Działka w lesie - Prolog

*^*^*^*^ Prolog^*^*^*^*

 

Wakacje to czas odpoczynku od wszelkich zobowiązań i spędzenia wielu godzin na leżakowaniu i teoretycznym nic nie robieniu. Jednak nie dla mnie, te wakacje nie były wypoczynkiem tylko prawdziwym koszmarem. Ilość rzeczy która może się zdarzyć się w jednym miejscu wprawia mnie wciąż w osłupienie.

Kiedy tuż po zakończeniu 2 klasy gimnazjum planowałam swoje wakacje, wydawało mi się, że pierwszy miesiąc spędzę przed komputerem i telewizorem, od czasu do czasu spotykając się z najlepszymi przyjaciółmi. Drugi miesiąc miałabym pojechać do cioci, która mieszka 300 km od mojego miasta i tam spędzić resztę wakacji. Jednak moi rodzice w obawie, że w czasie 2 miesięcy nie odejdę choć na chwile od komputera, zaplanowali mi inny wypoczynek.

Postanowili, że wyślą mnie na naszą działkę, która znajdowała się w lesie. Tak też się stało, do lasu musiałam pojechać sama, ze względu na to, że rodzice zmuszeni byli pracować, aby utrzymać siebie i mnie. Nigdy nie sądziłam, że rzeczy, zjawiska i postacie z horrorów, które uwielbiałam oglądać, mogą istnieć naprawdę.

Choć od najgorszych wakacji minęło parę lat, wciąż czuję wielką niechęć do tych dwóch miesięcy w roku.

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • wolfie 08.03.2015
    Nie przepadam za horrorami, jednak prolog jest całkiem ciekawy. Moja rada - nie zapisuj liczebników cyframi, lecz słownie - wtedy tekst będzie lepiej się czytało. :)
  • KarolaKorman 08.03.2015
    Zaczyna się całkiem nieźle, ale nie ma żadnych konkretów, pośledzę co będzie dalej :), dzisiaj dam 3 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania