Ego

Wielkim pisarzem zostać

I nieśmiertelnym się stać.

To marzenie każdego,

Kto z słów historie zaczął tkać.

 

Im więcej ktoś pisze,

Tym chętka mocniejsza,

Na laur z olimpu,

Bo naj-inniejsza.

 

Osobistość literatury,

Pisząca do neta,

Bez sukcesów w życiu,

Lecz to także podnieta.

 

Że w końcu w swym gronie,

Można pokazać,

Że jest się mądrzejszym,

Niż spisane w ustawach.

 

Rozumy pozjadane,

Mickiewicza,

Szymborskiej,

Tokarczuk...

 

Jaki JA boski,

Wielki, panowie i panie,

Tylko szkoda, że marne,

Jest to pisanie.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (213)

  • Morf 15.11.2019
    No i jest ciekawie. Z ironią i dystansem w tle. Z drugiej strony sporo prawdy.
    Trochę jak lustro ten kawałek tekstu...
    Dobry zoom ;-)
    Pozdrawiam!
  • Nerd 15.11.2019
    Dzięki :)
  • dorota brzózka 15.11.2019
    Dobry tekst Nerd. Odsłaniający postawę niektórych pisarzy. Pisarzy-amatorów, których na półkach nie widać. O konstrukcji nie wspomnę, bo nie muszę ;) Serdecznie pozdrawiam.
  • Nerd 15.11.2019
    Dzięki ;)
  • Tjeri 15.11.2019
    To pewnie będę na cenzurowanym za krytykę (bo przeczytałam, że jesteś dla zabawy nie dla krytyki :D). No ale komentuję szczerze albo w ogóle więc...
    To słaby utwór. Gdybym go przeczytała jako wpis we wcześniejszej dyskusji na forum, uznałabym za zabawny i trafny. Natomiast jako samodzielny utwór to za mało. Wszystko - także żart z przesłaniem - można napisać dobrze albo źle. Ten tekst w kategorii "wiersze" jest słaby.
    Teraz możesz mnie bić :))
  • Nerd 15.11.2019
    Ale bić możesz ;) Nikt nie zabrania ;) Jak pisałem poetą nie jestem tylko fantastą. A to cóż... Jest o tak i tyle.
  • betti 15.11.2019
    Nerd, nie postarałeś się w ogóle, żeby dowalić, trzeba było zrobić to dobrze, a takim pisaniem, to zrobiłeś źle tylko sobie.
  • Nerd 15.11.2019
    Gdzie, ja nie czuje ;)
  • 13mirek 15.11.2019
    Zwyczajna lichota.Poezji na pewno nie czujesz.
  • Nerd 15.11.2019
    Bo nie czuję XD Zresztą to nie żadne odkrycie.
  • 13mirek 15.11.2019
    Nerd Nie napisałem tego w kategorii odkrycia, tylko stwierdzenia.
  • Krzysztoff 15.11.2019
    Nie zachwyca, ale próbuj, podobno każdy szeregowiec nosi buławę marszałkowską w plecaku, nie wiem co ty nosisz, ale możesz będziesz sławny.
  • Nerd 15.11.2019
    Wiem, że nie zachwyca i nie to jest jego celem XD
  • dorota brzózka 15.11.2019
    Nie wszyscy przeczytali słowa Autora z forum ;)
  • Nerd 15.11.2019
    I wiesz gdzie to mam :) XD
  • dorota brzózka 15.11.2019
    Nerd, nie wszyscy, jak widać, potrafią bawić się słowem. Przekaz jest czytelny i trafił na odpowiedni grunt :)
  • betti 15.11.2019
    To zacznijmy się bawić... piszmy grafomanię... to takie zabawne. xd
  • Tjeri 15.11.2019
    dorota brzózka - to raczej szczere komenty niż umiejętność zabawy. ;)
  • betti 15.11.2019
    Tjeri przekaz najważniejszy, co Ty tam wiesz...xd
  • dorota brzózka 15.11.2019
    Tjeri, miałam na myśli Autora, który wspomniał o podejściu do poezji na forum. Dlaczego miałabym karać autora za szczerość? :)
  • betti 15.11.2019
    Zresztą ja też nie wiem... i poza brzózką, też nikt nie wie. xd
  • dorota brzózka 15.11.2019
    betti podaj swoje dobre alter ego. Czekam xd
  • Nerd 15.11.2019
    dorota brzózka +1 do inteligencji
  • Tjeri 15.11.2019
    dorota brzózka a ktoś pokarał autora za szczerość? I w ogóle pokarał za cokolwiek? Czasem się podoba czasem nie. Tobie się podoba - ok. Mnie nie.
  • betti 15.11.2019
    Ja jestem cała jedną wielką dobrocią. Ty masz pojęcie jakby się po tym czymś przejechali na innym portalu? Suchej nitki by nie zostawili...
  • Nerd 15.11.2019
    Tjeri ale tu nie chodzi o to XD Ehhh
  • Nerd 15.11.2019
    betti i mam to w ...
  • Tjeri 15.11.2019
    Nerd spox
  • dorota brzózka 15.11.2019
    Tjeri napisałam, że Autor przekazem zasiał ziarenko. O konstrukcji nie wspomniałam, bo nie musiałam podkreślać to, o czym sam Autor wie doskonale. Tjeri, bo Nerd wie nie trzeba tego powtarzać.:)
  • betti 15.11.2019
    dorota brzózka ten niby wiersz, ma złą konstrukcję, nie ma różnicy pomiędzy prozą, a to już przeczy zasadzie poezji. Przekaz to tylko jedna z możliwości,którą wkłada się wiersz, najważniejsza jest poetyka, znajomość warsztatu. Bez tego żaden przekaz nie ma sensu. Bo jaki?
    Tutaj jedynie widać, że Autor nie ma zielonego pojęcia o poezji i to się rzuca w oczy. Wersy każą się doszukiwać wiersza, a jedyne czego można się doszukać, to profanacji poezji.
    Tak ma wyglądać wiesz? To jest takie zabawne, że ktoś nie umie pisać? Co z tego, że poruszył temat ego? A jakie trzeba mieć ego, żeby nie wstydzić się wystawić na widok publiczny takiego kiczu? Co Autor krzyczy? Mam was w czterech literach krytycy, jesteście dla mnie nikim, będę pisał jak mi się podoba i co mi się podoba, bo się z wami nie liczę.
  • dorota brzózka 15.11.2019
    betti, wiem o tym. Nawet Autor to wie. Nie lubię krzyczeć o czymś, co jest wiadome. Może nie powinien zostać umieszczony w dziale Wiersze, ale to nie zbrodnia. Autor pidkreślił, że para się fantastyką, a wiersze traktuje z przymryżeniem oka. I mnie to wystarczy. Nie będę robiła awantury, bo nie ma o co. Czy nie razi mnie konstrukcja? Razi. Ale nie będę nad nią ubolewała, jeśli wiem, że to mały pstryczek w nosek. betti, szkoda wieczoru na pewne oczywistości. Uruchom swoje dobre alter ego. Wciąż czekam xd
  • Nerd 15.11.2019
    dorota brzózka miło spotkać kogoś z zdrowym rozsądkiem ;)
  • betti 15.11.2019
    dorota brzózka jaki pstryczek? Uważasz, że tym godnym pożałowania tekstem, można komuś dokuczyć, zagrać na nosie?
    Moim zdaniem, Autor jedynie o sobie wydał opinię, że pisać poezji nie potrafi. Dlatego dziwi, że się za nią bierze. I jeszcze znajduje to zabawnym, kiedy oprócz żenady, nie ma niczego więcej.

    Nie wiem na co czekasz, ja cały czas jestem sobą. Spróbuj i Ty być, to nie boli.
  • dorota brzózka 15.11.2019
    Nerd, nie dajmy się zwariować, bo życia nam nie starczy :)
  • dorota brzózka 15.11.2019
    betti, napisałam już wszystko na ten temat, co chciałam napisać. Więcej dystansu i uśmiechu polecam, bo naprawdę szkoda zdrowia na drobiażczki. Przecież Nerd nie ubiega się o nagrodę Nike. Wybacz Autorowi i żyj dalej, jeśli potrafisz. Jeśli nie, to chyba nie mogę pomóc. Przykro mi. Pozdrawiam serdecznie :)
  • dorota brzózka 15.11.2019
    betti, mam na imię Dorota i jestem sobą. Nie muszę być kimś innym.
  • betti 15.11.2019
    Jednak musisz, skoro boisz się rozpoznania... gdyby było inaczej, każdy by widział twoje publikacje, Dorotka.

    Nie wiem o co się ubiega Nerd i niewiele mnie to obchodzi. Przyszłam pod ''wiersz'', a spotkało mnie rozczarowanie, bo wiersza nie ma. Może to jest takie zabawne...
  • Nerd 15.11.2019
    betti dla mnie jest XD
  • Nerd 15.11.2019
    Zresztą moja droga czytaj z zrozumieniem "Jaki JA boski,

    Wielki, panowie i panie,

    Tylko szkoda, że marne,

    Jest to pisanie."
  • betti 15.11.2019
    Nerd no i co tym udowodniłeś?
  • Nerd 15.11.2019
    betti to, że to co robisz jest nie logiczne? Przypierdalasz się do wiersza, który w treści ma, że jest chujowy? Pytanie po co?
  • dorota brzózka 15.11.2019
    betti buduję mocny pancerz, gdy będzie gotowy, to coś opublikuję. Nie boję się krytyki. Boję się mowy nienawiści tzw. hejtu. Słów, które mnie rozbiją na kawałki. Np ktoś będzie mi wmawiał styl innej osoby, o istnieniu której nawet nie wiem, bo wszystkich nie znam. Ale może tak się zdarzyć, bo czytając innych autorów, czy z sieci, czy wydanych, to podświadomie łapiemy pewn rzeczy. Coś w nas zostaje. Nerd ma dystans do siebie. Pozdrawiam.
  • betti 15.11.2019
    dorota brzózka przecież z ciebie baba - czołg, to czego się boisz? Krytyki? Zjesz ją żywcem... xd
  • betti 15.11.2019
    Nerd ja nie tylko patrzę na treść, ale przede wszystkim na całokształt, Może być w treści nieładny, że tak się wyrażę, ale powinno to być ładnie napisane, inaczej Autor się ośmiesza. To taj jakby porwał się z motyką na słońce. Bez sensu zupełnie.
  • OttoV2 15.11.2019
    betti Nie znam cię, ale mam do ciebie pytanie, a raczej pytania.
    1. Ty tak z kijem w tyłku się urodziłaś czy nie dawno go sobie wsadziłaś?
    2. Czy znane są ci takie pojęcie jak: dystans?
    3. Czy rodzicie w domu nie nauczyli cię zasad dobrego wychowania?
  • Nerd 15.11.2019
    OttoV2 1. to ma od urodzenia. 2. nie żarty jej są obce. 3. na dobre wychowanie z jej strony zapomnij, ale to temat rzeka. Na jej gburowatość nikt już nie zwraca uwagi po to "norma".
  • 13mirek 15.11.2019
    OttoV2 A Ciebie ortografii?
    Niedawno razem.
  • Nerd 15.11.2019
    13mirek nie potrafisz przypierdalać się do czegoś innego? Czy to już zboczenie zawodowe?
  • OttoV2 15.11.2019
    13mirek Dzięki, gdyby nie brak opcji edycji to bym poprawił.
  • Jared 15.11.2019
    betti chyba widzi usprawiedliwienie w tym, że to internet, bo nie wyobrażam sobie, żeby w realu jechała tak sobie z każdym XD
  • 13mirek 15.11.2019
    OttoV2 Dobrze jest pilnować takich spaw na portalu ponoć literackim.
    Cześć.
  • betti 15.11.2019
    OttoV2

    1. A z czego tutaj się śmiać, z nieudolności Autora? Trochę nieładnie, moim zdaniem.
    2. Nie, kiedy może to ogłupić innych, do podobnych prób pisania poezji.
    3. Uczyli, dlatego przy wulgaryzmach Nerda, ja piszę kulturalnie.
  • Nerd 15.11.2019
    betti Boże, panienka w pantofelkach się znalazła :P
  • 13mirek 15.11.2019
    Nerd Ustalmy to przypierdalanie.
    Albo jest to portal literacki z obowiązkiem poprawnej polszczyzny, albo rozrywkowy dla zapłakanych nauczycieli - pajaców z elementem gołębniczym.
    Wyglądasz na zwolennika drugiej opcji, ale albo bądź śmieszny w swoim gniocie, a nie żałosny w komentarzach.
    Jak się nie ma co powiedzieć mądrego, to się pisze o przypierdalaniu.
    Prześpij problem.
  • Nerd 15.11.2019
    13mirek ustalmy to przypierdalanie. Widziałeś by Jared, Neurotyk czy choćby Ritha… czekaj ona odeszła... traktowali ten portal na poważnie? Ja też nie mam zamiaru :P Sorki ale na wszystkich portalach literackich jest to samo. Próba pokazania, że inni są głupsi ode mnie. Sorki, ale takie gburostwo trudno traktować na poważnie.
  • Nerd 15.11.2019
    Jakie miałem zażyłości z Neurotykiem takie miałem, ale kufa wiedze to on ma. Jared komentował moje pierwsze teksty i nauczył mnie zwracać uwagi na szczegóły dlatego mam do niego duży szacunek. Tylko jest dość spora różnica między komentarzami Jareda, a twoimi czy beti. Więc sorki.
  • OttoV2 15.11.2019
    betti Jakoś twojej "kultury" nie zauważyłem. Jedyne co widzę to osobę która pluje jadem na prawo i lewo.
    Może nie przeklinasz, ale jesteś nieuprzejma. Ludzie publikują tu teksty dla zabawy. Jasne, niektóre z nich są złe. Jednak nie trzeba od razu jechać z błotem tekstu i autora.
    Podchodzisz do tego zbyt na serio. Zdystansuj się trochę. Psujesz innym rozrywkę z pisania.
  • 13mirek 15.11.2019
    Nerd Nie będziesz mi mówił, jaki mam mieć stosunek do tego portalu.
    Stosunek innych mnie nie interesuje.
    Interesuje mnie jedynie, że ma w nazwie i inwokacji sprawy literackie, a nie pajacowanie.
  • betti 15.11.2019
    OttoV2 już niżej napisałam, że to nie jest portal rozrywkowy, bo w nazwie ma ''literacki, a to zobowiązuje.
  • Nerd 15.11.2019
    13mirek no to po co dyktujesz innym to co sam piszesz. Cytuje twoje słowa : Nie będziesz mi mówił, jaki mam mieć stosunek do tego portalu" i vice versa :P
  • Jared 15.11.2019
    betti czy istnieje jakikolwiek OMNIARGUMENT, po którym zrozumiesz, że twoje działania przynoszą efekt odwrotny? XD Nie mówię tu tylko o tym sporze aktualnym, ale z szerokim kontekstem ostatnich miesięcy.
  • OttoV2 15.11.2019
    betti literatura też może być zabawą. Po to czytamy i piszemy. By się rozerwać. Nikt tutaj nie planuję kariery pisarza. Ludzie chcą się po prostu podzieli z innymi swoją wyobraźnią.
  • betti 15.11.2019
    Jared czy to jest, Twoim zdaniem, dobry wiersz?
  • Nerd 15.11.2019
    Jared nie liczyłbym na to. Jej się to tłumaczy od 2 lat co najmniej :P
  • betti 15.11.2019
    OttoV2 jeżeli nikt nie planuje dobrze pisać, to są portale rozrywkowe, gdzie mogą się naprawdę dobrze ludzie bawić. Ale, żeby bawić się w pisanie? Nie, takiego portalu nie ma w całej sieci.
  • Jared 15.11.2019
    betti niespecjalnie, ale wiesz, że nie chodzi o to XD
  • betti 15.11.2019
    Jared a mnie cały czas chodzi właśnie o to. Nie będę chwaliła kiczu.
  • Jared 15.11.2019
    betti a programy naprawcze? XD Czy tylko ekspresja pogardy? XD
  • 13mirek 15.11.2019
    OttoV2 Zabawę słowem też trzeba umieć napisać.
    Rozróżniasz durne, grafomańskie jaja od literackiej zabawy?
    Jaką wyobraźnią?
  • betti 15.11.2019
    Jared jeżeli ja w pierwszym komentarzu, piszę, że to nie jest wiersz itd, a Autor jedzie sobie po mnie, bo ma taką potrzebę, to z czyjej strony jest parada pogardy?
  • Nerd 15.11.2019
    betti

    betti 3 godz. temu
    Nerd, nie postarałeś się w ogóle, żeby dowalić, trzeba było zrobić to dobrze, a takim pisaniem, to zrobiłeś źle tylko sobie.
    Odpowiedz

    Nerd 3 godz. temu
    Gdzie, ja nie czuje ;)

    Gdzie ja po tobie pojechałem XD
  • OttoV2 15.11.2019
    13mirek Serio? Tak poważnie do tego podchodzisz? To nie jest strona dla profesjonalnych pisarzy! Ludzie tu piszą dla rozrywki, by poprawić warsztat. Podzielić się swoimi ciekawymi pomysłami na historię. A wy wszystkich odstraszacie. Krytyka jest dobra, ale ty i betii stanowczo przesadzacie.
  • Nerd 15.11.2019
    OttoV2 nie kłopocz się. Na tym portalu to norma.
  • betti 15.11.2019
    OttoV2 skoro dla rozrywki, to o jakim warsztacie mowa?
  • betti 15.11.2019
    Nerd czytaj niżej, nawet wulgaryzmy znajdziesz...
  • 13mirek 15.11.2019
    OttoV2 Właśnie napisałeś to, czego tu oczekuję. Nic więcej.
    A tu mamy do czynienia z wydarzeniem minus jeden - depresja.
    I o to idzie, aby poniżej pewnej półki nie schodzić.
    A jak kto ma poczucie geniuszu, zderza sie z krytyką i wysiada, to jego brocha.
    Sądzisz, że trzeba chwalić, aby każdego zatrzymać?
    Ja się akurat mało udzielam, ale na tę durnotę plus jojczące komentarze autora po prostu nie zdzierżyłem
  • Gregorianin 15.11.2019
    Napiszcie zażalenie do admina żeby wywalił grafomaństwo z portalu. Może posłucha państwa
  • betti 15.11.2019
    Teraz jest sytuacja, że wytknięty jest zły warsztat albo zupełny brak warsztatu, co jak widać po komentarzach - nie jest ważne i jednocześnie piszesz, że ''ludzie chcą tu poprawić warsztat''. Więc jak ludzie widzą tę poprawę, skoro błędów nie widzą?
  • Nerd 15.11.2019
    betti bo mają te błędy w dupie? Sorki, ale jak mieszasz ludzi z błotem to trudno żeby ktokolwiek traktował cię inaczej jak tylko osobliwość. I gdzie są wulgaryzmy w twoją stronę kierowane, bo nie znalazłem takich :P
  • 13mirek 15.11.2019
    Gregorianin Sa po prostu jakieś granice udowadniania, że grafomaństwo jest sztuką.
    Tak jest tutaj.
  • betti 15.11.2019
    Nerd
    Nerd godzinę temu
    betti to, że to co robisz jest nie logiczne? Przypierdalasz się do wiersza, który w treści ma, że jest chujowy?

    Przykład wulgaryzmów.
  • Nerd 15.11.2019
    betti ok Wulgaryzmy są, ale kurwa, gdzie ty tu widzisz at person? Czy ja napisałem gdziekolwiek coś w ten sposób?
  • 13mirek 15.11.2019
    Nerd "Przypierdalasz się" jest było ogólne, czy ad personam?
  • Nerd 15.11.2019
    Nie wyzwałem jej nigdzie tylko w wulgarny sposób określiłem jej zachowanie. To nie jest ad person.
  • 13mirek 15.11.2019
    Nerd Wygodna relatywizacja.
  • dorota brzózka 16.11.2019
    betti po kilku dniach mojego pobytu na Opowi uważasz, że jestem czołgiem?Chociaż czołgiem się nie czuję. To chyba komplement? Pozdrawiam serdecznie.
  • betti 15.11.2019
    Ktoś to tak marnie pisze jak Ty, Nerd, nie ma pojęcia jak piszą inni, bo gdyby miał, to by u siebie świecił przykładem, a świeci ignorancją jedynie.
  • Nerd 15.11.2019
    Betii, ale ja nie predysponuje do Króla Opowi. Moje Ego jeszcze nie przyćmiło mi zdrowego rozsądku.
  • betti 15.11.2019
    Nerd a kto tu króla? Chociaż gdyby chodziło o króla grafomanii, to nie powiem, miałbyś duże szanse...
  • Nerd 15.11.2019
    betti i piszę to ta z szacunkiem do ludzi XD Eh beti XF
  • betti 15.11.2019
    Nerd napisz wiersz z szacunkiem dla czytelnika, wtedy otrzymasz komentarz z szacunkiem. Proste.
  • Nerd 15.11.2019
    betti aha czyli komentujesz dla zasady. Ja mam w zwyczaju, że jeżeli mi się coś nie podoba to poprostu to omijam. Nie muszę za każdym razem wkładać kija w mrowisko, w przeciwieństwie do poniektórych XD
  • betti 15.11.2019
    Nerd ja czytam wiersze, czekam na poezję. To miłe przeczytać...
  • dorota brzózka 15.11.2019
    Nerd, najbardziej boli, że w dziale Wiersze. Uśmiechu ;)
  • Nerd 15.11.2019
    Hehe :)
  • Nerd 15.11.2019
    Nie bez powodu tytuł Ego, teraz wiesz dlaczego XD
  • Nerd 15.11.2019
    Zresztą pisałem już, że lubię takie zabawy XD
  • 13mirek 15.11.2019
    A mógłbyś zabrać foremki i zmienić piaskownicę?
  • Nerd 15.11.2019
    Nie, bo mi się tu podoba XD
  • 13mirek 15.11.2019
    Trudno.
  • OttoV2 15.11.2019
    Zanim wyrażę swoja opinie to pozwolę sobie stwierdzić jedno:
    Nie jestem miłośnikiem poezji. Nigdy za bardzo do mnie nie przemawiała. Z Mickiewiczem ciągle się mijałem. A ze Słowacki to nawet się nie mogłem spotkać. Jedynie ze Szychowiak się zaprzyjaźniłem, dostałem nawet od niej książkę z autografem.
    Dlatego traktuj moją opinie z lekkim przymrużeniem oka.
    Wiersz jest nijaki. Nie wzbudził u mnie żadnych uczuć czy przemyśleń. Czy technicznie jest zły? Nie wiem.
    Wiem natomiast że jest nijaki, pusty.
  • Krzysztoff 15.11.2019
    Otto. Tutaj polubisz wiersze, gwarantuję!
  • OttoV2 15.11.2019
    Krzysztoff Zauważyłem że sporo tu poetów.
  • Nerd 15.11.2019
    OttoV2 to źle trafiłeś ja poetą nie jestem XD Wrzucam poezję tylko po to, aby popatrzeć jak krytycy się nad nią gorączkują XD I tracą czas nad czymś co poezją NIE JEST. "Tylko szkoda, że marne to pisanie" XD
  • Nerd 15.11.2019
    Gdyby ludzie czasami potrafili czytać z zrozumieniem, to świat byłby piękniejszy XD
  • Krzysztoff 15.11.2019
    Nerd czyli prowokujesz, dla uciechy czy z innego powodu
  • Nerd 15.11.2019
    Krzysztoff dla uciechy XD Wiesz, w życiu czasami trzeba wyjąć kija z tyłka i spojrzeć na pewne rzeczy z dystansu XD Nie należy wszystkiego brać na poważnie XD
  • OttoV2 15.11.2019
    Nerd Więc jesteś zwykłym Trollem? Cóż, kto co lubi. Miłej zabawy.
  • betti 15.11.2019
    A to żeś pokazał SZTUKĘ. Brak słów...
  • Tjeri 15.11.2019
    Nerd, w złym świetle stawiasz tych co chwalą Twój tekst. A tak poza tym - szkoda energii. Wstaw coś wartościowego, nie znam Cię - chętnie poczytam.
  • Nerd 15.11.2019
    Tjeri właśnie o to mi chodzi, by zmusić kogoś do myślenia. Nie chcę należeć do kółka wzajemnej adoracji i krytyka typu "dobry" choć widać, że "niedobry" jest tak samo dużo warta. Nie chcę by ktoś traktował w ten sposób mojej twórczości. Z drugiej strony. Z drugiej strony przypierdalanie się do byle gówna jest jeszcze bardziej wkur... Sorki, ale tego typu portale traktuje bardziej jako kabaret. Jak chcesz to poczytaj choćby to:
    https://www.opowi.pl/zlo-a34421/

    Bardziej traktuje bycie tu jako rozrywkę i tyle. Jak pisałem wiersze to nie mój konik. Ja piszę fantastykę. Tylko sama powiedz: jaki jest sens komentować coś dla zasady?
  • Tjeri 15.11.2019
    Nerd - ja komentuję bo lubię to robić. Po prostu. Jeśli Cię bawi wstawianie czegoś takiego, to Twoja sprawa. Także to - jak taki twór może pobudzić do myślenia...
    Staram się komentować szczerze. Całkiem obiektywnie się nie da, ale się staram. Krytykuję dobrych znajomych i chwalę tych, którzy drą ze mną koty - wszystko w zależności od tekstu.
    Ale wstawianie czegoś takiego, to strata czasu. Np. mojego. Tekst z linku przeczytam - ciekawam czy w prozie jestes lepszy ;).
  • OttoV2 15.11.2019
    Nerd Rzeczywiste, Jeszce raz przeczytałem. Nie jestem pewien co myśleć o twojej polityce. Masz do niego całkowite prawo. Jednak napisałeś że: Nie muszę za każdym razem wkładać kija w mrowisko.
    A ten wiersz na to mi wygląda. Na wsadzanie petardy w mrowisko. Ludzie przychodzą tutaj by dzielić się swoją twórczością. To gorszą to lepszą. Szukają cudzej opinii, chcą się rozwinąć, pragną by ludzie pokazali im gdzie muszą się poprawić.
    Tak, nie każdy umie znieść krytykę.
    Tak, niektórzy ewidentnie podchodzą do sprawy nazbyt poważnie i przesadzają.
    Ale są też tacy którym zależy, którzy się starają.
  • Nerd 15.11.2019
    OttoV2 tylko zauważ, że takich jest nie wielu. A po pewnym czasie zwykle zaczynają przypominać betii. Jak myślisz, dlaczego starzy bywalcy odchodzą? Ten tekst właśnie o tym mówi... komentarze jeszcze lepiej.
  • OttoV2 15.11.2019
    Nerd Betii to przykład osoby której zależy za bardzo. Kocha poezję tak bardzo że nie umie się zdystansować.
    Co do starych bywalców. To odchodzą to wracają. Sam wróciłem tutaj po bardzo długiej przerwie XD
    Nie mogę ci odebrać tego że masz rację. Ale uważaj byś nie stał się tym z czym chcesz walczyć.
  • Nerd 15.11.2019
    Powiem ci tak, jest tu kilka osób które uczyłem pisać. Pokazywałem błędy, na co powinni uważać itd. Dziś ci ludzie przy pomocy mojej wiedzy, którą przekazywałem im dla ich dobra zaczynają się traktować jak celebryci. Zupełnie tak jakby się z tą wiedzą urodzili. Nie pamiętają już, że kiedyś sami musieli ją zdobyć. Dziś zaś traktują innych, tak samo jak potraktowano ich, jak zaczynali. I to jest istne gówno!
  • 13mirek 15.11.2019
    Nerd Niewielu. Orty to też część zabawy?
  • Nerd 15.11.2019
    13mirek odkąd tu jestem piszę, że jestem dyslektykiem :P I nie martw się, je poprawia komputer.
  • OttoV2 15.11.2019
    Nerd Smutna prawda, ale to nie znaczy że trzeba się poddawać! Twój stosunek jest zrozumiały i nie mam zamiaru go zmieniać.
  • 13mirek 15.11.2019
    Nerd Tego nie poprawił?
    Na szczęście z pewnością nie jestem Twoim uczniem, bo latasz jak gołębica, jak to rzekł doktor Strosmajer.
  • Nerd 15.11.2019
    13mirek bo mam swoje życie i tyle.
  • 13mirek 15.11.2019
    Nerd Ni przypiął, ni przyłatał taka odpowiedź, ale nie wnikam.
    Baw się dobrze, tyle że robisz to raczej własnym kosztem.
    Nie mój cyrk i nie moje małpy.
  • Nerd 15.11.2019
    13mirek skoro nie twój cyrk to po co się wpierdalasz XD Gdyby głupota miała skrzydła XD I paradoksalnie o tym jest ten tekst XD
  • 13mirek 15.11.2019
    Nerd Jak to napisałeś... bo mi się tak podoba :)
  • Nerd 15.11.2019
    13mirek to skoro sam tak twierdzisz to nie wypominaj tego innym, bo to czysta hipokryzja.
  • 13mirek 15.11.2019
    Nerd Dobrze nauczycielu.
    Idź się wypłakać w kącie jak Cię uczniowie zdradzili, a ja sobie też idę. :)
  • Morf 15.11.2019
    Nerd, czy ja mam wrażenie, czy ludzie cie nie słuchają (słyszą)? ;-)

    Walnąłeś tekścior z dużą dozą dystansu, bez spiny i poetyckich górnolotów fikanych (trąbisz o tym wszem i wobec), a niektórzy pojechali po tobie jakbyś popełnił świętokradztwo ;-)

    Ludzie wyluzujta trochę...
    Kurcze, chłopak dobrze się bawi, a tu taka atmosfera hermetyczna się robi...
  • Nerd 15.11.2019
    Heh niestety ale jak widać nie do wszystkich to dociera ;)
  • betti 15.11.2019
    To portal literacki, a nie rozrywkowy...
  • Morf 15.11.2019
    Gdzie jest napisane, że jest to portal rozrywkowy?
  • betti 15.11.2019
    Morf, to skoro literacki, bo tak jest napisane, to nie twórzmy tu taniej komedii... bo co to za komedia, w której jedynie scenarzysta się śmieje...
  • 13mirek 15.11.2019
    Morf Autor cały czas w komentarzach nas przekonuje, że sobie jaja robi tym tekstem, no to rozrywkowy.
    Później płacze, że ludzi uczył, a oni niewdzięczni teraz się mądrzą.
    A co mieli głupkami pozostać, bo mogą być mądrzejsi od mistrza?
  • Morf 15.11.2019
    Odnoszę wrażenie, że tekst autora stał się pretekstem do zaczepek.
    To w jakim gatunku on został napisany jest sprawą drugorzędną.
    Jeśli jest komedią, to wstrzelił się w gatunek literacki.
    O co chodzi?
    Obawiam się, że wcale nie o tekst...
  • Nerd 15.11.2019
    Morf tu nigdy nie chodziło o jakikolwiek tekst. Zawsze jest to samo. Gównoburze dla zasady i tyle.
  • Morf 15.11.2019
    ➤ Pójdę dalej: to o czym wspomniałeś (nie pierwszy komentarz i obserwacja w tym stylu, w podobnej tonacji wyrażali się inni, którzy w ostatnich tygodniach odeszli, świeża sprawa swoją drogą), to dopiero wierzchołek góry lodowej...

    Zbyt długo to trwa na tym portalu, abym przypisywał pewne działania przypadkowi.

    ➤ Mówiąc dyplomatycznie i niezwykle ostrożnie z poszanowaniem dla wszystkich czytających: od dłuższego czasu ścierają się różne strony - niektórzy skapitulowali, niektórzy walczą, niektórzy chcą zawłaszczenia portalu, pod pretekstem jedynej, dobrze rozumianej, szeroko pojętej, oświeconej i niepodważalnej literatury, a niektórzy próbują pokazać, że można inaczej (ci są mniej akceptowani w rzeczy samej), tylko, że gierki i wycieczki personalne na tym portalu przybrały najwyższą, możliwą formę i rangę pięciu ⭐⭐⭐⭐⭐

    I chyba to jest smutna i przykra obserwacja: tak bardzo skupiliśmy się na sobie, że zapomnieliśmy jak dobre tworzymy teksty...
  • Tjeri 15.11.2019
    Nerd, przeczytałam tekst z linku. To Twój najlepszy tekst?
  • Nerd 15.11.2019
    Nie, ale pisze coś w tym stylu. Przeczytałem go jeszcze raz, sporo do poprawki. Spójrz na datę to zrozumiesz. Poczekaj niedługo coś dodam... i może jak sobie nie strzelę w łeb to dokończę :P
  • Tjeri 15.11.2019
    Nerd - to wskaż co najlepsze.
    Bo i ja mogę nie doczekać nowego ;).
  • Nerd 15.11.2019
    Tjeri najlepszy usunąłem :P Bo nie chciało mi się kończyć :P
  • Tjeri 15.11.2019
    Nerd, po prostu nie chce mi się grzebać Ci w profilu (za przeproszeniem), bo sam napisałeś, że pisywałeś żarty, czy prowokacje.
  • Nerd 15.11.2019
    Tjeri spokojnie poczekaj. Jest kilka tekstów, które były kiedyś chwalone, choć dziś uważam, że są hymm… Inaczej bym je napisał. Może to moje doświadczenie się zwiększyło, ale przejrzałem swoje teksty i nie znalazłem żadnego, którym dziś chciałbym się pochwalić. Mam "Genezis" na innym koncie, więc w razie czego :P Daje link http://www.opowi.pl/genesis-a53620/ to także moje :P
  • 13mirek 15.11.2019
    No toś poczytała mistrza, Sowo.
  • Zaciekawiony 15.11.2019
    Nie wiem po co się napinacie. To oczywista prowokacja, która poza tym celem nie miała nieść wartości - i nie niesie.
  • 13mirek 15.11.2019
    To po co tu jest?
  • Zaciekawiony 15.11.2019
    13mirek
    Żeby was sprowokować do kłótni, zaś autorowi podbudować ego i utwierdzić go w przekonaniu, że niepotrzebnie go krytykują. Nerd od początku alergicznie reagował na krytykę, teraz zaczął sobie to sublimować.
  • Nerd 15.11.2019
    Zaciekawiony niedługo to psychoanalizy się tu doczekam :P
  • 13mirek 15.11.2019
    Zaciekawiony Nie znam gościa i nie wiedziałem. Czyli taki misiu.
    Ale to co dał komentach to czysta błazenada.
  • Zaciekawiony 15.11.2019
    Nerd
    Przecież to wszystko niepoważne, my tu sobie tylko żartujemy hehe ;)
  • Nerd 15.11.2019
    Zaciekawiony przecież ja mam to w d... Bo to jest nie poważne :P Tylko spójrz na sens tego. Neurotyk wiersz komentarzy : 0. Moja grafomania : 150. Widzisz tu jakąś logikę?
  • 13mirek 15.11.2019
    Nerd A znasz teorię o wypieraniu lepszego pieniądza przez gorszy?
  • Zaciekawiony 15.11.2019
    Nerd
    Tak bardzo masz to gdzieś, a tyle już się o tym rozpisałeś. Może więcej dystansu?
  • JamCi 15.11.2019
    Nie czytam gownoburzy. Ale czym się roznisz od prymitywnych gierek i prowokacji jednej Pani, jeśli wrzucasz takie coś? Może by jednak jakiś poziom?
  • Nerd 15.11.2019
    Poziom to już tu dawno osiągnął forme depresji. Canalus i inni nie bez powodu stąd odeszli. Sorki, ale nie bez powodu.
  • JamCi 15.11.2019
    Nerd myślisz, że nie wiem? Jestem w zespole TW.
  • 13mirek 15.11.2019
    Tylko z tego powodu się wkurzyłem.
    Kiedy autor robi z siebie wesołkowatego błazna z grafomanią w tle, a w komentach zwyczajną, męską cipę.
    Rzeczywiście przy takim poziomie może chcieć się odejść.
    Szkoda mojego czasu na takie przypadki.
    Dobranoc.
  • betti 15.11.2019
    Canulas i inni, odeszli jak tylko Nuncjusz otworzył swój portal. są tam modami. Zależało im, żeby jak najwięcej ludzi ściągnąć, bo na pustym co robić? Dlatego trzeba było znaleźć kogoś, niby przez kogo muszą odejść. Tanie granie...
  • Jared 15.11.2019
    Odeszli przez chamstwo twoje i akuszerki, to się nie wymydlaj akurat XD
  • JamCi 15.11.2019
    Tak sobie tłumacz betti. Tylko ile tak można?
  • betti 15.11.2019
    JamCi nie ściemniaj. Chcecie mnie winą obarczyć, a na długo przed całą ''aferą'' przenosili już swoje teksty... Może i ktoś wam uwierzy, ale nie sądzę, że ludzie są tak głupi.
  • Jared 15.11.2019
    Taaaak, przed urodzeniem już myśleli o przenoszeniu tekstów, jeszcze w mezozoiku pojawił się ten pomysł XD Triceratops im podpowiedział XD
  • betti 15.11.2019
    Jared szkoda, że nie zobaczyłeś, kiedy zaczęły znikać publikacje Canulasa, ja widziałam... Dlatego śmieszą mnie te ''oskarżenia''.
    Zresztą spodziewałam się ich... czymś trzeba tam ludzi przyciągnąć.
  • JamCi 15.11.2019
    betti nic nie przenosiłam. Jestem.
  • betti 15.11.2019
    JamCi ale nie powiesz, że nie widziałaś, jak znikają teksty Canulasa?
  • Gregorianin 15.11.2019
    betti przecież cały czas twierdzisz, że tutaj są same matoły
  • Jared 15.11.2019
    No to przeca mówię. Triceratops tak łeb wychylił z krzaka i mówi "ej, spierdalamy na t3ksturę". Nie ta nic wspólnego z Tobą i akuszerką. Nia a nic. XD
  • JamCi 15.11.2019
    betti widziałam. A wiesz czemu? Może warto się dowiedzieć? Pytałaś?
  • betti 15.11.2019
    Jared pewnie, że nic. Nuncjusz nie po to zainwestował w portal, żeby świecił pustkami... to była zaplanowana akcja.
  • Jared 15.11.2019
    Tak, przenosili teksty na wielbłądach, sam widziałem. XD Tak Ci trudno teraz przyznać, że to Wasza sprawka? XD Przecież Ciebie to cieszy XD
  • betti 15.11.2019
    Jared mnie to jest obojętne, szczerze mówiąc. Dorośli ludzie wybrali sobie inny portal, ich sprawa.
  • Jared 15.11.2019
    To się nie wymydlaj po prostu XD
  • betti 15.11.2019
    Jared czy to jest domowe przedszkole, a użytkownicy to przedszkolaki? O czym Ty świergotasz?
  • Jared 15.11.2019
    A bo z dupy inwokujesz stare czasy znowu, prowokujesz i jeszcze umywasz rączki XD
  • betti 15.11.2019
    Jared zobacz ile was na mnie jedną? I wszyscy jak wygłodniałe wilki...

    Idę spać. Pa.
  • Jared 15.11.2019
    Tak, masz szczęście, że nie mamy krzyża i korony cieniowej... XD
  • betti 15.11.2019
    Zresztą dostali tam ''zaszczytne'' miejsca, więc opłacił im się ten cały cyrk...
  • JamCi 15.11.2019
    Tak sobie tłumacz. Jesteś przez to lepsza w swoich oczach? Tak rób.
  • betti 15.11.2019
    JamCi ja jestem cały czas taka sama, nawet na jotę się nie zmieniłam... chyba wszyscy to widzą.
  • Pasja 15.11.2019
    betti hihihihi
  • JamCi 15.11.2019
    betti nooo... Może czas coś zmienić?
  • betti 15.11.2019
    JamCi co? Mam oślepnąć na błędy, nie widzieć grafomani? Uważać, że kit, to jest najlepszy budulec pod wiersz?
  • Pasja 15.11.2019
    JamCi :)
  • JamCi 15.11.2019
    betti widzieć wszystkich, Piza sobą
    .. wygodne.
  • JamCi 15.11.2019
    pasja co?
  • Zaciekawiony 15.11.2019
    betti
    Może na przykład stać się bardziej merytoryczną?
  • betti 15.11.2019
    Zaciekawiony mogę, ale nie sądzę, że efekt będzie inny. Opiszę się tylko jak głupia, a niczego to nie zmieni, bo wpadnie TWA, zrobi zadymę.
  • betti 15.11.2019
    JamCi ależ ja widzę siebie, swoje błędy i nad nimi pracuję. Wdzięczna też jestem, kiedy ktoś doradzi coś dobrego dla tekstu.
  • Zaciekawiony 15.11.2019
    betti No tak.. stary dobry syndrom "nie mam czasu szczegółowo komentować"
  • betti 15.11.2019
    Zaciekawiony ja uważam, że zamiast rozpisywać się, lepiej wypunktować błędy. Szybciej i skuteczniej po prostu.
  • Zaciekawiony 15.11.2019
    betti
    No to rób to. Punktuj błędy, może nawet z uzasadnieniem, bo z tym czasem jest problem. Byle bez schodzenia na osobę autora i bez wycieczek w stylu "to gniot i nie będę tłumaczyć czemu".
  • betti 15.11.2019
    Zaciekawiony ja to bardzo często robię, ale jak ktoś ma problem ze wzrokiem, albo z uprzedzeniami, to za chiny tego nie zobaczy.

    Ty też dostałeś jakąś zaszczytną funkcję u Nuncjusza czy dopiero pracujesz na nią?
  • betti 15.11.2019
    Pasja Ty też piastujesz jakieś zaszczytne miejsce?
  • Pasja 15.11.2019
    czekam na ciebie
  • betti 15.11.2019
    To raczej długo będziesz czekała...
  • Krzysztoff 15.11.2019
    Ludzie, ile jeszcze będziecie się pochylać nad tym gniotem.
  • Morf 15.11.2019
    Krzysztoff o którym gniocie piszesz? ;-)
  • Krzysztoff 15.11.2019
    Morf nerda sam napisał że celowo wstawił gniota.
  • Morf 15.11.2019
    Acha, spoko...
  • dorota brzózka 16.11.2019
    Tyle komentarzy. Tyle słów. Starczyłoby na dwie książki ;)
  • Nerd 16.11.2019
    +1 najśmieszniejsze jest to, że nikt w tym nic dziwnego nie widzi XD
  • Angela 16.11.2019
    Nerd bo tu to już norma : ) komentarze znacznie ciekawsze od tekstu. Wybacz : )
  • dorota brzózka 16.11.2019
    Nerd co to znaczy +1?
  • Nerd 16.11.2019
    dorota brzózka lubię to XD
  • Nerd 16.11.2019
    Angela, tylko czy tak to powinno wyglądać?
  • Nerd 16.11.2019
    Jeżeli coś mi nie pasuje to, to coś omijam, nie komentuje, nie oceniam, mam to w dupie i tyle. To poprostu śmieszne XD
  • Angela 16.11.2019
    Nerd pewnie nie, dlatego pustkami wieje i świeżych mniej, ale co począć?
  • dorota brzózka 16.11.2019
    Nerd szkoda, że tylko tyle. Sądziłam, że przyznajesz punkty za IQ i chciałam je doliczyć do obecnego wyniku xd Pozdrawiam ;)
  • Nerd 16.11.2019
    dorota brzózka hehe
  • Pan Buczybór 16.11.2019
    Nie wiem, co się tu wydarzyło, ale co do samego wiersza:
    Grafomania i prowokacja. Temat niezły, ale forma słaba, godna opisywanego tutaj rodzaju człowieka. Możnaby to uznać za zalatę, ale dla mnie to słaby wiersz.
  • Nerd 16.11.2019
    Panie Buczybór cytując wiersz powyżej :
    "
  • Nerd 16.11.2019
    "Jaki JA boski,

    Wielki, panowie i panie,

    Tylko szkoda, że marne,

    Jest to pisanie."

    Ja to wiem, tylko po niektórzy zamiast ślepo krytykować powinni nauczyć się czytać z zrozumieniem. Ten wiersz to karykatura sama w sobie.
  • betti 16.11.2019
    Karykatura to byłaby wtedy, gdybyś dobrze napisał o tym, co jest złe albo źle napisał o tym, co jest dobre. A Ty źle o tym, co jest złe. Cel sam w sobie chybiony...
  • Dekaos Dondi 16.11.2019
                               Zdaniem mym, Autor tak bardzo wczuł się ( wierzę, że wczuł:)) w swoją rolę przekazu myśli,
    że dostosował treść, do formy zobrazowania rzeczonego .Biorąc pod uwagę powyższe, rzec zaiste można, iż w tym konkretnym    przypadku mamy do czynienia z fenomenem grafomanii, która to zeszła z drzewa i nawet wynalazła połowę koła. by przyszłe                                                       pokolenia, miały nad czym myśleć→XD→Pozdrawiam:)
  • Nerd 16.11.2019
    ;) Dzięki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania