Jeszcze masz czas Opowijczyku!

Zapraszamy do naszej zabawy, w której staramy się ukryć przed innymi użytkownikami, a zadaniem reszty jest zdemaskowanie nas! Pokrótce wygląda to tak:

 

1. Umawiamy się na temat.

2. Piszemy tekst.

3. Tekst dodajemy z konta Niepowtarzalny Styl z Opowi - hasło do profilu uzyskamy pod tym adresem: niepowtarzalny.styl.zopowi@gmail.com

4. Potem staramy się odgadnąć w komentarzu, do kogo teksty mogą należeć.

5. Po upływie terminu przyznajemy się, który tekst należał do nas.

6. Najlepiej zakamuflowany autor wygrywa i podaje temat do kolejnej edycji.

 

Piszmy więc teksty: proza i proza poetycka, wiersze, drabble i rózne inne twory - gatunek dowolny i wszystkie chwyty dozwolone; kamuflaż i puszczanie w maliny, podbieranie stylu innych Autorów i parodiowanie też.

 

Temat prac to "Buty"

Wrzucamy teksty do niedzieli do północy.

 

Po tym terminie odsłaniamy swoje Oblicza czyli Nicki i zgadujemy kto jest Autorem?

Dwa dni (poniedziałek i wtorek) na odkrywanie prawdy. Po tym terminie tj. w środę przyznajemy się do dokonanej zbrodni.

 

Niepowtarzalny Styl z Opowi czeka pod:

http://www.opowi.pl/profil/niepowtarzalny-styl-z-opowi/

na Wasze Teksty.

 

Czekamy również na Wasze sugestie w komentarzach.

 

ZAPRASZAMY

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Zenobiusz 27.04.2019
    Do której niedzieli?
  • Angela 27.04.2019
    Do tej, czyli do jutra, do północy.
  • Zenobiusz 27.04.2019
    Angela To mało czasu na dłuższy tekst. Dziękuję.
  • Angela 27.04.2019
    Zenobiusz nie musi być długi,coś krótkiego też się nada : )
  • yanko wojownik 27.04.2019
    Angela, Sprytnie - komentarze wszędzie - jak odgadnąć, który tekst jest Twój? To pewne, że gdzieś tu jesteś:)
  • Angela 27.04.2019
    yanko wojownik jest, ale tanio skóry nie sprzedam. Ni przyznam się nawet gdyby na grilu przypiekali.
  • Angela 27.04.2019
    A można podpytać, czy i Ty brałeś udział?
  • A. Hope.S 27.04.2019
    Angela Angi! przecież yanko mogą sprytni szybko wywęszyć. ;)
  • Angela 27.04.2019
    A. Hope.S ale tu chodzi by się ukryć, podrobić kogoś, a użytkowników sporo. Jest w kim wybierać
    próbuję zmniejszyć grono podejrzanych : )
  • A. Hope.S 27.04.2019
    Angela Ja wiem o co chodzi, ale ja wolę sie pośmiać. :D
  • yanko wojownik 27.04.2019
    Angela, Nie potrafię na zadany temat - tak mam jakoś. Ale po prostu jak ludzie piszą o butach, a ja kocham gumofilc, to czytam i się pasjonuję, a przy okazji próbuję zgadnąć. Już wskazałem gdzi mi pada Twój cień:)
  • yanko wojownik 27.04.2019
    Angela, Nie potrafię na zadany temat - tak mam jakoś. Ale po prostu jak ludzie piszą o butach, a ja kocham gumofilc, to czytam i się pasjonuję, a przy okazji próbuję zgadnąć. Już wskazałem gdzi mi pada Twój cień:)
  • yanko wojownik 27.04.2019
    A. Hope.S. Trzeba demaskować Angelę:)
  • A. Hope.S 27.04.2019
    yanko wojownik przecież ja nic nie pisałam! wypraszam sobie ( udawane zdziwienie)
  • Angela 27.04.2019
    yanko wojownik a ja się do żadnego nie przyznaję, przynajmniej do środy :- P
  • yanko wojownik 27.04.2019
    A. Hope.S, A ja to chyba ja już zdemaskowałem, ale się nie przyzna do środy.
  • yanko wojownik 27.04.2019
    Angela, Się okaże czy jestem deduktorem, czy mi się wydaje i szpanuję - w środę się tak stanie.
  • A. Hope.S 27.04.2019
    yanko wojownik absolutnie.
  • yanko wojownik 28.04.2019
    Angela, Demaskuj mnie - brałem, łatwo jest.
  • Wrotycz 27.04.2019
    Mam dwie, super że dzięki TW, Literkowym Bitwom i Niepowtarzalnemu Stylowi - portal się rozwija, coś się dzieje - to świetna sprawa, warto kontynuować.
    A druga sugestia jest taka: niech wszystkie konkursowe teksty będą publikowane anonimowo, tak jak tutaj, w ten sam sposób. To jeszcze bardziej uatrakcyjni pisarskie, fajne potyczki. Głosować się będzie na tytuły a nie na Autorów.
    Losować się będzie, w wypadku TW, tylko zestawy do dowolnego wyboru przez uczestników. Jak się zestawy powtórzą w publikacjach, tym lepiej. Większa konkurencja.
  • Pasja 28.04.2019
    Bardzo dobry pomysł:))
  • Dekaos Dondi 28.04.2019
    Popieram anonimowe osądzanie, bez żadnych ''naleciałości ogłupiających'':))
  • yanko wojownik 28.04.2019
    Również jestem za, to tyle co popieram.
  • Wrotycz 28.04.2019
    O, super, nie tylko mi ta opcja leży, dziękuję za poparcie.
  • Mane Tekel Fares 28.04.2019
    To byłoby ciekawsze.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania