Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Demoralizacja

Jako katolik jestem przeciwny nieślubnemu seksowi. Uważam, że relacje damsko-męskie nie powinny opierać się na czymś tak obrzydliwym, tylko na prawdziwej miłości. Najgorsza jest jednak odmiana seksu o nazwie BDSM. Powstało to prawdopodobnie w Rosji, ale pewności nie mam. Polega to na poniżaniu, stosowaniu przemocy i wiązaniu podczas seksu. BDSM to rzecz, która w normalnym społeczeństwie nie powinno mieć w ogóle miejsca, a jest! Istnieje także feministyczna odmiana BDSM znana jako Femdom albo Mistress. Każdy chyba domyśla się, o co w tym koszmarze chodzi. Jak widzicie, zło ma się dobrze. Każdy, powtarzam, każdy normalny człowiek powinien BDSM potępiać, podobnie jak pornografię! Bo tylko prawdziwa, normalna miłość jest coś warta!

Średnia ocena: 1.4  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (212)

  • krajew34 14.10.2019
    Mam wrażenie, że żyjesz w jakieś utopi. No cóż idealizm nie jest zły. Też jestem katolikiem, choć wyznaje zasadę, póki nie czyni się zło drugiemu, a wszystko jest za zgodą obu stron to nie będę patrzył nikomu do sypialni. Co mnie interesuje to?
  • akwamen 14.10.2019
    Bzdura, bzdura, po trzykroć bzdura! hi, hi, hi
  • Tom Bordo 14.10.2019
    Co masz na myśli mówiąc że żyję w utopii?
  • Bogumił 14.10.2019
    Krajew nie obraź się ale z Ciebie taki katolik jak ..
  • krajew34 14.10.2019
    Bogumił nie tobie to oceniać. Tylko przed Bogiem odpowiadam, nie przed tobą.
  • krajew34 14.10.2019
    Co pan Bóg wie, to wie. I on zna mnie najlepiej, a nie wszystko wiedzacy z Internetu. Miłego wieczoru życzę
  • Bogumił 14.10.2019
    krajew34 ja tylko oceniam w oparciu o teksty ewangeliczne dotyczące nieczystości. Maryja choćby w Gietrzwałdzie o tym mówiła. A istnieje też coś takiego jak głoszenie słowa Bożego i wzajemne napominanie się.
  • Tom Bordo 14.10.2019
    krajew34 i mogę wiedzieć co miałeś na myśli mówiąc że żyję w utopii?
  • Tom Bordo 14.10.2019
    krajew34 a, no i o ile się nie mylę, to z prawicy wyrzuciłem cię już dawno temu
  • Tom Bordo 14.10.2019
    Nic więc dziwnego, że popierasz BDSM
  • Pan Buczybór 14.10.2019
    Co ma BDSM do prawicy?
  • Tom Bordo 14.10.2019
    Pan Buczybór konserwatywna prawica potępia to co opisałem w tekście
  • franekzawór 14.10.2019
    A mi się podoba - i zarazem silnie mnie rozbawia - szczerość tego tekstu, szczerość, którą prawie każdy traci z wiekiem i prosty ogląda świata, który nie jest prosty. Ale Tomaszu! - skąd ty wiesz np. jakie są rodzaje BDSM? I że na przykład podział na Femdom i coś tam?
  • Tom Bordo 14.10.2019
    Trochę o tym poczytałem.
  • franekzawór 14.10.2019
    Poczytałeś czy naoglądałeś się? :D
  • JamCi 14.10.2019
    Bogumił?
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Dekonspiracja?:)
  • Angela 14.10.2019
    yanko wojownik ja się nawet zastanawiać nie chcę, co to. Ogarnia mnie lęk i trwoga : )
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Angela :)
  • Angela 14.10.2019
    O ja nie mogę, miałam zły nastrój,udało ci się mnie rozbawić : D
    Coś takiego mówiła kiedyś (23 lat temu) moja koleżanka, tylko miała wtedy około 13 lat : D
    Nie muszę korzystać z kryształowej kuli, by wywróżyć ci dziewictwo do grobowej deski, no chyba że chajtniesz
    się z własną dłonią.
  • franekzawór 14.10.2019
    Zawsze ma kota jeszcze :D
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Styl Bogumiłowy, Pisałem, że nie wierzę w Tomka Bordo - tj, że on je wykreowany.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Albo Bogumił tylko mu pomagał, bo Tomek ma tendencje.
  • franekzawór 14.10.2019
    Taki jakby podchodzi.
  • betti 14.10.2019
    BDSM to gówno, ale zero seksu przed ślubem? A jak potem się okaże, że nie pasuje się do siebie, to co, rozwód? Lepiej sprawdzić...
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Betti - No nie poznaję mej Pani... A jednak... A myślałem, że wygasłym jest płomień namiętności... - no no - rozpalamy się jednak...
  • betti 14.10.2019
    yanko wojownik nie sądzę, że jesteś w stanie kogoś rozpalić, obrzydzić tak, zdecydowanie. A nie, wróć! Rozpalasz czekałę, niech tak pozostanie, bo to idealny duet.
  • Margerita 14.10.2019
    betti ojej czyżbyś była zazdrosna?
  • betti 14.10.2019
    Margerita a co czytać nie umiesz?
  • yanko wojownik 14.10.2019
    betti, Betti...:)
  • Bogumił 14.10.2019
    Z Margerity się pierwsza hejterami opowi zrobiła.
  • Bogumił 14.10.2019
    Hejterka
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił, Qnqryncja Bogusiu, nie możesz ciągle przodować.
  • betti 14.10.2019
    Bogumił porąbało dziewczę, może od tego wirtualnego seksu...
  • Margerita 14.10.2019
    betti doprawdy?
  • yanko wojownik 14.10.2019
    betti, Betti - Ty szalona...
  • betti 14.10.2019
    Margerita ja tam wątpliwości nie mam szczególnie, kiedy patrzę na idiotyzmy, które wypisujesz...
  • betti - żeby każdy wiedział, na jakie zaburzenie cierpisz:

    "Najbardziej typowe dla osobowości borderline jest niezwykle silne pragnienie bardzo bliskiej, wyłącznej relacji z drugą osobą i jednoczesny lęk dwojakiego rodzaju. Po pierwsze lęk przed „pochłonięciem” przez drugą osobę, a po drugie – lęk przed porzuceniem przez nią. Prowadzi to do stanu silnego napięcia emocjonalnego. Często zdarza się, że w sytuacji takiego napięcia emocjonalnego osoby te podejmują próby samobójcze, okaleczają się, doświadczają przemijających stanów psychotycznych (np. urojeń prześladowczych)".
    https://www.mp.pl/pacjent/psychiatria/zaburzenia_osobowosci/74280,osobowosc-borderline-informacje-ogolne
  • Margerita 14.10.2019
    betti a o jakich idiotyzmach mowa? Bettulku
  • betti 14.10.2019
    angelika czekała piszesz o swoich ogniskach chorobowych? To uważaj na siebie...
  • yanko wojownik 14.10.2019
    betti, A tu jest napisane, że Ty polityki nie lubisz... https://www.via-appia.pl/forum/Thread-si-duo-dicunt-idem-non-est-idem?pid=161701#pid161701

    "elka Offline
    Pisarczyk
    *
    Liczba postów: 75
    Liczba wątków: 11
    Dołączył: Aug 2019
    #416-09-2019, 13:26
    Przeczytałam pierwszy wers i zdębiałam... jeszcze raz spr. Autora, no i zaczęłam się śmiać. Nie, nie dlatego, że tematyka, bo ta prawdziwa i w punkt, jedynie dosadność określenia. Z drugiej strony rozumiem Ciebie jak nikt, bo mam jej tak samo dość.

    Pozdrawiam."
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Pomyliły mi się wątki, nic to, wkleję gdzie powinno.
  • Miałam do ciebie niezmierzoną, wydawałoby się, cierpliwość, ale w końcu się wyczerpała.
    Niebywałe.
  • betti 14.10.2019
    Margerita żal mi ciebie... bo taki z ciebie beton, że masakra.
  • betti jak nie masz argumentów, to jadem plujesz. Normalne u bordera.
  • betti beton ha ha :)))))
  • yanko wojownik 14.10.2019
    angelika czekała, Folguj Pani, bo tu się bany zdarzały:)
  • Margerita 14.10.2019
    betti no zobacz pani profesor się przecież zna i wie wszystko najlepiej baj
  • betti 14.10.2019
    angelika czekała wybacz, ale ty mnie w ogóle nie interesujesz. Jesteś zakłamana, że szok. Nicków więcej niż włosów na głowie, kont na fb tyle samo...

    Trochę mi ciebie żal, że wszyscy faceci od ciebie uciekają, ale z drugiej strony, skoro jesteś taka nachalna... Męcz się!
  • yanko wojownik 14.10.2019
    betti, Z nami inaczej będzie, ja nie ucieknę od Ciebie Betti... - gdzie mi lepiej by było....
  • betti 14.10.2019
    yanko wojownik skoro gotowy jesteś na poświęcenie, to zwiąż się z czekałą... bidulka atakuje tu chłopów. Pomóż przyjaciółce, bądź człowiekiem!
  • betti policz swoje nicki i swojego idola.
  • betti 14.10.2019
    angelika czekała mój idol ma klasę, ty jedynie podstawową. Sorry!
  • betti nie udław się jadem, szkoda by było takiego dewianta jak ty.
  • betti jego klasa przejawia się w tym że z tobą wytrzymuje.
  • betti 14.10.2019
    angelika czekała hahahaha
  • betti no właśnie.
  • betti on cie po prostu jeszcze nie zna.
    Życie z borderem to pasmo tortur.
    na szczęście ja mam takich jak ty tylko z doskoku.
  • betti 14.10.2019
    angelika czekała nie chciał się tobą zainteresować? Bo ma klasę!
  • betti kto?
  • yanko wojownik 14.10.2019
    betti, Musiałbym zwalczyć uczucie, którym Ciebie darze, zabić je - czy mam zostać mordercą miłości?
  • betti sorry, nie paniam twoich pokręconych ścieżek myślowych.
  • betti 14.10.2019
    angelika czekała z doskoku... na tel zaufania. Dobre...
  • betti znużyła mnie twoja borderowatość. lepiej mi bez ciebie.
  • betti 14.10.2019
    angelika czekała to po co za mną łazisz? Ja tam ciebie nie szukam...
  • betti jesteś śmieszna, ale sorki, nawet czekolada może się znudzić.
  • betti doprawdy? cały czas o mnie nawijasz. na zdrowie!
  • betti a nie przypala ci się coś na kuchni przypadkiem? leć sprawdzić.
  • betti 14.10.2019
    angelika czekała jak to jest tak łazić za facetami? Pilnować ich, szpiegować każdy krok? Narzucać się, byleby tylko coś odpisali?
  • betti dobrze że ty za nikim nie łazisz :))))
  • betti 14.10.2019
    Miruś już całkiem zwiał... gdzie teraz go dręczysz?
  • betti no dawaj... coś tak ucichła? kisiel jeszcze nie wystygł.
  • betti nie odwracaj kota ogonem, dawaj do kisielu :))))
  • betti 14.10.2019
    angelika czekała ja nie muszę... faceci za mną chodzą. Nie wiem nawet dlaczego...
  • betti mam pewne podejrzenie do mirka - zatruł się twoim jadem :)))
  • betti "faceci za mną chodzą" :))))))))))))
    Dzie, gwiazdo ci faceci? napierdalasz 24h na necie :)))
  • betti dobra, nie chcesz do kisielu, to ja idu stund. nara bejbe
  • betti 14.10.2019
    angelika czekała ja myślę, że miał dość ''twojej miłości''. Bo to chore, gdy ktoś cały czas szpieguje i snuje jakieś chore wizje...
    Ja na necie, czy ty?
  • Bogumił 14.10.2019
    betti oj porąbało i to do takiego obmierzłego capa się mizdrzy
  • betti 14.10.2019
    Bogumił na bezrybiu i rak ryba.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił, Boguś, jak cię czytam, to mi się orientacja zaczyna chyba zmieniać - co będzie.. - pomyśl... Ja sam się boję.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił, Ze trzy dni temu byłeś gotów fałszywy ludziu, całować ziemię po której stąpa.
  • Bogumił 14.10.2019
    Nie gadam z obrzygańcami.
  • betti 14.10.2019
    Bogumił Ty Krystyną byłeś zainteresowany?
  • Bogumił 14.10.2019
    betti zainteresowała mnie, bardzo piękna, ale teraz już nie wiem, kim ona jest Martą, Krzysią czy Angeliką. I ma długi ozór, bo informacje, które jej podałem prosząc o dyskrecję przekazała Jankowi.Zaczął mi wypominać to na pit16. Skąd wiedział jak nie od niej. Celowo dla prowokacji podałem info o wielu kontach na fb. A mam tylko jedno, którego rzadko używam, żeby czasem coś gdzieś skomentować.
  • akwamen 14.10.2019
    Bogumił tiaaa... ;)
  • Bogumił 14.10.2019
    betti a przygup chwycił kość, więc ustaliłem obieg informacji i szybkość się jej rozchodzenia.
  • Canulas 14.10.2019
    Tomku, jestem oburzony i w pełni pdozielam Twe światłe stanowsiko. By móc jednak podzielić je "PEŁNIEJ" proszę o stosowne linki, bym to na własne oczy mógł ujrzeć z jakim to szatanem przyjdzie mi się mierzyć.
    Parafrazując Karguli: "Ale tatko, jak ja się tak napatrze, to ja jej jeszcze bardziej nienawidzę".
  • Bogumił 14.10.2019
    Lisek chytrusek
  • Canulas 14.10.2019
    guilty
  • Pan Buczybór 14.10.2019
    xdd
    Nie masz ciekawszych tematów do pisania? I w ogóle nie podoba mi się narzucony przez ciebie ton - sugerujesz mi, że mam coś potępiać, bo ty tak uważasz. Ja sądzę jednak, że to, co robią ludzie to nie moja sprawa i póki nie afiszują się ze swoimi dewiacjami jest spoko.
    A dzięki pornografii co niektóre napalone, prawie agresywne i sfrustrowane osobniki nie muszą nikogo gwałcić.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Achtung, nie nabijam tu postów, to celowe posunięcie tej bandy.
  • Canulas 14.10.2019
    Cieszy mnie twa lotność. Dom wariatów. A rano avanti, że się ogłoszenie parafialne TW pojawiło w wysokości 15 komentarzy. Tera przepychanka na 200 pierdów i wszyscy happy. Kurwa, w aptekach chyba mają happy-hours
  • betti 14.10.2019
    Canulas a co ma info do komentarzy? To jest traktowanie użytkowników jak bezmózgowców, kiedy jedno i to samo trzeba powtórzyć piętnaście razy... nie uważasz?
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Canulas, Komentarze określają właściwe szlaki, iść należy gdzie ich nie ma. Florian Konrad wiersza dodał, dałem pinć i poszłem.
  • betti 14.10.2019
    yanko wojownik poszedłem
  • yanko wojownik 14.10.2019
    betti, to jak bym miał daleko, blisko miałem, to poszłem.
  • betti 14.10.2019
    yanko wojownik to ić
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Canulas, ale to i tak ma rekordy poczytu, pomimo tego, ze podobno wszyscy prawie są przeciw.Ludzie potrzebują igrzysk, resztę dostarcza PiS.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    betti, Ciebie nie zostawię, mało to je takich, co by Cie rwać chciały... A Ty moja miłość.
  • A. Hope.S 14.10.2019
    yanko wojownik Wiesiu... te larmo aż tu słyszę. Nudelkula nad twoją głową wisi.
  • betti 14.10.2019
    yanko wojownik żyjesz w błędzie... ja nie Krystyna, że muszę brać, co w łapy wpada.
  • Margerita 14.10.2019
    betti ty lepiej zacznij się uczyć grać na jakimś instrumencie bo nawet nie wiesz co ja dla ciebie szykuję
  • yanko wojownik 14.10.2019
    A. Hope.S :)
  • betti 14.10.2019
    Margerita ty zacznij grać dla ''wielbicieli'' bo mnie to nie obchodzi...
  • yanko wojownik 14.10.2019
    betti, Toż ja Twój zalotnik, wiem ze nie od razu, ale próbuje zdobyć Twoje serce.
  • Margerita 14.10.2019
    betti Ha ha ha poczekaj aż tekst się pojawi
  • betti 14.10.2019
    Margerita toż mądry na pewno nie będzie...
  • A. Hope.S 14.10.2019
    Margerita oj nie strasz biednej kobiety.
  • betti 14.10.2019
    yanko wojownik ale do czego może być mi potrzebny gupi jasiu?
  • betti 14.10.2019
    Tworzony przez takie ''tęgie'' głowy... kolejny wiejski hicior nas czeka...
  • yanko wojownik 14.10.2019
    betti, Do pieszczenia Ciebie, do opowiadania jaki fajny i żeby być zamężna.
  • betti 14.10.2019
    yanko wojownik a kto ci powiedział, że nie jestem mężatką?
  • yanko wojownik 14.10.2019
    betti, Tobie Black Metala się zrobi z dedykancjom.
  • A. Hope.S 14.10.2019
    yanko wojownik i uprawiać miłość oralną, kiedy założysz jej chomąto XD
  • yanko wojownik 14.10.2019
    betti, Wszyscy.
  • betti 14.10.2019
    Boże, jakie to wszystko inteligentne inaczej...
  • yanko wojownik 14.10.2019
    A. Hope.S, Zatkało Betti - dostała orgazmu, ogarnia te rozkosz.
  • betti 14.10.2019
    yanko wojownik to oszukali ciebie, a ty gupi uwierzyłeś...
  • yanko wojownik 14.10.2019
    A. Hope.S Stopujmy tu, bo oni ten wątek celowo, ja milknę.
  • A. Hope.S 14.10.2019
    betti A co ja mam z tym wspólnego? zapisałam sie kiedyś do TW? Biorę w tym udział? Więc trzy kroki ode mnie kobieto.
  • betti 14.10.2019
    A. Hope.S jak chcesz, to się zapisz, co mnie to obchodzi?
  • yanko wojownik 14.10.2019
    A. Hope.S, To chyba Canulas pisał:)))
  • A. Hope.S 14.10.2019
    betti i tu się naroście zgadzamy, mnie TW tyle samo mnie obchodzi ;)
  • A. Hope.S 14.10.2019
    yanko wojownik cholera wydało się.
  • Canulas 14.10.2019
    betti nic z obdarowanych takim przypomnieniem się nie skarżył. Nie wiem czemu. Może mają poza Opowi inne zajęcia. Jakieś fanaberie pokroju zarabiania na opłaty i żywność :)
    No nic. Piss-Joł
    Idem do wyrka.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    A. Hope.S ZNL
  • franekzawór 14.10.2019
    Doszedłem o co tu chodzi. To tekst inspirowany wierszem Floriana "Dekryptaż". Należy go czytać odwrotnie:

    Jako człowiek świecki jestem za nieślubnym seksem. Uważam, że relacje damsko-męskie nie powinny opierać się na czymś tak obrzydliwym jak na "prawdziwej miłości". To po prostu śmieszne, gdyż wszystko związki damsko-męski opierają się na instynkcie i tyle w nich miłości, co mój biały kot napłakał. Prawdziwa miłość możliwa jest tylko pomiędzy parami gejowskimi. Najlepsza jest jednak odmiana seksu o nazwie BDSM. Powstała prawdopodobnie w Rosji, ale pewności nie mam! Polega ona na poniżaniu, stosowaniu przemocy i wiązaniu podczas seksu. BDSM to rzecz, która powinna mieć miejsce w każdym pikantnym związku! Nie ma to jak bicie i poniżanie ukochanej, która tego pragnie. Istnieje także feministyczna odmiana BDSM znana jako Femdom albo Mistress. Każdy chyba domyśla się o co może chodzić w tej odmianie BDSM. Jak widzicie, jest lepiej - Polska normalnieje, jeszcze sto lat i naga dupa przestanie być przerażająca dla Polaków. Każdy, powtarzam, każdy normalny człowiek powinien spróbować BDSM, podobnie jak pornografię!
  • Tom Bordo 14.10.2019
    ...
  • Angela 14.10.2019
    Na wesele bym se poszła : )
  • Tom Bordo 14.10.2019
    Jakie znowu wesele?
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Tom Bordo, Moje i Betti, Angela zaproszona.
  • akwamen 14.10.2019
    Angela, pozwolisz, że będę Ci towarezyszył... ;)
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Znaczy moje z Betti - żeby do zrozumienia było - ślub taki.
  • Angela 14.10.2019
    akwamen oczywiście, inaczej sobie nie wyobrażam : )
  • akwamen 14.10.2019
    Angela cała przyjemność po mojej stronie :)
  • betti 14.10.2019
    Angela a już myślałam, że... nie ważne. Ić koniecznie na to wesele i baw się dobrze...
  • akwamen 14.10.2019
    betti ty już lepiej za wiele nie myśl, bo nic dobrego z tego nie wynika.hi, hi
  • Angela 14.10.2019
    noto młodzi muszą jeszcze datę wybrać. W święta było by pięknie i reumatycznie : )
  • akwamen 14.10.2019
    Angela zajebiście! ;)
  • Angela 14.10.2019
    betti wiem co myślałaś, ale wciąż bez zmian, ja nie złośliwie : )
    A bawić się... oj tak : D
  • yanko wojownik 14.10.2019
    betti, Garnitur i lakierki, czy skóra i glany - no na ten kobierzec w czym przyjść. Jesteś Metalówa, to chyba sam wybiorę. Ty w purpurowej sukni, nie zapomnij o akcentach w jakiejś czerni i fiolecie.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Angela, o laskach damy damy radę - na pewno.
  • Angela 14.10.2019
    Tylko czy z naukami przedmałżeńskimi zdążą? Muszą się spieszyć, chyba że tylko cywilny, ale
    Betti pewnie białą suknie by chciała.
  • akwamen 14.10.2019
    Angela boguś im wyklad zrobi :)
  • betti 14.10.2019
    Angela a może ty chcesz? Odstąpię ci ten ''zaszczyt'' i wybawisz się za wszystkie czasy. Nie ma to jak wiejskie klimaty...
  • akwamen 14.10.2019
    Angela ciekawe czy wianek...
  • Angela 14.10.2019
    akwamen no, jak to przejdzie to OK ; )
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Angela, Może być biała, ja tam jestem elastyczny, jak leki zażyję. Byle bielizna łatwa do zdjęcia
  • Angela 14.10.2019
    betti ja już nie mogę, musiałabym ię pierw rozejść, a nie chcę, wolę na cudzym :)
  • akwamen 14.10.2019
    betti nie panikuj i nie uciekaj, bądź raz dzielna i spróbuj jak to jest hiu, hi
  • Angela 14.10.2019
    yanko wojownik jadalna? : D
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Angela. Ale, że kanibalizm?
  • Angela 14.10.2019
    yanko wojownik nie, tylko bielizna : ) Panny młodej nie zjadaj... jeszcze : )
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Angela, Tako pomyślałem, ale nie miałem pewności, stąd pytanie, bo myślałem że jednak ta druga opcja:)
  • yanko wojownik 14.10.2019
    *myślałem także
  • Angela 14.10.2019
    yanko wojownik : )
  • betti 14.10.2019
    Idiotyzmu coraz więcej... czyżby gupota yanka była zarażliwa?
  • akwamen 14.10.2019
    betti to od ciebie sie udziela ;)
  • I jeszcze coś o przypadłości bettiny:

    "W życiu codziennym chorych na pograniczne zaburzenie osobowości dominują negatywne emocje takie jak: niepokój, złość, panika, wściekłość, smutek, frustracja, wstyd, znudzenie i stres. Osoby z BPD odczuwają "wieczny niepokój". Mają małą tolerancję na stres. Nie potrafią same się uspokoić, a w sytuacjach stresujących zebrać myśli i działać."
    https://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/psychiatria/osobowosc-borderline-czyli-pograniczne-zaburzenie-osobowosci-aa-NeXf-DpFi-hXih.html
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Z Ciebie garściami biorę, innych obdarzając.
  • Kiedy powiedziałam betti, że nie będę już jej niańczyć, dostała piany na ustach... A to potemu, że:

    "Osoby z BPD mają tendencję do idealizowania innych ludzi, zwłaszcza bliskich sobie osób (przyjaciół, partnerów). Unikają uświadamiania sobie własnych negatywnych uczuć i myśli na temat "idealnego obiektu", a także nie rejestrują swoich negatywnych zachowań wobec niego. Ich myślenie jest czarno-białe. W pierwszej fazie, fazie zauroczenia obiekt jest idealny, gdy zaś dochodzi do porzucenia, zamienia się w "tylko zły". Każde rozstanie, separacja, rozczarowanie wywołują poważny kryzys, depresję, myśli samobójcze, a nawet targnięcie się na własne życie"
    https://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/psychiatria/osobowosc-borderline-czyli-pograniczne-zaburzenie-osobowosci-aa-NeXf-DpFi-hXih.html
  • betti 14.10.2019
    Krystyna - uśmiałam się. To ty bidulko prosiłaś, żeby ciebie oszczędzać, kiedy jeździłam po tobie, że nie masz wstydu pchając się Mirkowi w łapy, gdy ciebie nie chce. Tłumaczyłaś, że jesteś w depresji i się leczysz... a teraz piszesz, że ty mnie niańczyłaś... chyba w urojeniach.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    betti, Na to polecają w telewizji jakiego snikersa, zjesz i będziesz znowu sobą Betti. Och Betti..
  • betti bajki powinnaś pisać :))))
  • betti 14.10.2019
    Krystyna toż jeszcze gdzieś są te twoje rozpaczliwe do mnie apele o zrozumienie choroby... ty może poczytaj, bo zapomniałaś.
  • betti zarazo, uciekaj do nory, z której wypełzłaś :)
    Powiedzialam: nie niancze cię już, więc ten, tego... Ić se szukać nowej niańki :)
  • Bogumił 14.10.2019
    Krzysiu, a czemu moją prywatną korespondencję dałaś gupiemu Jasiowi?
  • betti 14.10.2019
    Krystyno, chyba mnie z kimś pomyliłaś... Ty mi nigdy i do niczego nie byłaś potrzebna. To ja się nad tobą litowałam, że niby taka chora, biedna...
  • Bogumił 14.10.2019
    betti ona kłamie mój prywatny listy wywlekła przygupiemu Jasiowi i za chwilę na forum powtórzył wszystko co napisałem o rzekomych multikontach. Ha, ha, obydwoje wpadli w pułapkę, a ona tak chciała żeby się nad nią litować, pokrzywdzoną przez los. A tymczasem okłamuje innych. Dlatego wierzę Tobie, nie jej.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił, Nic mi dała, Broniła Cie tępaku. Sam się wysypałeś.
  • Bogumił 14.10.2019
    betti poza tym jak trzeba mieć narobione w głowie, żeby utrzymywać kontakt z takim debilem jak porąbany jasio i jeszcze zmawiać się do trolowania forum. To jakieś chore.
  • betti 14.10.2019
    Bogumił no przecież ode mnie też oczekiwała zrozumienia dla swojej depresji, ile to razy pisała, a teraz, że mnie niańczyła, bo ja delikatna i krucha istotka... Daj spokój nie ma sobie kim zawracać głowy. Niech się z Yaśkiem kopie.
  • betti pełnia zawsze dodatkowo ryła ci beret. Biedna ty, ale ja ciebie już nie będę nianczyla. Sorki. To ty mnie z kimś pomyliłas. Nie jestem siostra miłosierdzia Beato Alfredo.
  • Bogumił 14.10.2019
    betti i że jeszcze z takim obleśnym osobnikiem utrzymuje kontakt i go podjudza do złego, to okropne, paskudne wręcz.
  • betti 14.10.2019
    Bogumił a najlepsze, że nie pamięta co pisze, a potem snuje jakieś chore wizje, że ona komuś pomaga. Niedługo napisze, że Yaśka, to ona tylko leczyła... można skonać ze śmiechu.
  • Bogumił 14.10.2019
    betti zakłamana, nieuczciwa, łamiąca obietnice. Aż mnie tąpnęło gdy okazało się że wypaplała moją prywatną korespondencję bezmózgiemu kretynowi.
  • betti 14.10.2019
    Bogumił po to potrzebowała tych info, żeby mieć co paplać... a może i Ciebie chciała leczyć? Znachorka!
  • Bogumił 14.10.2019
    betti już nie wierzę w ani jedno jej słowo i to kurczowe trzymanie się za rękaw de.bila i robienie z nim rozwalił Twoich utworów. To podle.
  • Bogumił 14.10.2019
    rozwałek
  • betti 14.10.2019
    Bogumił bo myślała, że Mirek zobaczy jak ją chcą i przybiegnie, a że to wyśmiałam, to wpadła w szał. Jakim trzeba być głupim, żeby na taki pomysł wpaść? Mogła Ciebie wybrać do tej roli, ale yanka? To śmierdziało z daleka i ta przyjaźń z Mar... Uśmiałam się. A yanek usłyszał, dokopać mi, no to pierwszy i snuli te chore jazdy... Jeszcze mu wyjdzie Krystynka bokiem, jak wszystkim...
  • Bogumił 14.10.2019
    betti te zabawy z Jankiem żenada. Nawet jego koleżanka Hope już dostrzegła jego szaleństwo.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Chyba zgubiłem główny wątek.
  • Janek, wszystko w temacie zaburzeń ------> BDSM i Borderline :)))
  • yanko wojownik 14.10.2019
    angelika czekała, Czytałem o tem już kiedyś, są leki cud otępiające, wtedy i pożycie nawet lepsze, choc trochę jednostronne w zaangażowaniu..
  • Margerita 14.10.2019
    yanko wojownik jak ja kocham opowi
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Margerita, Jedyne je w swoim rodzaju.
  • Margerita 14.10.2019
    yanko wojownik o to to Janku
  • Ritha 14.10.2019
    Znaczy, ze jestes prawiczkiem Tomku?
  • Ritha 14.10.2019
    A co sadzisz o masturbacji? Tez grzech?
    Hmmm, to by wyjasnialo te Twoja dziwna nerwowosc, tiki te takie rozne. Rozchorujesz sie od tej filozofii!
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Definicje znajdzie, to Ci dopiero odpowie. W filmie "Przejażdżka z diabłem" jest taka scen, jak zwijmy - lady pyta młodego konfederackiego partyzanta, czy jest prawiczkiem a on się oburza i mówi "Zabiłem szesnastu ludzi!"
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bo to w czasie wojny secesyjnej było.
  • Ritha 14.10.2019
    yanko, stop, Tomek byc moze nie doswiadczyl orgazmu nigdy :o To sie nie ma co smiac, ino trza go ratowac. Musisz mu to wszystko wytlumaczyc teraz, bos widze aktywny.
    Choc Tomek, wujek Yanko Ci wytlumaczy.
  • Ritha 14.10.2019
    Mów mu wuju, tylko się nie pomyl!
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Ritha, To podeprę się motylkami, bocianem i kapustą.
  • Ritha 14.10.2019
    yanko, sredniowieczna edukacja, ale do prawicy jak znalazl. A tera sie oddalam. Ciao
    (nadal jestem w szoku)
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Ritha, Ja też i trochę w kropce, bo oni wtedy nie mieli kapusty.
  • franekzawór 14.10.2019
    Tomuś, nie bój się - spuść maluszka ze smyczy, daj mu troszkę pohasać. Jak to? Nie pozwalać pobiegać? Po lesie nie pozwalać pobiegać. Toż musi się wybiegać, żeby był zdrowy. No Tomuś!
  • Ritha 14.10.2019
    :DD
  • franekzawór 14.10.2019
    Tomasz - mam dla ciebie rozwiązanie, bo ja właśnie lubię filozoficzne rzeczy. Musisz po prostu sypiać ze wszystkimi dziewczynami oprócz tej, z którą się masz zamiar ożenić - z nią dopiero po ślubie, a cała reszta szast prast masluszka spuścić musisz.
  • Ritha 14.10.2019
    Jeszcze syfa do domu przywlecze
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Ritha, biedzie miał jak znalazł, na pamiątkę doznanej rozkoszy.
  • franekzawór 14.10.2019
    W aptekach kupisz ochroniacz na maluszka, daj mu się wybiegać, bo się zadusi biedak!
  • yanko wojownik 14.10.2019
    franekzawór, Pomysł godny, mądrego to i miło poczytać.
  • betti 14.10.2019
    Nawet Matka Głupich przybyła, ja pitolę...
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Od początku wątku, zdaje się...
  • Margerita 14.10.2019
    yanko wojownik na fb wiadomość ci zostawiłam
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Margerita, Okiej, będę nocą - no późną:)
  • franekzawór 15.10.2019
    Nie ma Tomasz na co czekać tak naprawdę. U nas w kraju edukacja seksualna jest na miernym poziomie, a od tego często potem zależy czy pary są szczęśliwe, również od tego jak jest w łóżku, nie tylko od platonicznej miłości. Żebyś był szczęśliwy - musisz się edukować w praktyce, nie musi być BDSM...
  • Aisak 15.10.2019
    Wszystkie gównoburze, które są wywoływane przez kolektyw B, przypominają mi z westernów Zaganiaczy Bydła.
  • Aisak 15.10.2019
    Co i rusz powstają nowe zagrody, do których z chęcią bryka bydełko.
    A zaganiacze zacierają ręce...

    hihihihihihi hihihihihihi hihihihihihi hihihihihihi
  • Aisak 22.10.2019
    Polak zabija Żyda i przerabia go na ciało Jezusa

    polaczki polaczki
    leniwe robaczki
    opasłe bydlaczki

    żyd haruje
    żyd oszczędza
    modli się gorliwie
    wokół zazdrość
    piętnowanie
    patrzy polak chciwie

    polaczki polaczki
    leniwe robaczki
    opasłe bydlaczki

    lubią pić
    lubią jeść
    lubią się zabawić
    szablą machną
    głowę ciachną
    racz nas boże zbawić

    racz też żyda zabić!

    24.08.2019-18:...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania