Czy jestem bardzo głupia?

Całokształt badań wskazuję na rozwój umysłowy w granicach inteligencji niższej niż przeciętna. Mocną stroną uczennicy jest uczenie się wzrokowo - ruchowe w zakresie motoryki małej w tym grafomotoryki oraz orientacja wyobraźnia i wizualizacjia przestrzenna (wynik przeciętny). Najsłabiej rozwinięte są trwałość pamięci werbalnej rozumienie norm i zasad społecznych zdolności do spostrzegania szczegółów oraz przewidywanie konsekwencji zdarzenia początkowego. Wyżej wymienione zdolności przyjmują wynik bardzo niskie. Podobnie rozwinięte są synteza danych spostrzeżeniowych (ujmiwanie relacji część całość) rozumowanie arytmetyczne oraz pamięć słuchowa krótkoterminowa. Rozwój ponizej przeciętnej przyjmuje zdolności do klasyfikowania (abstachowanie uogólnianie porównywanie) oraz zdolność językowe (werbalizowanie definiowanie). Uczennica wykazuje zahamowanie psychorychowe ograniczoną modulacjię głosu oraz unikanie werbalizacj. Czyta płynie w przeciętnym z nielicznymi błędami typu przekrecanie wyrazów zmiana litery lub brzmienia końcówek wyrazów domysły. Uczennica wykazuje słabe rozumienie czytanego tekstu na głos. Przeciętne rozumienie stwierdza się w sytuacji czytania po cichu. Pisząc ze słuchu zauważa się występowanie błędów o zróżnicowanym charakterze - niska świadomość ortograficzna - błędy typowo ortograficzne - typowo osłabiona percepcjia słuchowa i umiejętności fonologiczne (słuch fonemenowy analiza i synteza głoskowa pamięć fonologiczna) - typowo słuchowo - wzrokowo zaburzenie integracji tychże funkcji. Poziom graficzny pisma jest obniżony (litery niekształtne pismo niepłynne) tempo pisania przeciętne. Wypowiedzi pisemne i ustne uczennicy są na niskim poziomie pod względem słownictwa i konstrukcji językowej. Z matematyki obserwuje się barki z lat wcześniejszh dotyczących min. działań na ułamkach zwykłych i dziesiętnych mnożenia i dzielnia pisemnego oraz podstaw geometrii. Objęcie pomocą psychologiczno - pedagogiczną w szkole ze względu na deficyty wybiórczych zdolności intelektualnych obniżony rozwój elementarnych funkcji percepcjino - motorycznych umiejętności fonologicznych (słuch fonemenowy analiza i synteza głoskowa pamięć fonologiczna) problemy natury emocjonalno - wolicijonalnej oraz braki z matematyki które przyczyniają się do ogólnuonych trudności z nauką szkolną. Dodatkowo występująca wada wzroku u uczennicy powoduje zaburzenia spostrzegania wzrokowego a więc zmniejsza pracyzję wykonywania czynności praktycznych i spowalnia tempo działania.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (34)

  • cos_ci_opowiem 26.01.2022
    Weź może wróć do instrukcji głównych.
  • Grain 26.01.2022
    Ważne, że się dobrze bawimy
  • Karola457 26.01.2022
    Ale o co chodzi?
  • MartynaM 26.01.2022
    Karola457 pewnie o to, że piszesz zabawnie, co wszystkich cieszy.
  • Karola457 26.01.2022
    MartynaM a co w tym wesołego?
  • MartynaM 26.01.2022
    Karola457 wszystko, najbardziej te przemyślenia.
  • MartynaM, Przemyślenia są najważniejsze.
  • Iza Luis 26.01.2022
    Nikt nie jest bardzo głupi.
    Lecz zdarzają się osoby niegodne uwagi.
  • Akwadar 26.01.2022
    To jest plagiat.
    https://www.znanylekarz.pl/pytania-odpowiedzi/czy-taka-osoba-w-doroslym-zyciu-moze-funkcjonowac-samodzielnie-czy-zachowanie-dziecka-przy-badaniu
  • Karola457 26.01.2022
    To ja kiedyś też pisałam tylko już dawno a że mi się nie chciało tego pisać od nowa to skopiowałam
  • Akwadar 26.01.2022
    Karola457 a dlaczego nie cały tekst? Jesteś psychologiem szkolnym? Jesteś psychiatrą, nauczycielem?
  • Violet 26.01.2022
    Karola457 Masz szesnastoletnią córkę?
    https://www.znanylekarz.pl/pytania-odpowiedzi/czy-opisywane-objawy-swiadcza-o-tym-ze-moja-16-letnia-corka-moze-byc-uposledzena-umyslowo-w-stopniu
  • Akwadar 26.01.2022
    Też zauważyłem te nieścisłości, jeszcze jeden kwiatek: jesteś facetem? "Chciałbym zapytać co znaczą te sformułowania i wnioski. Objęcie pomocą psychologiczno - pedagogiczną w szkole ze względu na deficyty.."
    https://www.znanylekarz.pl/pytania-odpowiedzi/chcialbym-zapytac-co-znacza-te-sformulowania-i-wnioski-objecie-pomoca-psychologiczno-pedagogiczna
  • Karola457 26.01.2022
    Akwadar Ja mam 20 lat i jestem na bezrobociu
  • Akwadar 26.01.2022
    Karola457 a czytałaś to co skopiowałaś?
  • Karola457 I w trzeciej ciązy
  • Akwadar I do gimnazjum chodzisz
  • Jak plagiatorka, to jedziemy po niej... Kiedyś tu była już plagiatorka i tak żeśmy pojechali, że aż zniknęła - jak jej było?
  • Cicho_sza 26.01.2022
    Opinie z PPP są wszystkie na jedno kopyto w kwestii podobnych zaburzeń. Także te pytania z linków nie koniecznie muszą tyczyć się naszej gwiazdy.
    Tam się nikt nie kłopocze tworzeniem zindywidualizowanych opinii ?
  • Akwadar 26.01.2022
    Jeden tekst, tylko powycinane niewygodne fragmenty. Wierzysz, przeczytawszy wcześniejsze teksty gwiazdy, że mogła skonstruować taką opinię?
  • Cicho_sza 26.01.2022
    Akwadar no pewnie, że nie ? To jest typowy tekst opini z PPP.
  • cos_ci_opowiem 26.01.2022
    Nie karmcie już, proszę. Troll wyczaił, że teksty o sraniu bardziej bawią niż złoszczą, to teraz się przerzucił na inną "twórczość".
  • Cicho_sza 26.01.2022
    Chodzą słuchy, że to eksperyment socjologiczno-psychologiczny. Biorąc pod uwagę zasięg poszczególnych tekstów przeciętnego usera interesuje seks, sranie i depresja ?
  • Violet 26.01.2022
    Teraz już nie mam zamiaru, więcej nie zajrzę do tekstów autorki.
  • Akwadar 26.01.2022
    Cicho_sza i pierdzenie ha, ha
  • Cicho_sza 26.01.2022
    Akwadar haha, fakt! Zapomniałam. I pierdzenie ?
  • Akwadar 26.01.2022
    Cicho_sza dla niektórych najważniejsze... w stołki ;)
  • Cicho_sza 26.01.2022
    Akwadar nie pamiętam jak to dokładnie szło w instruktażu poprawnego pierdzenia i czy było coś o stołkach, ale owszem, takie też jest powrzechne. Ale sądząc po płodności autorki to ona czasu na pierdzenie w stołek nie marnuje ?
  • Akwadar 26.01.2022
    Cicho_sza absolutnie masz rację :))
  • Cicho_sza 26.01.2022
    Akwadar dobra, spadam. Idę co poczytać papierowego ?
  • Cicho_sza 26.01.2022
    Idzie na rekord jak nic! Jeszcze ze dwa miechy i nawet DeDo i Marg wyprzedzi w ilości dodanej twórczości ?
  • Tak
  • Narrator 05.02.2022
    Kto ci powiedział, że jesteś głupia? Skąd w ogóle takie myśli przychodzą ci do głowy? Pan Bóg cię stworzył na swoje podobieństwo, a On jest przecież doskonały, to jakże by mógł wykreować coś niemądrego? Pan Bóg cię kocha. Dał ci rozum, żebyś w Niego wierzyła. Nie trać wiary, a będziesz szczęśliwa.
  • Ant 05.02.2022
    Dokładnie. Bóg cię kocha i jesteś jego dzieckiem

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania