Pokaż listęUkryj listę

Dribbelek - Pełnokrwisty horror z elementami dramatu mieszczańskiego w pięćdziesięciu zaledwie słowach

Pomyślałem, że kupię mieszkanie w pięknym, acz przereklamowanym Wrocławiu. Jak rzekłem, tak zrobiłem. Zabuliłem. Klepnąłem sobie kawalerkę jak się patrzy, bez balkonu, piwnicy, garażu, ale za to ze szczurami... i żulami, sprytnie udającymi studentów polibudy, medycyny... Powiedziałem także, że jeśli przepłacę, to się rzucę pod pendolino. No i, kurde, przepłaciłem.

 

 

http://szortal.com/node/15733

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Pan Buczybór 13.06.2018
    Heh, tytuł prawie że dłuższy od samego tekstu. A tekst - no cóż - wysokiej klasy. Fajne to i sympatyczne, czyli
    Pozdro
  • Feliks Dworski 13.06.2018
    haha - zakończenie mistrzowskie - serio, podobało mi się
  • maciekzolnowski 13.06.2018
    Dzięki, Panie Buczybór! Właściwie tytuł mógłby być nawet i jeszcze dłuższy od tego, zaprezentowanego u góry. Nie mam nic na przeciwko (prócz pendolino znad przodka oczywiście). :) Dworskie ukłony z mej strony ślę również, Szanowny Feliksie. Merci!
  • Justyska 13.06.2018
    Tytuł ważny, dostrzegłam to pisząc swoje drabble, można w niego wsadzić trochę i świetnie to zrobiłeś! Fajny tekst lekki z czarnym humorem. Też kiedyś przepłaciłam za mieszkanie:D
    Pozdrawiam - 5
  • Worldovsky 13.06.2018
    Dobre! Porządnie się uśmiałem Maciek ;-D
    Prawda z przymrużeniem oka z tymi mieszkaniami w Polsce.
    Pozdrawiam.
  • maciekzolnowski 13.06.2018
    Bardzo lubię Twoje małe dzieła-perełki, Justyś, więc tym bardziej cieszę się, że mnie skomplementowałaś.
    Worldovsky, dzięki! To jest to: niby humor, niby z przymrużeniem oka, niby żarcik, a tu w gruncie rzeczy nie ma nic, jest tylko prawda, prawda i jeszcze raz czysta! Prawda?
  • Bożena Joanna 13.06.2018
    Biedulek, teraz po nocach straszy cię pendolino. Moje kondolencje!
  • maciekzolnowski 13.06.2018
    Dzięki za słuszne Twe żale, Bożenko. Tak naprawdę, to moja matka, która zamierza zainwestować we Wrocław, natchnęła mnie na pomysł na "opka" o pendolino. Tyle się nasłuchałem o rynku nieruchomości, że aż sam znieruchomiałem i zniechęciłem do wszystkiego. A najbardziej odstraszyły mnie ceny mieszkań, kawalerek, studiów i mikro-apartamentów w stolicy Dolnego Śląska.
  • maciekzolnowski 13.06.2018
    Jedno zdanie zmieniłem, wprowadzając bohaterów drugoplanowych (niech będzie, że w radosnej liczbie trzynastu - jak na standard kawalerki, to będzie akurat jak znalazł). ;)

    A wcześniej było tak: "Klepnąłem sobie kawalerkę, jak się patrzy, bez balkonu, piwnicy, garażu, ale za to ze szczurami i żulami, wiecznie sterczącymi w bramie kamienicy".
  • fanthomas 14.06.2018
    jesteś specjalistą od długich tytułów, to nawet z tytułu byś potrafił dribble zrobić ;) Tekst krótki i świetny
  • maciekzolnowski 14.06.2018
    Dzięka, Fanthomas! Tak. Jestem specjalistą. Następnym razem ułożę dribbelka z samego tytułu, a "opek" będzie składał się z dwóch, no, może trzech słów. Tyle! ;)
  • Canulas 26.06.2018
    Jeszcze tutaj wpadłem, ale ten z kolei średnio mi siadł.
  • maciekzolnowski 26.06.2018
    No widzisz, Canulas. Akurat ja sam ten, właśnie ten, lubię najbardziej. Nie chodzi o to, że jest najlepiej napisany, najbardziej pomysłowy, najśmieszniejszy czy może najstraszniejszy. Chodzi... że jest to moja / mojej matki rodzinna historia, a życie, jak wiadomo, najciekawsze pisze scenariusze. ;D :)
  • maciekzolnowski 24.01.2019
    Szortal poleca:
    http://www.szortal.com/node/15733

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania