Dziewczyna z innych lat - Rozdział 3

- Pomogę ci. - szepczę pewnie.

 

- Niby jak? - zapytał i otarł policzek wierzchem dłoni.

 

- Nie mam nic do stracenia. - odpowiadam - Powiesz mi tylko, co to za facet, który ci to powiedział?

 

- Nie znam go. Powiedział tylko, że jak się zdecyduję, to mam zadzwonić na ten numer. - wyciągnął z portfela jakąś wizytówkę, którą natychmiast mu wyrwałam - Chloe, co ty robisz?

 

- Umawiam się na biznesowe spotkanie. - uśmiecham się i wybieram numer. Zerknęłam na mamę. Cały czas stała koło lodówki. Spoglądała na mnie niepewnie - Wiem co robię.

 

Nie wiem, czy chcę zapewnić siebie, mamę, czy może Isaaca.

 

Nie zdążyłam dłużej pomyśleć, bo ktoś odebrał telefon.

 

- Halo? - odzywam się.

 

- Słucham. - słyszę basowy głos w słuchawce.

 

- Z tej strony Chloe. Chloe Morgan. Przyjaciółka Isaaca. - czuję, jak moje serce przyspiesza. Czyżbym zaczynała się bać?

 

- Witam, ale chyba pomyliła pani numery. Nie znam żadnego Isa... Isaaca? Isaaca Parkera? - mówi mężczyzna.

 

- Tak. Chciałabym się z panem spotkać. Kiedy będzie to możliwe? - pytam. Mam wrażenie, że moje serce zaraz wyskoczy.

 

- Dziś po południu. Na obrzeżach miasta są stare baraki. Spotkamy się tam o czternastej. - już miał się rozłączyć, kiedy coś przyszło mu do głowy - Aha, i przyprowadź Isaaca.

 

Po tych słowach telefon zamilkł.

 

- Chloe, co ty zrobiłaś? - wrzasnął Isaac - Przecież ja nie mam dla niego forsy!

 

- Is, powtórz, co on ci mniej więcej powiedział. - oznajmiłam spokojnie.

 

- Mówił, że tylko śmierć może mnie uratować. Znasz jakiegoś idiotę, który umarł by za mnie? - roześmiał się.

 

- Tak. - powiedziałam poważnie - A tym idiotą jest człowiek stojący przed tobą.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania