28.12.2021
    Edward Handscissors
    Pełno tu frustratów, alkoholików i narkomanów:)

    Chciałoby się powiedzieć pełnowartościowy netowy sqat.
  • Fionka99 28.12.2021
    Noico dokładnie, ekipa jest zacna, więc Karola457 - witaj w gronie, myślę, że dzięki tym tekstom zostałaś oficjalnie przyjęta :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania