Średnia ocena: 4.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • DEMONul1234 12.07.2020
    Proste i ciekawe. Sam do 7 lipca byłem ateistą aż dostałem napadu, a ciemność zaczęła się szerzyć przed mymi oczami. Do tego jeszcze ból i pozbawienie świadomości. Czas się nawrócić.
  • Jarema 12.07.2020
    Dzięki za komentarz. Człowiek, niestety nie jest zależny od samego siebie, jak się niektórym ateistom wydaje. Jego los i życie warunkuje wiele czynników na które obiektywnie nie ma wpływu, albo ma, ale minimalny.

    A co to za choroba, która cię dopadła Demonie?
  • DEMONul1234 12.07.2020
    Jarema straciłem przytomność i lekarze twierdzą że to napad. Pamiętam że mi ręka zdrętwiała a potem leżałem na podłodze i traciłem czucie w całym ciele. Potem nadeszła ciemność z resztką świadomości a na sam koniec stracilem przytomność. W dodatku pies który usłyszał me krzyki rzucił się na mnie i zaczął mnie gryźć. Najgorsze było to że nie czułem absolutnie nic.
  • Jarema 12.07.2020
    DEMONul1234 czyli coś w rodzaju chwilowego, częściowego paraliżu. Mam nadzieję, że lekarze poradzili sobie z tym. Życzę powrotu do pełni zdrowia.
  • miro 12.07.2020
    Jak zwykle intelektualna i literacka klęska bez polotu i wyobraźni.
  • Szpilka 12.07.2020
    na darmo

    patrzył krzywo i z pogardą,
    bo ktoś dawno wyrósł z guseł,
    lecz patrzenie to na darmo,
    nikt przez niego wszak nie usechł ?
  • Jarema 12.07.2020
    Fajna rymowanka. Tyle, że ten chłopiec nie tyle, wyrósł, co raczej nie dorósł.

    Wszystkim pozostałym osobom dziękuję za komentarze.
  • Szpilka 12.07.2020
    Jarema Takie jego prawo, inaczej to przymus wiary, a nie wolna wola ?
  • Jarema 12.07.2020
    Szpilko, ja tu przedstawiłem sytuację młodej osoby, której nie dano wyboru i za młodu źle nastawiono do spraw wiary. I zrobili to rodzice, którzy ślubowali przed ołtarzem, że po katolicku wychowają swoje dzieci.

    Co innego dorosła osoba, która z jakichś względów straciła wiarę, wtedy to jest jej wolny wybór. Ale jeśli za młodu tę wiarę przed dzieckiem ośmieszono, ba zohydzono, to wyrasta później nienawistnik źle wyrażający się o ludziach wierzących. Bo myśli, że tak trzeba. Taką postawę mu wszczepiono w dzieciństwie, to oczywiście nie jego wina.
  • Szpilka 12.07.2020
    Jarema

    Różnie to się plecie na tym świecie, jedni odchodzą od Boga, inni przychodzą, nie mnie oceniać, Bóg oceni, jeśli jest ?
  • Jarema 12.07.2020
    Szpilka ano, ano.
  • Pan Buczybór 13.07.2020
    Pretensjonalnie prowokacyjne i de facto bez większego sensu i przesłania. Tak na marginesie: maniakalny ateista jest warty tyle co fanatyczny katol. Sztuka to umieć zachować swoją wiarę przede wszystkim dla siebie :)
  • Jarema 13.07.2020
    Dziękuję za pełen empatii, ciepły, życzliwy komentarz, motywujący do dalszej wytężonej pracy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania