Usunięte

Usunięte

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 17

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (102)

  • kalaallisut 29.07.2019
    "Miejscem, gdzie depresja była niemal dyscypliną olimpijską, a dobry Pan szczał deszczem niemal trzysta dni w roku." - pięknie ujęte! A z komentarzem wrócę jutro, jeszcze raz przeczytam.
  • Canulas 29.07.2019
    Czekamy na solidną porcję refleksji, Kall ;)
  • Ritha 30.07.2019
    Bydzie mniej poetycko niz Pocztowkasy, Kall. Ale bydzie wiecej energy!
    Pozdrówki
  • Kapelusznik 30.07.2019
    "miastem plecaków" ???
    Plecaków?
    Znaczy wiem że science fiction - ale że plecaki się stały częścią społeczeństwa to niezły szok!

    Oprócz tego - opisy czasem lekko przydługawe - ale nadają klimat
    Sam klimat wielkie plusy
    Ciekawie i tajemniczo jak na razie
    Jak dla mnie 5

    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Canulas 30.07.2019
    Z tymi plecakami, to obydwaj wiemy - uproszenie. Nawet nie metafora. Można się czepiać, być może i trochę zasadnie, ale no... jakoś mnie to mocno nie wadzi.
    Dziękuję serdecznie za nocny najazd.
  • Kapelusznik 30.07.2019
    Jasne że przymrużenie oka - ale nadal - dość zabawnie kontrastuje z klimatem opowiadania
  • Canulas 30.07.2019
    Kapelusznik - obadamy na świeżości. W obecnym stanie umysłowym pewnie bym zakładał spodenki przez głowę.
    Ukłoniasy.
  • Ritha 30.07.2019
    Kapelusznik - z zarzutem dlugawych opisów zderzamy sie często, zwłaszcza na początku opka. Bohaterowie mniej więcej wpriwadzeni, więc dalej powinno być in plus, zobaczymy.
    I ja dziękuję za wizytę :)
  • Tu też przybędę...
  • Canulas 30.07.2019
    Tylko nie oszukuj, a przybądź.
  • Canulas :))
  • Ritha 30.07.2019
    Zapraszamy Agu :)
  • Agnieszka Gu 05.08.2019
    No dobrzę, dobrzę sie zaczyna... Prąd mają, smartfony tysz... Dodatkowo, nie bawicie się w nadmerne udziwnienia i filozofowanie, a to very gut.
    oki, podlecem dalej...
    PS. Nie muszę pisać, że jezykowo bardzo zgrabnie wam idzie...
  • Canulas 06.08.2019
    Agnieszka Gu, dzięki i tu. Jakoś mi Twój koment umknął
  • Ritha 06.08.2019
    Oj, i też umknął. Dzięki, Aga, i tutaj :) Fajnie, że się skusiłas :)
  • Enchanteuse 30.07.2019
    Zawsze się zastanawiałam, jak wygląda wspólne pisanie opowiadań. Czy to jest tak, naiwnie myśląc, Ritha jedno, Canulardo jedno zdanie i tak na zmianę?
    Pewnie nie.
  • nimfetka 30.07.2019
    Pewno pół na pół.
  • Canulas 30.07.2019
    Nie. Nie ma metody. Messenger stale odpalony. Czasem piszemy kawałki scen i zgrywamy, czasem wspólnie jedną. Czasem ja kawałek, Ritha inny, w naiwnej wierze, że się nie rozminiemy na tyle, że da sie to jakoś sklecić. Póżniej zbieramy, amputujemy, zbieramy, dopisujemy, wywalamy - myślimi i... poprawiamy. Potem znów i znów. Deliberacje mogą się toczyć godzinę nad jednym zdnaiem, a czasem pion akceptacyjny daje zielone światło na stronicowy fragment po minucie. I tak to idzie. Ritha dominuje interpunkcyjnie, ja jetsem tym chujem, starajacym się pzresuwać granicę dalej. (przynajmniej w tym przypadku). Zabawa jest zajebiste.
  • Canulas 30.07.2019
    nimfetka - baardzo różnie, ale tak standardowo odtąd Ty, dotąd ja, to nie.
  • Enchanteuse 30.07.2019
    Canulas podziwiam.
    Wierzę, że zabawa jest, na pewno, ale kurde, ile pracy, żeby to wszystko po godzic. W ogóle abstrakcja, pisanie scen na pół. Coś niesamowitego.
  • Ritha 30.07.2019
    Ench, on każe mi napisacć to i to, liczy mi czas i na mnie krzyczy. I tak w kółko. Niechaj Cię nie zmyli pogodny ton Canulardowych wypowiedzi :D Poza tym wysyła awanturujace się emotikony (takie z chmurkami nad głowami).
    ;)))
    A tak serio to nie ma jakiegoś sztywnego sposobu. Przeważnie idziemy na żywioł, a zanim w ogóle zaczał nasuwać się nam pomysł wspólnego pisania, to tuzin razy wyczailiśmy (i tuzin osób nam zasugerowało), że mamy podobny sposob myślenia i przekazywania tychże myśli. Inaczej to by było średniowykonalne zdaje się :)
    Pozdroxy
  • Canulas 30.07.2019
    Ritha, no piękne rzeczy. Takie obmawianie tu odchodzi, że aż szczypie przez sen.
  • Ritha 30.07.2019
    Trudex :p
  • Ritha 30.07.2019
    Przeca to żarcioszki! Nie niepokojaj się :>
  • Enchanteuse 30.07.2019
    Ritha :))
  • JamCi 30.07.2019
    Pszeczytom najporzundnij i najłuważnij jak tylko łeb przestanie napitalać. Jednak sum widok teksta łusmiechnuł muj łobolały łep (przez p).
  • Zapraszamy, Jamci :)
    Widzę, że Ci toporność wypowiedzi podskoczyła ;)) Zazyj sobie coś na dyniaczek.
    R
  • JamCi 30.07.2019
    Ritha & Canulardo zazylam. Zara do pracy. Kawałek przeczytałam, ale wolę świeżym łbem.
  • Canulas 30.07.2019
    JamCi - poczekamy
  • Mane Tekel Fares 30.07.2019
    Czekam na cd.
    Elitarna literatura.
  • Mane, nigdy nie wiem kiedy kpisz ;D
    Dzięki za wizytacje :)
    R
  • Mane Tekel Fares 30.07.2019
    Ritha & Canulardo Ale po co zakładać, że kpię?
  • Mane, no bo eliiiiitarna?
    Nie no, dzięki piękne.
  • Canulas 30.07.2019
    Dziękujemy
  • Mane Tekel Fares 30.07.2019
    Ritha & Canulardo
    elitarny
    1. uprzywilejowany, dostępny dla elit, ekskluzywny
    2. najlepszy z najlepszych (np. oddział)
    źródło: sjp.pl
  • Ritha 30.07.2019
    Mane Tekel Fares :)
    No dobszzz. Z rezerwą podchodzę o komplementów i to przez to. Dzięki, dzięki
  • JamCi 30.07.2019
    Fajne, ciekawe. Wciągnęło. Fajnie się czyta, bo chwilami widzę coś charakterystyczne dla Pani a czasem Pana. Fajny miks :-)
    "Dwóch przyjaciół. Różne charaktery" :-)
    Ciekawość podsycili, czekam na więcej.
    Trochę jak dwie odrębne oowieści te dwie części.
  • Chcieliśmy trochę wprowadzić w świat, w bohaterów, plany mamy, by było to obszerne, stąd jakoś specjalnie nie skupialiśmy się by było "zaklamrowane". Jak ciekawość podsycona, to fajno.
    Dziękujemy JamCi pięknie za pochylenie się nad tekstem :)
    Pozdrówki i niechaj Ci boląca głowa nie utrudnia egzystencji...
  • Canulas 30.07.2019
    Dziękuję i tutaj
  • JamCi 30.07.2019
    Ritha & Canulardo tak właśnie myślałam, ze to wprowadzenie w serię ta pierwsza. Kurczę ja bym nie umiiała tak. Znaczy umiem razem i współgrając bawić się słowami, ale z kimś, z kim czytamy sobie w myślach. Ale z kimś z innego żebra nie umiałabym.
  • Canulas 30.07.2019
    JamCi, TW można pisać w parach. Były już takie przypadki. Spróbuj
  • Ritha 30.07.2019
    JamCi wiesz, to działa na zasadzie - daj nam randomowy tekst (osobno) i każ wyciągnąc trzy najlepsze (najbardziej podobajace się) zdania.
    95 %, że wyciągniemy te same.

    Noo, napisz TW z kimś! Bydzie zabawa :D
  • JamCi 30.07.2019
    Canulas mogłabym tylko z Sister. A ona daleko. Ale z pewnością lepsza ode mnie w te klocki. Jagodolas za bardzo innymi drogami a z kimś kogo nie znam w ogóle to chyba nie ogarnę kuwety. Zresztą na razie nie próbowałłam wcale. Na razie mom jedno wyzwanie a dwa naraz to może potem. Ale kuszące w perspektywie.
  • Canulas 30.07.2019
    JamCi - przychodzisz na zabawę (losowanie TW) i kawalery same się rzucą, jak usłyszą, żeś wolna. Najwyżej zaimpowizujemy coś. Np. wypchniemy Maroka na środek i Berkas bydzie zazdrosny.
    Do ogarnięcia.
  • JamCi 30.07.2019
    Canulas jak nie polegnę na pierwszym (a w szystko wskazuje na to że polegnę) to na druge spróbuję :-)
  • Ritha 30.07.2019
    Can, no coś Ty, to tylko Ty byłeś taki odważny ;) Innych trzeba zdaje się odurzyć :D
    JamCi, trzymam kciuki abyś nie poległa :))
  • JamCi 30.07.2019
    Ritha teeraz se przypomniałam, ze ja pprzecie już ppisałłam z kimś kiedyś. W szkolee jeszcze. I tto byłła fantastyczna zabawa, ale ja byłłam do świrniętych pomysłłów a ona miała warsztat i talent :-)
  • Ritha 30.07.2019
    JamCi no widzisz, czyli jakies doświadczenie jest :)
  • kalaallisut 30.07.2019
    Przyjemnie się czyta wasz duet:) Dopracowanie w tekście i wzajemne przeplatanie. Tutaj serwujecie brutalną rzeczywistość, oddaną stylem i charakterem słowa klimat. Jest mocno, okrutnie, wulgarnie i walecznie z pazurem. To śledzimy dalej :)
  • Canulas 30.07.2019
    Noo, ostatnio - przynajmniej ja - lewitowałem w różnych metaforzastych klimatach, więc chciałbym wrócić do źródeł: Ketchumowo-Lee'owych ;)
  • Ritha 30.07.2019
    Noo, takie to w zamierzeniu będzie, Kall. Dzięki piękne za wizytę :)
  • fanthomas 30.07.2019
    Jak czytam że jest okrutnie i wulgarnie to już widzę że odpadam
  • Canulas 30.07.2019
    No jaki hu...ncwot. Komentarze czyta
  • betti 30.07.2019
    Kawał dobrej roboty - muszę szczerze przyznać. Metafory tak brudne, że aż piękne.

    Gratuluję!
  • Canulas 30.07.2019
    Hmmm, ja wiem czy są tu brudne metafory. Znaczy, tekst brudny, of corse, ale raczej łopatologiczny.
    Dziękuję
  • betti 30.07.2019
    Canulas

    ''Pieprzonym miastem plecaków, gdzie tłumy niegolących nóg lesbijek o kolorowych włosach i pulchnych twarzach przekarmionych bydląt próbowało na uniesiony w górę kciuk łapać stopa do lepszego świata. Miejscem, gdzie depresja była prawie dyscypliną olimpijską, a dobry Pan szczał deszczem niemal trzysta dni w roku.''

    ''Kiedy chłopcy Pana Bonnano wzięli się do roboty, po krótko strzyżonych osiłkach zostały jedynie kałuże parującego krzyku, a sterta zwłok przypominała kompostownik na gówno''

    Dla mnie są, ale akurat na plus.
  • Canulas 30.07.2019
    betti, nooo, po namyśle zwracam honor.
  • Ritha 30.07.2019
    Kilka metafor jest, owszem.
    Dziękuję i ja za wizytację
  • fanthomas 30.07.2019
    Niegolące nóg lesbijki? Już mnie zemdliło ;)
  • Ritha 30.07.2019
    fanthomas czyta się tekst, a nie komentarze, Ty
  • fanthomas 30.07.2019
    Ritha tyle mi wystarczy by mieć nocne koszmary
  • Ritha 30.07.2019
    fanthomas acha :D okej
  • Canulas 30.07.2019
    fanthomas - jednak przybyłeś <3
    Jesteś dzielny
  • Angela 30.07.2019
    Wyszło idealnie, gratuluję zgrania zespołu, a to chyba nie jest łatwe. Bardzo dobry, ciężkawy, mroczny, lekko
    snujący się klimat. Miodzio.
    Pozdrawiam..
  • Canulas 30.07.2019
    Nie jest też trudne. Mamy podobne style, jakoś idzie.
    Dzięki piękne.
  • Ritha 30.07.2019
    Dzięki, Angela, miło słyszeć :)
  • marok 30.07.2019
    Tekst jest bardzo dobry. Na skupienie odpowiednie, czasami przeczytanie czegoś dwa trzy razy. Ciężki nieco, ale najzajebistrze jest to, że to w ogóle nie przeszkadza, żeby opko było super. Szacunek się należy :)
  • Canulas 30.07.2019
    Ooo i Marok - całkiem z nie przymuszonej woli - sie pojawił :)
    Dziękuję za wizytex, Maroku.
  • Całkiem bez zachęty przyszedł, oooczywiście :D
    Dzięki, Marokoku :)
    R
  • marok 30.07.2019
    I tak bym przyszedł. Tylko trochę później ;)
  • marok taaa, "niebawem" :D
  • Canulas 30.07.2019
    marok - kłamiesz!
  • akwamen 30.07.2019
    - ...w obojętnie która ścianę tej... taka chyba literóweczka i powtórzenia miało, miał, pod koniec z tym mogło, mógł, nie mogła... dobra, nie czepaim się, tak sobie tylko zerknąłem ;)
  • Ojoj, napoprawiamy, dzięki :)
    R
  • Canulas 30.07.2019
    Tak. Pewnie Dzięki. Sprawdzane dziesięć razy i przeleciało. Zara ogarniemy.
  • Karawan 01.08.2019
    Dwóch przyjaciół. Różne charaktery. - IMHO drugie zdanie całkiem zbędne! Jeszcze wykrzyknik dałbym po pierwszym, bo tak, jak jest, to tylko osłabienie wymienionych różnic.
    i pulchnych twarzach przekarmionych bydląt próbowało - ja sie nie znam!, ale czy tu po "bydląt" i "kciuk" nie brak przecinka?
    Na oślep wyrwała kabel, upychając go wraz z telefonem w torbie. - coś tu nie wiem; w kabinie gniazdko? Nie byłem w juesej ale aż taki postęp, że siedząc na tronie możesz se ładować telefon?
    Ciężko sie szuka jak dobrze napisane :-(
    Dziękuję :)
  • Karavanos, drugie zdanie, na moje oko, całkiem niezbędne, czyt. celowe :) Przecinek za to sugerowany zbędny, chyba żeby "na uniesiony w górę kciuk" potraktować jako wtrącenie ale czy jest sens - nie wiem, raczej bym zostawiła jak jest (mogę się mylić).
    Ja mam tak w wc, że mogę ładować na tronie, bo mam gniazdko obok, ale to wiadomo - w mieszkaniach inaczej. W knajpie natomiast w toaletach (przynajmniej damskich) zdarzają się gniazdka (nie w kabinach ale tam, gdzie są lustra)
    Ciężko się szuka, ale dobrze że się szuka, bo można cuś wyłapać.
    Dzięki piękne za wizytę.
    Pozdrówki
    R
  • Canulas 01.08.2019
    Ritha & Canulardo - ej, ale w niektórych marketach tak jest. Jak kiedyś uciekłem na chwilę, to też pamiętam, że w jakimś tesco ładowałem telefon.
  • ha! a no widzisz
    (dlaczego "uciekłem" - nawet nie pytam :D)
  • Patrz, Ty piszesz jako Ty, a ja jako ja i Ty, czyli mię jest dwa, a Ciebie jedno, czyli kto ma rację? (ogólnie) - tam gdzie przewaga ilościowa (demokracja). Warte zapamiętania.
    :3
  • Canulas 01.08.2019
    Oj, tu już tak łatwo ze zmianami nie będzie. Wskazane dwa zdania możemy połączyć w jedno ewentualnie, ale kasować drugiego, to... raczej nie.
    Co do przecinków, obada mądrzejszy cześć składu.
    A z kiblem... No 2023r. Za 4 lata może będą.
    I na koniec ciekawostka.
    Jak chce souentowac odpowiedź slowem: Pozdrawiam, to z reguły wpisuję dwie litery i już mi tel. proponuje. Ale u Ciebie nie. U Ciebie zaproponował: Polewam.
    Przypadek?

    Pozdrox
  • Karawan 01.08.2019
    Wasz tekst - wasza wola!! Uśmiecchnąłem sie z polewam bo przyczyny nie znam :)
  • Dekaos Dondi 01.08.2019
    )R*&*C(
    Nie żałuję, że przeoczylem... tzn:przeczytałem.
    Inaczej, niż piszę... ale czytało się przednio... rzekłbym.
    Taki świat ''jeszcze trochę cukierków, ale już w kolczastych opakowaniach''.
    A to nie wróży nic dobrego, przy bliższych kontaktach.
    Dialogi też mogę być:) I relacje ludzkie→wymuszone... i nie...
    W pewnym sensie... taki trochę klimat - jeno klimat - DT → J.W
    •••••••••••••••••••••••••••
    ''Lepsza polisa na życie. — [Tak] z kolei nagłą poprawę materialną widział Norton'' →chyba Tak z małej?
    -------------------------
    ''Twardości kija uległa między innymi czaszka właściciela, więc lokal do końca sezonu pozostał martwy''
    Lubię takie... konfiguracje słowne:)
    Pozdrawiam→5
    Idę zerknąć na cz:2
  • Canulas 01.08.2019
    Nooo toś mnie teraa zaskoczył.
    Kurdex.
    No nie spodziewałem się.
    W sensie, bardzo miło, żeś zaeirał, ale no, nie spodziewałem się.

    Taa, tu dużo brzydkich słów i podłych rzeczy
  • Dekaos, mnie też zaskoczyła Twoja wizyta, super, że się skusiłeś :)
    Dziękuje i ja, pozdrowienia
    R
  • RebelMac 05.08.2019
    Dobrze się czyta, fabularnie zaciekawia. Niektóre zdania to perełki, ten tekst jednak nie dla masowego odbiorcy.
  • Canulas 05.08.2019
    Oj, zdecydowanie nie. Granicznie tu lecimy. Tak zwana – proza ekstremalna. Całkiem naturalne, że ma prawo nie siąść.
    Pozdrox
  • Ritha 06.08.2019
    Dziękuję i ja, RebelMac :)
  • 00.00 12.08.2019
    Początek typowo chaotyczny, takie oględziny, kto gdzie adekwatne do miejsca.
    Przekładane zwroty, ze względu, że znam trochę wasze pióra, można wyczuć odrobinę wasze ruchy.
    Mniej takich silnych podjazdów porównawczych, ale to na plus.
    Idę dalej. :)
  • Canulas 12.08.2019
    Yeee - jest miss Szu. "Fajnly". Masz rację. Odchudzone poetycko. Wiemy, że in plus. Po wpierdolach za zagęszczenie do dziś liżemy rany.
  • Szu! Jak fajno, że jesteś :))
    Dziękujemy :)
  • Orchid.Solma 19.08.2019
    Przeczytałam by nadrobić zaległości. Tym razem nie omieszkam dokładnie zerknąć na tytuł (ah te pomyłki z perzeszlosci) i tekst na tak, ale jaj dla mnie ten koleś o tych erotycznych zapedach, oj nie nie. Reszta pozytywnie.
    P.S
    Za dużo "gowna" ;))
  • Dziękujemy pięknie Orchid!
  • refluks 20.08.2019
    Żeby to duo wzięło i posrało.
    Dlaczego?
    Bo się winnam na certyfikat z dojcza uczyć i znaków drogowych, to będę lekturować.
  • Jeszcze się nauczysz, Ref. Dziękujemy za wizytę :)
    ps. umknęly mi te komentarze :/
    R
  • Adelajda 11.10.2019
    O tu muszę wrócić, dobrze że ktoś odkopał.
  • Adelajda 11.10.2019
    "15 września 2023 r. piątek – półtora miesiąca od rozjebania świata." <3
    Tak trochę skojarzyło mi się z Rokiem Potopu, jak robili burgery z kotów i ludzi w jednej knajpie, bo mięso to mięso :) I taak te piękne, obskurne zdania, brak cackania się, brak litości. Początek wielce zachęcający, nie wiem czemu tak długo odwlekałam z tym, aby tu zajrzeć, ale ja zawsze taka zakała, czytam po roku, na samym końcu.
    No pięknie jest.
  • Takw zakała to skarb :D Bardzo miłe odkopanie serii, jeszcze raz, zbiorczo za całość dziękujemy :)
    Cieszę się, ze chyba siadło :)
    Pozdrówki
    R
  • Adelajda 13.10.2019
    Ritha & Canulardo Nie chyba, bo siadło, a jak zakała skarbem, to też miło :-)
  • Canulas 13.10.2019
    Adelajda, woww, fsjnie Adelajda
    Miło.
  • Adelajda 13.10.2019
    Canulas doczytałam do ostatniej, napisanej części, także musiało podejść (:
  • Canulas 13.10.2019
    Adelajda gitsonn

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania