Drabble- Ciche przyzwolenie

Maks chwycił młokosa za kudły wyżelowanych włosów. Uderzał o posadzkę jego głową. Mechanicznie powtarzał ten ruch, aż każdy ząb wystrzelił z ust smarkacza niczym monety z jednorękiego bandyty. Godna nauczka za wpychanie się w kolejkę i chamskie odzywki do ekspedientki. Po czym zwyczajnie wstał, obejrzał się zewsząd, czy krwią nie zachlapał sobie marynarki i życzliwym tonem poprosił o słoik kawy. Następnie zapłacił, zrobił duży krok nad leżącym w pozycji embrionalnej cwaniakiem. Wychodząc rzucił na delikwenta groźne spojrzenie, aby ten zapamiętał go do końca życia.

 

-Co się tak gapisz-warknął chłopak w połyskujących włosach wyrywając Maksa z fantazji.

-Przepraszam-odpowiedział cicho Maks znikając między półkami.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Dekaos Dondi 08.02.2021
    Vincent Vega↔Ano. Fantazja, a rzeczywistość, to często dwie różne sprawy.
    A zakończenie można zrozumieć na upartego trojako.
    Przeprosił, za to co w myślach zrobił, czy za glapiostwo?
    A może faktycznie zrobił i sobie przypominał?
  • Vincent Vega 08.02.2021
    Dziękuję za wizytę. Pozdrawiam :)
  • Marian 08.02.2021
    Marzenia, marzenia.
    Fajny kawałek.
  • Vincent Vega 08.02.2021
    Dziękuję za komentarz. :)
  • Piecuszek 08.02.2021
    Podobało mi się zaskoczenie, jakie zafundowałeś czytelnikowi. Pomysłowo. ?
    Pozwolę sobie na kilka uwag.
    "Mechanicznie powtarzał ten ruch, aż każdy ząb wystrzeli z jego ust z niczym monety z jednorękiego bandyty."
    O jedno z* za dużo. Moim zdaniem warto dla jasności jego*zastąpić młokosem lub wyrostkiem czy chłopakiem. I raczej wystrzelił*
    "obejrzał się zewsząd czy krwią nie zachlapał"
    Przecinek przed czy*
    "Co się tak gapisz!

    Warknął chłopak w połyskujących włosach wyrywając Maksa z fantazji.

    -Przepraszam.

    Odpowiedział cicho Maks znikając między półkami."
    Jeśli zapis dialogów to bez kropki po wypowiedzi i warknął, powiedział z małej.
    Jeszcze brak pytajnika i spacji.

    Pozdrawiam ?
  • Vincent Vega 08.02.2021
    Dziękuję bardzo za poprawki, już je naniosłem. Pozdrawiam serdecznie.
  • laura123 08.02.2021
    Fajne. Podoba mi się. Fantazję zawsze mozna zmienić w rzeczywistość, najgorzej poddać się i przestać marzyć.
    Piąteczka.
  • Vincent Vega 09.02.2021
    Dziękuję za komentarz. :)
  • Narrator 09.02.2021
    Google Docs liczy to na 102 słowa (włącznie z pauzami). Typowo polska scena — oko za oko. Jeszcze kilka takich drabble a dentyści zostaną bez pracy.
  • Vincent Vega 09.02.2021
    Dziękuję za komentarz. :)
  • Pan Buczybór 09.02.2021
    Na początku masz bardzo brzydkie powtórzenie "młokosa" - do poprawy. Ogólnie nawet niezłe.
  • Vincent Vega 09.02.2021
    Dziękuję za komentarz. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania