-----(wykasowany)-----

--

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Onyx 31.01.2021
    Apokalipsa?
  • Anonim 31.01.2021
    Może, a może morze ;)
  • Witamy w Literackich i życzymy dobrej zabawy :)
  • Anonim 31.01.2021
    Dziękuję.
  • Jak z wizji sennej, miałem kiedyś sen o księdze z zapisaną datą mojej śmierci, dotknęła mnie w zapamiętaną datę, nie był to sen o biblii.
    To jak sen o duchu, scenografia świątynna, elementy więcej niż jednej religii - jakaś uniwersalność zaświatów, wg mnie to - Duch.
  • Anonim 31.01.2021
    I pamiętasz tę datę swojej śmierci?...
    A czy duch? A może zaduch? ;)

    Pozdrawiam
  • Antoni Grycuk, Pamiętam, ona już przeminęła, śmierć mi wtedy spuściła łomot, ale przeżyłem. Wiele razy się do niej zbliżyłem, ale tylko raz miałem datę zapodana we śnie z kilkuletnim wyprzedzeniem, ale szczegóły zachowam.
  • Anonim 31.01.2021
    yanko wojownik 1125
    Może to było ostrzeżenie? Ja miałem, gdy mi się przyśniło, że dzwoni do mnie ktoś, kogo niby miałem znać, i mówi, abym obejrzał najbliższą Sprawę dla reportera, to miało miejsce 20 lat temu. ... Aż mnie ciarki przechodzą do dziś, bo to, co było w tej Sprawie, było mi później bardzo bliskie.
    Powodzenia!
  • Antoni Grycuk, No ciary są zawsze, jak się wspomni, zapowiedziane coś wieje większą grozą.
  • Pan Buczybór 01.02.2021
    Bardzo ciekawie. Klimat zbudowany bardzo zręcznie, nie tylko obrazem, ale i również dźwiękiem. Głos kroków, echo, tajemnicze obrazy i przykucie do podłogi. "Duch"?
    Pozdrawiam
  • Anonim 01.02.2021
    To ciekawe spostrzeżenie. Z pewną wątpliwością publikowałem ten tekst, a chyba niepotrzebnie.
    Dzięki i pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 01.02.2021
    Antoniuszu↔Taki w mym guście – całkiem szczerze – że aż przeczytałem dwa razy.
    Jakby ''rozlana klimatyczna tajemnica i te całe ''pomieszanie wizyjne" ale w o.k. sensie.
    Jedynie mi przeszkadzała ''ściana tekstu" wolę kawałki, ale tak już ze mną jest.
    Duch / Koloseum, bo ze wszystkich stron?
    Pozdrawiam:)↔5
  • Anonim 01.02.2021
    Dzięki, Dekoś.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania