Drabble - Pornografia (FilipzKonopii)

Siedzi na poplamionym dywanie, trzymając w ręku kolorową pałeczkę lukrecjową. Jest za słodka, ale nie chce być niegrzeczna, więc je. Stojący przed nią telewizor buczy cicho, pokazując biało-czarne zygzaki. Sąsiad podchodzi, przełącza kanał i wciska czerwony guziczek na stojącym obok magnetowidzie.

- Ile ty właściwie masz lat, słonko? – pyta, głaszcząc ją po głowie.

- Siedem – odpowiada, dość niewyraźnie, bo cukier zalepił jej usta. Czuje się speszona.

Mężczyzna wkłada kasetę do odtwarzacza.

- Bardzo bym chciał, żebyśmy razem obejrzeli film – mówi miłym głosem i kładzie jej dłonie na ramieniu.

 

Budzi się. Wspomnienie. Z oka leci łza. Dlaczego coś, co oglądała jeden raz, widzi teraz każdej nocy?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • smutne i bardzo dobre
  • KarolaKorman 11.08.2015
    Pornografia dziecięca, bardzo smutny proceder :(
  • Ichigo-chan 12.08.2015
    Jeju, dopiero teraz to zauważyłem. Temat... To jest okropne, a ty doskonale to uchwyciłaś.
  • Chris 12.08.2015
    Dobrze, bardzo dobrze. Temat okropny, ale takich nie można pomijać.
  • Ronja 12.08.2015
    Trudno ująć poważny temat, zwłaszcza w 100 słowach, ale się staram ;) Dziękuje wam za komentarze :)
  • MrJ 12.08.2015
    Wow. Ja zrobiłem sobie jaja. Sakal poszedł w filozofię. Ronja zrobiła apel społeczny. Jeśli to jest rywalizacja to wygrałaś. Naprawdę owacje od kolegi Drabblera.
  • Ronja 12.08.2015
    Dzięki wielkie MrJ :) Ja osobiście bardziej lubię czytać wesołe teksty niż smutasy. Wiem, że daję ciała i rzadko komentuje drabble, ale czytam wszystkie (no prawie ;)) i obiecuję poprawę.
  • Anonim 13.08.2015
    Całkiem, całkiem. Jeden z tych, które naprawdę przeczytałem parę razy, by uchwycić dobrze sens. No i jest opowiedziana historia.
    Hm, hm. 5.
  • Anonim 14.08.2015
    Jak to się stało, że dopiero teraz tutaj trafiam? :O Świetny drabble! Jeden z lepszych jakie czytałam ;)
  • NataliaO 14.08.2015
    świetnie to przedstawiłaś ; 5:)
  • Galthar01 15.08.2015
    Łooo, mocny temat i świetnie napisane. W końcu zajrzałem na profil i nie zawiodłem się :D Piateczka
  • Rasia 24.08.2015
    Krótkie i dosadne, na mnie robi duże wrażenie, 5 :)
  • Ekler 27.08.2015
    Omg! to było...mocne...spodziewałem się, że ugryziesz temat w inny sposób - zabawny?
    Oczywiście ode mnie leci 5.
    Ale ja w innej sprawię;) Panno Ronja...wybaczy Pani, że niepokoję o tej godzinie, ale chciałbym nawiązać pewną współpracę, a niestety! Nie ma Pani na grupie na facebooku! Dlatego proszę odezwać się do mnie na maila. kolettatu@wp.pl
  • tamcia 27.08.2015
    Niby tylko sto słów, a tyle emocji. Podobało mi się bardzo :) 5
  • Ronja 28.08.2015
    Bardzo wam wszystkim dziękuję za tak pozytywne opinie ;). Jest mi strasznie miło! Ekler, ja z Fb prawie nie korzystam, maila już ci ślę ;)
  • Anonim 02.09.2015
    troszkę na początku czułam się zawiedziona i wyglądało mi to na wręcz błahe - w szczególności, że zachęcił mnie tytuł. Ostatni akapit, jednak mnie onieśmielił i poczułam się po prostu głupio. Najpierw z siebie, a potem z powodu tej 7letniej dziewczynki (dosć dziwnie brzmi, ale co tam). W każdym razie zaskoczyło mnie to i zaciekawiło.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania