Drabble - Czarna dziura

Nadszedł wtorek – dzień próby. Mózg Amandy trenował całą noc i był przekonany, że tym razem zwycięży.

- Dasz radę, zobaczysz - mówiła Amanda, a on ze spokojem jej potakiwał.

Jakiż był naiwny! Problemy zaczęły się już w drodze do szkoły. Miał wrażenie, że coś go obserwuje, uśmiecha się paskudnie i szydzi z jego pewności siebie. Zauważył ją jednak dopiero pod klasą. Kłębiącą się, ciemną, bez konkretnego kształtu, przepełnioną złem. Wyciągnął broń, lecz było za późno. Amanda przekroczyła próg, a on nie zdążył zrobić uniku.

- Mózgu, jesteś tam? – spytała dziewczynka patrząc na test z fizyki.

- Jestem już tylko ja - zarechotała dziko Czarna Dziura.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Anonim 31.07.2015
    Zwycęzca kategorii :D Na fizyce to jeszcze, ale na matmie? Brrr 5
  • Ronja 31.07.2015
    Na szczęście klasówki z matmy czy fizyki mam już za sobą, lecz do dziś pamiętam to straszne uczucie ^^ Ciesze się Jared, że także się wczułeś ;)
  • KarolaKorman 31.07.2015
    Przed ,,a'' zawsze stawiamy przecinek
    straszny jest taki zanik pamięci 5 :)
  • Ronja 31.07.2015
    Już :) dzięki wielkie Karola
  • Anonim 31.07.2015
    Znam ten ból T.T
    Fajna interpretacja! Tak prawdziwie XD
  • Sky300 31.07.2015
    Taka znana sytuacja xD Z życia wzięte?
    Oczywiście daję 5 :)
  • Ronja 31.07.2015
    Dzięki dziewczyny. Sky, myślę, że tak - i to nie tylko z mojego ;)
  • Chris 02.08.2015
    Jak miałem czarną dziurę to moja fizyczka mawiala: "nic w przyrodzie nie ginie" i z tego miałem wyprowadzać wzory... :)
  • Niebieska 10.08.2015
    Skąd ja to znam... :D
    Bardzo fajnie wyszło, 5 :)
  • Anonim 02.09.2015
    Podziwiam ludzi, którzy potrafią krótko i treściwie pisać, w dodatku z poczuciem humoru. Uśmiech się poszerzył i za to dziękuję :)
  • Rosa 02.09.2015
    Fajniutkie :) naprawdę z duszą :) lubię takie o. :) 5
  • Ronja 02.09.2015
    Dziękuję wam bardzo :) Zmieszczenie się w limicie było dla mnie nie lada wyzwaniem, jako że zazwyczaj praktykowałam wodolejstwo ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania