Drabble: Wada

Urodziłem się z pewną wadą.

Jest wrodzona, poważna i absolutnie nieuleczalna. Czasem sprawia mi ból, czasem pozwala na odczuwanie ulgi, lecz najłatwiej po prostu mi o niej zapomnieć i to z tych błogosławionych momentów korzystam najchętniej. Niemniej, zawsze gotowa i czyhająca, potrafi odsłonić swe okrutne oblicze w sekundę. Co gorsza, jeśli tylko zechcę, mogę podać ją dalej. Przekazać. Ale to jeszcze nie wszystko.

Wraz z nią, otrzymałem pewne zdolności. Brzmi jak tekst rodem wyjęty z filmów o superbohaterach, ale temu napiętnowaniu daleko do podobnej chwały. Wspaniale niszczę i wierzę, że to najlepsze, co potrafię.

Mam taką wadę, że jestem człowiekiem.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Dekaos Dondi 18.04.2019
    Cofftee→Mnie się podoba. Szczególnie puenta:) Nawet kiedyś miałem pomysł coś w tym stylu napisać. No to * * * * * Pozdrawiam.
    P.S.Człowiek to najgorszy drapieżnik, bo ma swój rozum, gdy zabija. Zwierzęta zabijają, ale nie wiedzą co czynią.
  • Cofftee 18.04.2019
    Dokładnie tak. Nimi rządzi instynkt, nami, powinno, coś więcej...
    Dziękuję za wizytę! :-)
  • Bardzo, bardzo mi się podoba :D byłam niezmiernie zaciekawiona czym okaże się wspomniana wada, a zakończenie było tak proste i tak celne...
  • Angela 18.04.2019
    Świetne po prostu, i zakończenie bardzo w punkt : )
    Pozdrawiam.
  • Wrotycz 18.04.2019
    Na szczęście ta wada, bywa równie często zaletą - budowaniem. Inaczej byśmy nie przetrwali.
    Ciekawie poprowadzony tekst, szczególnie na początku.
    Pozdrawiam:)
  • Cofftee 18.04.2019
    Dziękuję Wam pięknie za komentarze i feedback :-)
    Ciepłe pozdrowienia!
  • No to faktycznie straszne, być człowiekiem:)
    Ciekawy, krótki tekst. Fajnie zbudowałeś napięcie i bardzo ok wypuentowałaś :)
  • Cofftee 30.04.2019
    Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarz :-)
  • Anonim 30.04.2019
    Nie przejmuj się. Na tę wadę jest lekarstwo w postaci szkodliwości życia. Ta szkodliwość jest na tyle poważna, że wykręca nogami do przodu w jakieś 80 lat. Więc nie bój, nie bój – przyjdzie walec i wyrówna!
    Co do formy. Jak na tak krótki tekst to powinieneś lepiej zadbać o interpunkcję. A poza tym dobrze napisane.
    Pozdrawiam.
  • Cofftee 30.04.2019
    Walczę wciąż z interpunkcja, przyznaje się bez bicia. Dziękuję za miłe odwiedziny, pozdrowienia! :-)
  • Pontàrú 18.07.2019
    Łoł, nawet głębokie. Czy wszystkie Twoje teksty są takie… creepy? XD
    Instant 5 pod tą pracą :)
  • Cofftee 18.07.2019
    Tak, chyba wszystkie xD
    Dziękuję pięknie!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania