Poprzednie częściJeszcze masz czas Opowijczyku!
Pokaż listęUkryj listę

jeszcze będzie przepięknie _ pasja

Planeta Ziemia wypalona pożarami, czerwoną lawą płynąca, spragniona cienia i czystej wody. Pęknięta w pół, pośród spopielałych żonkili szuka scalenia. Człowiek zaś ukryty w schronach ze smolnej czarnej gliny. Głęboko pod ziemią, w lepiance bez okien, drzwi, bez komina, przed okiem koszenilowym żelaznej machiny, wspomina czerwony październik i czasy Lenina.

Na ziemi Partia Purpurowych Robotów i Potworów rządzi. Wprowadza nowy porządek i nowe układy.

Ludzie jak krety kopią doły pod olbrzymi Instytut Historii Pamięci Narodowej.

Zwołują zebrania, konferencje, kłamią, spiskują i kolaborują. Tymczasem powołują zbrojne armie Antoniuszy, by walczyły za pradziadów, za sprzedane dusze, za żywota. Lud durny kupuje tanie obiecanki, a Partia Złotej Broszy wciąż w sejmie kopie kruszy. W laboratorium Kaczej Jaskini na półkach stoją preparaty. Modyfikacje genomu w melaninie i cyfrowe mózgi w krystalicznej zalewie.

Nie ma Boga Ojca, nie ma Islamu, judaizmu ani żadnej wiary. Tylko jeden wódz zmumifikowany… ciągle żywy, wydaje rozkazy.

Sztuczna inteligencja nakręca tryby w ludzkie rozumy, zalegalizowana eugenika napędza złudne nadzieje. Wylęgarnia terroru, mafijne kartele się szerzą. Biały proszek i baryłki ropy kartą przetargową bossów. Pranie mózgów, wyżymaczki zmysłów, projekty, ekspertyzy i zamysły chorej wyobraźni, intensywnie i skutecznie robią galaretę w ludzkich zwojach.

Mijają dnie i noce. Zbroją się narody. Świat zaatakowany wirusem covidowym.

O świcie wybucha powstanie narodowe: kryptonim SARS-CoV-2.

Na połacie Zielonego Grunwaldu ściągnęły armie prawdziwych bojowników: Pluton Egzekucyjny Niebieskich Mariuszów, połączony z Plutonem Niedźwiedzich Antoniuszów. Przy boku dumnie kroczy Rydz Chytry z Dywizją Fioletowych Kapeluszy.

Naprzeciwko, potężna oręż zbrojna - Armia Ropotworów ogniem i kulo-miotaczami ziejąca.

Obok nich Mega Świry z Trampoliny herbu Krowa Dojna i Putinowe Potwory Kolonii Karnej z laserowymi ostrzami.

Na ryk Potwora Makrela sklonowanego w kwaterze Hitlera - ziemia zadrżała i otworzyła Puszkę Złej Pandory. Zbrodnie, mordy, gwałty, płacz i zgrzytanie szczęk zaniosło się nad polami.

Krótko bitwa trwała, ucichły odgłosy, a na stepy wyszły Czarne Anioły. Rozpoczęły grzebanie umarłych. Ktoś wypuścił wici o Tarczy Ochronnej, że pod ziemią na Walnym Zgromadzeniu ustawę podjęto o najwyższym zasiłku pogrzebowym i darmowej kwaterze.

Marzenia obaliła Nowa Dobra Zmiana. Podziemne Królestwo w zabory przyjęły i tak się zakończyły długowieczne rządy Partii Złotej Broszy.

Kto dołki wykopał, ten sam wpadł na dno. Kto się ostał, ten powstał i przeszedł w zastępy Aniołów. Stanął przed Trybunałem Sędziów i już się nie panoszył.

Inni poszli przed siebie, by swój odwieczny krzyż nosić, zadekować się w norze i spiskować pod osłoną nocy… Bo tylko strach ma wielkie oczy...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Opalony Ernest 23.04.2021
    Kultowa pieśń Tilt.

    Stawiam na gupiego jasia.
  • Możliw, że to yanko hahahhaha. Zobaczymy!
  • Pasja 03.05.2021
    Pudło!
  • Opalony Ernest 03.05.2021
    pasja Srudło!
  • Dekaos Dondi 23.04.2021
    Soczyście, bojowo i z ciekawymi nazwami tekst napisany. I przesłanie jest.
    I gładko się czyta. Hmm... Pasja wstępnie? Pozdrawiam: ...rkę, lub... ra %
  • Powiadasz, że to Pasją taka soczysta hłehłehłe XD
  • Pasja 03.05.2021
    Wstępnie bingo!
  • JamCi 23.04.2021
    Jak przez mgłe mi się, żem już to kiedyś widziała... Albo i mi się tylko uwidziało.
  • Hahhahaha ostry cień mgły Xddd
  • JamCi 23.04.2021
    Niepowtarzalny Styl z Opowi nooo dokładnie.
  • Angela 23.04.2021
    Tekst dobry, nazewnictwo pierwsza klasa, ale aż się boję celować czyje to dzieło : )
  • Nie bój kota. Celuj w sam środek hihihi xd
  • Pasja 03.05.2021
    A szkoda, że nie strzeliłaś? :)
  • Onyx 24.04.2021
    Mam nieodparte wrażenie, że to tekst Yanko, tak więc stawiam na niego
  • Dobrze, ze nieodparte hahhahaha. Ale Yanko? Czy zestrzelony? XD
  • Pasja 03.05.2021
    Pudło!
  • Jako że to nie ja, to nie wiem kto, ale zacne pióro.
  • Yanko czy to kamuflaż, czy dziewicze skomlenie hahahhahaha xd
  • Kocwiaczek albo Pasja.
  • Albo rybka, albo pipka? Nie ma to czy tamto yoł xd
  • Pasja 03.05.2021
    Pół na pół :)
    Trzeba być zdecydowanym, a nie miękiszonem :)
  • pasja, No to się wyjaśniło, ale było blisko.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania