Pokaż listęUkryj listę

Kandydat wielkomiejskiej inteligencji – najkrótsza polityczna tragikomedia

Dupiarz rozmawiał z fałszywym Kliczko trzy lata po zreperowaniu drzwi taśmą klejącą.

 

Źródła:

1. https://www.fakt.pl/polityka/wyniki-wyborow-2020-kto-glosowal-na-trzaskowskiego-a-kto-na-dude/t5fen9r

2. https://twitter.com/JanSpiewak/status/1533758775374520321

3. https://www.rp.pl/polityka/art36590411-trzaskowski-rozmawial-z-falszywym-kliczka-zostalismy-oszukani

4. https://wio.waw.pl/artykul/trzaskowski-klei-tasma/501156

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (66)

  • skandal dwa lata temu
    Gniot
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    To taki dokument polityczny. Każde słowo ma znaczenie. A jak ktoś nie kojarzy zdarzeń, to polecam kliknąć (przykleić) linki.
    Pozdrawiam
  • SwanSong dwa lata temu
    Prawdziwy popis literackiej twórczości. Może autor sam jest tragikomedią?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    A nie jest to tragikomedia, że kandytat na prezydenta Polski i aktualny prezydent Warszawy wybierany przez ludzi z dużych miast z wyższym wykształceniem nazywa siebie "dupiarzem" drzwi naprawia taśmą klejącą i orientuje się, że rozmawiał z fałszywym Kliczką po doniesieniach z Berlina?
  • Grain dwa lata temu
    Józef Kemilk, oni by głosowali nawet nawet na hipopotama, byle to był kandydat opozycji. I to jest także tragikomiczne.
  • Targówek dwa lata temu
    Swan a ty co sobą reprezentujesz?
  • SwanSong dwa lata temu
    Targówek
    Idź pisać kolejne arcydzieło, grafomanie.
  • Noico dwa lata temu
    Bardzo dobre. Ten człowiek, który lepił drzwi taśmą klejącą do papieru to jedna wielka kompromitacja, nawet bez dałszywego Kliczki o tym wiadomo od dawna. Po prostu dureń, podobny do swoich wyznawców, dla których jest guru.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    ? Szkoda że nie ma w polityce normalnych, inteligentych ludzi.
  • Noico dwa lata temu
    Józef Kemilk dokładnie.
  • pansowa dwa lata temu
    Noico ty z pewnością do normalnych i inteligentnych się nie zaliczasz, więc zluzuj majty.
    Jeśli to coś jest literatura, to ja jestem hydraulikiem
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    pansowa naprawdę nie widzisz tutaj tragikomedii? Przyjmij że inteligentniejsi głosowali na Pana Trzaskowskiego, a więc w ich mniemaniu jaki mieli wybór?
  • pansowa dwa lata temu
    Józef Kemilk nie widzę tu literatury.
    Stronnicze pisma polityczno - agitacyjne wstawiaj na innych portalach.
    Może czas zebrać też jeszcze większą tragikomedię drugiej strony jeśli chcesz uchodzić za kogoś obiektywnego?
  • Pucio dwa lata temu
    pansowa powiedz to Zdzichowi. Wy sfrustrowani musicie za to tworzyć sobie alternstywną rzeczywistość.
  • Pucio dwa lata temu
    Err alternatywną
  • pansowa dwa lata temu
    Pucio tylny rozporek ci się zepsuł?
    Kup kolorowe kredki do zatkania otworu.
  • Pucio dwa lata temu
    pansowa piecze cię tyłek?
  • pansowa dwa lata temu
    Pucio jako patriota kupuj tylko polski lateks ?
  • Noico dwa lata temu
    Bo to taka inteligencja Józefie, której słoma z butów wystaje. Poskrobać głębiej, to starzy jeszcze w kurnych chatach mieszkali i naftowymi lampami oświetlali chałupy. Dziś pokupowali dyplomy przeważnie w prywatnych szkołach i myślą, że Pana Boga za nogi złapali.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Za dużo wyprodukowaliśmy ludzi z dyplomami.
  • Noico dwa lata temu
    Bardzo znamienne słowa: wyprodukowaliśmy. Bo to nie są ludzie wykształceni, co najwyżej wydaje im się, że są wykształceni. Tylko wydaje, nic więcej.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico

    W trzech zdaniach:
    - obraziłeś mnie;
    - moich rodziców;
    - moje pochodzenie;
    - moją uczelnię;
    - moją inteligencję.
    Na koniec sugerujesz mi jeszcze, że niby chciałbym wyimaginowane truchło łapać za cokolwiek.

    Naprawdę nie masz szacunku dla drugiego człowieka?
    I co teraz, na pielgrzymkę do Kałuży, złożyć dłonie w święty sposób do medytacji aby później obnosić się ze swojej pobożności?
    Twoja osobowość, przez to co piszesz jest świadectwem Twojej wiary.

    Co widzę? Co widzi twój bóg?

    Stań przed lustrem, zapytaj się co może zobaczyć ten drugi człowiek co widzi w tym twój bóg.
  • Grain dwa lata temu
    podejrzewam iż wiem, że twojej inteligencji, w jej aktualnej kondycji nie potrzeba obrażać, wystarczy, że przemówi.
  • Poncki dwa lata temu
    Grain
    Brawo. Elokwencją w okresie.
    Powiem Ci tak.
    Nawet jak bym skonczył jakąś prywatną uczelnie, zapłacił za dyplom to bym był z siebie bardziej dumny niż będąc tobą, doktorem poniżania ludzi uczącym się na stacjach propagandowych.
    Jak bym był tobą na chwilę chociaż, żeby sprawdzić za pewne było by mi wstyd do tego stopnia, ze wychustał bym się na najbliższej latarni.
    Moralnością jesteś dla mnie niewiele wyżej w łańcuchu od kacapa gwałcacego Ukraińskie noworodki.

    Inteligent się znalazł.
  • Grain dwa lata temu
    Poncki, inteligencja wymaga nie kojarzenia kogokolwiek sprzed komputera z sołdatami.
    Nie udowodniłeś mi pobicia murzynów, dewastacji finansów publicznych i innych przewin z pakietu. Zapomniałeś nieboraku.
  • Noico dwa lata temu
    Poncki nikogo nie obraziłem, opisałem po prostu stan naszego społeczeństwa z miast, które mając w większości wiejskie pochodzenie, aspiracje ma niczym zdegenerowana wielowieczna arystokracja przyzwyczajona do różnych zbytków, pokolenie które aspiruje do elit, a na swoich przedstawicieli wybiera śmiesznego dupiarza, albo szwabskiego pupila Tuska, zupełnie nie interesując co się stanie z ich krajem. Opisałem to ze smutkiem, bo nie wierzę, żeby ten zdegenerowany odłam społeczeństwa kiedykolwiek zmądrzał. Chyba może, jakby Putin tu przyszedł, a oni nie zdążyli zwiać za granicę, może by im coś przemówiło do rozsądku.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico
    Drwisz ze mnie?
    Straciłeś tym samym cały szacunek jakim Cię obdarzyłem jako rozmówcę.
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki nawiedzony cham z oszołomem - oto kwintesencja pisowskiej inteligencji.
  • Noico dwa lata temu
    Poncki skupmy się na tym, czy napisałem nieprawdę? A jeśli tak to gdzie? Proszę o dowód. Prawda może być niewygodna, ale pozostaje prawdą. Poza tym jak możesz się czuć obrażony, skoro ja piszę o mieszkańcach dużych miast, takich jak Warszawa, już do cna zdemoralizowanych, którym do szczęścia jeszcze parad elgiebete brakuje, bo im się z nudów i nadmiaru niesłusznie otrzymanej kasy w tyłkach przewraca.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Poncki Za bardzo nie rozumiem, czemu cię obraziłem. Napisałem jedno zdanie oparte na faktach, tak zresztą jak i tytuł. Czy prawda może obrazić? Jeżeli tak się stało to przepraszam.
  • Poncki dwa lata temu
    Józef Kemilk
    To ze względu na moją niechęć do politykowania w literaturze.
    Z drugiej strony ktoś mądrzejszy niedawno napisał, że mieszanie literatury z polityką jest nieuniknione. Głębiej się nad tym zastanawiając przyznaję, że uniosłem się niepotrzebnie.

    Nie masz za co przepraszać to ja przepraszam.

    Ogień w żyłach.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Poncki ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Pan Trzaskowski z dumą wypowiadał słowo "dupiarz", parę razy powtarzał... to miało wynieść go na szczyty kobiecych fantazji, no bo która by nie chciała takiego ogiera? Bez jaj!

    A Ty, Józefie, śmiejesz się zamiast zazdrościć... ciekawa jestem czy i na portalu mamy takich "dupiarzy"?
  • skandal dwa lata temu
    Hatakómba! Ja bym to badał. Mlask Mlask!
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Niestety tak było. Nie powiem, ale opadła mi szczęka.
  • MartynaM dwa lata temu
    Chyba mamy i stawiają jedynki... może czują się lepsi od p. Trzaskowskiego... ?
  • Poncki dwa lata temu
    Przykro mi Józefie z powodu tego co tu zaszło.
    Niestety uważam, że tym co odstawiłeś w tej chwili wyraziłeś całkowity brak szacunku dla mnie jako czytelnika.
    To jest żenujące.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, żenujące to jest to, kiedy "dupiarz" jest prezydentem stolicy... to ci dopiero reklama.?
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM
    To jest osobny temat, którego w ogóle nie mam ochoty na tym portalu poruszać.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, ale Józef właśnie ten wątek zapodał...
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM
    Tak ale w formie, która jest żenująca.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, ale prawdziwa.

    Kto mu winien, ze jest tak "zabójczo ineligentny"?
  • Grain dwa lata temu
    To jest głos Józefa Kemilka. Żenujące są tutaj inne teksty, chwalone przez ciebie,
  • Poncki dwa lata temu
    Grain
    Nie chłopcze, żenujący jest tylko brak szacunku dla drugiego człowieka. Teksty to tylko teksty.
  • Grain dwa lata temu
    Poncki, chłopca poszukaj sobie gdzie indziej i autorytetów od szacunku, bo ci twoi są warci gówna z lewatywy.
  • skandal dwa lata temu
    A pamięta ktoś jeszcze Andrzeja dupe jak nienaganną angielszczyzną wygłaszał androny do jakiegoś ruska podającego się za jakąś szychę? Co by nie mówić Trzaskower nie jest pierwszy
  • Pucio dwa lata temu
    Ta obrona upadłego guru jest doprawdy komiczna???
  • Poncki dwa lata temu
    https://www.facebook.com/hannasleszynskaofficial/videos/kabaret-olgi-lipińskiej-piaskownica/2010257455785748/
  • Grain dwa lata temu
    Zabolała prawda, stąd to wycie.
  • Pucio dwa lata temu
    Oj boli ich prawda. Piecze???
  • Aisak dwa lata temu
    Zgodzę się z opinią o Trzaskosiu, ale nie w powyższej formie.
    Autor mógł wypowiedzieć się na forum w wątku politycznym i tam wkleić linki.

    Portal literacki zobowiązuje do napisania tekstu, choćby najgorszego.
  • Tjeri dwa lata temu
    No właśnie! Mam taką samą refleksję.
  • Pucio dwa lata temu
    Tjeri a kogo to interesuje.
  • Tjeri dwa lata temu
    Pucio najwyraźniej chyba Ciebie.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    zapraszam do wyjaśnienia:)
  • Tjeri dwa lata temu
    Myślałam, że to jakaś publicystyka...
    Po co śmiecisz czymś takim?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    zapraszam do wyjaśnienia:)
  • Tjeri dwa lata temu
    Józef Kemilk
    Słabo Ci wyszło. A raczej w ogóle nie wyszło,bo "słabo" też trzeba do czegoś odnieść. Dorabianie teorii niewiele tu da. A powoływanie się czymś takim na skądinąd fajną zabawę literacką i wielkie nazwiska tylko Cię pogrąża.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Tjeri cóż napisałem prawdę. Jak prawda mnie pogrąża, to przyjmuję to.
  • Tjeri dwa lata temu
    Józef Kemilk
    Napisz na forum taką prawdę. Chętnie z Tobą tam podyskutuję. Tu przyszłam poczytać tekst literacki, ale go nie znalazłam.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Nie pojmuję po co tworzyć tekst, który ogranicza się do wklejenia linków, informujących o powszechnie wiadomych rzeczach. Podpisuję się pod komentarzami Tjeri i Asiaka. Pozdrawiam bez oceny
  • Aisak dwa lata temu
    Małek Adąm Głabowski,

    Po co przekręcasz mój nick?
    Filozofku, czyżbyś nie potrafił odmieniać rzeczowników?
    Poducz się i nie błaznuj.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Aisak przepraszam.
  • MartynaM dwa lata temu
    Marku, tak to się nie liczy... na kolanach przepraszaj!
    Taka gwiazda???
  • Aisak dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski

    Nie czyń drugiemu, co Tobie niemiłe.

    Dziękuję.
    Do widzenia.
  • Aisak dwa lata temu
    MałtynaM
    Do zamrażalnika migiem!
    Szara komórka ci się gotuje :-/

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania