Drabble - Tłusty Czwartek (powyżej 100)

Poniedziałek siedział na blacie z ubijaczką w ręku.

-Totalnie mi się nie chce.... - mruknął zrezygnowany.

- Nie marudź tylko bierz się do roboty! - zganił go Wtorek mieszając jajka, które podawała mu Środa.

- Bracia spokojnie - Piątek z uśmiechem na ustach energicznie ugniatał ciasto. - Jeszcze trochę i koniec.

- Ale to nie fair... my pracujemy a Niedziela jeszcze śpi... - kontynuował narzekanie Poniedziałek. - I gdzie do licha polazł Czwartek?

-Już biegnę! - dobiegł ich głos zza drzwi - Niosę wam oleeeeej! - ostatnie słowo utonęło w hałasie. Chwilę później do kuchni wparował Czwartek z garnkiem na głowie. Po  szyi spływała mu tłusta maź. Zatoczył się i upadł plackiem na stół. W drzwiach stała zdezorientowana Sobota.

- Ale so się stało? - spytała nieprzytomnym tonem.

Poniedziałek z gracją zeskoczył z blatu.

- Z tego tygodnia wyjdzie zakalec - stwierdził rzeczowo i wyszedł z kuchni.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Anonim 30.07.2015
    Niezła interpretacja tematu i z przymrużeniem oka :) Chociaż zdrowo ponad sto słów. 4 dam :B
  • Ronja 30.07.2015
    131 jak dobrze liczę, dzięki Jared :D
  • NataliaO 30.07.2015
    Dobre, lekkie i fakt z przymrużeniem oka; 4:)
  • Anonim 30.07.2015
    mimo, że to nie drabble ja dałem 5 bo nadrobiłaś pomysłem
  • Ronja 30.07.2015
    Ciesze się, że dobrze się czyta. Następnym razem naskrobię równo 100 ;) obiecuję! :D
  • Anonim 30.07.2015
    Ja tam nie paczam ile jest słów, bo w jednym drabble miałam ponad dwieście XD Mnie się podonało, oryginalne podejście ;)
  • Anonim 30.07.2015
    Podobało*... Co ja odwalam, bosh... Wybacz, Ronja T.T
  • Ronja 30.07.2015
    Shiroi super, że się spodobało :) i nic nie szkodzi, ten brak edycji komemtarzy jest strasznie irytujący bo też czasem napiszę coś bez sensu i nie mogę poprawić...
  • Prue 30.07.2015
    Ciekawe. Dam 4.
  • KarolaKorman 30.07.2015
    Świetne napisane i humorystycznie, ale z tym limitem, ach 4 :)
  • Sky300 30.07.2015
    Za humor i pomysł daję pięć :)
  • 50shadesofblonde 30.07.2015
    Zakochałam się. Pięć jak nic.
  • Angela 30.07.2015
    Z fantazją, i lekko napisane : ) 5
  • Ronja 30.07.2015
    Dziewczyny dziękuję za komentarze :) Nie będę ukrywać, że bardzo mi miło. Mam nadzieję, że jeśli ktoś z was miał zakalcowaty tydzień to ta historyjka chociaż trochę poprawiła mu humor :)
  • 50shadesofblonde 30.07.2015
    Mi bardzo poprawiła
  • Chris 02.08.2015
    Bardzo mi się podobało! Przyjemne i takie prawdziwe ;)
  • Niebieska 10.08.2015
    Jakie oryginalne podejście, dni tygodnia sobie gotują, super, 5 :)
  • Anonim 02.09.2015
    Myślałam, że trafię na opowiadanie a wybrałam drabble, ponieważ zainteresował mnie ostatni tytuł "pornografia", a początkowo zupełnie nie skojarzyłam z formą literacką (widać braki w moim wykształceniu, ale mniejsza). Uśmiech pojawił się na twarzy, a chyba o to chodziło najbardziej. Trafna interpretacja dni tygodnia, w szczególności podobała mi się zdezorientowana sobota idealne określenie człowieka po "piątkowej imprezie". Po ciężkim dniu stwierdzam, że miło było się uśmiechnąć.
    Troszkę boję się dodawać tutaj ocen, jednak skoro są to trzeba je wykorzystać, nie?
  • Ronja 02.09.2015
    Dzięki wielkie Efria :) taki był mój zamiar, by kogoś choć na chwilę rozbawić po takim właśnie ciężkim dniu ;). Szczerze mówiąc ja oceny (tu-gwiazdki) rzadko kiedy wystawiam, dużo bardziej wolę skrobnąć komentarz i w nim napisać co myślę, bo skala 1-5 wydaje mi się mocno uboga :) Co do drabbli - wszystko przed tobą!
  • Ekler 07.09.2015
    Jolka! Cóż za nieszablonowe podejście! :-D swoją droga to...zjadłbym coś. Najpierw masa potem masa :-D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania