LBnDrabble nr 01- Śmiech

- Dlaczego się śmiejesz? - Krzyżuje ręce na piersi.

 

- Bo jesteś bardzo śmieszny! - Kładzie nogi na szklany stół.

 

- Do czego zmierzasz? - Mówi, wstając z kanapy i elegancko poprawia czarną marynarkę. - Co jest złego w tym, co powiedziałem?

 

- Wszystko — patrzy na niego z uśmiechem na twarzy symbolizującym jego kolejny niecny plan.

 

- To znaczy? - Pyta nie do końca wiedząc, co na myśli ma jego współrozmówca.

 

- To znaczy, że jesteś bardzo śmieszny! - Podchodzi do drzwi i chwyta za klamkę.

 

- Czekaj! Wyjaśnij mi dokładniej o co ci chodzi! - Jego ton głosu gwałtownie się podnosi.

 

- Nie chce mi się. - Otwiera drzwi i wychodzi zamykając je z trzaskiem.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Pan Buczybór 13.03.2020
    "Mówi Wstając" - mówi, wstając

    hmmm, nie wiem, o co chodzi. Ani sensu nie kapuję, ani nie wiem za bardzo kto z kim, bo tak skonstruowany jest ten dialog, że trzeba się mocno skupić, żeby załapać kto, co mówi. Chyba tym razem przerósł cię limit słów. Mocno średnie, a w zasadzie słabe.
    *A, i jeżeli to jest na bitwę to dodaj w tytule dopisek "LBnDrabble"
  • .Milky. 13.03.2020
    Tekst miał być trochę skomplikowany ale przyznam, że faktycznie trochę przesadziłam. Cóż, widocznie w pisaniu drabble nie jestem najlepsza ale spróbuję się jeszcze podszkolić ;) Masz rację, ten limit słów odrobinę mnie przerasta.
    No i dziękuję za uwagę ;)
  • befana_di_campi 13.03.2020
    Mimo wszystko brak tu jakiegokolwiek cienia fabuły, nie mówiąc o puencie. Dlaczego "Wstając" [trzeci wers od góry] zostało zapisane dużą literą?
  • .Milky. 13.03.2020
    Jest to wyłącznie pomyłka, za chwilę poprawię ;) Co do puenty i fabuły - 100 słów to raczej dla mnie trochę za mało. Przy pisaniu drabble bardziej skupiam się na tej liczbie i trudno napisać mi jest coś przykuwającego uwagę :)
  • LBnDrabble 13.03.2020
    Witamy pierwszą uczestniczkę pierwszej edycji Bitwy na Drabble. Brawo. Życzymy wygranej.
    Prosimy w tytule umieścić; LBnDrabble nr 01- Śmiech
    oraz wkleić link na Forum do wątku;
    www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-linki-do-w1242/
  • Shogun 13.03.2020
    Tak trochę trudno wyłapać o co chodzi, ale cóż, pierwsze koty za płoty :D. Racja, sto słów to mało. Na początku również miałem problem, aby przy tym limicie napisać coś sensownego, ale to idzie wyćwiczyć, czego ci bardzo życzę.
    Pozdrawiam ;).
  • .Milky. 13.03.2020
    Racja, wolę pisać zdecydowanie dłuższe opowiadania :D Dziękuję i również pozdrawiam! :)
  • LBnDrabble 14.03.2020
  • Pasja 14.03.2020
    Drabble w formie dialogu. Śmiech wyzwolił złość... tak często z tym się spotykamy. Zamiast odpowiedzieć śmiechem odpowiadamy złością.
    Pozdrawiam
  • .Milky. 14.03.2020
    Dokładnie, dobrze to ujęłaś :)
    Również pozdrawiam!
  • Anonim 14.03.2020
    Chamstwo pokazane za pomocą dialogu okraszonego opisami wypowiedzi. Dla mnie to jednak stanowczo za mało, aby zaczepić na tekście choć cień uwagi.
    Poza tym całość opisana jakby narratorem-obserwatorem, a czwarta i piąta wypowiedź za pomocą narratora wszechwiedzącego. Czyli wygląda na niespójność.
    Opisywanie mowy piszemy małą literą w opisie dialogu i bez kropki, a innych czynności dużą z kropką.
    Interpunkcja do poprawy.
  • .Milky. 15.03.2020
    Tak, interpunkcji za nic nie potrafię się wyuczyć. Mam nadzieję, że następnym razem wyjdzie mi lepiej, wezmę twoją wypowiedź pod uwagę ;)
  • 00.00 15.03.2020
    Doszukiwać się można jedynie ignorancji. Cyniczny śmiech i brak wyjaśnień, chyba gorsze od milczenia.
  • .Milky. 15.03.2020
    Dokładnie. Utrzymywać kogoś w niewiedzy do tego tak lekceważąco się wypowiadać - faktycznie gorsze od milczenia.
  • LBnDrabble 15.03.2020
    Prosimy o zabranie głosu w nietypowej sprawie.
    https://www.opowi.pl/forum/literkowe-bitwy-koszyk-rozmaitosci-w957/
  • Tjeri 16.03.2020
    Faktycznie ciężko się zorientować co kto. Takie dialogowe stusłówka to nawet niezły pomysł na wprawkę, ale należałoby tekst uporządkować i obdarzyć jakąś sensowną puentą. No i błędy... Didaskalia dialogowe: małą literą, gdy padają słowa typu powiedział, mówi, szepcze, krzyczy. W przypadku opisu tła dialogowego - wielką literą, kończymy kropką. Trochę jest tu zamieszania pod tym względem. Do tego przecinki.
    Samego pomysłu nie skazywałabym na straty, ale wykonanie wymaga poprawy.
  • .Milky. 16.03.2020
    Dziękuję za te wszystkie poprawy, postaram się do nich stosować ;) Interpunkcja to zdecydowanie nie moja działka.
    Pozdrawiam :)
  • LBnDrabble 20.03.2020
    Rozpoczynamy pierwsze głosowanie na najlepsze Drabble. Zapraszamy obowiązkowo Autorkę na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/

    Literkowa
  • Berkas 20.03.2020
    Czytałem z zaciekawieniem, czekając do kąd zmierza ten dialog i jakoś w sumie nadal nie wiem.
  • Berkas 20.03.2020
    dokąd
  • .Milky. 21.03.2020
    Nie miał jakiegoś specjalnego przekazu, mogłabym powiedzieć, że został stworzony w celach humorystycznych ;)
  • LBnDrabble 24.03.2020
    Ruszyła edycja 02 - Temat - "Zaślubiny patyków". Mamy nadzieję, że weźmiesz udział!
    Piszemy do 31. 03.2020 godz. 24.00

    Literkowa
  • LBnDrabble 01.04.2020
    Rozpoczynamy głosowanie na najlepsze Drabble o zaślubinach patyków.
    Autorze zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Czytamy, komentujemy i nagradzamy punktami wg. zasady; 3 - 2 - 1
    Literkowa pozdrawia
  • Poncki dwa lata temu
    Szczerz kocham tego szorta :)
    5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania