Józek Sznurek ma debiut w lokalnym radio i opowiada o skutecznym środku przeciw wypadaniu włosów

Gazeta "Nowiny Raciborowickie" tak się rozwinęła, że założyła własne radio i nawet ma oficjalną licencję. Programy składają się z wiadomości, różnych relacji wydarzeń lokalnym i innych, muzyki oraz m.in. audycji na temat żywienia i zdrowego życia. Jedynym problem redakcji radio raciborowickiego jest brak redaktorów i autorów tekstów. Na tym skorzystał Józek Sznurek, chociaż tu nie lubiany, został zaproszony do wzięcia udziału u audycji pt. "O zdrowym życiu i niezdrowym rozważania pospolite".

Różne ciekawe wypowiedzi radiowe są publikowane w tej gazecie, a jest to sprawa praktyczna, bo zachęca do słuchania audycji i je archiwizuje.

Józek Sznurek przygotował się do wypowiedzi w miarę profesjonalnie, lecz ramy czasowe narzuciły ograniczenia. Jego wypowiedź została w postaci tekstu opublikowana w ostatnim numerze "Nowin Raciborowickich", a redakcją zezwoliła na rozpowszechniane tekstu, co niniejszym czynię, lecz odtwarzam go z pewnymi skrótami, właściwie jako streszczenie. Temat dotyczy skutecznego środka przeciw wypadaniu włosów:

 

"Obserwując pewne zdrowotne zjawiska u psa, doszedłem do wniosku, że można wiele naśladować z korzyścią dla człowieka. Oto mój pies miał problemy zdrowotne ze skórą i sierścią. Pewien weterynarz doradził mi, abym do codziennego pożywienia dodawał olej lniany, w ilości około dwóch łyżek stołowych oraz w tej samej ilości siemię lniane. Podawałem to regularnie, dwa razy dziennie przez jeden miesiąc. Efekty pozytywne pojawiły się już po dwóch tygodniach, a zmiany na skórze zniknęły całkowicie właśnie po miesiącu. Mój pies wyzdrowiał, przestały mu wypadać włosy. Sierść się wzmocniła i od tego czasu błyszczy zdrowiem. Doszedłem do wniosku, że skoro wielu ludzi cierpi z powodu wypadaniu włosów, to powinni spożywać, może w podobnej ilości jak mój pies, owo siemię lniane wraz z olejem lnianym. To, co mogą jeść niektóre zwierzęta, może służyć człowiekowi, tu nie chodzi o zacieranie różnicy między psem a człowiekiem, lecz o praktyczną radę. Sam wypróbowałem tę metodę i też mam zdrowe włosy. Zdaje sobie sprawę, że moja opinia może spotkać się z krytyką i kpiną ze strony producentów środków przeciw wypadaniu włosów, ale wybór czy środek chemiczny, czy naturalny tak i tak należeć będzie do każdej indywidualnej osoby. Mówiąc o tym, mam nadzieję, że przyczynię się do zmniejszenia cierpienia mężczyzn i niektórych kobiet z powodu wypadania włosów. Gdyby wypadanie włosów nie byłoby społecznym problemem, to nie byłby produkcji owych środków. W jednym sklepie z kosmetykami naliczyłem aż dwadzieścia takich chemikalia, rzekomo skutecznych w przypadku wypadania włosów. Jednak nie wierzę, że takie środki są skuteczne, bo tak i tak mężczyźni łysieją. Może by spróbować tę tzw. psią metodę?".

 

Dziwne jest to, że po wypowiedzi radiowej Sznurka i publikacji tekstu w gazecie do redakcji zatelefonował właściciel hurtowni z kosmetykami do pielęgnacji włosów i zagroził, że odstąpi od abonamentu tej gazety, jeśli ona nie sprostuje i nie zmieni wypowiedzi Sznurka.

Jedynie właścicielka małego sklepiku z ziółkami, w którym sprzedaje też siemię lniane i olej lniany pochwaliła się, że sprzedaż tych produktów nagle wzrosła wielokrotnie.

Może dzięki tej metodzie Raciborowice, które słyną z wynalazków Józka Sznurka, ogłosi się jako jedyna w kraju strefę wolną od łysych i zakompleksionych mężczyzn (przypomnę, że teraz jest moda na ogłaszanie różnych stref wolnych od przeróżnych dziwnych spraw)?

 

...

 

Zapraszam na mój kanał na YouTube, pt. "Matt Custor opowiada", a tam do wysłuchania ten tekst i inne materiały, link: https://youtu.be/G4FJAADa_ps

 

Premiera dn. 15.04.21 r., (godz. 12:20)!

Następne częściJózek Sznurek zakłada sektę

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania