Poprzednie częściDrabble - Cisza (Shiroi)

Drabble - Nawiedzony dom (FilipzKonopii)

Codziennie wracając ze szkoły, trójka nastolatków przechodziła obok pewnego starego domu. Ze swoimi popękanymi dachówkami i wyblakłym drewnem wyglądał jak ostatnie nieszczęście.

Pewnego razu jeden z chłopców zapytał:

- Myślicie, że ten dom jest nawiedzony? – Hubert napotkał nieukrywany śmiech przyjaciół.

- No co ty, chłopie! Czemu tak myślisz? – zapytał Maciek.

- Przecież słyszeliśmy nieraz dziwne dźwięki, jakby krzyki… - powiedział Hubert trochę speszony.

- Co prawda to prawda… - poparł go Aleks.

Jak na zawołanie chłopcy usłyszeli zawodzący krzyk. Maciek i Aleks wybuchnęli śmiechem na widok przerażonej miny Huberta.

***

Siedziałam przywiązana do krzesła nasłuchując dźwięku strzelającego pasa, który oznaczał nadejście ciosu. Doczekałam się. Krzyknęłam z bólu, gdy szeroki rzemyk uderzył o moje przedramię.

Wyglądając przez okno zastanawiałam się czemu inni się śmieją, kiedy ja muszę płakać, uwięziona w tym przerażającym domu…

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Anonim 04.11.2015
    "wyglądał jak ostatnie nieszczęście." - ja... ee... nie wiem nawet jak to sklasyfikować :D
    wybuchli - wybuchnęli

    Rozumiem, co miałaś na myśli, Chciałaś ukazać kontrast w spojrzeniu na ten sam element, ale w drabblu to trudne, Bardzo trudne, Gdybyś miała trochę więcej słów... Ogólnie, nie jest też jakoś bardzo źle. :)
  • Sky300 04.11.2015
    Ten i tak ma ponad sto słów, a i tak nie napisałam wielu rzeczy, które chciałam napisać :/
  • Angela 04.11.2015
    Zaskoczyłaś mnie i rzeczywiście można by stworzyć z tego świetne dłuższe opowiadanie : ) 5
  • Sky300 04.11.2015
    Dzięki ;)
  • KarolaKorman 04.11.2015
    Mnie też się bardzo podoba, 5 :)
  • Sky300 04.11.2015
    Cieszę się, dzięki ;)
  • Ekler 05.11.2015
    druga część mi się podobała, pierwsza niezbyt :( Ale druga bez pierwszej nie byłaby tak fajna!
  • Sky300 06.11.2015
    Ciężka sprawa xD
  • hariin 05.11.2015
    Nie stawiamy przecinka między przymiotnikami, które nie są równorzędne, więc w pierwszym zdaniu pomiędzy "pewnego" a "starego" nie powinno go być.
    Mi również druga część podobała się bardziej niż pierwsza. Nie ma szału, ale na 4 zasługujesz. :)
  • Sky300 05.11.2015
    Dzięki :)
  • Rasia 05.11.2015
    Pierwsza część niezbyt mi się podobała, ale zakończenie ułożyłaś świetnie! Bardzo mi się podobało. Wstrząsające, mądre i takie uwrażliwiające. Gratulacje :) Niestety bierze się pod uwagę całość, także 4 ode mnie ;)
  • Sky300 05.11.2015
    Rozumiem, dzięki :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania