Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

dewianci po dobrej zmianie /3/

wychowałam się w dobrej katolickiej rodzinie

dzień kiedy ojciec przylapał mnie w sukience

był przełomowy i bolesny - zlał mnie sprzączką od pasa

 

matka ścierała krew z podłogi

później był ksiądz egzorcysta i psycholożka

która moje milczenie skwitowała chorobą psychiczną

 

czasy gimnazjum były dość neutralne

oprócz jednej imprezy na początku III klasy

pijani idioci otoczyli mnie siłą zdjęli majtki dali nożyczki

i głośno dopingując krzyczeli żebym to obcięła

 

w liceum było gorzej musiałam być bardziej ostrożna

nie zawsze z powodzeniem za to z wpierdolem

 

ty jebana cioto

ty pedale

żryj kał jak chcesz się ruchać w dupę

ale ja nie chcę!

ruchać się w dupę tylko w cipę jak będzie gotowa

 

przed siedemnastymi urodzinami prawie się zabiłam

wylądowałam w psychiatryku

na oddziale przepełnionym Pluszowymi bestiami

w końcu poczułam że jestem w domu z rodziną

 

matka cyklicznie zamawia msze w mojej intencji

ojciec wyrzekł się mnie ale czasami po pijaku dzwoni i grozi

że jak nie przestanę go ośmieszać to mnie zabije

 

mam na imię Ola, studiuję ekonomię

nie jestem dewiantem, jestem człowiekiem

i chcę być szczęśliwa

proszę, pozwól mi

 

_________________

17 maja obchodzimy Międzynarodowy Dzień Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii

*

Napisałam ów tekst w połowie sierpnia'20, jako odpowiedź na homofobistyczne treści innej użytkowniczki-ścierwa na poezja.org (chyba dostałam bana wtedy)

Wstawiam, bo LUDZIE MUSZĄ WIEDZIEĆ, JAK KRZYWDZĄ INNYCH LUDZI.

Jeśli nie możesz kochać, to bądź przynajmniej neutralny, choć Jezus chrześcijanom nakazał miłowanie każdego człowieka.

*

Pluszowe bestie - tytuł książki

*

https://www.youtube.com/watch?v=7ZCeKfO7xvc

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (409)

  • Szpilka 17.05.2021
    Kigja, wiersz wstrząsający i bardzo dobry, jestem pod wrażeniem ?
  • kigja 18.05.2021
    Szpilka,

    No tak mnie wkurzyła ta bladź, że szok! Normalnie bym rozerwała i wrzuciła w paszczę rekinowi.
    To nie jest dobry wiersz. To nawet nie jest wiersz. To tylko odpowiedź na głupią prowokację dennej lali.

    Dziękuję za czytanko!
  • Szpilka 19.05.2021
    Kigja

    Powiadają, że emocje nie są dobrym doradcą, ale to w działaniu, przy pisaniu jak najbardziej ?
  • Shogun 17.05.2021
    Dobry wiersz, potrzebny, uderzający po strunach...
  • kigja 18.05.2021
    Shogun,

    To powinni pisać młodzi ludzie - poeci/poetki. Swoium językiem.
    Przejrzę Helikopter może znajdę coś ciekawego w tej tematyce.
    A w Twojej grupie wiekowej nie ma poetów? Nie znasz może jakiegoś?

    Dziękuję za czytanko!
  • Shogun 18.05.2021
    kigja znać znam, ukrytych, szufladowych i nikomu innemu nieznanych. Ale kto wie, może kiedyś ukarzą się światu ze swym przesłaniem.
  • Tjeri 17.05.2021
    I to jest tekst, którego ciepłą kluską nazwać nie można.
    Mocno, dosadnie. Trafia między oczy. I dobrze.
  • kigja 18.05.2021
    Tjęri,

    Ma być mocny. No bo kto publicznie linczuje kochających inaczej? No kto? Oczywiście katole. Może nie katolicy, ale katole na pewno. Dlaczego nie podążają drogą Jezusa, który tyle mówił o miłości do bliźniego? No dlaczego?

    BO NIE KOCHAJĄ SWOJEGO WYBAWICIELA I MAJĄ GO W TYŁKU! I JEGO PRZYKAZANIA MIŁOŚCI!
    Taka jest prawda.

    Dziękuję za czytanko!
  • pansowa 18.05.2021
    Nie można Tjeri :)))
    Czytałem go wtedy.
    Istotnie, trudno go nazwać wierszem sensu stricto, ale kopie po damskich jajach.
  • Tjeri 18.05.2021
    pansowa Po męskich nie?
  • pansowa 18.05.2021
    Tjeri Ja nie mam jaj to nie wiem.
  • Tjeri 18.05.2021
    pansowa aaa, to przepraszam
  • Lotos 17.05.2021
    Potwierdzam , mocny i bardzo dobry tekst.
  • kigja 18.05.2021
    Lotos,

    Kiedy cxzytam o kolejnym samobójstwie wyszydzanego dzieciaka z powod orientacji, to mam ochotę przejechać czołgiem po niektórych łbach.
    Niestety nie posiadam czołgu, choć sama za czołg moge robić.

    Dziękuję za czytanko!
  • Lotos 18.05.2021
    kigja też napisałem opko. Na podobny temat.
  • JamCi 17.05.2021
    Mocne. Prawdziwe.
  • kigja 18.05.2021
    JamCi,

    Dzieciaki odbierają sobie życie, bo ktoś odebrał im godnosć i wręcz nakłonił do samobójstwa. Wystarczy kilka słów, kilka spojrzeń, i dzieciak nie ma ochoty więcej oddychać. A jeszcze, jak w domu sie sypie, to koniecv świata...

    Dziękuję za czytanko!
  • JamCi 18.05.2021
    kigja wiem.
  • Grain 17.05.2021
    Ciekaw jestem jakby to opisała osoba dotkniętą taką przypadłością, bo sam tekst mnie nie przekonuje - pomimo znajomości skali problemów takich osób i traktowania ich przez otoczenie.
    Ola nigdy nie będzie szczęśliwa, co jest najtragiczniejsze. Ale jej tego życzę na ile tylko uładzi się z sobą.
  • kigja 18.05.2021
    Grain,

    Ja też jestem ciekawa. Szalenie. Myślę, że nie byłoby przekleństw.
    To byłby liryczny wiersz z cichym krzykiem w tle.

    Pisząc ten tekst byłam przed wszystkim wściekła, a wściekłość nie jest liryczna.
    Przyjaźniłam się z chłopcem transseksualnym. Wiem, co przechodził na osiedlu w centrum stolicy.
    Ale wiesz przede wswzytkim miał wsparcie matki i siostry. To buduje i zachęca do działania.

    Dziękuję za czytanko!
  • Grain 17.05.2021
    I jeszcze jedno. Po co wyjeżdżasz z polityką, osłabiasz przekaz. I przed dobrą zmianą i po jak wdupi wybory niewiele się zmieni, przynajmniej to, co nie na pokaz. Odczucia pojedynczych ludzi.
  • Tjeri 17.05.2021
    Tak, tu (o wyjeżdżanie z polityką mi chodzi) zgadzam się – choć politycznie bliżej mi do Kigji. Ale racja – szkoda odbierać uwagę i moc tematowi właściwemu.
  • Tjeri 17.05.2021
    Tzn. powiązania z polityką są (w sensie rozumiem co Autorka miała na myśli) - bo za dobrej zmiany nagonka na inności jest popierana i napędzana. Ale tytuł kieruje uwagę gdzie indziej - można tekst zaklasyfikować (bez czytania) - "walka z PIS", a temat jest jednak szerszy i bardziej uniwersalny...
  • Grain 18.05.2021
    Tjeri akurat ten tekst się wpisuje w niesłabnącą lewacką rewolucję, z której granty zbiera najsprytniejszy aktyw. Autorka zdaje się robi za mięso literackie, żeby nie napisać ochłap. Ja widzę jegomościa Rafalalę, wulgarnego, napastliwego dla otoczenia, któremu się wydaje, że jest bezkarny z powodu przypisywanej sobie seksualności, dającej w jego mniemaniu rodzaj immunitetu, bezkarności. A to się nawet nie załapuje na tzw. żółte papiery. Pamiętacie strajk kobiet mający na celu wypierdolenie PIS-u. Sprawa dotyczyła odsetka kobiet noszących uszkodzone płody. To jest naprawdę problem. Ale gdzie one były jak PO i PSL podnosił wiek emerytalny dla 100% kobiet. I można by się tak naparzać w każdej kwestii. Znałem Kazia /Kazię/, który czuł się dziewczyną, nosił pierścionki, haftował, w hotelu robotniczym przyjaźnił się tylko z dziewczynami. Nikt go /przynajmniej w hotelu i w pracy/ nie szykanował. Załatwiał sobie operację, a jednocześnie marzył o dzieciach. Nie znam jego dalszych losów. Wszystkim było go po ludzku żal w poczuciu niesprawiedliwości /powiedzmy skrótowo/ wybryku natury.
  • kigja 18.05.2021
    Grain,

    Zauważyłeś w nawiasie cyfrę 3? To cykl. Zaczął się w 2016r.
    uchodźcy po dobrej zmianie /1/
    słoiki po dobrej zmianie /2/
    dewianci po dobrej zmianie /3/

    To politycy i to właśnie CI TACY OWACY politycy, przyczynili się do obecnej sytuacji LGBT (i jeszcze inne literki) w Polsce.
  • Grain 18.05.2021
    kigja nie zauważyłem cyklu, ta część nie robi najlepszego wrażenia, Zdaje się autorka chciała zaistnieć, Zaistniała, ze szkodą dla tematu za który się wzięła. Bo tutaj nawet lekarze, psycholodzy nie tyle drepczą w miejscu, tylko mają dość tego rejwachu. Zresztą kasy z tego nie ma.
  • Tjeri 18.05.2021
    Grain, nadużywanie określeń lewak, lewcatwo itp. jest komiczne i tragiczne jednocześnie. I nie o Rafalale i inne lale chodzi, a o ludzi, którzy cierpią - bo urodzili się nie w tym ciele co trzeba, którzy sobie nie radzą z odrzuceniem i piętnem. O dzieci popełniające samobójstwa, o młodych kopanych przez patriotów z orłami na bejsbolach, za trzymanie sie za ręce w autobusie czy sklepie.
  • kigja 18.05.2021
    Grain,

    Litości! Tekst napisałam w przypływie emocji! Przeczytałam na innym portalu wpis dziewczyny (chyba młodej), która publicznie nazwała osoby lgbt DEWIANTAMI. No, nie mogłam przejść obojętnie. Sorry. Nie chciałam zaistynieć. Chciałam, żeby komuś zapaliła się w głowie lampka i zabiło mocniej serce, że ta dziewczyna (od wpisu) źle postąpiła używając niestosownych określeń w stosunku do innych osób, które na pewno mijamy codziennie na ulicy.

    Wszyscy, którzy są źli (ogólnie bandyci, którzy wyrządzają innym krzywdę po, pis, sld, czy inne) ida do paki. I nie ma zmiłuj. Bo liczy się człowiek i to jaki jest, a nie to kogo bardziej lubi i z kim śpi.
  • pansowa 18.05.2021
    Grain Ciekawe, kto te wybryki natury stworzył...
    Pewnie nie należy w to Boga mieszać :)))
    Bo że istniały zawsze to oczywiste, tylko dawniej je zwyczajnie eksterminowano, albo co najmniej zamykano w psychiatrykach.
  • Grain 18.05.2021
    Tjeri widocznie są bezpieczniejsze, kameralne miejsca. Mi także chodzi o tych co urodzili się do życia nie w tym danym im ciele. Reszta jest biciem piany, czasem ludzi. Na razie medycyna jest po części bezsilna. Możną zmienić tylko wygląd zewnętrzny, ale facet nie urodzi dziecka. I kończę dyskusję. Z naturą nikt nie wygra.
  • Grain 18.05.2021
    kigja dewiacja pozostaje dewiacją, bez względu na to co nam zafunduje ideologia lGBT. Jaki odlot. Ponoć ten skrót także już zmutował. OJ DZIEJE SIĘ, DZIEJE. Można powiedzieć o kimś dewiant, albo chora, zdezorientowana seksualnie osoba. Na szczęście nikt ich ich nie eksterminuje, chociaż niejeden z tej garstki prowokatorów powinien wyłapać po buzi. Choćby wojujący gej od anonimowego homoseksualisty, których to /podobno/ najbardziej brzydzi.
  • kigja 18.05.2021
    Grain,

    Ale gdyby mogli, gdyby rząd mógł, to chyba by to uczynił przy akompaniamencie rodziców, księży, lekarzy i wiwatu społeczństwa.

    Boję się, że wrócą stosy :(
    Dobrze, że nie mieliśmy gilotyny...

    Mnie pewne sytuacje krępują, od zawsze, i nie wiem, czy dobrze bym się czuła, gdyby nagle komunikacja miejska przepełniona była chłopcami siedzącymi na kolanach innych chłopców i całujących ich czule.

    Może za 25 lat taki obraz pojawi sie w warszawskim metrze. A może wrócimy do jaskiń...

    Któż to wie.
  • skandal 17.05.2021
    najlepiej to opisał Kosiński w "Malowanym ptaku". malowany ptak zawsze ma przejebane, bo jest inny. ale teraz zmienia się - ale na gorsze, właśnie przez politykę. dla doraźnych korzyści podbija się (premiuje) podłe zachowania i podłych ludzi. takich zawsze pełno. teraz czują się jak ryba w wodzie.
  • kigja 18.05.2021
    Skandal,

    Normalnie nie wiem, co się dzieje :-/
    Technologia zapiernicza do przodu, medycyna do przodu, coś tam do przodu, a mentalność, kuźwa, buraków zapiernicza rakiem do średniowiecza!
    No ludzie! Dajcie żyć!
    A ci wstrętni politycy? Wygnałabym ich wszystkich do diabła!

    Dziękuję za czytanko!
  • Angela 17.05.2021
    Wiesz, wydaje mi się, że nie wszędzie jest tak źle, akceptacja wśród młodego pokolenia wzrosła znacząco.
    Znam dosyć dobrze odwrotny przypadek i nie było w szkole z tego tytułu większych problemów.
    Znacznie trudniejsze było zaakceptowanie siebie samego.
    Wiersz daje do myślenia.
  • kigja 18.05.2021
    Angela,

    Szczęściara!
    Ja częściej czytam o kolejnym samobójstwie nastolatka z powodu orientacji. Dla mnie, osobiście, śmierć nastolatka, to tragedia i klęska społeczna.
    Może, MY, jako społeczeństwo zabijamy przyszłego naukowca, przyszłą lekarkę, poetę, aktorkę (nie porno).

    Masz młodzież w domu, to chyba jesteś na bieżąco w tematyce tolerancji i dyskryminacji. Oby było lepiej. Dziękuję za miły i podnoszący na duchu akcent.

    i dziękuję za czytanko!
  • Trzy Cztery 18.05.2021
    Nie znam osobiście żadnego homofoba, transfoba i bifoba. Naprawdę, ludzie się lubią i akceptują. A na pewno jest coraz więcej dobrych, właściwych postaw wśród młodych.
  • pansowa 18.05.2021
    Nawet tutaj są.
    I to aktywni jak cholera.
  • kigja 18.05.2021
    Trzy Cztery,

    Żeby Ci młodzi byli już dorośli i zostali dobrymi, tolerancyjmi politykami.

    Dziękuję za czytanko!
  • Pan Buczybór 18.05.2021
    No, mocne, bezpośrednie, choć poetycko surowe. Ale doceniam, nawet jeśli w pewien sposób sytuacja podmiotu lirycznego jest przerysowana na potrzeby szokującego przekazu
  • kigja 18.05.2021
    Pan Buczybór,

    Jednych przekaz szokuje, drugich bulwersuje, niektórych nie wzrusza, a jeszcze innych nakręca do mowy nienawiści. Kiedy ludzkość popełniła błąd i dlaczego nie udało się w porę tego naprawić?

    Dziękuję, że zauważasz poetyckość.
    i Dziękuję za czytanko!
  • piliery 18.05.2021
    Tekst wpisuje sie w aktualne tendecje rewolucji genderowskiej posługujace się zaostrzonymi kalkami, które tworzy sie w oderwaniu od rzeczywistości, na użytek propagandowych zagrywek. Gdyby nie jego wyraźnie propagandowa rola może i miał by sens.
  • Tjeri 18.05.2021
    W takim razie powiedz to rodzicom dzieci, które zabiły się z powodu prześladowania. Wyślij im swoje zdanie o "rewolucji" i o "propagandowej roli".
    Niżej słowa ojca jednego z chłopców, który odebrał sobie życie. Polecam wszystkim, którzy zamykają na to oczy:
    „Jest we mnie gniew, bo ciągle słyszę, że jestem w kraju o chrześcijańskich korzeniach, o wartościach religijnych. A w tym samym czasie każdy, kto jest inny, albo ma swój styl, odbiegający od przyjętych norm i konwenansów musi się ukrywać.

    Ciągle się kłócimy w tym kraju o to, kto jest lepszy, kto bardziej świętszy i wierzący. Krzyczymy o ochronie życia, o tym, że musimy się chronić przed „zarazą uchodźców”, a tymczasem zabijamy wśród nas dzieci, tylko dlatego, że nie mieszczą się w naszych kanonach. Dlaczego nasza wiara kończy się w momencie, w którym spotykamy innego?

    Ilu jeszcze ludzi musi się zabić za to, że są inni? Kiedy w końcu nasze chrześcijańskie wartości i korzenie zaczną się pokazywać w codziennych relacjach z ludźmi, którzy nie są tacy jak reszta?

    Nie rozumiem tego i nie godzę się na to!”.
  • piliery 18.05.2021
    Tjeri Nie rób z głupoty normy. Z tak naciągniętymi argumentami nie warto rozmawiać.
  • Morus 18.05.2021
    Tjeri jakiś stary suto opłacany rep to pisał, a nie żaden „chłopiec”.
  • Tjeri 18.05.2021
    Morus chłopiec - Kacper się zabił. A to słowa jego ojca.
  • pansowa 18.05.2021
    Tjeri na pewno opłacony przez żydów lewak.
  • Tjeri 18.05.2021
    piliery
    Niestety, dopóki ludzie będą reagować zamknięciem oczu (bo takie słowa tak właśnie odbieram) albo nienawiścią, jak "kolega" niżej, tak się będzie działo.
  • Tjeri 18.05.2021
    pansowa, nawet nie chce mi komentować... Zło i nienawiść – prawdziwie po chrześcijańsku.
  • Morus 18.05.2021
    Tjeri, smućmy się. W Polsce jest dwieście samobójstw w tej grupie wiekowej, z wielu różnych powodów. Wymachiwanie jakimś pojedynczym przypadkiem, żeby zmuszać 38 milionów ludzi do uwielbiania homoseksualizmu jest co najmniej niesmaczne.
  • Morus 18.05.2021
    W tym liście to ten stary prezentuje nienawiść. Najlepiej to obwinić cały świat, że się nie umiało dziecka dopilnować.
  • Tjeri 18.05.2021
    Morus niestety przez takich jak Ty ludzie odchodzą od wiary. Siejesz nienawiść, zarażasz złem.
  • Morus 18.05.2021
    Całkowicie cię popieram piiery.
  • Morus 18.05.2021
    err piliery
  • Morus 18.05.2021
    Tjeri, ty zarażasz dobrem. Śmiech. Kurtyna.
  • piliery 18.05.2021
    Tjeri Nie reagujmy wybiórczo i ideologicznie bo zaprowadzi to nas na manowce totalnej konfrontacji. Niestety to teksty właśnie takiego pokroju.
  • Akwadar 18.05.2021
    Tjeri na szczęście takich fanatyków jest już coraz mniej. Szkoda dzieciaków, ale ofiary są nieuniknione, żeby otworzyć oczy społeczeństwu. Ludzie zdają sobie sprawę, ze takie przypadki mogą przytrafić się w każdej rodzinie i żadne wypieranie tego nie zmieni.
    To taki boski test na człowieczeństwo...
  • Tjeri 18.05.2021
    piliery wybiórczo?
    Mówimy o dręczeniu za inność. Prześladowaniu za niezmieszczenie się w ramach... Powiesz to w oczy rodzicom, których dzieci zaszczuto?
    Zamykaj dalej oczy.
  • Tjeri 18.05.2021
    Akwadar dokładnie.
    To jak się traktuje inność w szkole, na osiedlu, nieraz zależy od jednostki "nadającej ton". Jeśli jest to mądry młody człowiek (jakich nie brakuje), to jest dobrze. Niestety jeśli trafi się ktoś tak nienawistny jak wiadomo kto (dzieci słuchają co rodzice mówią w domu), to często zaczątek tragedii.
  • Morus 18.05.2021
    Ładne branie pod włos.
  • Akwadar 18.05.2021
    Tjeri ciekawe jak kiedyś zaczną dręczyć za niewłaściwy kolor oczu i urodzonych w czasie komuny, bo wykończą wszystkich "odmieńców", a piliery z moruskiem nie będą mieścili się w nowych ramach....
  • Akwadar 18.05.2021
    Tjeri dziś nietolerujemy "tych", jutro nie będziemy tolerować "was". Drogę i sposób już nam pokazaliście.
  • piliery 18.05.2021
    Tjeri Tak jest to wybiórcze bo sa to pojedyncze przypadki. Walka z agresją tylko z jednym z jej przejawów nie eliminuje agresji. Przenosi się tylko z jednego środowiska na drugie. Bardzo dobrze widać to ostatnio we Francji.
  • Tjeri 18.05.2021
    piliery pojedyncze są przypadki samobójstw, a nie nienawiści. Patriotów z bejsbolami jest sporo. A jad i podjudzanie sączy się niestety także z tv, czy z ambony. Brawo Polacy – katolicy.
  • Tjeri 18.05.2021
    Akwadar dokładnie tak.
  • laura123 18.05.2021
    Dzisiaj, w szkołach, prześladują za różne rzeczy, nawet za brak markowych ciuchów. Takie po prostu czasy, że rządzą wyluzowani i bogaci.
    A oddani ideologii lgbt wiodą prym, bo za nimi stoją różne organizacje. Oni się nie boja, bo wiedzą, że mogą dużo.
    Załamują się dzieciaki wrażliwe, które mają problemy w domu, w szkole, często powodem jest nieszczęśliwa miłość. Nie wytrzymują presji. Jest ich więcej niż osób o zaburzonej tożsamości. Tylko nagłaśnia się przypadki lgbt. Dzisiaj to norma.
  • piliery 18.05.2021
    Tjeri Przez kilka ostatnich miesięcy mielismy w Polsce około 200 powaznych przypadków niszczenia kosciołow a w krótkim okresie obecności uczniów szkół srednich w szkołach wystąpiły w warszawskich szkołach bardzo liczne przypadki agresywnego ostracyzmu wobec uczniów o poglądach religijnych. Czy zechcesz powiedzieć ze w Polsce mamy do czynienia z terrorem antychrześcijańskim?
  • Morus 18.05.2021
    Tjeri kłamiesz, aż ci się z uszu kurzy, z ambony to proszą o miłość do takich jak Ty, chociaż jej nie jesteście warci, ale mimo tego proszą.
  • Akwadar 18.05.2021
    No coż, jedni ganiają homo, a inni ganiają religijnych, można zniszczyć stadion, można i kościół... ile ludzi tyle świętości
  • Tjeri 18.05.2021
    piliery
    Doskonale zdajesz sobie sprawę z tego jak nazywa się zabieg, którego wyżej próbujesz. Ja powiem tylko tyle, że to poniżej inteligencji Twojej i lekceważenie mojej.
  • Morus 18.05.2021
    Akwadar, tyle że to chrześcijanie mają rację, a nie ideologie na siłę promujące i podsycające jakieś pojedyncze przypadki dewiacji wszelakich.
  • Tjeri 18.05.2021
    Morus zły, nienawistny człowieku, proszę – nie pisz już do mnie. Rozsieważ zło z każdym ruchem ust, siejesz nienawiść z każdą napisaną literą.
  • Akwadar 18.05.2021
    Tjeri morus ma prawo uważac ze klamiesz, ale Ty i inni mają prawo uważać jego za kłamcę. Kwestia kto jest przedstawicielem silniejszej grupy.
  • Morus 18.05.2021
    Tjeri, już się nie chwal tą rzekomą inteligencją. Nie dostrzegam jej jakość. Jeden wątpliwy przypadek wyciągasz naprzeciw kilkuset aktom napaści i wandalizmu. I jeszcze o inteligencji próbujesz ćwierkać.
  • Akwadar 18.05.2021
    Morus nie mają racji. Słowo przeciw słowu...
  • Morus 18.05.2021
    Tjeri ty każdym ruchem ust rozsiewasz dobro, aż się kurzy z uszu. Jesteś głucha na prawdę. Prawdę mówić, tymi tekstami to obrażasz nie tylko moją inteligencję.
  • Akwadar 18.05.2021
    Morus to Ty jestes gamoniem.
  • Tjeri 18.05.2021
    Akwadar zarzućmy zasłonę milczenia na tego człowieka, bo promujemy zło, wymieniając go w swoich wpisach.
  • piliery 18.05.2021
    Tjeri Zarzucał kocioł garnkowi. Można wszystko sprowadzić do absurdu włąsnie poprzez generalizację pojedyńczych przypadków. Kazdy indywidualny przypadek dramatu jest i pozostanie dramatem ale nie probujmy na jego podstawie generalizować. W ten sposób prawda staje sie kłamstwem. I to kłamstwem niebezpiecznym bo prowadzi do wniosków zagrazajacych całemu społeczeństwu.
  • Akwadar 18.05.2021
    Morus jestes ślepy i głuchy i rozsiewasz nienawiść.
  • Morus 18.05.2021
    Akwadar, narzućmy zasłonę milczenia na tę osobę, bo promuje dobro, że aż się ze śmiechu można przewrócić.
  • Tjeri 18.05.2021
    piliery w Polsce patriarcha z ambony mówi o tęczowej zarazie. Z ambony sieje nienawiść, daje przyzwolenie do szczucia, co więcej – szczuje pierwszy. Czy to "indywidualny przykład dramatu"?
  • Akwadar 18.05.2021
    Tjeri tak jest, to są wywrotowcy. Jeden już się przewraca.
  • Morus 18.05.2021
    Akwadar, kiedy masz imieniny? Kupię ci tubkę świeżej wazelinki w prezencie.
  • Morus 18.05.2021
    Tjeri każda tego typu ideologia to zaraza. Ludzie psy na ulicach, przebrani za kobiety faceci z pejczami, to raczej zaraza. No chyba, że w tym gustujesz. Brawo biskup Jędraszewski.
  • Akwadar 18.05.2021
    Tjeri szacunek dla patriarvhów to już kolos na glinianych nogach, dlatego ludzie ewakuują się z tej kasty.
  • Akwadar 18.05.2021
    Morus znasz się... zbok z ciebie , oj zbok... ksiezulek jak cie rżnął to takiej świeżutkiej używał? ?
  • Morus 18.05.2021
    Akwadar poczytaj sobie listy świętego Pawła, biskup Jędraszewski to przy nim bardzo delikatny patriarcha.
  • Tjeri 18.05.2021
    Akwadar a szkoda, bo przysłaniają swoimi złymi gębami twarze tych porządnych, których w Kościele wciąż nie brakuje.
  • piliery 18.05.2021
    Tjeri Zmieniasz płaszczyzny. Na dodatek piszesz nieprawdę. Jesli chcesz rozmawiać o homilii abp. Jedraszewskiego (bo o niej pewnie piszesz) to nie w tych kategoriach. Proponuje byś ją przeczytała w całości.
  • Morus 18.05.2021
    Tjeri "ksiezulek jak cie rżnął to takiej świeżutkiej używał". Tego typu wypowiedź uważasz za normalną w dyskusji? I Ty śmiesz mówić, że reprezentujesz tu jakieś dobro? Nie kompromituj się.
  • Tjeri 18.05.2021
    piliery - słuchałam jej. I nie tylko tej tego "światłego" biskupa. Popierasz to co mówi?
  • Akwadar 18.05.2021
    Morus zboczeńcow nie czytam.
  • Morus 18.05.2021
    A co on złego powiedział. Święty Paweł też tak mówił.
  • Andi Perry 18.05.2021
    Morus To była wypowiedz Akwadara. Ale to Ty pierwszy wywołałeś temat wazeliny. A dla faceta hetero to wielka obraza. Więc dostałeś od niego odpowiedż na Twoim poziomie.
  • Akwadar 18.05.2021
    Tjeri ja idę sobie bo za wazelinę się biorą, a ja mie mam ochoty gadać z wazeliniarzem, bo to ochydne.
  • Morus 18.05.2021
    Andi, nie napisałem żadnego ohydnego postu, a ten facet pisze obraźliwe, wulgarne posty. Zresztą jego koledzy i koleżanki też. I Tieri ich kumpelka śmie tutaj udawać dobrego ludzia. Śmiech na sali. To pokazuje jak oni tolerują inność. Wulgaryzmami.
  • Andi Perry 18.05.2021
    Morus Tak , ale kazałeś mu uprawiać seks z facetem. A w odpowiedzi dostałeś to, że sam się kochasz na plebani z księżmi. Zasada kosy i kamienia.
  • Tjeri 18.05.2021
    Akwadar - pewnych użytkowników trzeba w dyskusji pomijać...
  • Morus 18.05.2021
    To chyba ty kazałeś.
  • Andi Perry 18.05.2021
    Morus Ty jednak nie masz chyba piątej klepki. Kto napisał : Morus 15 min. temu
    Akwadar, kiedy masz imieniny? Kupię ci tubkę świeżej wazelinki w prezencie.
  • Morus 18.05.2021
    Tjeri, ty się poważnie uważasz za dobrą osobę? Chyba, że chcesz obrazić moją inteligencję, i piszesz tak dla draki. Znam kilka dobrych osób, ale one nie popierają sorosowych ideologii.
  • Morus 18.05.2021
    Andi, dla lepszego włażenia koleżance do nosa.
  • Morus 18.05.2021
    Andi , ja napisałem że chcę dać koledze prezent. A co ty mu kazałeś zrobić, to mnie nie interesuje. W każdym razie popisał się wulgaryzmami i chamstwem.
  • pansowa 18.05.2021
    Morus na twoją nn prawdę betonie.
    Ona na szczęście wymiera wraz z takimi przypadkami jak ty.
  • Tjeri 18.05.2021
    Andi Perry dlatego właśnie temu użytkownikowi nie odpowiadam. Ale ciekawi mnie czy ta wypowiedz (wkleję poniżej) to dowód na zły charakter czy problemy ze zrozumieniem.
    "Tjeri "ksiezulek jak cie rżnął to takiej świeżutkiej używał". Tego typu wypowiedź uważasz za normalną w dyskusji? I Ty śmiesz mówić, że reprezentujesz tu jakieś dobro? Nie kompromituj się."

    Zresztą, nieważne. Lepiej pomijać, nie odpowiadać.
  • Morus 18.05.2021
    pansowa nie łudź się, żołnierze rzymscy i faryzeusze też tak mówili, po zamordowaniu Jezusa, że problem zniknął. a wtedy się dopiero rozpoczęła nowa era chrześcijaństwa, trwa do dziś i będzie trwała. A gdy będzie trzeba, ludzie dobrzy i wartościowi dadzą świadectwo prawdy, wbrew wszelkim gnidom niesionym zgniłymi prądami idedologicznymi.
  • pansowa 18.05.2021
    Morus nie łudzę się jedynie wobec ciebie.
    Taka krowa, która dużo ryczy...
    Gdyby prawdziwie było trzeba walczyć o wiarę, czy ojczyznę pierwszy byś uciekł.
    Masz mentalność szczura kanałowego.
  • Andi Perry 18.05.2021
    Morus Człowieku, gdzie ja mu kazałem ? Jesteś podłym insynuatorem. Może to jest sposób na to, żeby ludzie z Tobą rozmawiali. Zniechęcasz do chrześcijaństwa jak nie wiem co i podejrzewam, że jesteś zwykłym lewakiem :)
  • Angela 18.05.2021
    Andi Perry Nasz Morusek nawet człowiekiem nie jest. Przykre, ale to twierdzenie poparte
    kilkoma latami obserwacji.
  • pansowa 18.05.2021
    Andi Perry klasyczne zagrywki tej grupy.
    Przeinaczanie, prowokacje, gówno burze, zmiany tematu, nadinterpretacje, prywata jako argument.
  • Shogun 18.05.2021
    Andi Perry nie przejmuj się, nie ty pierwszy i nie ty ostatni przekonałeś się, jak i zobaczyłem prawdziwą "twarz" morusa.
  • Andi Perry 18.05.2021
    Tjeri Tak, może zlali się Morusowi interlokutorzy. To była wypowiedź Akwadara a nie Twoja. Trudno rozsądzić, ale można zrobić wstępny obraz psychologiczny Morusa. To człowiek, który wierzy w Boga i jest katolikiem. Nienawidzi innych chrześcijan wierzących w Jezusa - "heretyków", nienawidzi żydów, muzułmanów i ateistów. To dziecko z filmu pod tytułem "Zabić Sekala".
  • Shogun 18.05.2021
    zobaczyłeś*
  • Tjeri 18.05.2021
    Andi Perry
    Obawiam się, że jest jeszcze gorzej.
  • Andi Perry 18.05.2021
    Tjeri Jest jeszcze gorzej ? Czyli uważasz, że istnieje reinkarnacja i jest wcieleniem Hitlera ?
  • Tjeri 18.05.2021
    Andi Perry :))
    myślę, że wypowiedzi się nie zlały, a ta wypowiedź była celową manipulacją. Ale nie ma co tracić czasu na komentowania zła.
  • Tjeri 18.05.2021
    *ta odpowiedź
  • Andi Perry 18.05.2021
    Tjeri Wiesz, ja osobiście Morusa rozumiem. Chce, żeby ludzie poszli do nieba, a nie do piekła. I nawraca ludzi na siłę. Tylko jak to robi? To trochę przypomina kamienowanie i palenie na stosie. "Młot na czarownice" to chyba jego ulubiona lektura :)
  • Shogun 18.05.2021
    Andi Perry że niby czego on chce? Toż to troll patentowany jest i lepiej go zrozumieć nie próbuj, bo ci psycha siądzie, gdy zdasz sobie sprawę, że naprawdę po ziemi chodzą tacy ludzi.
  • Andi Perry 18.05.2021
    Shogun Hai. Anata ga tadashīdesu :)
  • Shogun 18.05.2021
    Andi Perry watashi wa watashida haha ;)
  • Akwadar 18.05.2021
    No i kolejni zniechęceni do moruska ? wystarczy odrobinę podpuścić głupca, by obnażył swą szkaradną duszę.
  • Shogun 18.05.2021
    Akwadar już dawno się obnażył i bogumił wyszedł z morusa, choć przyznać trzeba, że mimo wszystko morusek długo się utrzymał na ale w końcu nie wyczymał haha ;)
  • Akwadar 18.05.2021
    Shogun to już nawet nie chodzi o to czy bogumił czy nie. Chodzi, o to jaką bestią może być człowiek...
  • Shogun 18.05.2021
    Akwadar racja, nie ma gorszej bestii od bestii człowieczej...
  • Andi Perry 18.05.2021
    Shogun Watashi wa Ringo o tabemasu.
  • kigja 18.05.2021
    piliery,

    Z Tobą, Twoim kolegą M i koleżanką l123 nie ma sensu dyskutować i przekonywać do głównego przesłania, czyli TOLERANCJI.

    Dla was liczy się człowiek, ale pod warunkiem, że będzie to człowiek na wasze podobieństwo. Nieważne, czy człowiek ten ma lat 15, 20, czy 40. Jeśli odbiega od waszych norm, to zasługuje jedynie na pogardę lub śmierć.

    I WY JESTEŚCIE PRZECIWKO ABORCJI! KOŃ BY SIĘ USMIAŁ!
    A CO, JEŚLI USUNIĘTE PŁODY, TO HOMOSEKSUALNI LUDZIE?
    Każdy uratowany przez WASZĄ ORGANIZACJĘ PŁÓD, TO pedał, lezba, trans, bi, i inne.

    CHOLERNI HIPOKRYCI.
  • piliery 18.05.2021
    kigja To co napisałaś powyżej jest tak nieuczciwe że nie sposób się do tego odnosić. Napisałaś, dość sprawnie, ideologiczną agitkę i oślepłaś z nienawiści . Mogę tylko współczuć.
  • kigja 18.05.2021
    piliery

    Mnie głównie chodzi o młodzież, ktora jest krucha i potrzebuje wsparcia, słowa otuchy. Nie chcę oglądać gołych dup facetów w lateksie, jestem przeciwko takim obrazkom, ale nie chcę słyszeć, że ktoś wypowiada słowa nienawiści pod adresem osób homo-bi-trans-seksualnych.

    Kochacie nienarodzone dzieci, a nie potraficie kochać dzieci, które żyją i są inne.
  • piliery 18.05.2021
    kigja a gdzie Ty przeczytałąś jakiekolwiek "słowo nienawiści pod adresem osób homo-bi-trans-seksualnych" napisane przeze mnie? O_O
  • kigja 18.05.2021
    piliery
    Nie przez Ciebie bezpośrednio, ale prezez Twoją grupę współwyznawców. o_O
  • piliery 18.05.2021
    kigja przeczytałaś co napisałaś?
  • kigja 18.05.2021
    piliery

    Księża grzmią z ambon. Wierni powtarzają i przekazują dzieciom mowę nienawiści. A przecież księża powinni łagodzić spory, i uczyć wiernych miłości do bliźniego.

    Czujesz miłość do bliźniego, piliery?
  • piliery 18.05.2021
    kigja Nie z tej to z innej strony? :) Jeśli chcesz innych oskarżać o mowę nienawiści sama jej nie używaj.
  • kigja 18.05.2021
    piliery

    Ok, ok. Ale przyznasz, że nie jest dobrze. Jest gorzej niż kiedyś, chociaz może jednak lepiej, bo jednak świat ujrzał osoby lgbt, a i te ujrzały świat, a nie tylko mrok wnętrza szafy.

    Szkoda, że nie może być normalnie.
    -Cześć
    -Cześć
    -Jestem homo
    -To se bądź
    -Nie przeszkadza ci to
    -Jeśli nie jestes bandytą, to nie
    -A to cześć
    -To cześć
  • laura123 18.05.2021
    Tekst bardziej pod publiczkę, bo chodzę ulicami Lublina, Warszawy i nikt nikogo nie prześladuje. Widzę różne pary, owszem zachowują się niektórzy dosyć hałaśliwie, ale tak naprawdę nikogo oni nie obchodzą. Może jakieś babcie na osiedlu coś tam sobie szepcą, gdy na ich oczach całują sie dwie laski albo dwóch chłopaków, bo nie oszukujmy się ale osoby starsze nie są przyzwyczajone do takich widoków, to inne pokolenie.
    Razi mnie osobiście, kiedy na paradach równości widzę przebierańców, bo normalni geje czy lesbijki tak się nie zachowują. Piszecie, że nikomu nie należy zaglądać do łóżka, ale kiedy to co w łóżku pokazywane jest na ulicach, jest to czystą prowokacją. Z każdej strony, czy to homo, czy hetero.
  • kigja 18.05.2021
    laura123,

    Z Tobą, Twoim kolegą M i kolegą piliery nie ma sensu dyskutować i przekonywać do głównego przesłania, czyli TOLERANCJI.

    Dla was liczy się człowiek, ale pod warunkiem, że będzie to człowiek na wasze podobieństwo. Nieważne, czy człowiek ten ma lat 15, 20, czy 40. Jeśli odbiega od waszych norm, to zasługuje jedynie na pogardę lub śmierć.

    I WY JESTEŚCIE PRZECIWKO ABORCJI! KOŃ BY SIĘ USMIAŁ!
    A CO, JEŚLI USUNIĘTE PŁODY, TO HOMOSEKSUALNI LUDZIE?
    Każdy uratowany przez WASZĄ ORGANIZACJĘ PŁÓD, TO pedał, lezba, trans, bi, i inne.

    CHOLERNI HIPOKRYCI.
  • Morus 18.05.2021
    Dobra, idę, a tekst raczej słabiutki napisany w wiadomym celu. Od tego dobroludzizmu ideologicznego niezbyt miła atmosfera się zrobiła.
  • pansowa 18.05.2021
    Idź.
    Piekło, Żydzi , lewacy i lgtb już na ciebie czekają.
    Nikt tak na nie nie zasłużył jak ty.
  • Morus 18.05.2021
    Przecież podobno nie wierzysz w piekło, koleżko.
  • Angela 18.05.2021
    Morus ale ty powinieneś wierzyć i zacząć się przygotowywać na dłuższą w nim wizytę.
  • pansowa 18.05.2021
    Morus od kiedy cię znam już wierzę, nie koleżko.
  • Morus 18.05.2021
    Angela, o kolejna teolożka i dobry ludź. Pozdrawiam ciepło.
  • kigja 18.05.2021
    M

    Z Tobą, Twoim kolegą piliery i koleżanką l123 nie ma sensu dyskutować i przekonywać do głównego przesłania, czyli TOLERANCJI.

    Dla was liczy się człowiek, ale pod warunkiem, że będzie to człowiek na wasze podobieństwo. Nieważne, czy człowiek ten ma lat 15, 20, czy 40. Jeśli odbiega od waszych norm, to zasługuje jedynie na pogardę lub śmierć.

    I WY JESTEŚCIE PRZECIWKO ABORCJI! KOŃ BY SIĘ USMIAŁ!
    A CO, JEŚLI USUNIĘTE PŁODY, TO HOMOSEKSUALNI LUDZIE?
    Każdy uratowany przez WASZĄ ORGANIZACJĘ PŁÓD, TO pedał, lezba, trans, bi, i inne.

    CHOLERNI HIPOKRYCI.
  • laura123 18.05.2021
    kigja dobrze się czujesz?
    Tolerancja powinna dotyczyć wszystkich, a nie tylko wybranych przez ciebie. Co to za tolerancja, która wymaga spojrzenia jedynie na jedną stronę, a co z resztą ludzi, dla nich ''wasza'' tolerancja nie istnieje?
  • kigja 18.05.2021
    laura123

    Ostatnio wszystkich pytasz, czy dobrze się czują. Co ty za lekarza pierwszego kontaktu robisz? Weź zajmij się swoim samopoczuciem, nietolerancją i wogle.

    Mnie głównie chodzi o młodzież, ktora jest krucha i potrzebuje wsparcia, słowa otuchy. Nie chcę oglądać gołych dup facetów w laksie, jestem przeciwko takim obrazkom, ale nie chcę słyszeć, że ktoś wypowiada słowa nienawiści pod adresem osób homo-bi-trans-seksualnych.

    Kochacie nienarodzone dzieci, a nie potraficie kochać dzieci, które żyją i są inne.
  • laura123 18.05.2021
    Może w tej chwili umiera jakiś katolicki dzieciak, może był wyśmiewany i prześladowany przez tych o innej orientacji? Masz dla niego współczucie? Pyszczysz o tolerancji, a nawet czyjegoś odrębnego zdania nie jesteś w stanie uszanować, bo nie jest zgodne z twoim, a przecież mamy wolność słowa i wyznania, i możemy się różnić. Czemu mamy patrzeć jedynie na jedną stronę, kiedy świat składa się z wielu stron?
  • pansowa 18.05.2021
    kigja Za ostatnie Twoje zdanie przeszedł mi foch :)
  • kigja 18.05.2021
    Może tak być, jak piszesz. Dlatego trzeba uczyć dzieci TOLERANCJI, żeby się szanowały, bez względu na kolor skóry, wyznanie, orientację seksualną, sytuację materialną itp.
  • laura123 18.05.2021
    kigja a co ty wiesz o młodzieży? Uważasz, że młodzież składa się tylko z bi, homo i transseksualnych? To ułamek, większość jest hetero, ale mają też problemy, z którymi sobie nie radzą. Czemu o nich wierszy nie piszesz? Nienośny temat, prawda? Homo lepiej się sprzedaje...
  • kigja 18.05.2021
    pansowa :)))
  • kigja 18.05.2021
    laura123,

    Sraka maka mader faka, kurde. Weź idź już, bo się z tobą pokłócę i się poryczysz. Napisałam tekst będąc świadkiem nietolerancji osób lgbt, gdyby ktoś kpił, szydził z innych osób, to pewnie tematyka byłaby inna.
    Kapujesz ciemna maso?
  • pansowa 18.05.2021
    kigja Sądzę, że nie :)
  • laura123 18.05.2021
    A czemu nie piszesz o porywanych dzieciach, dla narządów chociażby albo dla pedofili, bo taki proceder jest dzisiaj istną plagą? Nie ma tu cierpienia dzieci?
    Ty jesteś hipokrytką. Rzuciłaś się na temat, który jest modny, dzięki różnym wpływowym organizacjom, a na resztę jesteś ślepa.
  • laura123 18.05.2021
    kigja a co świat się dzieli tylko na tych lgbt i co mamy przed nimi klękać, bo wybrańcy narodu? Puknij się w ten pusty łeb!
  • pansowa 18.05.2021
    Mówiłem, że nie zatrybi :)
    Czy byłaś może świadkiem sprzedaży dziecka na narządy i nie napisałaś o tym wiersza? :)
  • laura123 18.05.2021
    Ten co trybi, szczególnie po procentach. I miał mnie omijać, ale jak tylko zobaczy komentarz pędzi jak przygłup.
  • kigja 18.05.2021
    laura123

    Ty, a może sama zacznij pisać na ważne tematy, a nie pierdolisz

    nie lubię gdy patrzysz
    jakbyś chciał przebłagać za wszystkie
    zdrady na zapas ----- to se oczy wydłub

    ciemność
    wszędzie ciemność jestem ----> jesteś ciemną masą

    spotkaliśmy się za późno by wsiąść
    do tego samego tramwaju ------> puściłam bąka ze śmiechu

    Tak że tego xd
  • kigja 18.05.2021
    laura123

    Nadstaw się, to może ciebie ktoś puknie xd
    hahahahahahaha
  • laura123 18.05.2021
    kigja na pewno, przecież jesteś tak ograniczona, że zamiast próbować cokolwiek zrozumieć, będziesz rżała jak kobyła. Taki twój urok...
  • pansowa 18.05.2021
    laura123 Pieprzysz jak potłuczona (czyli norma) to zabawić sie można.
    A rozumujesz i rozumiesz co ci piszą na poziomie ameby.
    Zapewne katolickiej,bo promieniejsz wprost łagodnością i miłością bliźniego.
  • kigja 18.05.2021
    laura123

    TOLERANCJA...

    Napisz sobie na kartce i codziennie powtarzaj, może w koń-cu zrozumiesz...
  • pansowa 18.05.2021
    Ta co nie rży buhahahaha:)))
  • kigja 18.05.2021
    pansowa,

    Nie, niestety nie byłam świadkiem, ale jak będę, to nie omieszkam o tym wspomnieć :P
  • laura123 18.05.2021
    wziął głupek kilka wersów z różnych wierszy i rży... no głupie doszczętnie.
  • pansowa 18.05.2021
    laura123 O pani z krainy łagodności i dobra.
    Nie karz tak strasznie biednego pansowy:)))
    Ulituj się po chrześcijańsku!
  • pansowa 18.05.2021
    kigja To napisz jej drukowanymi literami.
    BYŁAM ŚWIADKIEM I NAPISAŁAM O TYM WIERSZ.
    Może dotrze.
  • laura123 18.05.2021
    pansowa być może trzeba gdzieś zgłosić, że będąc na leczeniu, nie bierzesz leków, a przecież zajmujesz łóżko za nasze pieniądze. To nie wczasy, chociaż tak to traktujesz i piszesz sobie wierszyki, opowiadanka i komentarze, w których starasz się obrazić innych ludzi, bo nie pasują ci. Siebie nie widzisz, może trzeba ci pomóc zobaczyć?
  • pansowa 18.05.2021
    laura123 Ciebie nie da się obrazić.
    Pisanie prawdy nie jest obrażaniem :)
  • laura123 18.05.2021
    pansowa mnie takie dno nie jest w stanie obrazić, bo twoje słowa, to mam jedynie w pogardzie. Ale o tym dobrze wiesz, więc nie wiem, czemu mnie zmuszasz do powtarzania tej prawdy.
  • pansowa 18.05.2021
    laura123 A czy ty przypadkiem ciągle nie wypisujesz tu inwektywy na mój temat?
    Biedna jesteś, ale możesz z tym żyć, bo nie masz świadomości swojej tępoty.
  • laura123 18.05.2021
    pansowa a gdzie ja tutaj o tobie, baranie, wspomniałam? Przyleciałeś, jakbyś czekał na mój wpis. Nudzisz się w tym wariatkowie, co?
  • pansowa 18.05.2021
    laura123 Jak widzę twoje mądrości nigdy się nie nudzę :)))
    A przylatuję, bo mało tu podobnych głupoli poza waszą trójcą.
    Mam świetną zabawę.
    Lepszą zdecydowanie niż leki na podniesienie nastroju.
  • pansowa 18.05.2021
    Kigja, zostawiam cię z przypadkiem.
    Idiota poszalał, jest drugi, tylko czekać na sprawną inaczej brytfankę.
  • laura123 18.05.2021
    pansowa ty się módl, żebym ja się nie zabawiła i nie wykonała kilku telefonów, bo skończy się twoja zabawa i będziesz musiał wysypać piach z rękawów. To zadziwiające, że pacjenci szpitali w ten sposób się leczą...
  • kigja 18.05.2021
    pansowa

    Nie masz litości ?
  • kigja 18.05.2021
    laura123

    A może byś napisała ważny wiersz na ważny temat?
    Społeczęństwu potrzebne sa ważne wiersze na ważne tematy.
    Idź już może i pomyśl, czym nas zaskoczyć...
  • pansowa 18.05.2021
    kigja Przykro mi:)
    Świat jest złożony to i takie przychlasty też być muszą, a my sobie musimy z nimi dawać radę.
  • pansowa 18.05.2021
    laura123 Może do prawnika? :)))
    Ales ty głupia.
    Skali brak.
  • laura123 18.05.2021
    kigja ty pisz o homo, na topie będziesz zawsze, wszak to ostatnio najmodniejszy temat. Wymyśl coś, co się dobrze sprzeda. Zabłyśnij!
  • kigja 18.05.2021
    laura123

    Czy serek homo
    genizowany też zalicza się do tematyki, bo bym se napisała, co nie xd

    hahahahahahaha
  • laura123 19.05.2021
    pansowa a po co do prawnika? Ten szpital ma jakąś dyrekcję, chociaż może w mediach lepiej się sprzeda ten przypadek, jest co cytować. Pomyślę o tym, bo już mam dość patrzenia na to, jak wycierasz sobie mordę ludźmi, z którymi ci nie po drodze. Jak wyzywasz od głupków, wariatów, chociaż to ty siedzisz w psychiatryku. Czas to zakończyć.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 No to kończ :)))
    Już drżę ze strachu.
    Jeśli już, to przywiozą tam ciebie z przymusu, jak wysłuchają
  • kigja 19.05.2021
    laura123

    Pamiętam, że kilka miesięcy temu zastraszałaś puszczyka w ten sposób i gówno zrobiłaś, bo mocna jesteś tylko w pysku.
    Ponadto obowiązuje RODO, więc kurwa stul ryj i nie pisz, kto jest w szpitalu psychiatrycznym, bo okaże się, że to ty będziesz miała sprawę o zniesławienie i naruszenie dóbr osobbistych.

    A teraz w podskokach sie odmelduj i przestań kłapać ozorem.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa się chwalił że przebywa, bo jest na tyle głupi. Prawda, Mirruś?
    Tylko dlaczego my mamy za to płacić? Niech ktoś poczyta, co tu pisze, dlaczego nie? Na tym polega jego terapia, że na portalach ludzi wyzywa, obraża, prześladuje? To coś do dupy ta terapia.
  • Andi Perry 19.05.2021
    kigja Nie chcę się wtrącać, bo nie jestem stroną tej dysputy. Ale... Problem jest szerszy. Tu nie chodzi tylko i wyłącznie o tolerancję do określonych zachowań, czy orientacji ale o coś co jest sednem naszego człowieczeństwa. Czyli tu chodzi o stosunek do inności. Każdy odłam danej religii ma określony kanon postępowania w danym czasie. I katolicy uważają, że homoseksualizm aktywny jest grzechem ( homoseksualizm bierny - to taki w którym osoby po prostu nie współżyją z osobami tej samej płci ). Podobnie chyba traktuje islam i judaizm. I tutaj LGBT jako akronim ideologii zachęcającej do nieskrępowanego uprawiania seksu przez osoby homoseksualne jest dla katolików złem i na to nie będzie przyzwolenia. Oczywiście ta ideologia może być uznawana jako afirmacja ludzi o innej orientacji, że Ci ludzie nie są źli, dlatego że urodzili się tacy jacy są. Niestety w praktyce religia, jakakolwiek jest wykorzystywana do usprawiedliwiania nienawiści i zła. Żydzi zabili Jezusa, to można ich zabić, Polacy nieprawosławni, katolicy, można ich zabić, itp itd. Religia jako tarcza którą się walczy z ludźmi. I odwrotnie - katolik, a to ten co nienawidzi Żydów, gejów i lesbijki. Tworzone są stereotypy, które pomagają nam ustawić się w świecie wrogości i nienawiści. Jeden przeciw drugiemu.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Jak ty się pokazujesz to mi sie od razu poprawia :)))
    To terapia jest super.
    Sama zobaczysz bo nakaz będzie :)
  • laura123 19.05.2021
    pansowa pożyjemy, zobaczymy. Na razie pisz i dalej obrażaj... mnie to pasuje.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Przyjdź sama. Nie czekaj na nakaz.
    Robimy wycinanki dla idiotek, laleczki woodoo z profilem :)))
    Przesłać ci numer telefonu do ordynatorki?
  • kigja 19.05.2021
    Andi Perry

    "Chociaż Biblia zabrania homoseksualnych praktyk, to nie pochwala homofobii, czyli nienawiści do homoseksualistów. Przeciwnie, nakazuje chrześcijanom ‛szanować wszystkich’ (1 Piotra 2:17, Biblia poznańska)".

    Szanować, nie obrażać, czy lżyć pod ich adresem.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa ja sobie poradzę, nie martw się o to. Spokojnie.
  • Shogun 19.05.2021
    kigja i prawidłowo. Bo szanować i tolerować należy wszystko, dopóki nie jest to nienawiścią, lub czymś co krzywdzi innych.
  • laura123 19.05.2021
    kigja to teraz mi pokaż, gdzie ja lżyłam na homoseksualistów? Napisałam w komentarzu, że trzeba wszystkich widzieć, nie tylko homo, ale i hetero, bo dzisiaj młodzi ludzie bez względu na orientację seksualną, źle sobie radzą. Stale rośnie liczba samobójstw. Przy czym homo stanowi ułamek.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Wiem. Pisałem.
    Poradzisz sobie może, bo nie masz świadomości własnej tępoty. To najtrudniejsze przypadki w psychiatrii.
    Ja mam świadomość własnych ograniczeń.
    A telefonem służę jakby co.
    Ale byśmy ubaw mieli. Wszystkich by tam wypisali jako zdrowych :)))
  • kigja 19.05.2021
    Shogun

    Wszystkie dziwaki w tym kraju maja przekichane.
    Czasami czytam zwierzenia 30 latek, które sa singielkami (hetero), ale nie mają chłopaka, dzieci, w zamian mają pasje, hobby i lubią swoje życie, one tez nie mają łatwego życia.
  • kigja 19.05.2021
    To samo tyczy się chłopaków singli.
  • Shogun 19.05.2021
    kigja ano tak, przecie to BEZDZIETNE LAMBADZIARY!
    Szczerze, to szkoda strzępić ryja na ten kraj...
  • pansowa 19.05.2021
    kigja Bóg im dał macice, a one marnują ten dar.
    Skąd redemptorysta będzie czerpał dochody w przyszłości?
    Od emigrantów? :)
  • Shogun 19.05.2021
    kigja ano też, STARE BYKI, STARE KONIE!
    Ogólnie żyć się już prawie nie da w tym kraju...
  • laura123 19.05.2021
    pansowa skoro taki zdrowy jesteś, to czemu zajmujesz łóżko chorym ludziom? Jak tak można? I dlaczego my mamy płacić za jakieś twoje fanaberie, bo pracować ci się nie chce?
    To niezbyt eleganckie zachowanie.
  • kigja 19.05.2021
    Shogun No!!! Szok! Kuźwa, niby 21 wiek, a czuję, jakbym żyła w średniowieczu :-/
  • laura123 19.05.2021
    kigja a co ciebie tak ogranicza? Co ''ten kraj'' ci złego robi?
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Bo na ciebie czekam i organizuję właśnie zbiorowe wykonanie wycinanki dla ciebie,
    Zasługujesz jak nikt :)
  • Shogun 19.05.2021
    kigja średniowiecze, o ile nie gorzej...
  • laura123 19.05.2021
    pansowa jesteś pasożytem społecznym, jeszcze piszesz, że takich jak ty jest tam więcej, coraz ciekawiej... no ale jak tam takie rozrywki, to gdzie ci będzie lepiej?
    No nic, ciesz się, jest z czego, doktorku!
  • kigja 19.05.2021
    laura123

    Napisz coś zabawnego, to pogadamy. Teraz mnie nudzisz.
  • Andi Perry 19.05.2021
    Shogun Pansowa kigja Napiszcie więc jak powinno być , aby było idealnie. Czyli Polska w roku 2221.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Tylko nam ciebie brak
    W tym więźniu... :)
  • laura123 19.05.2021
    kigja a wiesz, że w średniowieczu uchodziliśmy jako ''ten kraj'' za najbardziej tolerancyjny? To jak teraz masz średniowiecze, to nie powinnaś narzekać...
  • pansowa 19.05.2021
    Andi Perry Idealnie to będzie jak oszołomy wymrą jak dinozaury.
    Ale jeszcze tu marudzą.
  • kigja 19.05.2021
    Andi Perry

    Żeby nikt nie bał sie być sobą.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa a panie ciebie nie nawiedzają, nie tęsknią? Tak się starasz i tak słabo? Bidulek z ciebie, doktorku!
  • Shogun 19.05.2021
    Andi Perry dobrze będzie jak stary beton odejdzie w zapomnienie.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Ty mnie nawiedzasz i styknie.
    Nawet do koszmarów można przywyknąć.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa aż koszmary? No popatrz, a mnie ty się w ogóle nie śnisz. Zresztą z taka urodą, to raczej nie pofruniesz za wysoko, no może poza stałymi adoratorkami, które z jakichś tam sentymentów trwają murem przy tobie, a nawet nie z sentymentu, tylko niektóre lubią chamów, taki fetysz.
  • Andi Perry 19.05.2021
    laura123 przypomniało mi się stare powiedzenie: kto się czubi ten się lubi. Chyba czujesz miętę do sowy:)
  • kigja 19.05.2021
    Andi Perry

    A co czuje sowa do laury?
    xd
  • Andi Perry 19.05.2021
    kigja To chyba jest napięcie seksualne. Ale nie jestem w głowie Pana Sowy.
  • laura123 19.05.2021
    Andi Perry nie czuję. Śmiać mi się tylko chce z tego napuszonego, wypchanego samouwielbieniem ptaszka. To pasożyt.
  • kigja 19.05.2021
    Może tez miętę i dlatego zawsze jest...

    Ale jajka hahahaha
  • kigja 19.05.2021
    Andi Perry

    Nie porównał jej do poziomu podłogi, a to duży komplement...
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 A ty mi się śnisz, bo ja pozostaję pod nieustającym wrażeniem takiej głupoty i ciasnoty intelektualnej.
    Budzę się i niestety stwierdzam, że istniejesz, co jest tragedią współczesnego świata.
  • Andi Perry 19.05.2021
    laura123 Pasożyt nie pasożyt, ale pod Twoimi skrzydłami zaczął by żyć jak człowiek :)
  • laura123 19.05.2021
    kigja pomyśl, że on tutaj tkwi od kiedy wstawiłaś ten tekst. To raczej ty powinnaś uważać, żeby ci majtki nie spadły... bez powodu doktorek tak się nie produkuje,
  • laura123 19.05.2021
    Andi Perry a co ja Matka Teresa?
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Jak zwykle twój poziom.czyli minus jeden, depresja.
  • Andi Perry 19.05.2021
    laura123 Myślę że Matka Teresa mogłaby brać lekcje.
  • pansowa 19.05.2021
    Andi Perry U niej na pewno :)))
  • laura123 19.05.2021
    pansowa masz depresję też? To nieciekawie, ale na twoim miejscu też bym pewnie miała.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 No mam, kiedy sobie uświadamiam, że istnieją takie pustaki jak ty.
  • laura123 19.05.2021
    Andi Perry ty lubisz ptaszki? Ja nie. Lata to jak zaczadzone i jeszcze myśli, że jest doktorkiem. Tragedia.
  • laura123 19.05.2021
    A ty masz jeszcze świadomość, doktorku?
  • pansowa 19.05.2021
    Ty na pewno lubisz ptaszki.
    Widać jak ci ich brak.
  • Andi Perry 19.05.2021
    laura123 Przypominacie mi małżeństwo z filmu "Party przy świecach". Polecam.
  • pansowa 19.05.2021
    Andi Perry Tylko bez horrorów!
    Taka gwiazda nadaje się do małżeństwa co najwyżej z gadem.
    Jaja piękne by znosili.
  • laura123 19.05.2021
    Andi Perry nie obrażaj mnie, ja bym przy czymś takim nawet stanąć się wstydziła. Doktorek jest wybitnym chamem.
  • laura123 19.05.2021
    Poza tym mnie się podobają przystojni mężczyźni, a doktorek do takich nie należy.
  • Andi Perry 19.05.2021
    laura123 pansowa laura123 czyli w jednym się zgadzacie hahahhahahhaha
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Wobec ciebie to nieuniknione.
    Podobnego przypadku idiotki ze świecą szukać.
    Druga wersja brytfanki.
  • pansowa 19.05.2021
    Andi Perry Zgadzam.
    Trudno o bardziej głupią, wyfiokowaną raszplę.
  • laura123 19.05.2021
    Tak, zgadzamy się, że doktorek nie potrafi sobie diagnozy postawić czy choćby przeczytać już postawioną, taki tępy. Gdzie to do ludzi... bez przesady.
  • Andi Perry 19.05.2021
    pansowa Niedługo restauracje otwarte, umówcie się na kolacje i póżniej po ślubie będzie mały opowijski dzieciaczek :)
  • laura123 19.05.2021
    A po co mamy się umawiać?
  • Andi Perry 19.05.2021
    laura123 No jak to po co. Kochacie się więc nie wiem po co te uniki. Jak sójki za morze
  • pansowa 19.05.2021
    Andi Perry Ja się nie umawiam z siódmymi cyckami Godzilli
  • Andi Perry 19.05.2021
    pansowa Cyckami ? Czyli już tak plany się mają?
  • laura123 19.05.2021
    Andi Perry ja się nie kocham w tym debilu i nie życzę sobie takich sugestii. Naa głowę nie upadłam, żeby takim dnem się interesować.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Żeby na nią upaść trzeba ją mieć :)
  • laura123 19.05.2021
    Szczeka na wszystko co się rusza, zaczepia, więc dostał to na co zasłużył. Tylko tyle.
  • Andi Perry 19.05.2021
    laura123 Ok, niech tak będzie.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Na głupie suki trzeba szczekać
  • laura123 19.05.2021
    No, to ''głupie suki'' sie odwdzięczą. Ma się ten gest.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Szczeknij sobie :)
    Prawnik? :)))
  • Andi Perry 19.05.2021
    laura123 pansowa to zostawiam was w tej uroczej wirtualnej i intymnej wymianie grzeczności. Cześć.
  • pansowa 19.05.2021
    Andi Perry Hejo. Pobujamy jeszcze.
    Musimy napisać pozew :)
  • laura123 19.05.2021
    Do czego? Do kilku telefonów? A co ja rozmawiać nie potrafię? Bardzo śmieszne...
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Czekam z utęsknieniem.
    Nic tak nie poprawi kondycji pacjentów na oddziale :)))
  • pansowa 19.05.2021
    Ordynatorka jest we wtorki i czwartki od 8 :)))
  • laura123 19.05.2021
    A do czego mi ta ordynatorka potrzebna? Nie bądź śmieszny.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Minister?
    Chętnie pomogę :)))
    Może dadzą jakiemuś psychiatrze twój przypadek i będzie miał pracę naukową.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa ze mnie pożytku mieć nie będą, bo jaki, nigdy nie kombinowałam, żeby żyć z innych, ale ty posłużysz jako model. Toż nikt od ciebie nie jest lepszy. Perfekcja!
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Perfekcja:)))
    Jak dobra zmiana Głodziów, Rydzyków i pedałów w sutannach.
    W zasadzie nie potrzebujesz wariatkowa.
    Ty już w nim jesteś. Z entuzjazmem tkwisz, więc innym nie wyznaczaj tematów wierszy.
    Napisz o sobie i swoim świecie oszołomów.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa kto jest w wariatkowie, to wiadomo, kumpli szukasz? Może i znajdziesz, prowadź ich, fajnie to wygląda, kiedy inni za głupkiem... Trzeba było księdzem zostać, karierę byś zrobił, a tak odejdziesz w zapomnienie, nawet dobrego słowa nikt nie powie. Ale jak sobie ścielesz, tak śpisz.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Po co mi kumple, jak ty jesteś?
    Stan u ciebie tragiczny, ale na poprawę nastroju jesteś w sam raz.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa u mnie stan, a co ja w wariatkowie, czy ty? Ale to fajne, ze wszędzie widzisz kumpli, wiadomo co ci jest. Współczuję!
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Ty jednak powinnaś iść do zakonu, a nie ja na księdza.
    Nikt palcem nie ruszy takiego próchna pod przykrywką farby i tapety.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa pod jaką przykrywką? Ty chyba jakieś stare koczkodany tylko znasz, że w jedną stronę masz skojarzenia. Kto dzisiaj używa ton tapety?
    Jesteś dużo starszy ode mnie, więc kto tu próchno?
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 No właśnie ciebie znam :)))
    Dlatego wiem jak wygląda małpiarnia.
    Masz kompleks rozpadającej się kłody, którą nikt już nie przerżnie.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa ty mnie znasz? chyba w swoich zwidach, toż z jakiegoś powodu się leczysz...
    Ja mam kompleksy? Tez w twoich zwidach.
    Chory jesteś, bardzo chory. Wściekły i chory. Ale tak to jest, kiedy nic się już nie trafia, bo kto by chciał takiego pasożyta utrzymywać?
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Wystarczy poczytać :))
    A skoro jestem chory, to co chcesz zgłaszać do ministra? :)))
    I jak widać żyję, to jakoś się utrzymuję.
    Co ci zostało więcej, niż urojenia o zębach piły? Nic, ale na dekiel strasznie ci wali z tego powodu.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa no żyjesz na koszt podatników, którzy muszą płacić, żebyś mógł siedzieć w wariatkowie i pisać swoje wierszyki i komentarze. Ot, powód do dumy!
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 I bardzo dobrze.
    Bedziesz mieć mniej na kosmetyczkę i kupisz sobie linoleum.
    Jak tam minister? Już wie, jak go robię w bambuko?
  • laura123 19.05.2021
    pansowa jaki minister? Ty myślisz, że on by sobie głowę takim śmieciem zawrócił? Nie bądź śmieszny.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 No skoro go naciągam to powinien się dowiedzieć od okradanej obywatelki:)
    Przecież wczoraj obiecałaś zgłoszenie.
    Zresztą jak na kreaturę pracującą na moje utrzymanie to masz sporo czasu.
    Piszesz jak popieprzona po nocach i od rana.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa ministra mam informować o takiej szui? Zabawne... Z przyjemnością informuję, że dopiero jutro idę do pracy, wiesz ludzie czasami wolne dni mają.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Kogoś musisz poinformować.
    Przecież obiecałaś:)
    I idź do tej pracy, bo coś mówią w szpitalu o braku funduszy.
    A ja chcę szynkę na śniadanie i nie będę łaził po jakimś gównianym linoleum.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa to zmień lokal na pięciogwiazdkowy, co nie stać cię?
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Jeszcze sapiesz?
    Zmienię jak zapłacisz większe podatki na moje utrzymanie.:)
  • laura123 19.05.2021
    Hotele, to chyba inna ci sponsoruje, czy już zmądrzała?
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Chuj cię obchodzi kto mi sponsoruje.
    Ty płać podatki, abym dobrze żył w szpitalu.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa ale to dziwne, że ona takich chamów lubi. Toż jak się czyta twoje wpisy, to haftować jedynie można, taki z ciebie men.
  • laura123 19.05.2021
    Ale jedno jej trzeba przyznać, twarda zawodniczka. Tak się trzymać rękami i nogami takiego śmiecia i to od tylu lat. Chyba lubi jak ktoś ją poniewiera, niektóre kobiety tak mają.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Powtarzam, chuj cie obchodzi co kto lubi.
    Zajmij się swoim rozpadem osobowości.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa ale mnie się żadna osobowość nie rozpada, więc z przyjemnością zajmę się twoją lubą. Powiem ci tak, między nami, że musi być brzydka i wycofana, skoro ty dla niej bogiem, takie nic.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Ale zmień majtki bo masz zawsze mokre jak piszesz o innych.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa nie mam majtek, w piżamce jeszcze jestem, poza tym nie podniecają mnie takie dewiacje. Zresztą ty to już nikogo, poza tą lubą nieszczęśniczką, nie podniecisz, nie ma szans, nie z taką facjatą.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Widać co cię podnieca.
    A śmierdzi nawet przez neta.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa no co, nie lubisz pisać o swojej Bogini, wstydzisz się? Powodów do dumy nie ma, ale satysfakcja, że chociaż ta ciebie jeszcze chce, co prawda pewnie zdaje sobie sprawę, że nikt więcej nie poleci na nią. Ale żeście się dobrali, nie?
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 A u nas murzynów biją.
    Masz upławy jak piszesz o innych.
    To sie da leczyć terapeutycznie.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa a kto ma dzisiaj upławy? Chyba jakieś pasztety tylko, ale ty znasz kobiety. Współczuć. A ta twoja ma? Niedobrze. To do różnych chorób prowadzi. Poczytaj w necie.
  • Akwadar 19.05.2021
    Ale się szmacicie...
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 No właśnie jesteś pasztet to je masz.
    Napisz lepiej o kolejce, która czeka pod twoimi drzwiami.
    Kaftan mają przygotowany:)
  • Szpilka 19.05.2021
    Laura, daj spokój, proszę Cię, kobietą jesteś i nią pozostań, potem będziesz płakać, że Cię niby-mężczyźni atakują.
  • pansowa 19.05.2021
    Akwadar Ee, zaraz idę do roboty zapracować na hotel pięciogwiazdkowy.
    Na szpital niech robi idiotka.
  • pansowa 19.05.2021
    Szpilka Kiedy omawianie i obmawianie innych to jej sens i cel życia.
    Innego nie ma.
  • laura123 19.05.2021
    Szpilka pansowa nie jest mężczyzną, to śmieć.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Diagnoza pani jest zaszczytem :)))
    Twoją już dawno tu wszyscy wystawili.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa to tobie wystawią, toż widać, co reprezentujesz. Patologię bez granic.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Odezwała się zdrowa:)))
  • laura123 19.05.2021
    pansowa no zdrowa, w wariatkowie nie jestem.
  • Akwadar 19.05.2021
    Szpilka próżne Twe wołanie, ideał siegnął dna...
    Już nawet obciach zagadać.
  • laura123 19.05.2021
    Akwadar to nie gadaj. Dopowiadałeś, kiedy ten śmieć obrażał kobiety, a każdy normalny facet, dałby mu w ryj.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 Jesteś. Twoje życie i łeb jest twoim wariatkowem.
    Idę się obmyć z twojego smrodu.
    Ale wrócę skarbeńku :)
  • laura123 19.05.2021
    pansowa toż normalne, że wrócisz, śmieci zawsze wypływają...
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 To normalne.
    Muszą dać świadectwo psychicznym próchnom.
  • Akwadar 19.05.2021
    laura123 jak się kobieta sama nie uszanuje, to inni też nie mają powodu jej uszanować.
  • laura123 19.05.2021
    Akwadar tutaj wystarczy gnoić, kiedy kobieta ma inne poglądy. Jest wtedy moherem, oszołomem, suką, nie powiem więcej, a jest tego do rzygu.
    Nikt na to nie reaguje, a cham pozwala sobie na coraz więcej.

    Ty niby taki przyzwoity, wrażliwy na krzywdę, dlaczego nie reagujesz, a reagujesz, kiedy ktoś broni się przed śmieciem?
  • Akwadar 19.05.2021
    laura123 zawsze kiedy tylko jestem bronię słabsze/ych.
    A jesli masz na myśli siebie, to właśnie zbierasz plony. Gnoiłaś innych, gnoją teraz ciebie.
  • pansowa 19.05.2021
    Akwadar A zasługuje wyjątkowo.
  • laura123 19.05.2021
    Akwadar nie, ty bronisz śmiecia, śpiewasz jak ci ptaszek gra. Masz w dupie słabych. Jeżeli nie plugawi ktoś wiary, to nie staniesz w jego obronie.
    Gnoiłam innych? Czym? Że pisałam, że coś jest kiczem, kiedy było? Fakt, gnojenie niesamowite. Ale powód dobry. Ćwierkaj z przygłupem! Szanować się nie musisz przecież.
  • laura123 19.05.2021
    Befana, wiadomo pisze o wierze, no i trzeba ją gnoić, zaczął pansowa, jak zawsze. Wyzywał, wyśmiewał, obrażał. Kiedy zaczęła się bronić i pisać jego językiem, przyleciałeś mu dopomóc. A to starsza kobieta, na emeryturze już. Jak się nie wstydziłeś z tym dnem ją szkalować, wyśmiewać? Szanowałeś wtedy siebie? Nie, po co.
    Taki jesteś, a później się dziwisz, że po łbie obrywasz ode mnie. Pracujesz ciężko na to.
  • Akwadar 19.05.2021
    laura123 nie muszę z nikim ćwierkać. Pisać o kiczu, a gnoić autora, jak to robiłaś i wielu to pamięta, jest wielką różnicą. Jechałem po tobie za to, co zrobiłaś dlugo przed Puchaczem, który bronił cię, zanim przejrzał na oczy i będę ci pamiętał, dopóki będzie istniało opowi.
    A na szacunek trzeba sobie zapracować...
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 No i jak tu cię zostawić w stanie tak silnego podniecenia? :)))
    Serca bym nie miał.
  • laura123 19.05.2021
    Akwadar to pracuj, bo tu kto ma odrobinę oleju, nie będzie ciebie szanował. Ludzie nie będą się wypowiadać, bo boją się waszych ataków, a głupki będą was wspierać, typowe.

    No tak, zrobiłam rzecz straszną, pisałam prawdę o publikacjach. I twoje szczebiotki - rozpaczały. Straszne.
    Ale z drugiej strony urosłeś dzięki mnie, do rangi bohatera, powinieneś podziękować. Niepojęte, do jakiego stopnia, portalowy dupek, może być zadufany w sobie.
  • laura123 19.05.2021
    pansowa a twoja luba lubi twoje stany wysokiego chamstwa, ona taka moralna wielce?
  • kigja 19.05.2021
    Akwadar

    Czy ludzie nie pamiętają, jak ganiałeś za yetti i broniłeś jej niczym rycerz swojej królewny...
    A teraz psioczysz pod jej adresem, jakby ci czegoś nie dała. Liczyłeś, że dostaniesz?

    Może puszczyk też liczy, tylko wybrał inną strategię.
  • Akwadar 19.05.2021
    laura123 Ja od ciebie po łbie? Przechodzisz samą siebie.Jedyne co se możesz oberwać to pajęczynę... Dla mnie jesteś zerem.
  • pansowa 19.05.2021
    laura123 A u nas murzynów biją :)
  • kigja 19.05.2021
    laura123

    Co się czepiasz jego baby?! Chcesz zająć jej miejsce?!
    Kto czepia się najbliższych członków rodziny jest chójem!
    I ty właśnie jesteś chójem.
  • laura123 19.05.2021
    Akwadar a zaczynałam ciebie już lubić, przez chwilę, ale szybko przeszło. Trochę mi nawet szkoda.
  • Akwadar 19.05.2021
    kigja pleciesz. Coś Ci się pomieszało, żebym tak sczezł, jeśli jej broniłem kiedykolwiek.
  • laura123 19.05.2021
    kigja jakich członków rodziny? Z choinki się urwałaś?
  • pansowa 19.05.2021
    Sama widzisz.
    Nie-rodziny można.
    Ot, moralność chrześcijanki :)))
  • kigja 19.05.2021
    Akwadar

    Weź nie pleć, bo nie mam czasu. Jesteś dwulicowym kłamczuchem.
    A laóra to chój.
  • Akwadar 19.05.2021
    laura123 jesteś ostatnią osobą, na której lubieniu mi zależy.
  • laura123 19.05.2021
    Uśmiałam się. Dzięki, kigja.
  • kigja 19.05.2021
    laura123

    Dziewczyna. Narzeczona. Kochanka. Konkubina.
    To (prawie jak) Rodzina.
    Nie tyka się.
  • pansowa 19.05.2021
    kigja Chuj cię obchodzi kto jest kim dla kogo.
    Nie będziesz wystawiać innym świadectw moralności boś za głupia i zbyt pusta.
  • laura123 19.05.2021
    Akwadar tak? To dobrze, bo nie ma już szansy na lubienie. Od kiedy ćwierkasz, straciłeś w moich oczach. Kiedyś byłeś nawet zabawny, dziś tylko żałosny.
  • Akwadar 19.05.2021
    kigja mogę być nawet czterolicowym, wisi mi to. Nawet nie wiesz o co poszło, bo Ciebie tu jeszcze nie było, nie masz najmniejszego pojęcia co i dlaczego robiłem.
  • pansowa 19.05.2021
    To oczywiście nie było do ciebie, kigja.
    Wiadomo do kogo.
  • kigja 19.05.2021
    pansowa

    Ty do mnie piszesz?
  • laura123 19.05.2021
    kigja ''prawie'' robi wielką różnicę. Zresztą ja się tylko śmieję z durnia, a on się produkuje. Fajne to.
  • pansowa 19.05.2021
    kigja Już wyjaśniłem.
    Nie.
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    pansowa Skoro od czytania twoich wpisów się hahtuje, a ona czyta wszystkie, to się wkrótce odwodni.
  • Akwadar 19.05.2021
    laura123 mogę być żałosny, ważne, że ty się szmacisz na potęgę i spadłaś na dno.
  • laura123 19.05.2021
    Akwadar kłamiesz, dupku. Kigja już była jak tutaj przyszłam i miała nick ''chrum''
  • pansowa 19.05.2021
    Opalony Ernest Już jest źle.
    Zajmij się chwilowo przypadkiem, bo trza do pracy jechać.
  • kigja 19.05.2021
    laura123

    Nie wiem, czy fajne. Mnie to nie bawi.
    Ale jeśli chcecie w ten sposób narnować czas, to wasza sprawa.
  • laura123 19.05.2021
    Akwadar chciałbyś, ale nic z tego. Ty się zeszmaciłeś ćwierkaniem.
  • inspekcjapracy 19.05.2021
    laura123

    A to starsza kobieta, na emeryturze już. Jak się nie wstydziłeś z tym dnem ją szkalować, wyśmiewać?

    Zapomniałaś czy sklerozę masz? Jechałaś po befanie jak po łysej suce i dostałaś za to bana.
    betti rok temu
    befana_di_campi zejdź ze mnie staruszko i czep się kogoś w swoim wieku...jesteś żałosna.

    betti rok temu
    Jeszcze tylko brakuje, żeby jakieś pasztety wycieraly sobie mną gębę.
  • kigja 19.05.2021
    pansowa

    Ale ciężko przeprosić za pomyłkę.
  • Akwadar 19.05.2021
    L23 guzik mnie obchodzi, kto tu był, a kto nie, ja jestem od początku i gdybyś nie zrobiła krzywdy komuś mi bliskiemu, mało kto by o mnie wiedział, a teraz dopilnuję, żebyś dalej się szmaciła.
  • laura123 19.05.2021
    inspekcjapracy zapytaj Befanę, przeprosiłam ją za swoje słowa, bo przyznałam, że zachowałam się wobec niej niewłaściwie. Nie wstyd przeprosić.
  • kigja 19.05.2021
    inspekcjapracy

    Teraz są najlepszymi psiapsi ?
  • laura123 19.05.2021
    Akwadar ćwierkaj dalej... dobrze ci idzie.
  • Akwadar 19.05.2021
    Są siebie warte jedna jest zerem, a druga wulgarna jak pułk meneli.
  • pansowa 19.05.2021
    kigja Po prostu źle wybrałem pod kim pisać.
    I tyle.
  • Akwadar 19.05.2021
    laura123 tak jak tobie tokowanie do mnie... rób tak dalej, ale jesteś bez szans. Liczyła, że ją chociaż polubię, totalne dno.
  • inspekcjapracy 19.05.2021
    laura123 zachowałaś się jak ruski czołg. Nie wybielaj się, bo jesteś jak beton
  • laura123 19.05.2021
    Akwadar ty jesteś gościem, który z patologią pod ramię kroczy jak dumny lew - obrońca. Jaja jak berety.
  • laura123 19.05.2021
    inspekcjapracy a ty co, lepszy? Przeprosiłeś, czy brak jaj?
  • kigja 19.05.2021
    Akwadar
    Piszesz, jak umorusany Morus.

    Wg mnie jesteście z jednego koszyczka.
    Bywam wulgarna zwłaszcza. kiedy ktoś chce się wybielić.

    Nie jesteś lepszy od yetti. Obrońco...
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    pansowa Nadzwyczajna stratyfikacja.
    brytfana może pisać o wierze.
    Inny o lgbt już nie

    Chamstwo w komętach, że omdlewa, le samemu pisze się śmieć, szuja i spierdalaj.

    I wyciąganie prywaty.
  • inspekcjapracy 19.05.2021
    laura123 a kogo ja mam przepraszać?
  • Akwadar 19.05.2021
    kigja nie muszę być, nic Ci do tego. Mam tu swoje sprawy do załatwienia i nic Ci do nich. A Ty w czym jesteś lepsza od L23 i brytfany? Cmokierko...
  • laura123 19.05.2021
    inspekcjapracy tych, których miałeś ''przyjemność'' obrazić?

    Refluksja liczy chyba na jakieś gratyfikacje... tak się wzięła za obronę, to nie za darmo.
  • laura123 19.05.2021
    Akwadar daj spokój kigji, na mnie się skup.
  • inspekcjapracy 19.05.2021
    laura123 jesteś w tym najlepsza i nikt ciebie nie prześcignie w obrażaniu.
  • laura123 19.05.2021
    inspekcjapracy DZIĘKUJĘ. Wiedziałam żem dobra, ale aż tak? To miłe, że tak uważasz.
  • kigja 19.05.2021
    Akwadar

    Kłóciły się dwie baby. Przybiegł Akwa, żeby wesprzeć jedną, bo słabo jej szło.
    A teraz pisze, że królewna się szmaci.

    Teraz?! Ale nie widziałeś tego kilka lat temu?
    Miałeś bielmo na oczach czy taki byłeś zakochany?

    Zakichany rycerz...
  • laura123 19.05.2021
    kigja nie masz zrozumienia dla miłości? Toż on wszystko z miłości, nawet ćwierkać się nauczył...
  • kigja 19.05.2021
    Opalony Ernest

    Albo ten następny. A nie nadtępna, bo niby baba.
    Szło za yetti jak rottweiler i rozszarpywało wszystko, co było na drodze. A teraz yetti zła i niedobra.

    Śmiechu warte.
  • laura123 19.05.2021
    kigja bom rachunku nie zapłaciła...
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    laura123 I skrin.
  • Akwadar 19.05.2021
    kigja żeby było śmieszniej. nie ma nic fajniejszego od napierdalających się bab, a że akurat nie wypadło na Ciebie...? Taki fart.
    A teraz sobie poślińcie, pocmokajcie się stare dupiny i powspierajcie... O Tobie już zapomniałem, a tamtej nie odpuszczę i będę czyhał na każdy moment, aby jej dopi....
  • laura123 19.05.2021
    Opalony Ernest śmieszysz...
  • Akwadar 19.05.2021
    * ...się w stare ...
  • kigja 19.05.2021
    laura123

    To twoi wszyscy rycerze. Napisz o nich wiersz.
    Dla mnie zawsze byłaś ścierwem i zdania nie zmieniłam.

    Ale żal mi cię. Czasami.
    See you.
  • laura123 19.05.2021
    Akwadar staraj się, będę patrzeć...
  • laura123 19.05.2021
    kigja no wiem, to przez te wierszyki, a raczej twoje lenistwo. Nie chciałaś pracować, chociaż myslę, że teraz zrobiłaś postępy. Mam satysfakcję, że to jednak dzięki mnie.
  • kigja 19.05.2021
    Akwadar

    Odsłaniaj się bardziej. Miło popatrzeć xd
  • kigja 19.05.2021
    laura123

    Weź, bo cię palnę w ten głupi łeb!
  • laura123 19.05.2021
    kigja a nie? Nie ściemniaj!
  • kigja 19.05.2021
    laura123

    Dobra, nudzisz mnie idem stond.
  • laura123 19.05.2021
    kigja ja też idę, niech potęsknią trochę...
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    laura123 Taa, idziesz.
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    I od kiedy sowiasty jest dużo młodszy od ciebie??
  • Szpilka 19.05.2021
    Akwadar

    Ano, próżne, ale próbowałam ?
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    Szpilka "Są w tym kraju rachunki krzywd"... To z Turgieniewa
  • Szpilka 19.05.2021
    Ernest

    Kibic z dala się nie wp...ala, tu są jakieś zaszłości, kwasy, nie jestem w temacie, aczkolwiek marzy mi się, żeby ludzie nawet w złości odnosili się do siebie po ludzku ?
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    Pahdą starszy.
  • laura123 19.05.2021
    Opalony Ernest, a od kiedy młodszy? Toż wypytywałaś ile mam lat, teraz powagi mi dodajesz? Co ty jeszcze wymyślisz, żeby dokopać? Żenada!
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    laura123 Przewiń sobie, dwie godziny temu poprawione.
    Skroluj łola, a nie rzucasz się na wpis jak suka Pawłowa.
    Nie ma za co.
  • laura123 19.05.2021
    Gdzie się rzucam? Prostuje jedynie twoje napady oszołomskiej fantazji.
  • Andi Perry 19.05.2021
    laura123 pansowa kingja Akwadar itd To co piszecie przez ostatnie kilka godzin to ciekawy dialog do filmu pod tytułem "Seans nienawiści". Co w nim ciekawego ? Zwykłe teksty pisane prze scenarzystów są wymyślone i miejscami sztuczne. Tutaj mamy popis lub bardziej świadectwo nienawiści, szyderstwa, zdziwienia i zadumy.
  • kigja 19.05.2021
    Andi Perry

    E, tam. To tylko wynajęci aktorzy dają popis swoich słabych umiejętności.
    Przebierańcy. Nie ma co się przejmować.
  • Opalony Ernest 19.05.2021
    Andi Perry Bo my po prostu zdolni jesteśmy. I będzie film ibez dotacji.
    Żeby tam kto nie kwękał.
    Sukces będzie.
    A potem wojna, bo przed wojną też był.
  • Morus 18.05.2021
    Dziękuję wszystkim za uwagę. Spadam do reala.
  • Shogun 18.05.2021
    No i w końcu poszła konserwa przeterminowana, bo nic innego tylko syf robić potrafi.
  • Onyx 18.05.2021
    Dziękuję za ten tekst.
    Wiersz mocny, bardzo dobry.
  • kigja 18.05.2021
    Onyx,

    Trzymaj się i nie daj się! Bądź szczśliwa!

    Dziękuję za czytanko!
  • Morus 19.05.2021
    Co za jad, nienawiść, jaka podłość, brak tolerancji emanuje z tej pseudpostępowej mierzwy. Oto do jakiego upadku prowadzi brak moralności.
  • Szpilka 19.05.2021
    Morus, kto wiatr sieje, ten burzę zbiera ?
  • pansowa 19.05.2021
    Szpilka PISał o sobie.
    Pewnie się z rana w lustrze zob zobaczył.
  • Szpilka 19.05.2021
    Pansowa

    Też biblijne pasuje - słomkę w oku brata, we własnym belki się nie widzi ?
  • pansowa 19.05.2021
    Szpilka Mówienie w tym wypadku o belce to uprzejmość.
    Tam jest piramida głupoty i pseudo-patriotycznego kołtuństwa i ksenofobii.
  • Szpilka 19.05.2021
    Pansowa

    Wiesz co? Ja się lubię po ułańsku i z fantazją ułańską wdawać w potyczki na szabelki, ale jak znam tutejszą strategię, zaraz cóś wystrzeli z Grubej Berty ?

    Idę list pisać po germańsku, tymczasem ?
  • pansowa 19.05.2021
    Szpilka Trójca czuwa i edukuje.
    O historii, miłosierdziu, szpitalach i kruchcie.
    Nawróć się, a później pisz listy w języku sprawiedliwych i genialnych, a nie w jakiejś germańszczyźnie.
  • Szpilka 19.05.2021
    Pansowa

    To okropne, gdy ktoś chce innym życie układać ?
  • pansowa 19.05.2021
    Szpilka I co zrobisz?
    Net pokazuje lepiej stan psychiczny niektórych niż wymyślne badania.
  • Szpilka 19.05.2021
    Pansowa

    Stanę z boku ? Staram się psychicznych omijać, bo nawet przez światłowody się udziela.
  • TseCylia 19.05.2021
    O kurła! Jakie wzruszające komentarze!
  • D.E.M.O.N 25.05.2021
    Temat dyskusyjny mocno, to już chyba tylko w Polsce takie emocje przy tej tematyce. Płci na świecie tyle ile ludzi, trans, bi, poli, homo, hetero, a, niebinarni, ona, on, osoba, do wyboru do koloru, tak tęczowo. Pisz więcej, już sama wrażliwość na te sprawy jest godna pochwały.
  • kigja 26.05.2021
    Dzień dobry D.E.M.O.N,
    Masz ładny nick...

    Cała Europa Wschodnia jest mocno w tyle, ale cała nadzieja w pokoleniu Y, że kiedyś w Polsce było "normalnie".
    Nie znam "poli", ale sprawdzę.

    Dziękuję za Twój pozytywny i ważny komentarz w ważnej sprawie.
    Pozdrawiam!
  • D.E.M.O.N 26.05.2021
    kigja
    Poliamorous - mają kilka dziewczyn lub kilku chłopaków na raz i wszyscy się godzą na taką sytuację :) a są przecież jeszcze MILFy, swingersi, sado, żyjący w trójkącikach, w wieloparach i haremy - więc naprawdę mamy barwny świat upodobań i preferencji :)
  • kigja 26.05.2021
    D.E.M.O.N,

    I nagle dzieje się coś nieodwracalnego i ludzie MUSZĄ
  • kigja 26.05.2021
    ograniczyć się tylko do prokreacji.

    Niewyobrażalne?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania