.

.

Średnia ocena: 2.2  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (469)

  • Neurotyk 01.04.2017
    Aż takie tragiczne zakończenie przewidziałaś dla bohaterki? Bez przesady.
  • Neurotyk 01.04.2017
    "Grafomania jest wtedy, kiedy nie masz talentu, ale bardzo chcesz pisać..."

    Odczarujmy słowo grafomania! Przestańmy się obrażać i ściekać na nie.

    Jeśli mamy manię jedzenia, to obrażamy się na manię?
    Jeżeli mamy manię oglądania filmów, to obrażamy się na manię?

    A na "grafo" wszyscy reagują jak byk na czerwoną płachtę.

    Czym pisane różni się od jedzenia, biegania, oglądania?

    BAJ
  • AndreaR 01.04.2017
    Jeszcze sie taki nie urodził, co by każdemu dogodził. Tak samo jest z pisaniem... ot i tyle.:)
  • Neurotyk 01.04.2017
    AndreaR, owszem, ale jest też grupa, która NIKOMU nie dogodzi – grafomanów. Pochwały są jedynie od INNYCH grafomanów.
  • Neurotyk 01.04.2017
    Uściślę" pochwały grafomanii padają z ust innych grafomanów.

    Nie oszukujmy się tylko to zaakceptujmy i piszmy dalej, ale nie obrażajmy się na Betti, że nazywa rzeczy po imieniu.
  • katharina182 01.04.2017
    Ten koniec... masakra. Bohaterka jakoś słaba psychiczne.
    Trzeba wierzyć w siebie.
  • betti 01.04.2017
    Przewidziałam tragiczne zakończenie, bo wiem, jak emocjonalnie podchodzi się do swoich wierszy. Co prawda, takie zakończenie jest oczywiście wymyślone przeze mnie, ale każde inne w tej sytuacji - zderzenie z okrutną prawdą- może być równie bolesne. Dlatego uważam, że nikt nie ma prawa krzywdzić innych ludzi fałszywym pochlebstwem, z powodu oczekiwania na rewanż., bo nie oszukujmy się, o to właśnie w tym wszystkim chodzi.
    Chciałabym żebyście zapamiętali, że nie każdy rodzi się poetą, ale każdy może pisać, jeśli lubi. Niemniej jednak trzeba zachować dystans między tym co naprawdę dobre, a tym, co jedynie sprawia przyjemność.

    Andrea masz rację, nie da się każdemu dogodzić, ale da się być wobec każdego uczciwym. Nie trzeba bać się prawdy, bo ona nie zabija, ale należy bać się kłamstw, one mogą zabić, choćby wiarę w drugiego człowieka.

    Życzę wszystkim pięknych wierszy, bo kocham dobrą poezję. Obrażonych na mnie nie przeproszę, bo traktowałam Was uczciwie, nawet jeśli nie potrafiliście tego nie tyle docenić, co zrozumieć.

    Neurotyk pisz, będę się przyglądała. Któregoś dnia wrócę po Ciebie... zaprowadzę Cię dalej, wyżej.

    Pozdrawiam.elka.
  • Okropny 01.04.2017
    Jeszcze tu jesteś?
  • Noren72 01.04.2017
    Syreni śpiew.
  • Jo-anka 01.04.2017
    Ładnie, klarownie. ;) Dobranoc.
  • Pan Buczybór 01.04.2017
    http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Grafomania

    Polecam poczytać.
  • Jo-anka 02.04.2017
    Taki ,,prima aprilis''.Z jednym się z Elą zgodzę - trzeba się uczyć. Tylko ,,system nauczania'' trochę szwankuje. W naszych czasach trudno o dobrego nauczyciela ( szkoły przepełnione) I sedno tematu : Do nauki nie zmusisz. Osobiście dziękuję za rady, zawsze uważnie je czytam. Jednak Ela czasem używa na innych ,,kołka'' , a powinna ....Serca. Pozdrawiam ;)
  • betti 02.04.2017
    Jo-anka po mojej ''szkole'' żadna krytyka nie będzie Ci straszna dokądkolwiek pójdziesz.
  • Jo-anka 02.04.2017
    betti Do mnie tylko dobrocią Elu, jak dziecku :) Mam uczulenie na wszelakie ,,naciski''.
  • betti 02.04.2017
    Jo-anka to już teraz znasz odpowiedz, dlaczego stoisz w miejscu. Proste prawda?
  • Jo-anka 02.04.2017
    Z tym się pośpieszyłaś ;)
  • Pan Buczybór 01.04.2017
    A pozatym tekst przesadzony i nierealistyczny. Wydmuszka, która ociera się o kiepską propagandę.
  • Tanaris 01.04.2017
    Nie bacząc na to, czy tekst miał innym przejrzeć na oczy, nie wiem o co tyle tutaj tych całych "masnych" problemów... Oceniam tekst i szczerze, zrobiło mi się smutno, końcówka faktycznie lekko wyolbrzymiona, ale to twój tekst, całościowo takie życiowe, zostawiam 5. Nie tylko wiersze dobrze ci wychodzą, pozdrawiam. :)
  • betti 02.04.2017
    Tanaris wybrałam poezję, prozę zostawiając innym, bo nie ''czuję'' jej tak, jak poezji. Czasami tylko coś tam skrobnę na potrzeby chwili. Niemniej jednak na Opowi jest bardzo dużo dobrej, a nawet bardzo dobrej prozy. Takie przeciwieństwo do poezji, która aż bije po oczach grafomaństwem. Jednak o dziwo i tutaj znalazłam perłę... Neurotyka. Jak on tutaj mógł dojść do pisania tak dobrej poezji, jest dla mnie totalnym zaskoczeniem, co nie zmienia faktu, że bardzo się z tego powodu cieszę.
    Pozdrawiam.elka.
  • Pasja 02.04.2017
    Dzieci trzeba chwalić nagradzać. Kiedy jest potrzeba to można też ukarać. Nikt z nas nie lubi krytyki, ale krytyka też ma pewne granice. Wielcy pisarze też byli grafomanami, ich dzieła dzisiaj nawet są krytykowane. Aby kogoś uczyć trzeba znać ucznia. Tutaj jesteśmy anonimowi i nikt nie wie kto po drugiej stronie siedzi. Może to osoba chora, zagubiona i to jest jej jedyne okno na świat. Zgodzę się, że od słodzenia może mdlić. Ale wyzywanie kogoś beztaleńciem, głupim i matołem jest gorsze. To jest zabawa słowem i bawmy się i również uczmy się doskonalić nasz warsztat, ale szanujmy się wzajemnie. Elu nie tędy droga, być dobrym nauczycielem to też sztuka. Krytykuj, ucz nas, ale nie obrażaj. Tutaj ludzie są w różnym wieku i nie zasługują na takie traktowanie. Pozdrawiam i miłego
  • Neurotyk 02.04.2017
    Pasja napisała:

    "Tutaj jesteśmy anonimowi i nikt nie wie kto po drugiej stronie siedzi".

    Tak, bo może siedzi osoba upośledzona intelektualnie i krytyką możemy zrobić jej krzywdę.... A może siedzi osoba z głęboką depresją i możemy krytyką wyrządzić jej krzywdę, a może siedzi osoba ambitna i możemy... brakiem krytyki zrobić jej krzywdę pozostawiając w złudzeniu doskonałości? Aha!

    Takim tokiem rozumowania nie wychodźmy na ulice, bo obok będzie przechodziła osoba z zespołem nietolerancji czerwieni (dostaje drgawek na ten kolor i dusi się), a możemy akurat mieć coś czerwonego...

    Takim tokiem rozumowania nie będę wychodził z dziewczyną na spacer trzymając się za rękę, bo może napotkamy osobę głęboko zawiedzioną miłością w stanie głębokiej depresji, dla której nasz widok będzie impulsem, by się powiesiła jak tylko wróci do domu...

    IDIOCI.
  • Neurotyk 02.04.2017
    Nie Ty pasja konkretnie, ale wsze, roczników 2000 i wyżej spojrzenie na świat.

    Jesteście zagłaskiwani na śmierć a potem widzę, że macie do wszystkiego dwie lewe ręce. W zwykłych, prostych, pracach fizycznych, gdzie trzeba zapamiętać cyfrę A i B nie dajcie sobie rady a co dopiero w relacjach z ludźmi...
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Neurotyk brawo
  • Neurotyk 02.04.2017
    Az się zdenerwowałem i nasoliłem błędów. Oczywiście literę A i B.

    Podsumuje, bo dla głąbów kapuścianych może to nie być jasne:

    Człowiek żyjąc, nie może na WSZYSTKO uważać, druga strona, Ci biedni, niepewni, zakompleksieni z wadami powinni też uważać gdzie idą, co robią na co się godzą, co ryzykują.

    Tutaj ryzykujecie krytykę, osoba z zespołem nietolerancji czerwieni sama musi we własnym sumieniu i rozsądku rozważyć, czy ryzykować iść na mecz, gdzie powiewają czerwone szaliki kibiców i ja rozumiem, że ta osoba pragnie obejrzeć mecz, bo tej ulubiona drużyna, że bardzo tęskni ten mecz obejrzeć, ale ona sama jest za siebie odpowiedzialna i nie może żądać, aby wszyscy ze względu na nią schowali czerwone szaliki!!!!
  • Szudracz 02.04.2017
    Neurotyk Nie rozumiesz podstawowej kwestii. Normalnego podejścia do drugiego człowieka z szacunkiem. Ktoś na poziomie nie ma potrzeby poniżać innych.
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Szudracz moim zdaniem, to Ty raczej obrażasz betti i nie masz za grosz do niej szacunku
  • Szudracz 02.04.2017
    Nuncjusz Nie zamierzałam Betti obrażać, ale mam już dosyć tej całej akcji. Przepraszam
  • Szudracz 02.04.2017
    Nuncjusz Nie zamierzałam Betti obrażać, ale mam już dosyć tej całej akcji. Przepraszam
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Szudracz spoko
  • betti 02.04.2017
    Pasja dzieci przede wszystkim należy wychowywać mądrze. Chwalić z umiarem i karać z umiarem, ale nade wszystko poznać zainteresowania i możliwości dziecka, żeby pomóc mu, mobilizować do rozwoju. Co z tego, że moje dziecko zechce śpiewać, kiedy nie będzie miało słuchu? Głupotą byłoby wspierać w absurdzie.
    Piszesz dużo o szacunku... czy Twoje chwalenie wszystkich jak leci wynika z szacunku? Nie, moja droga, Ty liczysz na rewanż, dlatego słodzisz do obrzydzenia. Nie zauważyłam, żebyś chociaż raz zwróciła na coś uwagę, wykazała błędy, zmobilizowała do pracy. Po co? Przecież najważniejsze, żebyś była lubiana, wtedy i Tobie nikt nie napisze nic przykrego. Czysty egoizm.
    Miłego dnia,
  • Pasja 02.04.2017
    Nie znasz mnie. A nazywasz mnie egoistką. I tym się róžnimy. Na nic nie liczę, zawsze mogę wybrać.Pozdrawiam.
  • Jo-anka 02.04.2017
    Czy nie można słowa karać, krytykować, zamienić na wspierać, tłumaczyć, dawać przykład, pomagać? Dlaczego karać? Dlaczego chęć akceptacji jest egoizmem, a dobre słowo brakiem szacunku? Zakładając, że każde dobre słowo jest fałszem zmierzamy do obrzydliwej hipokryzji... Czym jest więc ta dyskusja? Zabawą trolla karmiącego się złymi emocjami? Oby nie skończyło się niestrawnością. ;)
  • betti 02.04.2017
    Jo-anka jak można wytłumaczyć komuś, kto źle pisze, żeby pracował na sobą, kiedy jest tu grono wspierające grafomanię, co dla grafomana jest wystarczającym powodem, żeby nic nie robić. Stąd atak na mnie. Tutaj nie krzyczą osoby, które coś potrafią...
  • Violet 02.04.2017
    ha, ha, ha...
  • Jo-anka 02.04.2017
    betti Więc tam zwyczajnie odpuść ;)
  • Pasja 02.04.2017
    I jeszcze jedno z tobą nie možna dyskutować normalnie, bo ty wiesz najlepiej I twoje argumenty to wyzwiska I obrażanie.
  • Violet 02.04.2017
    Szkoda słów na tę osobę; nie karm jej. To ograniczony człowiek z zaburzeniami maniakalnymi, sfrustrowany i agresywny. Jedynym sposobem jest ignorowanie, ktoś już to uczynił i czyni, więc znalazła sobie grupę ludzi na których ma potrzebę wyżycia się. Nic ją tak nie zaboli, jak brak odzewu ze strony zaatakowanych. Pozdrawiam.
  • betti 02.04.2017
    Violet śmieszna Violet...broniąca jak lwica grafomanii. Fajnej zabawy w wymyślanie pochlebstw życzę.
  • betti 02.04.2017
    Zabolało? To zacznij pisać prawdę, zacznij szanować ludzi...
  • Szudracz 02.04.2017
    Moja naiwność sięgnęła dna. Utop się Betti w Twoje goryczy i zachwycie nad sobą. Nie zarażaj więcej mnie swoimi chorymi ambicjami. Żegnam
  • Nuncjusz 02.04.2017
    ale pierdololo
  • betti 02.04.2017
    Nuncjusz tego forum nic ani nikt nie zmieni, dopóki będą na nim ludzie wspierający grafomanię. Może traktują to miejsce, jako ostatnie na ziemi, bo przecież nigdzie więcej w sieci nie ma aż tak chorej sytuacji, aż tylu grafomanów, na dodatek tak z siebie zadowolonych.
  • Nuncjusz 02.04.2017
    betti, nie dramatyzuj, towarzystwa wzajemnego wylizywania sobie rowa są wszędzie, tacy są ludzie, zwłaszcza ci trochę ułomni :)
    Walka z tym to donkiszoteria, co nie znaczy, że nie popieram Don Kichota, podziwiam wręcz, ale to walka przegrana
  • betti 02.04.2017
    Dlaczego Adminowi nie zależy na tym forum?
  • Nuncjusz 02.04.2017
    spytaj admina :)
  • betti 02.04.2017
    A kto jest Adminem?
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Pan Piotruś, pisz na Kontakt w stopce strony
  • Noren72 02.04.2017
    Zgłoś swoją kandydaturę. Serio.
  • betti 02.04.2017
    Noren72 dla Ciebie byłaby to tragedia, więc choćby z litości nie mogę tego zrobić...
  • Noren72 02.04.2017
    betti, kochanie przynajmniej chociaż w ten skromny sposób bym cię w końcu uszcześliwił :)
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Noren72 spokojnie, admin nikomu tyutaj nie odda ani grama swojej władzy, już były czynione takie próby
  • betti 02.04.2017
    Nuncjusz, wytłumacz jeżeli potrafisz, że mi nie chodzi o władzę, tylko o jakość wystawianych tutaj tekstów. To powinno być kontrolowane i położyłoby stop grafomanii.
  • Noren72 02.04.2017
    A w tle władza i rząd dusz.
  • Nuncjusz 02.04.2017
    betti nie ma ssensu tego tłumaczyć co jest oczywiste, ten portal powinien być moderowany i kropka. Bez tego jest to co jest, czyli burdel na kółkach :)
  • Nuncjusz 02.04.2017
    betti nie ma ssensu tego tłumaczyć co jest oczywiste, ten portal powinien być moderowany i kropka. Bez tego jest to co jest, czyli burdel na kółkach :)
  • betti 02.04.2017
    Dokładnie. Zgodziłbyś się być tutaj moderatorem?
  • betinka 02.04.2017
    betti a ty burdelmamą
  • betti 02.04.2017
    betinka czyżbyś chciała być zostać femme fatale ?
  • Neurotyk 02.04.2017
    betinka, nie można podszywać się (w domyśle – kwalifikuje się pod to przekształcanie nicków i żerowanie na wybranym nicku) pod innych userów. Zgłaszam Cię do Admina i poproszę o zablokowanie twojego IP z każdego urządzenia, pod którym się logujesz czy zakładasz konta.
  • Nuncjusz 05.04.2017
    betti zgodziłbym się, ale admin i tak nikogo nie dopuści
  • betti 05.04.2017
    Nuncjusz, ale jego tutaj nie ma. On istnieje tylko wirtualnie...
  • Nuncjusz 05.04.2017
    betti tutaj go nie ma, ale na Kontakt często z nim sie porozumiewam :)
  • betti 05.04.2017
    Nuncjusz widocznie woli z mężczyznami rozmawiać... pisz mu o problemach na forum i braku moderatora. Wytłumacz jakie są tego efekty. Może zrozumie...
  • Nuncjusz 05.04.2017
    betti piszę mu o problemach i czasami reaguje
    nie zawsze, rzadko i sporadycznie, ale reaguje
    Co do jego uprzedzeń płciowych, to raczej takich nie ma, pisywał do niego bowiem ongi pewien pan, o wdzięcznym nicku Ślepiec z Metra i też go zlewał :) a pisał on właśnie o moderowaniu i innych ważkich aspektach
  • betti 05.04.2017
    Nuncjusz, nie wiem, co Ci napisać na takie informacje. Widocznie mu nie zależy, a być może nie zna się i nie wypowiada.
  • Nuncjusz 05.04.2017
    betti Pan Piotr - Administrator, zachowuje się raczej jak tajemniczy Don Pedro z Krainy Deszczowców (carramba)
  • betti 05.04.2017
    Nuncjusz, bo się nie zna na literaturze. Przejął może padające forum i trzyma. Innej opcji nie widzę.
  • Nuncjusz 05.04.2017
    betti całkiem to możliwe :)
  • betti 02.04.2017
    Zbyszku Ty nie masz zielonego pojęcia, co może mnie uszczęśliwić, więc daruj sobie... poza tym nie przypominam sobie, żebyśmy byli aż w tak bliskich stosunkach, żeby dawało Ci to prawo, do nazywania mnie ''kochanie''. Nie pozwalaj sobie dzieciaku!
  • Noren72 02.04.2017
    Dzieciaku, ha ha ha;) ech... i jak cię nie lubić, Elu:)
  • betti 02.04.2017
    Zbyszku ja rozumiem i doceniam Twoje ''zauroczenie'' moją osobą, ale nie masz u mnie żadnych szans. Lubię tylko mądrych i inteligentnych mężczyzn.
  • Noren72 02.04.2017
    Przyznaję: potrafisz sprawić, że się uśmiecham - jak w tej chwili, kiedy tak uroczo sobie schlebiasz ;)
  • betinka 02.04.2017
    Oh jak tu pięknie
  • betti 02.04.2017
    Właśnie. Piszemy o miłości do nienawiści. Zbyszek jest w tym świetny...
  • Noren72 02.04.2017
    Przeceniasz mnie słońce moje :)
  • betti 02.04.2017
    Zbyszku jestem tylko światłem w Twoim mroku, czyli faktycznie takim ''słoneczkiem''. Miło, że doceniasz...
  • Noren72 02.04.2017
    Tak, doceniam. Niemniej uwielbiam mrok. I wiem, że zrozumiesz:) idiotów - wszak tym jestem dla ciebie - nie ma konieczności zauważać, a już tym bardziej oświecać blaskiem. Słoneczko świeci, lecz nie dla mnie :)
  • betti 02.04.2017
    Od początku wyciągałam do Ciebie rękę, którą za każdym razem odrzucałeś... nie wiem, może Ci dobrze w tym mroku.
  • ausek 02.04.2017
    Tekst jest kolejną próbą skupienia na sobie uwagi, prawda? Może dwie, trzy osoby otwarcie popierają Twoją krucjatę o zbawienie Opowi, ale chyba nie tędy droga, betti. W swoich wypowiedziach popadasz ze skrajności w skrajność. Wiem, że chcesz dobrze. Niestety, chyba źle się za to zabierasz. Większość piszących tu wiersze, nie rozumie, o co ci chodzi. Nie tłumaczysz i mało uzasadniasz swoje krytyczne komentarze. Musisz pisać wprost, że np. jest za dużo metafor, że pierwszy wers, to zazwyczaj fraza, że jest zastosowana dobra przerzutnia itd. Sypiesz hasło, które piszący sam sprawdzi w necie i się doinformuje - jeśli mu zależy - a nie traci przy tym zapału. A przede wszystkim pamiętaj, że są to tylko twoje rady, a nie rozkaz do wykonania. Nigdy ci się nie zdarzyło, by przekonać ''mentora'' do swojej wizji? Przecież to ty piszesz wiersz i ty wiesz, co chcesz przekazać, a nie ktoś kto ci pomaga. Faktem jest, że przekazanie tego w czytelny sposób jest trudne i wymaga pracy nad własnym warsztatem.
    PS. Gdzieś wyczytałam, że talent stanowi tylko 30% - reszta jest do wypracowania.
  • betti 02.04.2017
    Ausek, niech będzie chociaż 1% talentu, już można na czymś bazować, ale jeżeli jest 0% a ambicje sięgają nieba, to zostaje tylko śmieszność.
  • ausek 02.04.2017
    Betti, dalej mam wrażenie, że nie rozumiesz, co chciałam zasygnalizować. Zejdź do naszego poziomu, do poziomu poczatkujących i uczących się malowania słowem, a nie będzie takich spięć. Tylko o to cię proszę. ;)
    PS. Aż boję się pomyśleć, co napisałabyś o moich pierwszych poetyckich wybrykach. Po twoich komentarzach pewnie darowałabym sobie pisanie, bo jestem wrażliwą osobą. Czas jednak pracuje na moją korzyść. Opinia poety może zabić ambicje, albo pomóc wyłuskać co lepsze z tworów. Tak też stało się w moim przypadku. Zaryzykowałam, choć nie uważam się za zdolną osobę. Pisanie sprawia mi przyjemność, pozwala poradzić sobie z wymaganą przez życie normalnością. Niejako stanowi alternatywę dla innych używek. Ktoś dostrzegł chęć, ale też brak determinacji w walce samej ze sobą. Poszłam do przodu, ale znowu się wycofuję. Jest to chyba ostatni mój wpis na tym portalu. Pamiętaj, że opinia jednej osoby też nie jest miarodajna. To co ty odrzucisz, ktoś inny wykorzysta. Miłego krytykowania. :)
  • Noren72 02.04.2017
    ausek, proszę o kontakt - prześlij mi, proszę, na mój adres mailowy namiary do ciebie. Pozdrawiam :)
  • Okropny 02.04.2017
    Noren72 ausek jest na fejsie
  • Noren72 02.04.2017
    Okropny, świetnie:)
  • Noren72 02.04.2017
    Elżbieto zraziłaś mnie do siebie już na początku, a jak powiadają: najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Jako kobieta wybredna z natury powinnaś o tym wiedzieć :) jako kobieta - krytyk, powinnaś wiedzieć o tym dubeltowo. Nie mam do ciebie żalu za to jak mnie postrzegasz i jak o mnie myślisz. Przeciwnie :) bycie idiotą ma swój urok i daje pewnego rodzaju swobodę działania :) Dziękuję :)
  • betti 02.04.2017
    Poczekam, aż zrozumiesz, w jakim kontekście zostało napisane to ''złe słowo'', ale jeżeli tak Ciebie cieszy, to mi to lotto.
  • Noren72 02.04.2017
    Potrakujmy twoją wypowiedź, jak przysłowiowe słowo na niedzielę :) Pozdrawiam :)
  • betti 02.04.2017
    Noren72 Twoją wypowiedź traktuję, jak kwilenie niemowlaka... inaczej się nie da. Pozdrawiam.
  • Noren72 02.04.2017
    A czemuż to słoneczko zagniewane ?
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Noren72 idź na portal randkowy
  • Noren72 02.04.2017
    Nuncjusz z całym szacunkiem, nie pisz mi co mam robić.
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Noren72 z całym szacunkiem, skończ pierdolić
    chcesz zrywać panienki? To nie tutaj
  • Noren72 02.04.2017
    Posrało
  • Noren72 02.04.2017
    Cię
  • Okropny 02.04.2017
    Noren72 <3
  • betti 02.04.2017
    Nuncjusz nie irytuj się. Jeżeli Zbyszek myśli, że mogę być nim zainteresowana i że jest błyskotliwy, to nie psuj mu zabawy. Jemu złudzenia są potrzebne do życia...
  • Nuncjusz 02.04.2017
    ale spamuje, cała główna zasrana jego umizgami...ale ok, odpuszczam
  • betti 02.04.2017
    Jego umizgi, są jak jego wiersze... mnie to śmieszy.
  • KarolaKorman 02.04.2017
    A mnie przyszło coś takiego do głowy (nie przeczytałam całości dyskusji, ale to tylko połowicznie do niej)
    Może, betti, załóż na forum wątek, w którym zajmiesz się przekazywaniem swojej wiedzy na temat poezji. Podasz przykłady, rozbierzesz zwrotkę wiersza na części pierwsze i napiszesz interpretacje. Kto będzie chciał skorzystać (jak ja i może ktoś jeszcze) przeczyta, porozmawia z tobą, powie o swoich wątpliwościach czy przypuszczeniach, a inni, ci którzy nie chcą się zagłębiać w poezję i dalej pisać sobie swoje, jak je nazywasz grafomańskie teksty (choć dla nich są dziełem sztuki, jak dla ciebie wiersze, o których pisałaś w tekście), bo może nie chcą słuchać twojej krytyki i wdawać się z tobą w polemikę - więc zostaw ich w spokoju.
    Sama piszesz, że pani redaktor zrobiła bohaterce wielką przykrość i skończyło się to tragicznie, póki więc jeszcze nie doszło do tragedii tutaj, pozwól cieszyć się innym tym, co tworzą, a załóż małą szkółkę dla chętnych.
    Pozdrawiam :)
  • Nazareth 02.04.2017
    Karola jak zawsze znajduje pokojowe wyjście z sytuacji ;) Myślę, że to świetny pomysł.
  • betti 02.04.2017
    Nazareth i Ty Brutusie?
  • Nuncjusz 02.04.2017
    betti ale taki poradnik, czy coś w tym stylu, na forum by się przydał
    Nikt Ci nie zabrania oprócz tego komentować
  • betti 02.04.2017
    Nuncjusz wydano już tyle poradników dobrego pisania, wystarczy je tylko poszukać w sieci i korzystać. Po co mam powielać te informacje?
  • Nazareth 02.04.2017
    betti ależ ja nie jestem przeciw tobie. Uważam jednak, że każdy ma prawo zarówno krytykować jak i być krytykowanym, przy okazji myślę też, że cisza i spokój wpływają pozytywnie na proces twórcy i atmosferę pracy. Krytyka jest niezbędna w rozwoju ale jak sama słusznie zauważyłaś są ludzie, którzy się nie chcą rozwijać. Po co ich więc męczyć, i tak niczego się nie nauczą, nic nie wyniosą poza wyimaginowanym poczuciem krzywdy. Karola proponuje dobre rozwiązanie bo dzięki niemu, każdy może sam stwierdzić co mu jest potrzebne i ograniczy to bezowocne kłótnie na których nikt nie korzysta.
  • KarolaKorman 02.04.2017
    Jeszcze raz ja :) Ci, którzy piszą więcej prozy i chcą się rozwijać, poddają swoje teksty krytyce Trybunału Oceny Bitw, biorąc udział w Bitwach literackich. Wierz mi, sędziowie szarpią nas we wszystkie strony, wytykają błędy, złą stylistykę i inne rzeczy, ale nikt się na nich nie obraża, bo tego własnie chcemy. Może ktoś też chętnie podda swój wiersz twojej krytyce, gdzie wytkniesz błędy i podasz możliwe rozwiązania, by mogli każdy następny napisać tylko lepszy.
  • betti 02.04.2017
    Karola, z chwilą kiedy opublikujesz tekst, oddajesz go krytyce. Tak jest na każdym forum. Nie chcesz krytyki pisz do szuflady.
  • KarolaKorman 02.04.2017
    Masz rację, że każdy może skrytykować wstawiony dowolny tekst, ale skoro już zostało ustalone (nie przeze mnie), że są osoby, które jednak wolą komentarze pochlebne i nie chcą się wdawać w kłótnie, wypadałoby odpuścić i dać im pisać, co chcą i jak chcą. One same podglądając innych albo się nauczą czegoś więcej, albo nigdy nic więcej nie osiągną - ich sprawa. Nie zapominajmy, że jest to tylko portal dla amatorów i tych, który lubią pisać.
    Ty natomiast mogłabyś wykorzystać swoją wiedzę i dać innym dużo radości :)
  • betti 02.04.2017
    KarolaKorman jeżeli lubię pisać, ale nie potrafię, to piszę do szuflady. Amator nie znaczy grafoman.
  • KarolaKorman 02.04.2017
    betti, jest tu dziewczyna, która tu publikuje swoje teksty, w których pisze o swoich życiowych problemach. Nie widziałaś czegoś takiego wcześniej, masakra literacka, ale wszyscy w komentarzach piszemy odpowiedzi na pytania, które ją dręczą i z którymi nie może sobie poradzić w życiu - bo jesteśmy ludźmi z krwi i kości i mamy empatię i traktujemy ją po ludzku, a nie jak grafomankę czy nieuka - jest człowiekiem i jak każdy chce się wygadać i być może to jest jedyna przepustka na świat, którą zna.
    Jeżeli ktoś się nie domyślił mowa o lady, którą serdecznie pozdrawiam :)
  • betti 02.04.2017
    KarolaKorman to forum literackie, a nie konfesjonał, gdzie można się wypłakać. Co wy zrobiliście z tego forum???
  • KarolaKorman 02.04.2017
    betti, my wierzymy w człowieka, nie kopiemy leżącego, ale podajemy rękę, co z nią zrobi - jego sprawa i ty też tak powinnaś do tego podejść :)
  • Okropny 02.04.2017
    KarolaKorman <3<3<3
  • KarolaKorman 02.04.2017
    betti, możesz wejść i poczytać ich oceny, to jest ogólnodostępne. Oni z nikim się nie pieszczą, używają mocnych argumentów nie do podważenia, podając przykłady rozwiązań i ja bardzo dużo się z nich nauczyłam i zawsze polecam to innym, ale ja tego chcę.
  • Violet 02.04.2017
    Ona nie chce uczyć, pomagać; ona chce dopieprzać tym którzy według niej zaznaczam: według niej źle piszą. Jest mało kompetentna, niewiarygodna i złośliwa, a na dodatek aspołeczna. Wszelkie dyskusje z nią są pozbawione sensu, bo ona nie czyta ze zrozumieniem. Napluj jej w twarz i powiedz żeby spieprzała spod Twojego test, a za cholerę nie zrozumie.
  • betti 02.04.2017
    Violet zapominasz się chyba. To jest forum literackie. Tutaj musisz wykazać talent, jeżeli go nie masz, idź straszyć gdzie indziej, ale broń Boże nie wypowiadaj się na tematy, które są Ci obce. Ty potrafisz tylko chwalić, z nadzieją, że to samo otrzymasz. Gdybyś dobrze pisała, nic by Ciebie nie krępowało...
  • Violet 02.04.2017
    betti Forum literackie dla wszystkich - amatorów i początkujących też. Wara ci od tych, którzy nie chcą mieć z tobą do czynienia i wyrażają to jasno i na piśmie. Przedstaw swoje referencje podparte jakimkolwiek autorytetem, które pozwalałyby ci opiniować innych. Póki co jesteś żałosnym leksykonem formułek i zasad i nikim więcej, bez żadnego dorobku literackiego do którego odniósłby się kiedykolwiek, jakikolwiek krytyk.
  • betti 02.04.2017
    Violet forum literackie nie jest dla grafomanów, o czym wydajesz się zapominać. Twoja wiedza o mnie , jedynie mnie śmieszy...
  • Violet 02.04.2017
    betti Śmieszy mnie twoja niewiedza i ograniczenie.
  • betti 02.04.2017
    Violet ja chętnie bym zobaczyła Twoją inteligencję, naprawdę.
  • Violet 02.04.2017
    betti Ty nie widzisz czubka własnego nosa, a chcesz zobaczyć coś co dla ciebie jest nie do ogarnięcia?
  • Violet 02.04.2017
    betti ja tu nie wstawiam i nie potrzebuję, aby ktoś chwalił.
  • betti 02.04.2017
    Karola, Ty tego chcesz i uczysz się... a co zrobić z tymi, którzy nie chcą, nie uczą się, piszą bzdury, a pomimo to są chwaleni?
  • KarolaKorman 02.04.2017
    Często chwalimy teks słaby, bo trzeba też zróżnicować piszących i gatunki - ja zawsze tak robię. Jeżeli wiem, że pisze tekst szesnastolatka to oceniam ją jak szesnastolatkę, która dopiero wchodzi w świat i o wielu rzeczach może nie mieć pojęcia lub inne zdanie - bo jest po prostu młody i ja nie mogę go za to krytykować. Inaczej też oceniam teks kogoś dorosłego, kto być może nie jest świetnym pisarzem, ale jego wiedza życiowa jest bardzo pięknie przekazana w tekście. Dostrzega okiem kogoś, kto wiele w życiu przeszedł i na tej podstawie wyciąga wniosku, które są bardzo cenne. Tu patrzę, że mogę czegoś nauczyć się na cudzych błędach, by nie popełniać ich sama - to wiele dla mnie znaczy, więcej niż źle postawiony przecinek.
  • betti 02.04.2017
    Karola, nie ważne ile masz lat. Jeżeli nic Ci w duszy nie gra, poetki z Ciebie nie będzie. Tego się nie da nauczyć, do tego potrzebny talent. Przy talencie można pracować i się rozwijać.
  • KarolaKorman 02.04.2017
    Więc twoją wiedzę, którą przekazywałabyś, pobieraliby tylko ci, którym coś w duszy gra, a inni niech dalej sobie piszą swoje teksty i cieszą się odrobiną dobrego słowa od tych, którym się podoba.
    Jak napisałaś w tekście i tak tego nie wydadzą, nie będą mieli własnego tomiku, ale choć tutaj, na Opowi.pl będą mieli swoich czytelników i choćby krztę radości - pozwól się im tym cieszyć :)
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Na innych portalach (np Digart) gdzie jest twarda moderacja, takie kiepskie teksty by zostały usunięte lub "ukryte". Tam się nie pieszczą z beztalenciami
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Opowi jest ewenementem, to cos jak szkółka niedzielna, żłobek albo przedszkole
  • Okropny 02.04.2017
    Nuncjusz i dlatego tu właśnie takie indywidua jak ja znalazły swój azyl.
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Okropny nie wal. Ty piszesz dobrze
  • Okropny 02.04.2017
    Nuncjusz nigdy nie dałeś odczuć
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Okropny to teraz daję :)
  • KarolaKorman 02.04.2017
    My mamy więc to szczęście, że mamy prawdziwą wolność słowa i dbajmy o to :)
  • Nuncjusz 02.04.2017
    nie chodzi o wolnośc słowa, tylko o wolność od totalnego chłamu
  • Violet 02.04.2017
    Nuncjusz opowi jest jakie jest, widać takie było jego założenie, w innym razie byłaby selekcja tekstów. Skoro jest pozwolenie na publikowanie wszystkiego jak leci, to szanujmy zdanie każdego autora.
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Violet ja ma w dupie dupiane teksty, ale szkoda, że nie ma tu moderacji tekstów. Admin na sto procent ich nie czyta. W sumie to jego sprawa, jak tu ma być
  • Violet 02.04.2017
    Nuncjusz Dokładne tak jak ja, ale nie naprawiam świata na siłę i ludzi kiedy tego nie chcą.
  • Nuncjusz 02.04.2017
    dodam tylko, że sporo wartościowych użytkowników odeszło z tego portalu właśnie przez ten brak moderacji. Czyli coś za coś
  • Okropny 02.04.2017
    Nuncjusz ale ty mimo tego wciąż tu wracasz, to jak to z tobą jest?
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Okropny no ja jestem grafomanem :)
  • Okropny 02.04.2017
    Nuncjusz a na digarcie co robisz?
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Okropny wszystko po trochu
  • Okropny 02.04.2017
    Nuncjusz nie boli cie ten kontrast?
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Okropny ja lubię jak coś się dzieje. Atmosfera Opowi mi odpowiada
  • Okropny 02.04.2017
    Nuncjusz digart jest pelen ludzi z kijem w dupie
  • Okropny 02.04.2017
    A przynajmniej był, jak tam ostatnio bylem
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Okropny etam. Jakby tak było, to mnie by tam nie było. A jestem już 7 lat
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Okropny a kiedy byłeś?
  • Okropny 02.04.2017
    Nuncjusz punkroc.digart.pl zobacz sobie
  • betti 02.04.2017
    To nie jest szczęście, to koszmar. Przez grafomanię trudno rozwinąć skrzydła, zaniżają poziom. Na dodatek są bezrozumnie wychwalani.
  • KarolaKorman 02.04.2017
    porównam to, co ty nazywasz grafomanią do disco polo, ale oni też mają zwolenników - ja dostaję gęsiej skórki na pierwsze takty :)
  • betti 02.04.2017
    Nuncjusz, ja mam wrażenie, że oni - czyli grafomani dobrze wiedzą, że piszą do dupy. Pogonieni z innych forów, tutaj znaleźli bezpieczną przystań i wychwalają się pod niebiosa. Przy milczeniu tych, którzy dobrze piszą, bo tych jest tutaj śladowa ilość.
  • Nuncjusz 02.04.2017
    chyba każdy na początku był grafomanem
    Krytyka powoduje to, że albo sie poprawi, albo ucieknie i dlatego jestem za krytyką
    Selekcja naturalna...
  • betti 02.04.2017
    Nawet przez grafomanię przebija się jakiś potencjał. kiedy w ogóle go nie widać, nie ma mowy o dobrym pisaniu. Szkoda wtedy czasu na naukę.
  • betti 02.04.2017
    Tutaj wierszyki pisze się, aby się tylko rymowały. Nie ważne jak, kto rymuje ten poeta. I pisze się w zawrotnym tempie, aby więcej, bo to żaden wysiłek. To forum jest zawalone śmieciami jak jakieś wysypisko.
  • Anonim 02.04.2017
    żeby ktoś mógł coś poprawić, to musi wiedzieć, co ma zmienić, bo sama wizyta elki i słowo grafomania, niewiele pomoże;
    tu nie jest potrzebny moderator, tylko Opiekun Poezji lub Opiekun Prozy.
  • Nazareth 02.04.2017
    Byli i sobie poszli.
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Najbardziej mi brak Ślepca i Akwusa...no ale w tym burdelu lepiej, żeby ich nie było
  • Anonim 02.04.2017
    Nuncjusz, ale Ty ciągle tu jesteś, dlaczego? przecież tak, jak elka brzydzisz się kupą, więc co tu robisz?
  • Nazareth 02.04.2017
    Nuncjusz definitywnie, ale również Rasi i Alfonsyny bardzo brak.
  • Nuncjusz 02.04.2017
    chrum a kto ci powiedział, że brzydzę się kupą? Ja kupę mam w dupie. Pozdrawiam :)
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Naz oczywiście się zgadzam :)
  • Anonim 02.04.2017
    elka, ile portali odwiedziłaś? na pewno zyskałaś nowych przyjaciół POETÓW, takich prawdziwych, co to grafomanią się brzydzą, a fe.
    dużo gadania, z którego nic nie wyniknie, a tylko co poniektórym krwi napsuje.
  • Anonim 02.04.2017
    ŚCISKAM WSZYSTKICH GRAFOMANÓW :)
  • betti 02.04.2017
    Masz rację Świnko, mam przyjaciół wśród poetów. Opowiadałam im o Opowi, za chiny nie rozumieją dlaczego tu jestem. Jednak zmienili zdanie, kiedy przeczytali wiersze Neurotyka...
  • athame 02.04.2017
    Ja tez nie rozumiem.Wiele osób z utęsknienien czeka, aż sobie pójdziesz. Albo się ogarniesz i zaczniesz umieć czytać między wierszami, albo poproszę ludek opowi, żeby cię ignorował. To wówczas z pewnością sobie pójdziesz, bo nie będzie dla ciebie obiadku. I jest tak z Tobą tylko dlatego, że cię nikt nie przytulił ciepło jak byłaś mała? Ja jestem gotowy to uczynic teraz. Jeszcze jestem.
  • Nuncjusz 02.04.2017
    athame betti nie jest trollem
  • athame 02.04.2017
    Nuncjusz Nie powiedziałem, że jest. Widzi dużo a jednego nie. Próbuje jej to pokazać. :)
  • Jared 02.04.2017
    Ja wciąż czekam na Twój reprezentacyjny fragment prozy, żeby zobaczyć, czy ta apoteoza Twojej osoby ma jakieś uzasadnienie :) Ten tekst jest tak subiektywny i pisany tak bardzo od autora dla autora, że nie warto go nawet brać pod lupę. W wierszach można się łatwo obronić pustosłowiem - "piękny kościół, ale bez Boga", jak powiedział kiedyś Mickiewicz o Słowackim. W prozie się natomiast nie ukryjesz, dlatego z niecierpliwością czekam na opowiadanie. Z niecierpliwością ;)
  • ausek 02.04.2017
    Jared, ja też czekam ;) Skomentuję, a co mi tam :P Każdy laik może, prawda?
  • Jared 02.04.2017
    Tak, konstytucyjne prawo do wolności wypowiedzi ;D
  • betti 02.04.2017
    Jared już pisałam, że proza nie jest moją mocną stroną, dlatego tylko sporadycznie i to przyciśnięta do muru. Co innego poezja...
  • betti 02.04.2017
    Ale jeżeli już koniecznie chcesz, to wybierz jakiś temat, postaram się coś skrobnąć, żebyś mógł z czystym sumieniem, to wyśmiać.
  • Jared 02.04.2017
    Wybierz na własną rękę :P Najłatwiej chyba polec technicznie na romansie, który nie brzmi jak wyjęty z wattpada lub horrorze, tu z kolei retardacja napięcia i klimat. Ale to tylko moje pobożne życzenia ;)
  • betti 02.04.2017
    Jared postaram się Tobie dogodzić. Romans i horror czyli 2w1. Ile mam czasu?
  • Jared 02.04.2017
    Betti, ja nie jestem niczyim szefem, zaznaczyłem tylko, że bym przeczytał ;-;
  • Anonim 02.04.2017
    ale tak dużo czasu poświęcasz opowi, czy nikt za tobą nie tęskni na ósmym piętrze? nie mają pretensji, że ich zaniedbujesz swoimi cudownymi komentarzami, czy oryginalną poezją? na pewno jest im bardzo przykro, tym przyjaciołom twoim. elka.
  • Nuncjusz 02.04.2017
    chrum, może przestań ludzi stąd wyganiać, Nie pasuje ci coś, to sama stąd idź
  • betti 02.04.2017
    Przyjaciel zawsze zrozumie, choćby dlatego, że to przyjaciel. Czyżbyś nie miała przyjaciół, że tak mało o nich wiesz?
  • Anonim 02.04.2017
    Nuncjusz, pewnie tak zrobię, miły i dobry człowieku.
  • Anonim 02.04.2017
    moi są bardziej absorbujący.
  • Nuncjusz 02.04.2017
    chrum nie :) Jestem chamski, wredny i złośliwy. Chyba mylisz mnie z kimś innym :*
  • fanthomas 02.04.2017
    Nuncjusz A ten Ślepiec i Akwus to pisali opowiadania czy wiersze? Bo coś ich nie kojarzę.
  • Nuncjusz 02.04.2017
    Pierwszy to i to. Drugi tylko proza
  • Nazareth 02.04.2017
    Nuncjusz Ale jaka to była proza! Jeden i drugi ma się rozumieć. Nie wielu się tu takich przewinęło i chyba nie wielu już przewinie, szkoda.
  • Okropny 02.04.2017
    Nazareth ej już wiem o co chodzi. Tu o zazdrość chodzi.
  • KarolaKorman 02.04.2017
    Naz, przeoczyłam przedtem Twój komentarz, sorki, pozdrawiam serdecznie :)
  • Nazareth 02.04.2017
    Okropny jaką zazdrość? CO ty pleciesz? Jedyna rzez jakiej kiedykolwiek komukolwiek zazdrościłem to furgonetka Forda.
  • Okropny 02.04.2017
    Nazareth nie ty, ty durniu.
    Betti zazdrości tym, co nie potrafią pisać, a piszą - tego, ze są mimo to chwaleni.
  • Okropny 02.04.2017
    I tu ją boli, yo
  • Violet 02.04.2017
    Okropny Dokładna dokładność!
  • Nazareth 02.04.2017
    Okropny ej, hamuj bo wdupisz.
  • athame 02.04.2017
    Nazareth .Rzuc okiem na forum. Co betty tam napisała na dzień dobry. Trzeba być matołem( słowa betty) żeby tego nie widzieć. Ją dowartościowuje jak kogoś opierniczy, bezpodstawnie zresztą, ale żywi jak ktoś ją zacznie obrażac jak to robi chrum na ten przykład. Czytałem regulamin. Kazdy moze stawiać babki jak umie. Jak nie umie i dalej stawia, niech stawia. Takiej osobie nie można mówić w kółko. ,,Ty matole, nicnie umiesz", bo to nic nie da. Bo dziecko weźmie foremki i pójdze do domu.z łezkami na buzi. Zabrałbyś dziecku jedyną zabawkę gdyby to był nawet miś z oberwaną łapką?
  • Okropny 02.04.2017
    Nazareth <3
  • betti 02.04.2017
    Okropny uśmiałam się do łez. Bardzo Ci dziękuję.
  • betti 02.04.2017
    athame ja nikogo bezpodstawnie nie krytykuję. Czy na Opowi są dzieci?
  • Nazareth 02.04.2017
    betti są.
  • athame 02.04.2017
    betti Tak. Freya, ma dziesięć lat. Była nell miała czternascie. Przestała wrzucać zanim tu wpadłas. do tej pory nikt nie napisał nic lepiej, nawet Karola, nawet Katharina.
  • Stary bywalec 02.04.2017
    Widzę, że mimo upływu czasu nic się na opowi nie zmieniło. Wciąż wszyscy się tutaj kłócą o sprawy zupełnie nieistotne, co jest na swój sposób zabawne. Muszę jednak przyznać, że ta piękna i soczysta gównoburza sprawiła, że kolejny z pozoru nudny, niedzielny dzień stał się całkiem ciekawym. I ponieważ straciłem już tyle czasu na czytanie tego wszystkiego, nie wybaczyłbym sobie, gdybym się nie podzielił własnymi przemyśleniami.
    Zaznaczę jeszcze tylko na wstępie, że naprawdę, nie chcę wchodzić tutaj z nikim w konflikt. Szkoda mi czasu na kłótnie z kimś, kogo prawdziwego imienia nawet nie znam i z kim najpewniej nigdy już później w życiu nie będę prowadził żadnej konwersacji.
    Teraz, po kolei.
    Widzę, że na opowi pojawił się kolejny ,,zbawiciel na siłę", który z jakiegoś powodu wywyższa się ponad innych i za wszelką cenę chce pozbawić osoby niepiszące na najwyższym, światowym wręcz, poziomie przyjemności, która płynie z tworzenia tekstów i publikowania ich tutaj. I ja się chciałem tylko zapytać Ciebie, betti, po co? Znasz, jak wspomniałaś gdzieś tam wyżej, swoje fora, na których trzymany jest poziom i w ogóle rodzi się nowe pokolenie Miłoszów, Mickiewiczów i Williamsów. Skoro tak, dlaczego nie zostaniesz tam? Czemu musisz zmieniać środowisko, któremu wewnątrz siebie jest przyjemnie i miło? Sprawia Ci satysfakcję odbieranie innym przyjemności z publikowania swoich słabych tekstów i z namiastki chociaż poczucia, że liczą się dla kogoś ze swoją twórczością i swoim zdaniem? Po co na siłę chcesz im pomagać, skoro oni nie chcą pomocy i skoro byli zadowoleni z opowijskiego organizmu do momentu, w którym się na nim nie pojawiłaś ze swoją wszechwiedzą? Zostawże ich w świętym spokoju, przecież nikt tutaj nie uważa się za nowego Dukaja, ci ludzie w większości wiedzą, że najprawdopodobniej i tak nigdy nie będą publikowani...
    To raz. Po drugie, chciałbym zaznaczyć, że NIE ma prawdy obiektywnej w kontekście odbioru sztuki. Coś, co jednych zachwyca, innym może zupełnie się nie podobać. Mnie na przykład podobał się ,,Goffred albo Jeruzalem wyzwolona", a inni na moim kierunku wolą wyłupać sobie oczy niż go czytać. Albo z drugiej strony, ja nie lubię Masłowskiej, a inni się nią zachwycają. To, że Tobie coś się nie podoba nie znaczy, że cały świat musi podzielać Twoje zdanie. Tutaj na przykład chciałbym odnieść się do Twojego argumentu sprzed kilku tygodni, że wiersze, których wersy zaczynają się dużą literą są passe. Żaden szanujący się poeta już dzisiaj tak nie pisze? Dobrze wiedzieć, przekażę Świetlickiemu, żeby daleko nie szukać. Następny tomik wyda zaczynając wersy od małych, obiecuję.
    To dwa. Przeczytałem kilka Twoich ,,krytyk" pod tekstami i szczerze rzekłszy... tam nie ma nic naprawdę rzeczowego... Powtarzasz się z mądrymi określeniami pokroju ,,metafory dopełniaczowej" czy ,,grafomanii", które w istocie nie są prawdziwą, konstruktywną krytyką, tylko Twoim subiektywnym wyliczeniem rzeczy, które Tobie się nie spodobały. Nie wiem, jak w taki sposób zamierzasz spełnić swoje mesjańskie zapędy stworzenia tutaj zastępu Poetów przez duże ,,P".
    Proszę Cię więc, przejdź do czegoś naprawdę konstruktywnego, daj po sobie poznać, że rzeczywiście jesteś tak mądra, za jaką chciałabyś uchodzić. Bo jeśli Twoje ,,znanie się na poezji dobrej i niedobrej" jest wynikiem ,,przyjaźni z poetami" to wybacz, ale zupełnie mnie to nie przekonuje. Poza tym, skąd mamy wiedzieć, że nie jesteś tylko rozwydrzoną i aspołeczną trzynastolatką, która szuka atencji za wszelką cenę? Czytając niektóre Twoje wypowiedzi miałem wrażenie, że chcesz po prostu zwrócić na siebie uwagę, tak samo jak osoby, które publikują tutaj teksty i które nazywasz ,,grafomanami", tylko używając innych środków. Naprawdę, pokaż nam, że jesteś kompetentną, wykształconą osobą, która rzeczywiście wie, o czym mówi. Pochwal się nam, proszę, ile już publikacji ma na swoim koncie poetka, która chce uczyć poezji innych. Bo jeżeli to są tylko internetowe portale, to wybacz, ale nie. Nie kupuję tego. I nikt inny tutaj też tego nie kupi.
    Nie jesteś pierwszą osobą, która chce zbawić opowi. Pewnie nie jesteś też ostatnią. Ale posłuchaj, proszę, mojej rady i odpuść sobie. Albo przynajmniej zbuduj sobie najpierw pozycję tutaj, na opowi, dobrym pisaniem lub chociaż konstruktywną krytyką. Bo z tego, co widzę, jesteś od kilku tygodni i już narobiłaś sobie wrogów, co raczej nie świadczy o Tobie najlepiej. Ale nie mnie to oceniać, przecież nie znam Cię osobiście.
    Reasumując, powtórzę się, ale daj tym ludziom święty spokój. Niech sobie piszą, co chcą, nie odbieraj im ostatniej przystani, miejsca, gdzie mogą publikować swoje prace, chociaż byłyby one żałosne. Z każdego innego forum ich wyrzucono, niech mają tutaj swój rezerwat. A jak Ci to nie pasuje, to po prostu idź do swoich ,,przyjaciół poetów" i na inne portale.

    Z wyrazami szacunku,
    Stary bywalec opowi
  • athame 02.04.2017
    To jest poziom. Brawo! Bez k bez h. Tylko czy zrozumie? Oby. Dziękuję.
  • Nazareth 02.04.2017
    Szymon?
  • Okropny 02.04.2017
    Nazareth ba!
  • Neurotyk 02.04.2017
    athame wejdz juz do konca do jego zada i powiedz co tam widzisz
  • betti 02.04.2017
    Dziękuję za ten obszerny wywód, przykro mi, ale nie zrobił on na mnie wrażenia. To jest forum literackie i trzymajmy się faktów, a nie bzdurnych opowieści o nieszczęśliwych, bez dachu nad głową.
    Ci nieszczęśliwi, to zwyczajne lenie, którym wydaje się, że można zaśmiecać forum tekstami, które z poezją nie mają nic wspólnego. Nie rozwój im w głowie, tylko jakieś durne chwalenie na poziomie przedszkola, albo szkoły specjalnej troski. Wstyd i hańba!
  • Okropny 02.04.2017
    skąd mamy wiedzieć, że nie jesteś tylko rozwydrzoną i aspołeczną trzynastolatką, która szuka atencji za wszelką cenę?
  • betti 02.04.2017
    Czy piszę jak 13- latka?
  • Anonim 02.04.2017
    Stały bywalec, szkoda czasu, i tak grochem i prochem o ścianę.
    dziwna osoba, trzeba jednak spakować walizeczkę i zmienić lokal.
  • betti 02.04.2017
    Chrum przed pierwszym ''i'' nigdy nie stawiamy przecinka, za to przed każdym następnym w zdaniu.
  • Anonim 02.04.2017
    wiem, że chcesz mnie obrazić, pisz sobie. mam to w szynce.
  • betti 02.04.2017
    chrum pisz dobrze, albo wcale. Znasz pewnie takie powiedzenie: nie pchaj się na afisz, jeśli nie potrafisz...
  • Anonim 02.04.2017
    elka
    fak jó.
  • Anonim 02.04.2017
    najbardziej ty się pchasz, tylko nie wiem po co, skoro większość (to są właśnie GRAFOMANI) ma cię w tyłku.
  • betti 02.04.2017
    chrum przykro mi, ale czas grafomanii dobiegł końca. Pakuj korytko...
  • Anonim 02.04.2017
    będę tu jeszcze miesiąc,
    a potem spierdalam.
    cały miesiąc elka, także się bujaj frajerze.
  • Lucinda 02.04.2017
    betti, nie zamierzam wtrącać się w całą tę treść, tylko chciałabym się odnieść do tego komentarza dotyczącego poprawności wypowiedzi chrum. Jeśli o to chodzi, to Ty popełniłaś błąd interpunkcyjny, a nie ona. Przed pierwszym ,,i" nie stawia się przecinka, owszem, ale gdy jest to spójnik zdania współrzędnie złożonego łącznego, a tu został użyty w innej funkcji. Natomiast Twój błąd polega na postawieniu przecinka przed ,,albo", które również jest spójnikiem zdania łącznego.
  • Anonim 02.04.2017
    naprawdę już pogubiłam, czy ona w końcu ma jakąś wiedzę, czy ma tylko lekkiego downa?
  • betti 02.04.2017
    Lucinda przeczytaj dokładnie moją wypowiedź, tylko o to proszę.
  • Neurotyk 02.04.2017
    chrum nie wycieraj ryja downami
  • Anonim 02.04.2017
    jesteś zbyt neurotyczny, by do mnie pisać.
  • Neurotyk 02.04.2017
    chrum bo jestes zbyt tepa
  • Anonim 02.04.2017
    więc nie pisz do mnie. to proste.
  • Lucinda 02.04.2017
    betti, ależ ja bardzo dokładnie ją przeczytałam, gwarantuję Ci to! Do chrum napisałaś ,,Przed pierwszym ,,i" nie stawiamy przecinka" i tu jest moja poprawka - przed każdym pierwszym ,,i", które pełni rolę spójnika w zdaniu współrzędnie złożonym łącznym, a tu tak się nie dzieje. W jej przypadku było to typowe dla języka potocznego ,,i tak..." i tutaj nie jest to już spójnik łączący dwa zdania składowe, z tego powodu przecinek powinien tam się znaleźć, to coś jak nowa myśl. A i dalszej części: ,,za to przed każdym następnym w zdaniu" też nie mogę do końca poprzeć, bo to zależy od funkcji, jaką to słowo pełni, ale mniejsza o to. Natomiast jeśli chodzi o Twój komentarz: ,,pisz dobrze, albo wcale" - przed ,,albo" nie powinno być przecinka, bo jest to alternatywa zdania współrzędnie złożonego rozłącznego.
  • betti 02.04.2017
    Lucinda nigdy nie stawiamy przecinka przed pierwszym ''i'' to błąd. Sprawdź dokładnie. Przed albo to ja popełniłam błąd i przyznaję się bez bicia.
  • Lucinda 02.04.2017
    betti, a czy mogłabyś powiedzieć, skąd dowiedziałaś się, że zasada nie stawiania przecinka przed pierwszym ,,i" dotyczy KAŻDEGO przypadku? Bo ja nie spotkałam się z czymś takim. Nie może istnieć taka zasada, która mówi: nie powinno być tu przecinka, bo to jest pierwsze ,,i" w zdaniu", bo nie na tym opiera się gramatyka języka polskiego. Chciałam znaleźć zasadę na to, o czym wspomniałam, niestety w słowniku języka polskiego PWN znalazłam tylko informację, że nie stawia się przecinka po tym wyrażeniu, ale nic o tym, co przed, natomiast w innym słowniku (,,Wielki słownik języka polskiego" trafiłam co najwyżej na cytaty, w których to wyrażenie w tym znaczeniu zostało zastosowane i jest to na przykład: ,,Po cholerę tu właściwie przyjechałem? Przecież i tak nie wiem, kogo szukać. źródło: NKJP: Mariusz Cieślik: Śmieszni kochankowie, 2004". Tu zostało dodane słowo ,,przecież" na początku, ale przecież nie ma to większego znaczenia, bo nie jest ono samodzielne znaczeniowo, więc nie zależą od niego zasady interpunkcji, natomiast, jak widać, w ten sposób rozpoczęta została nowa myśl po pytaniu (to samo miało miejsce u chrum). Podam tu link do tej strony: http://www.wsjp.pl/index.php?id_hasla=41211&id_znaczenia=5179042&l=10&ind=0 i jeśli trzeba, powiem, dlaczego widzę w tych przykładach to, o czym mówiłam, bo chociaż przed żadnym ,,i tak" bezpośrednio nie występował przecinek, to było to spowodowane tym, że na przykład wcześniej był już użyty przecinek przed spójnikiem zdania podrzędnie złożonego przyczynowego ,,bo".
    Oprócz tego, jeśli już jesteśmy przy tej zasadzie, która według Ciebie dotyczy każdego przypadku, to chciałabym zwrócić Twoją uwagę na coś takiego jak gramatyka generatywna, która sama w sobie ma dużo wspólnego z przemianami wynikającymi z mieszania stylów i łączenia języka pisanego z wyrażeniami pochodzącymi z mowy potocznej, które coraz częściej znajdują swoje miejsce w tekstach pisanych.
  • betti 02.04.2017
    Lucinda jeżeli tak bardzo zależy Ci na tym, żeby postawić przed pierwszym ''i'' przecinek, stawiaj sobie na zdrowie. Ja tego nigdy nie robiłam i robić nie zamierzam.
  • Lucinda 02.04.2017
    betti, nie chodzi tu o to, żeby stawiać przecinek przed ,,pierwszym ,,i"", jak to określiłaś. Chciałam tylko zwrócić uwagę na to, że nie ma takiej zasady, która dotyczyłaby każdego przypadku, w którym występuje po raz pierwszy ,,i". Gdyby to było zdanie łączne - w porządku, nie stawia się przed pierwszym spójnikiem ,,i" przecinka, ale zwróć uwagę na to, że chrum nie zastosowała spójnika ,,i" tylko partykułę ,,i tak", a to już całkiem co innego.
  • Violet 02.04.2017
    Drogi Stary Bywalcu, ja to wszystko już napisałam, ale to nie dociera do tej osoby, która poza szczyceniem się, że zna słowo: grafomania i chwalenie, niczym innym się nie wykazała.
  • betti 02.04.2017
    Violet, Ty moja droga tylko chwaleniem się wykazujesz, co przy totalnej grafomanii, nie jest żadnym powodem do dumy...
  • Violet 02.04.2017
    i jest mi z tym dobrze. Co mi zrobisz?
  • betti 02.04.2017
    Poza współczuciem niewiele mogę zrobić.
  • Violet 02.04.2017
    Ty jesteś zimna ryba, nie wiesz co to współczucie, więc mam je gdzieś? Więc co zrobisz?
  • betti 02.04.2017
    Rozbawiłaś mnie... poczekaj, co ja mogę zrobić? Jedyne, co przychodzi mi do głowy, to pusty śmiech. Sorry!
  • Violet 02.04.2017
    Równie pusty, jak ty sama, nic zaskakującego.
  • Stary bywalec 02.04.2017
    Dziewczyno, proszę Cię. To nie miało zrobić na Tobie wrażenia, tylko sprawić, żebyś trochę pomyślała. Po co chcesz pomagać ludziom, którzy nie chcą Twojej pomocy? Poza tym określenie ,,forum literackie" nie ma żadnej mocy sprawczej. I co z tego, że to jest ,,forum literackie"? Albo lepiej, napiszmy to tylko używając dużych liter, żeby podkreślić przeogromną powagę tej strony. Bo przecież Opowi jak nic innego ma renomę i markę wyrobioną wśród całego Internetu...
    Tak, jak Massolit, mimo, że był ,,zrzeszeniem literatów", to mógł wydawać żałosną poezję, tak Opowi, AMATORSKA (to ważne słowo) strona, może sobie pozwolić na kiepskie pisanie. Naprawdę nie rozumiem, w czym Ci to przeszkadza? Jak Ci się nie podoba, to odejdź, a nie psuj krwi wszystkim dookoła... Troszkę tolerancji, to naprawdę nie kosztuje dużo...
    A określenie ,,trzynastolatka" jest skrótem myślowym, nie musisz go traktować dosłownie, naprawdę. Poeta tak wielki jak Ty powinien to wiedzieć.
    I błagam Cię, naprawdę, błagam na kolanach - skończ wywyższać się nad innymi. Bo pomimo tego, że bardzo chcę zachować szacunek do Twojej osoby, to ciężko mi to robić, kiedy widzę coś takiego.
    Na koniec, chciałbym jeszcze tylko przywołać kilka zdań, które możemy znaleźć w opisie opowi jako strony:
    ,,Opowi.pl to portal dla pisarzy, którzy rozpoczynają swoją autorską przygodę oraz dla tych doświadczonych piszących od wielu lat. Każdy może umieścić swój utwór na naszych stronach [..]". (pisarze rozpoczynający swoją autorską przygodę nie są najlepsi na świecie, z tego, co mi wiadomo).
    ,,Opowi.pl to dynamicznie rozwijający się internetowy serwis z twórczością polskich pisarzy-amatorów. To portal pisarski dla osób chcących dzielić się swoją twórczością. Jest odpowiedzią dla wszystkich piszących, którzy szukają stron, gdzie można opublikować opowiadanie. Opowi.pl to strona z opowiadaniami dla każdego, kto kocha je pisać i czytać" (podkreślam słowa ,,pisarzy-amatorów" i zdanie, że może to serwis dla każdego, kto ,,kocha je pisać i czytać", a nie dla każdego, kto ,,jest nowym wieszczem narodowym).

    Pozdrawiam,
    Stary bywalec opowi
  • betti 02.04.2017
    To też jest śmieszne. Violet postaraj się bardziej... przecież jesteś niby inteligentna...
  • Violet 02.04.2017
    To nie ja muszę udowodnić, że nie jestem grafomanką, ani domorosłym krytykiem, pożal się boże korektorem, tylko ty,kochana. Udowodnij, że masz prawo osądzać innych, krytykować i wyzywać. :)
  • betti 02.04.2017
    Violet pokazałam to w moich wierszach. Rozumiem, domyślam się, że ten poziom może być Ci obcy, przecież przywykłaś do innego... niemniej jednak, dla kogoś, kto chociaż liznął poezję jest to miarodajnym źródłem.
  • Violet 02.04.2017
    Gdzie? Tutaj na opowi? Mówisz o tych pięciu pozycjach... wierszyków. Szału nie zrobiłaś, poziomem nie zabłysłaś. Jest tu kilka lepszych pozycji innych autorów. Pokaż mi recenzje twoich dzieł, literackich autorytetów - źródeł miarodajnych.
  • betti 02.04.2017
    Opowi w tej chwili, to dynamicznie rozwijająca się grafomania, która z amatorskim pisaniem nie ma nic wspólnego tak, jak z poezją.
  • Okropny 02.04.2017
    skąd mamy wiedzieć, że nie jesteś tylko rozwydrzoną i aspołeczną trzynastolatką, która szuka atencji za wszelką cenę?
  • Okropny xd
  • Jo-anka 05.04.2017
    Okropny <3
  • Stary bywalec 02.04.2017
    ,,Opowi w tej chwili, to dynamicznie rozwijająca się grafomania, która z amatorskim pisaniem nie ma nic wspólnego tak, jak z poezją" - skoro tak, to co tutaj jeszcze robi autorka Twojego pokroju? Szlachta w szambie nie nurkuje, szlachta chodzi na bale, jak mawia mój dobry znajomy. Skoro tak wszystko Ci tutaj przeszkadza, to odejdź. Gwarantuję, że wszyscy staną się szczęśliwsi - Ty, ponieważ nie będziesz musiała kalać się patrzeniem na grafomanię, a opowi, ponieważ będzie mogło dalej siedzieć w swoim ciepłym bajorku.
    Przestań wyświadczać innym przysługi na siłę. Mają prawo tutaj publikować swoje teksty i im tego prawa nie odbierzesz. Jesteś na z góry przegranej pozycji więc wycofaj się, póki jeszcze możesz z twarzą, zanim zaczniesz swoją bezcelową akcję inkwizycyjną.

    Pozdrawiam,
    Stary bywalec opowi
  • betti 02.04.2017
    Przykro mi, ale postanowiłam tutaj zostać i oczyścić to miejsce. Kto zechce coś osiągnąć zostanie i zacznie się uczyć. Czas oczyścić bajorko...
  • Okropny 02.04.2017
    znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwy
  • Anonim 02.04.2017
    jprd, hahahaha oczyścić, elka czyścicielka, xD, chyba dłużej zostanę, padłam normalnie.
  • Violet 02.04.2017
    Zostań! Jest coraz ciekawiej, Eisabetha zaraz nam pokaże wszystkie swoje nagrody i pochwały literackie. Wiesz, mam takie nieodparte wrażenie, że ona ten tekścik opisała z autopsji :)
  • betti 02.04.2017
    Violet nie przesadzaj, bo zacznę myśleć, że jestem dobra w prozie, a tak nie jest. Jak widzisz potrafię być krytyczna wobec siebie.
  • Violet 02.04.2017
    betti a na dodatek jeszcze bajki umiesz opowiadać, jesteś fenomenalna w swym ograniczeniu :)
  • betti 02.04.2017
    Violet nie, bajki to nie moja domena. Owszem próbowałam kiedyś, ale nic mi z tego nie wyszło więc odpuściłam. Trzeba wiedzieć, co się umie i z tym do ludzi...
  • athame 02.04.2017
    Violet Mozesz wrócić na swoja stronę pod Arystokratę?
  • Violet 02.04.2017
    betti A kłamstwa tak zgrabnie ci wychodzą ;)
  • betti 02.04.2017
    Violet jakie kłamstwa? Że poezja stoi tutaj, co ja piszę, leży tutaj rozłożona na łopatki przez grafomanię? To nie kłamstwo, tylko najprawdziwsza prawda.
  • Violet 02.04.2017
    betti ha, ha jesteś naczelną grafomanką opowi i kłamczuszkiem :)
    Idę pogadać teraz z kimś inteligentnym, bo już się tobą znudziłam.
    Pa.
  • betti 02.04.2017
    Violet idź, argumentować trzeba umieć, a to nie jest Twoja mocna strona. Jestem w stanie to zrozumieć.
  • Okropny 02.04.2017
    znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwy
  • betti 02.04.2017
    Koniecznie powinnaś zostać. Twoje wiersze w tej chwili są tak nieokrzesane jak Ty. Nie masz na chwilę obecną z czym iść dalej...
  • Anonim 02.04.2017
    nie mam aspiracji do publikacji!
    ciebie całkowicie
    popierdoliło!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nigdzie nie chcę iść, gdzie dalej?
    ty masz takie ambicje?
    a wydałaś swój tomik? chociaz jeden?
    pochwal się! może jesteś gdzieś z innymi autorami,
    a więc nie ma cię, tkwisz za to na opowi,
    i mędrkujesz, że tylko ty jesteś najlepszą internetową poetką, reszta to śmiecie.
    uważam, że poezja powinna być dostępną za free!
  • betti 02.04.2017
    chrum ja rozumiem, że jesteś nieszczęśliwa, może zagubiona, ale to żaden powód, żeby dostawać białej gorączki. Chyba powinnaś porozmawiać z psychologiem.
  • Ritha 02.04.2017
    Apeluje o ignorowanie tworu o nazwie betti, błagam ludzie, zignorujecie, samo zdechnie
  • betti 02.04.2017
    Ritha nie zdechnie. Będę patrzyła na każdy wiersz i wytykała błędy, dopóki nie zniknie grafomania. Jeżeli trzeba będzie ściągnę tu swoich przyjaciół...
  • Anonim 02.04.2017
    nieszczęśliwa?
    skąd takie przypuszczenie? bo jestem ateistką, piszę o śmierci?
    yyyyyyyyyyy, bo mnie wkurwiasz?
    roi ci się w tej wirtualnej głowie.
  • Anonim 02.04.2017
    Ritha, to nie jest człowiekiem, więc nie zdechnie, jak szkoda...
  • Ritha 02.04.2017
    betti ściąg może coś jeszcze, może Cię uciska co? Bez odbioru, żegnam :>
  • Johnny2x4 02.04.2017
    chrum Po co ta nienawiść? Po co to wszystko?
  • Violet 02.04.2017
    Ritha Już to mówiłam i petycję popieram :) Ale dziś miałam dobry humor i pobawiłam się z betti kłamczuszką. Ale szybko można sie nią znudzić, ponieważ poza jednym tematem wciąż powtarzanym o niczym innym nie ma pojęcia.
  • Ritha 02.04.2017
    Violet ona jest zapętlona, moim zdaniem wymaga aktualizacji xd lol, mogę być złośliwa, ale nie chcę tego karmić, pozdro
  • betti 02.04.2017
    Johnny2x4, to nie jest nienawiść, przynajmniej nie z mojej strony.
  • Anonim 02.04.2017
    to nie jest nienawiść, ale ręcę mi opadają, jak kilkanaście osób tłumaczy jednej by zmieniła zachowanie, a ta uparcie twierdzi, że są idiotami, i tylko ona ma rację. tylko i wyłącznie.
  • betti 02.04.2017
    Ritha, Violet już kiedyś stosowałyście tę metodę i zawiodła... tylko na to Was stać?
  • betti 02.04.2017
    chrum Ty w każdym swoim wierszu krzyczysz o bólu, stracie itd. Ja to rozumiem, ale wykonanie mi się nie podoba.
  • Violet 02.04.2017
    betti Nie martw się kochana, wrócę do rozmów z tobą, jak mi się będzie chciało i jak nie będę miała co robić. Teraz jesteś chwilowo passe.
  • Violet 02.04.2017
    Ritha ona jest chora, zauważyłaś, że mówi cały czas o jednym?
  • Ritha 02.04.2017
    Violet to jest troll, wspomnicie moje słowa xd
  • Ritha 02.04.2017
    Tzn. nie Violet, tylko, aaaa kurde, wiadomo
  • betti 02.04.2017
    Ritha, Violet Wasze podejrzenia są takie śmieszne... gdyby nie to, pewnie bym już dawno stąd poszła, ale dzięki Wam jest tutaj wesoło, więc trochę zabawię...
  • Violet 02.04.2017
    Ritha Wiem. Pewnie że troll. Zauważ że nie powiedziała nic mądrego, a każda jej uwaga, została przez kogoś podważona.
  • Anonim 02.04.2017
    a o czym ma niby pisać 60-cio latka?
    weź mnie na stole, w oborze
    lub chlewie
    jestem w potrzebie?
    wiesz ile bólu jest dookoła?
    chyba jednak nie wiesz.
  • betti 02.04.2017
    chrum to dobrze, że piszesz o bólu. Niektórzy piszą o niczym i to jest do dupy. U Ciebie temat jest dobry i ciekawy, masz świetne tytuły, przyciągają na maksa. Tylko wykonanie kuleje, a kto powiedział, że 60- latka nie może pisać dobrze? Dlaczego boisz się spróbować, przecież wtedy, te wiersze broniły by się same, nie musiałabyś już krzyczeć... Pomyśl o tym.
  • Violet 02.04.2017
    chrum uważaj, szuka sojusznika. Chłopaki się zwinęli, to teraz będzie Cię chwalić ;)
  • Anonim 02.04.2017
    widzę, że chyba sie komuś program zawiesił.
  • betti 02.04.2017
    chrum napisałam prawdę, co z nią zrobisz Twoja sprawa.
  • Violet 02.04.2017
    chrum bo ten program jest bardziej drewniany niż mój dębowy parkiet :)
  • Anonim 02.04.2017
    elka, ale czy ty KOGOKOLWIEK nauczyłaś DOBREJ POEZJI?
    bo krążysz wokół tematu, jak sęp nad murzynem, i jakos bez rezultatów.
    nic nie zrobiłaś, by wskazać dobrą drogę, ku lepszemu pisaniu, potrafisz tylko pierdolić w kółko to samo.
    jak robot.
    nie jesteś osobą, od której można by się czegokolwiek nauczyć.
    wiesz mniej więcej, jakie są zasady, i usilnie próbujesz ich sie trzynmać.
    ja wole inną poezje,
    bardziej eksperymentalną, aczkowiek uwielbiam grafo.
    mózg mi odpadł, naprawde szkoda czasu, nic od siebie nie dajesz, oprócz wytykania błędów,
    nie potrafisz pokazać, jak mozna poprawić wiersz.
    jesteś do dupy, elka, uświadom to sobie.
    w końcu, nie nadajesz się na mentora.
    poza tym, jak powiedział, twój przyjaciel, jestem tępa.
    nie zaprzeczam.
    z grzeczności.
  • betti 02.04.2017
    chrum dopóki nie spróbujesz nigdy się nie dowiesz, czy potrafię pomagać. Ja bym na Twoim miejscu jednak się bała... jeszcze nauczysz się dobrze pisać i grafomanie Cię stąd wykopią. To dopiero byłby dramat... strach pomyśleć.
  • Okropny 02.04.2017
    znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwy
  • Noren72 02.04.2017
    Okropny, dziękuję.
  • Okropny 02.04.2017
    Noren72 to nie do Ciebie, bejbe
  • Stary bywalec 02.04.2017
    Czy Ty w ogóle czytasz to, co napisałem? Dziewczyno, odpisujesz mi w sposób całkowicie oderwany od mojej argumentacji. To mi wystarcza, żeby nie prowadzić z Tobą już dłuższej dyskusji i utwierdza mnie w przeświadczeniu, że to tylko strata czasu. A co do Twojego oczyszczania - rób co chcesz, ale i tak Ci się nie uda. Możesz robić cuda na kiju, ale opowi to opowi. Poza tym... jeszcze nie zaczęłaś, a już nikt Cię nie słucha. Obiecujący początek, nie ma co!
    Dodam jeszcze tylko, że przeczytałem Twoje wiersze. Tak z czystej ciekawości. I szczerze rzekłszy, naprawdę, to nie jest nic specjalnego moim zdaniem (podkreślam, moim zdaniem, w myśl zasady subiektywności z pierwszego komentarza, żebyś przypadkiem hipokryzji nie zaczęła mi zarzucać). Nie ma w nich nawet połowy tego, co chciałabyś, żeby było... Ot, ładnie ubrane słówka, nic więcej. A wierz mi, przeczytałem mnóstwo poezji i na studiach, i poza nimi. Nawet tutaj, na opowi czytałem już lepsze wiersze...
    Ale, jeśli chcesz, żyj w swojej bańce samouwielbienia. Nie moja sprawa.

    Pozdrawiam,
    Stary bywalec opowi
  • betti 02.04.2017
    Dziękuję za opinię, ja również pozostanę - jeżeli pozwolisz - przy swojej. Pozdrawiam również.
  • Okropny 02.04.2017
    znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwy
  • Pytający 02.04.2017
    Betti, NIGDY nie stawiamy przecinka przed pierwszym ''i''? Jesteś pewna??? Na stronie prosteprzecinki.pl jest napisane: "Słowo i może rozpoczynać dopowiedzenie lub wtrącenie. Wówczas przecinek należy przed nim postawić.Gdy bezpośrednio przed wyrazem i występuje wtrącenie, to mimo że – zgodnie z ogólnymi zasadami – przecinka przed i nie umieszczamy, ten znak się tam pojawia, bo jest wymagany przez to wtrącenie." Może to też napisał jakiś nieuk...
  • Johnny2x4 02.04.2017
    Dlaczego tak monstrualna ilość komentarzy, przelewa się w tym konkretnym miejscu? Kłótnie jakieś, spory i inne konwenanse. Po co to wszystko? Nie lepiej zająć się pisaniem?
  • Ritha 02.04.2017
    No raczej, dobrze mówi, dać mu.. wiadomo ;)
  • Anonim 02.04.2017
    ktoś sobie wymyślił, żeby rozruszać opowi, i nasłał elkę vel betti vel kopnięta w twardy dysk.
  • Violet 02.04.2017
    ona ma dysk z plasteliny, albo gliny- do wyboru.
  • betti 02.04.2017
    Może to sprawka Admina, przejadła mu się grafomania? Jak myślisz, Świnko?
  • betti 02.04.2017
    Ja też Was kocham dziewczyny i dlatego z Wami zostanę.
  • Okropny 02.04.2017
    znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwy
  • Pytający 02.04.2017
    Betti, "Ogólnie biorąc, interpunkcji nie należy się uczyć jedynie według tego, które wyrazy wymagają przecinka, a które nie, gdyż o miejscu przecinka (a także niektórych innych znaków przestankowych) w polskim zdaniu decyduje jego budowa. Regułek typu: „Nie stawiamy przecinka przed i” nie wolno stosować automatycznie" - Mirosław Bańko, Uniwersytet Warszawski
  • Okropny 02.04.2017
    skąd mamy wiedzieć, że nie jesteś tylko rozwydrzoną i aspołeczną trzynastolatką, która szuka atencji za wszelką cenę?
  • Karawan 02.04.2017
    Z bajeczki o anielicy; D...świadczy o mnie a nie lica, rzekła stara dziewica ;)
  • betti 02.04.2017
    Nie dowiesz się dopóki nie zaczniesz pracować nad swoimi wierszami, ale znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwy, poza tym i tak dziewczyny Ciebie chwalą więc po co się wysilać? Co może być przyjemniejszego od towarzystwa grafomanów?
  • Okropny 02.04.2017
    znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwy
  • Okropny 02.04.2017
    znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwy
  • Jared 02.04.2017
    Co by nie mówić o piszących tu osobach - śmiechłem srogo z całej dyskusji XD
  • Violet 02.04.2017
    I na zdrowie, zabawa przednia! :)
  • Pasja 02.04.2017
    Nasza Elżbieta jak Sztukmistrz z Lublina.
  • betti 02.04.2017
    Dzięki Bogu, że nie grafoman, tego bym nie przeżyła.
  • Okropny 02.04.2017
    znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwy
  • Myheadomygod 02.04.2017
    Po co karmicie tego trolla? Nurtuje mnie to pytanie.
  • Violet 02.04.2017
    Trochę dla zabawy; drugiego takiego stworzenia nie ma we wszechświecie ;)
  • Pasja 02.04.2017
    Violet a może go upijemy?
  • Violet 02.04.2017
    pasja Ale jak upijemy nie będzie gadać w kółko tego samego i z czego będziemy się śmiać? ;)
  • betti 02.04.2017
    Violet może z grafomanii dla odmiany?
  • Pasja 02.04.2017
    betti ty jesteś jak stara płyta nie do zdarcia.
  • Okropny 02.04.2017
    betti znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwa
  • Neurotyk 02.04.2017
    Podobnie jak Jared- jedna z ciekawszych kupoburzy.
  • betti 02.04.2017
    Neurotyk jak Ty tutaj wytrzymałeś?
  • Okropny 02.04.2017
    znając jego był na to zbyt leniwy
  • betti 02.04.2017
    Okropny czym Ty się tak podnieciłeś?
  • Okropny 02.04.2017
    znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwy
  • Neurotyk 02.04.2017
    Betti, po prostu robię sobie tu jaja.
  • Okropny 02.04.2017
    Neurotyk znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwy
  • betti 02.04.2017
    Neurotyk czy Violet i Ritha nie mają problemów z psychiką? Ja tutaj nie znam za bardzo ludzi, ale ich zachowanie odbiega od normy. Może powinnam traktować je jak chorych ludzi?
  • Neurotyk 02.04.2017
    betti, Violet to pani w wieku mojej mamy. Ma ujęcie poezji duszą, mniej formą. Klasyczna szkoła.

    Ritha to ciut rozwyzdzona dziewczyna, taka Doda. Doda jesy intelugentns i ma wysoki iloraz tego właśnie- serio.
  • Ritha 03.04.2017
    Neurotyk napisz do admina czy IP kompa, z ktorego piszę to coś nie jest czasem takie samo jak IP detektywa, przydaj się na coś :p
    Ps. Za małe mam cycki na Dode:/
  • Okropny 03.04.2017
    Ritha no i jesteś zbyt leniwa
  • Ritha 03.04.2017
    Okropny i jestem zbyt leniwa xD
  • Okropny 03.04.2017
    Ritha leniu pierdolony
  • Neurotyk 03.04.2017
    Ritha IP kompa Betti jest identyczne z IP Detektywa. I co robimy z tym fantem???
  • Violet 03.04.2017
    Neurotyk Ładnie ująłeś duszą... ale niestety nie uprawnia mnie to, według naszego trollka na opiniowanie tekstów... szkoda lubię czytać Twoje teksty i chwalić. Niestety, moje zdanie jest nieważne. ;)
  • Neurotyk 03.04.2017
    Violet, dla mnie wazne. To ze popieram Betti a Ty nie, nie oznacza, ze nie popieram Cię w opiniowaniu duszą.
  • Ritha 03.04.2017
    Okropny sam jesteś pleśniowy
  • Ritha 03.04.2017
    Czas spać, żegnam Państwa, przesyłam moc neurotycznych uścisków, sajonara
  • Violet 03.04.2017
    Neurotyk Nie widzisz w tym przypadku paradoksu?
  • Okropny 03.04.2017
    Ritha <3
  • Violet 03.04.2017
    Ritha Dobrej nocy.
  • Neurotyk 03.04.2017
    Violet, nie. Spotkamy sie pod którymś z moich wierszy grafomana. Baj
  • Jared 02.04.2017
    W GRUNCIE RZECZY - skoro już mamy tu osoby typu Betti, można by je ciekawie spożytkować. To znaczy, szczerej opinii ciężko szukać - w rzeczy samej, dałbym się pokroić za zwymiotowanie na mojego "Kronikarza", a w necie albo kulty lizania dupy albo "fajne 5 ♥" - nie żebym miał coś przeciwko. Jak ktoś tak chce, to jego sprawa. Ja bym jednak oddał pół królestwa za rzetelną krytykę: fabuły, postaci, klimatu przez kogoś, kto ma rozeznanie, bo sam swoich błędów nie widzę, niestety, nie umiem zachować dystansu czytelniczego. Soł, osoby skrajnie wymiotujące też są potrzebne :E
  • Ritha 02.04.2017
    Każdy by dał, ja też, ale ona nie przyjdzie do Ciebie, bo jej się nie chce prowadzić rzetelnej krytyki, ona pójdzie mówić ludziom, że mają źle przecinek, albo Mar, że źle pisze. Ona jest krytykiem jak z koziej dupy trąba. A poza tym to troll.
  • Okropny 02.04.2017
    Jared znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwy
  • Ritha 02.04.2017
    Okropny zresetuj się
  • Jared 02.04.2017
    Mnie zastanowiła, że odejście detektywa się zbiegło w czasie z pojawieniem betti, ale może to przypadek :o
  • Okropny 02.04.2017
    Jared, jak mnie zachęcisz do przeczytania tego twojego szajsu, to przeczytam i ci powiem, przejadę się po twoim świeżo wyruchanym trupie. Tylko mnie zachęć.
  • Violet 02.04.2017
    Ritha Ten troll nie ma o niczym pojęcia, to widać. Ale masz rację, przydałoby się kilka osób mające przygotowanie i wiedzę, a przede wszystkim chęci do takich rzeczy.
  • Violet 02.04.2017
    Jared Coś w tym jest...
  • betti 02.04.2017
    Jared dokąd mam się udać na ten striptiz?
  • Jared 02.04.2017
    Nekrofilska obietnica kopulacji ♥ Niech będzie, ale dopóki nie przepiszę treści kronikarza ze zdjęć to dupa zimna :E
  • Ritha 02.04.2017
    Jared mówię Ci, że to troll, nikt mnie nie słucha, jak w tych filmach, co kobieta widzi duchów/kosmitów/potworów i nikt jej nie wierzy dopóki nie zdechnie poł wioski. :/
  • Okropny 02.04.2017
    Jared, znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwy
  • Violet 02.04.2017
    Ritha Cholera! Ja Cię słucham!
  • Ritha 02.04.2017
    Niech się zapiszę na grupę fb, elka, pokaż twarz!
  • Jared 02.04.2017
    Jest możliwe :o
  • Ritha 02.04.2017
    Violet! Sory, no tak Ty mnie słuchasz! Dopadl mnie betvirus
  • Jared 02.04.2017
    Ja myślę, że to wszystko wina Rithy :P
  • Ritha 02.04.2017
    Jared oczywiscie xd
  • Ritha 02.04.2017
    Wina Tuska
  • betti 02.04.2017
    Jared, gdzie ten Twój tekst?
  • Okropny 02.04.2017
    znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwa
  • Jared 02.04.2017
    Muszę przepisać, bo się ostał na zdjęciach ino. Dysk mi wysiadł :E I to jest proza, względnie długa :o
  • Okropny 02.04.2017
    Jared, raz na zawsze zapamiętaj, że nie ma czegoś takiego, jak zbyt wiele backupów.
  • Okropny 02.04.2017
    Jared znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwy XD
  • betti 02.04.2017
    Jared ja przede wszystkim zajmuję się poezją. Napisz wiersz, ten ocenię.
  • Okropny 02.04.2017
    betti moich jakoś nie oceniasz... znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwa
  • Jared 02.04.2017
    Kurczę, poezja ma jest taka 4/10 i to wiem, acz spojrzę, czy któryś się nie ostał wiersz
  • Jared 02.04.2017
    dodałem tymczasowo, if u want :P
  • betti 02.04.2017
    Okropny pochwalę, gdy już wiem.
  • Pasja 02.04.2017
    To Filifionka z Muminków, trol katastroficzny
  • Violet 02.04.2017
    A może to śmieszna Buka?
  • Pasja 02.04.2017
    Violet nie to Paszczak
  • Violet 02.04.2017
    pasja masz rację, paszczak skrzyżowany z buką!
  • Pasja 02.04.2017
    Violet tak jemu brakuje fantazji i on uważa, że jego praca jest najważniejsza
  • Violet 02.04.2017
    pasja i na dodatek zacina się i podlizuje,ta nasza betti kłamczuszka ;)
  • betti 02.04.2017
    Violet macie rację. Wszystkie.
  • Pasja 02.04.2017
    Violet może bobek troll ktory pozostawia smród
  • betti 03.04.2017
    pasja masz rację.
  • betti 02.04.2017
    Dziewczyny za chwilę pęknę ze śmiechu, już mnie brzuch boli... jakie Wy jesteście śmieszne, dużo lepsze niż w swoich utworach.
  • Okropny 02.04.2017
    śmiej się, śmiech jest za darmo. Przynajmniej raz nie przyjebałaś się do grafomanii.
  • Okropny 02.04.2017
    znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwa
  • betti 02.04.2017
    Okropny jak ja się cieszę, że wreszcie dorwałeś się do głosu. Tak dużo masz do powiedzenia. Jak prawdziwy facet!
  • Okropny 02.04.2017
    betti znając Ciebie jesteś na to zbyt leniwa
  • betti 02.04.2017
    Okropny Ty też jesteś z tego samego szpitala, co koleżanki?
  • Okropny 02.04.2017
    betti, co ty wiesz...
  • betti 02.04.2017
    Jeżeli tak, to ja Was bardzo przepraszam. Nie wiedziałam, ze mam do czynienia z chorymi ludźmi. Trzeba było mi to od razu napisać. Mogłam się domyśleć po wierszach, ale zmyliły mnie opowiadania, bo dobre. A to się porobiło...
  • Okropny 02.04.2017
    Jesteś po prostu zbyt leniwa, yo
  • betti 02.04.2017
    Okropny Ty też masz rację.
  • Myheadomygod 02.04.2017
    A z tego całego cyrku, najbardziej zabawne jest ,, jesteś na to zbyt leniwa". Naprawdę! Betti, to troll, potwierdzam. Dodatkowo jest wyjątkowo glupiutka, nie umie odpierac argumentów tylko klekocze o tym samym w koło... Kolejna sprawa, nie widzialam żadnej konstruktywnej krytyki, często też pomyłki w wytykaniu błędów, rzekomych. Autorytet.... Pff. Pokaż się, przedstaw... Podaj link do swoich wydanych publikacji ,, artystko". Wiesz w ogóle co to znaczy?
  • betti 02.04.2017
    Już wiem, masz rację.
  • Noren72 03.04.2017
    betti, czy podasz link do swoich publikacji, czy też jesteś na to zbyt leniwa?
  • Myheadomygod 03.04.2017
    Noren72, rozumiem, że to pytanie retoryczne.
  • Noren72 03.04.2017
    Możliwe. Niestety odpowiedź zna tylko wspomniana, ewentualnie Neurotyk. Pozamiatam jeszcze u siebie i czas na mnie. Dobranoc
  • betti 03.04.2017
    Tobie Zbyszku do niczego się nie przyda, jesteś na to zbyt leniwy.
  • Noren72 03.04.2017
    Po raz pierwszy i ostatni zgadzam się z Tobą. Ucieszy cię wiadomość, że odchodzę. O jednego grafomana mniej. Dobranoc
  • betti 03.04.2017
    Szczerze mówiąc niewiele mnie już to obchodzi. Dobranoc.
  • Anonim 03.04.2017
    nie kopie się leżącego, elka. bardzo nieładnie.
  • betti 03.04.2017
    A gdzie Ty zobaczyłaś, że on leży? Zamiast poprawiać wiersze, to ucieka. Okropny pewnie by go wyśmiał, że chce coś zrobić ze swoimi wierszami...
  • Anonim 03.04.2017
    obaczyłam łoczami wyobrażeniuf, cimno wszyndzie, gucho wszyndzie, co to byndzie, co to byndzie :]
    późno było, to się chłop położył, nie.
  • Okropny 03.04.2017
    Co ty wiesz o okropnym...
  • betti 03.04.2017
    Okropny faktycznie nic, ale oceniałam Ciebie na klasę, co najmniej maturalną. Dlaczego nikt mi wcześniej nie powiedział, że są tutaj tak młode osoby?
  • Okropny 03.04.2017
    betti a pytałaś?
  • betti 03.04.2017
    Okropny moja wina, przyznaję. Jednak na wszystkich portalach, gdzie jestem, każdy jest dorosły. Założyłam, że i tutaj... jest mi naprawdę strasznie przykro.
  • Okropny 03.04.2017
    betti daruj sobie te krokodyle łzy
  • Okropny 03.04.2017
    betti zupełnie jakby była roznica, czy jesteś chamska dla dorosłych czy dla dzieci.
  • betti 03.04.2017
    Okropny byłam taka jak Wy, atakowaliście, odpowiadałam tym samym. Gdybym wiedziała... ale przepadło.
  • Okropny 03.04.2017
    betti bzdury opowiadasz. Niezależnie od wieku swoich rozmówców, powinnaś trzymać jakiś poziom, a nie z buta wszystkich, nie poznawszy powodów i motorów napędowych. Opowi jest dla wszystkich, co usiłujemy ci powiedzieć od dawna, ale nie słuchasz. No i masz babo placek.
  • betti 03.04.2017
    Okropny oceniałam teksty, nie autorów. Raz zapytałam kogoś o wiek i ta osoba się obraziła... Nie ma sensu kontynuować tej rozmowy. Odchodzę, a Wy piszcie jak uważacie za słuszne, tego przecież najbardziej chcecie.Wasze wiersze aż krzyczą o pomoc, z drugiej strony nie potraficie jej przyjąć, bo to wiąże się z jakimś wysiłkiem. Najlepiej wszystko osiągnąć jak najmniejszym kosztem, a tak się nie da. Ty myślisz, że ja swoich wierszy nie poprawiam? Poprawiam i to nie raz, a kilka razy zanim wypuszczę do publikacji, a czasami i wtedy ktoś zwróci mi uwagę, na coś, co mi umknęło. To żaden wstyd.
  • Nuncjusz 03.04.2017
    betti nie pękaj, rób swoje i sie nie tłumacz
  • betti 03.04.2017
    Nuncjusz nie mam już siły. Wybacz,
  • Nuncjusz 03.04.2017
    betti bo całą energię poświęciłaś na użeranie się, zamiast robić swoje :)
  • betti 03.04.2017
    Nuncjusz przecież widzisz, że cokolwiek bym nie napisała, zaraz jest atak i to nie jednej osoby, ale większości. Wystarczy, że tylko wytknę błędy...
  • Nuncjusz 03.04.2017
    betti widzę, widzę i płaczę
    jakbyś im nie odpowiadała to w końcu by im się znudziło, a tak zywisz tę bandę trolli :)
  • Ritha 03.04.2017
    Nuncjo betti to troooooool
  • Nuncjusz 03.04.2017
    Ritha bzdura :)
  • Nuncjusz 03.04.2017
    Ritha Mar też była uważana za trolla
  • Johnny2x4 03.04.2017
    Nuncjusz A jest zwykłą osobą
  • Ritha 03.04.2017
    Nuncjo jeśli jest trollem to genialnym, jeśli nie to ręce opadają, lepiej dla niej, żeby była trollem
  • Nuncjusz 03.04.2017
    Ritha ja mam całkiem odmienne o niej zdanie, uważam że jest wporzo, trochę nerwowa ale wporzo i bycza :)
  • Ritha 03.04.2017
    Nuncjusz ona jest zapętlona, irytująca i więcej gada niż robi, taka typowa krowa co dużo buczy a mało mleka daje
  • Ritha 03.04.2017
    Ale oczywiście każdy może mieć swoje zdanie, lol
  • Nuncjusz 03.04.2017
    Ritha mnie ona nie irytuje. Przestańcie ją atakować a zobaczycie pozytywna odmianę
  • Ritha 03.04.2017
    Nuncjo, ja nie atakuje, wyrażam swoje zdanie, dopiero jak słyszę "matoły, nie umiejący liczyć do trzech" itepe się uaktywniam, no bo bez przesady
  • Nuncjusz 03.04.2017
    Ritha ja to powiedziałem do ogółu. Poza tym, zirytowany, też nie przebieram w słowach. Ja, na jej miejscu, bardziej bym bluzgał
  • Nuncjusz 03.04.2017
    Ritha przypomnij sobie co odwalała Elena u Margerity, jakim rynsztokiem bluzgałą i nie było takiej afery jak teraz
  • Ritha 03.04.2017
    Nuncjusz myślę, że trochę sama wzbudza tą agresję w ludziach, prowokuje i serio irytuje, no ale mniejsza z tym
  • Ritha 03.04.2017
    Nie było mnie za Eleny
  • Nazareth 03.04.2017
    Ritha wtedy to byly gownoburze, nie to co teraz XD
  • Ritha 03.04.2017
    Naz tymbardziej się cieszę, że trafiłam w spokojniejsze czasy :)
  • Nuncjusz 03.04.2017
    Ritha udało mi się znaleźć Jeszcze Magdy1906, poczytaj komentarze :)
    http://www.opowi.pl/zycie-marii-czesc-25-a14907/
  • Okropny 03.04.2017
    Elenawest to była dopiero pierdolnięta, zwłaszcza biorąc pod uwagę jej komentatorstwo opowijskie, ahhh... Szkoda gadać.
  • Nazareth 03.04.2017
    Okropny Eee tam, Elenka była wporzo :)
  • Nuncjusz 03.04.2017
    Nazareth bycza i wporzo, bluzgała tak samo dobrze jak ja :)
  • Okropny 03.04.2017
    Nazareth ja się o dagmarkę nie będę kłócił
  • Ritha 03.04.2017
    Poczytam potem, nie mam natchnienia
  • Nazareth 03.04.2017
    Nuncjusz może nie było to do końca godne szacunku ale na pewno podziwu XD
  • Jo-anka 03.04.2017
    https://youtu.be/7qcg6cLkfzY I tyle w temacie ;)
  • placek 03.04.2017
    Betti skumałaś się ze starszyzną opowi i razem tępicie młodzież. Zniechęcasz innych do pisania. Dobrze ci z tym?
  • Nazareth 03.04.2017
    Co to jest starszyzna opowi? O.o
  • Nuncjusz 03.04.2017
    krowi placek
  • Szymon Skolarus 03.04.2017
    Zamiast komentować wiersze wszyscy się kłócą. Ja nie wiedziałem że tu na opowi jest taki kosmos! :) Pozdrawiam wszystkich!:)
  • Szudracz 03.04.2017
    To jest inna planeta. Pozdrawiam
  • Szymon Skolarus 03.04.2017
    Inna planeta w innym uniwersum w innym równoległym świecie, pozdrawiam!
  • Szudracz 03.04.2017
    Poza wymiarami i są tu niepowtarzalne klimaty i świetni ludzie. Doceniajmy to nie zapominają, że to my tworzymy.
  • Szymon Skolarus 03.04.2017
    Racja
  • Mała Maggie 05.04.2017
    Jaka długa dyskusja się tutaj pojawiła. Całej z pewnością nie przeczytam, bo i po co? Co do samego tekstu, jeśli chodzi o język czy styl, niczego nadzwyczajnego w nim nie znalazłam. Wnioskuję jednak, iż jest to Twoja historia, opisana w pigułce. Cóż, czasem tak bywa. Prawda jest taka, ze trzeba nabrać dobrego "warsztatu" i nie mówiąc już o sprawach tak błahych jak interpunkcja czy zapis graficzny, trzeba nauczyć się czuć "to coś", czytać innych, potrafić dość obiektywnie ocenić swoją pracę na tle innych piszących, choć czasem to zwyczajnie nie możliwe,spojrzeć na siebie z boku. Pisać można z pasji, z potrzeby, nie koniecznie zawodowo.
    I żadna "porażka", jeśli tak już kwalifikujemy wydarzenie, nie jest warta tego, żeby stracić życie. Dlatego też zawiodłam się nieco, kiedy chciałaś uśmiercić bohaterkę.
  • betti 05.04.2017
    Bardzo Ci dziękuję za te cenne rady, postaram się wziąć je sobie do serca, żeby poczuć to ''coś''.

    Nie wiem skąd przypuszczenie, że to moja historia, ale jeżeli taka właśnie Ci odpowiada...

    Niekoniecznie zawsze piszemy łącznie, nigdy oddzielnie, tak samo jak niemożliwe, ale to drobnostka...

    Pozdrawiam.elka.
  • Neurotyk 05.04.2017
    Betti, co za uszczypliwosc:)
    Mała jest w porządku.

    Mala, Betti pisze raczej poezję a to opowiadanie jest poglądowe do dyskusji, tylko tyle.

    Kobity...
  • Mała Maggie 05.04.2017
    Oki :) Rozumiem.
  • betti 05.04.2017
    Nie wiem o co Ci chodzi, przecież starałam się być grzeczna, nawet się nie śmiałam...
  • Neurotyk 05.04.2017
    Zaraz powiesz o jedno słowo za dużo Bett:)
  • betti 05.04.2017
    To groźba, czy obietnica?
  • Neurotyk 05.04.2017
    Hipoteza
  • Violet 05.04.2017
    Neurotyk To Ty nasyłasz ją na ludzi?!
  • Neurotyk 05.04.2017
    Violet, tak jestem szatanen a to moja wyslanniczka.
  • Violet 05.04.2017
    Neurotyk Szatanem to Ty nie jesteś...
  • Neurotyk 05.04.2017
    Violet dlaczego?
  • Violet 05.04.2017
    Neurotyk to widać...
  • Neurotyk 05.04.2017
    Violet, po czym? Skoro mnie nie widzisz!
  • Violet 05.04.2017
    Neurotyk Wystarczająco dużo napisałeś ;)
  • betti 05.04.2017
    Mam zostawić w spokoju Twoją Małą Maggie... mogłeś poprosić.
  • Neurotyk 05.04.2017
    Mała Meggi sama sie wybroni.
    Mam tu kilka faworyt...
  • Neurotyk 05.04.2017
    Mała Meggi sama sie wybroni.
    Mam tu kilka faworyt...
  • betti 05.04.2017
    Violet błysnęła inteligencją... jak zawsze.
  • Niemampojecia96 24.07.2017
    Bez patosu nie da sie zyc, sloneczko. Czyz nie?

    Jakze mnie niezdrowo popycha do powiedzenia Ci wielu rzeczy, ktore mogą Cie mocno ała, popycha przyuwazenie tej Twej cechy, ze Ty tak bardzo lubisz czuc sie, no chocby tylko w tej swojej glowce, choc troche lepsza niz caly ten tlum..

    Wiesz, ze czego by Leon nie powiedzial, to jestes nader zalosna?

    Wszystko, cos tu wstawila (nie, nie przeczytalam tylko tego, przeczytalam wiele, chociaz byl to czas tak stracony jak lektora gowna o niesmiertelnych istotach pod tytulem "Wieczni", w ktore z sadystycznej uciechy zaglebiam wlasnie nozyczki...) jest na maksa ograne. Wszystko, cos tu wstawila.
    Mialkie, nijakie, nie wzbudzajace zadnej skry, nie pobudzajace do...kurwa, niczego oprocz odlozenia tego na bok, nawet nie budzi to niestety zlosci, szkoda nozyczek.

    Z Leonem tez rozumiem. Hiper jest miec alfe I omege. Tez bym bardzo chciala. Czasem dla totalnej beki robie tak sobie z jakims Seba.

    To bardzo dobra kanapka, bo Seba tak powiedzial.
    Nie, niestety nie pojde z Toba na to do kina. Seba twierdzi, zr ten film to dno.

    Seba powiedzial, ze masz talent. A wiec, co z tym zrobisz? Skoro Sebix tak mowi, to masz.

    Coz, powiesz moze, ze to nie wypada. Ze sie powinno oceniac tworczosc, a nie tworce. Twierdze uparcie, ze to nierozerwalne.

    Twoja pseudotworczosc jest zalosna.
    Ty jestes zalosna.
    Teraz gorzej, bo
    Ja tez jestem zalosna I
    Moja pseudotworczosc tez jest zalosna, a jednak
    Jestem w stanie zauwazyc, ze powinnas byc w stanie zauwazyc, ze to denny portal dla amatorow. Wypierdalanie tu z tym, z czym postanawiasz tu czasem wykurwic, teksty o Leonie I te hiper profesjonalne rady sprawiaja, ze mam lzy smiechu w oczach.

    Ludzie. Hiper zalosni.
  • betti 24.07.2017
    Niby króciutki tekst, niby dawno temu napisany, a nadal podnieca... Lubię to...
  • Niemampojecia96 24.07.2017
    Mylisz sie.
    To gowno do niczego nie podnieca.
    Troche zas podnieca mnie perspektywa, ze jestes tak slepa,
    Tak nieczynna na fakt, iz reprezentujesz soba literackie nic, totalne zero.
    Przetasowana setki razy talia kart, nudne I smieszne nic, ktore smie

    "Przykro mi, ale postanowiłam tutaj zostać i oczyścić to miejsce. Kto zechce coś osiągnąć zostanie i zacznie się uczyć. Czas oczyścić bajorko..."

    W pierwszej kolejnosci powinnas strzelic sobie w leb.
    Oczywiscie obie wiemy, ze nie piszesz tu najgorzej.
    Za to jestes wkurwiajaca, jak przykladowo wesz.


    Zdychaj.
  • Niemampojecia96 24.07.2017
    Aha. Jeszcze jedno. Twierdzenie, ze cos jest jakies, bo jakas siksa z podrzednego wydawnictwa stwierdzila, ze takie jest...
    Boze, az nie chce sie na Ciebie podnosic reki. Ale nie, ja lubie bic.
    Na pewno Marek z Grabiny wciaz gosci na malym ekranie, bo jest taki swietny.
    W koncu sie przeciez wybil, wiec musi byc. Na jakiejs podstawie przeciez wkurwia mnie od dwudziestu juz lat.
    Na bank "Dom nad rozlewiskiem" wydano, bo to takie dobre dzielo.
    Przeciez kiedys jakas siksa z jakiegos wydawnictwa stwierdzila, ze to swietny pomysl.
    Ze da sie na tym, uwaga, slowo klucz
    ZAROBIC.

    Jak nic nie czujesz z dzisiejszej epoki, to na chuj twierdzisz, ze to, co swieci triumfy ma dzis miec cokolwiek wspolnego ze sztuka wyzszego rzedu.
    Kazda siksa w kazdym wydawnictwie jest w jakis sposob madrzejsza od Ciebie. A juz na pewno mniej slepa.
  • betti 25.07.2017
    Dzięki wielkie, uśmiałam się do łez. mam nadzieję, że poprawił Ci się humor po tych tyradach... Kolorowych snów życzę...
  • Violet 25.07.2017
    Ulala...
  • Niemampojecia96 25.07.2017
    Szkoda, ze nie masz nawet tyle dobrego smaku, by juz zdechnac, tylko zyczysz sobie, by wykazywac Ci dalej dlaczegoz powinnas. Nie odnosisz sie do niczego merytorycznie. Za to stawiasz duzo wielokropkow z chuja, pewnie sobie mowisz, ze przyduzo klne, wiec sie nie musisz przejmowac...(special for u, wiem ze Cie podniecaja te kropeczki, bo wszedzie je ladujesz, jakby Twe mysli mialy sie dzieki temu wydac glebsze.........dopierdole Ci duzo wielokropka, potrzebujesz, wiem jak istotne jest choc czynienie wrazenia...............) wiec costam sobie mowisz na pocieszenie, bo nie umiesz ani mi oddac, ani wyprostowac drucikow, ktorem Ci nawykrecala. Costam se mowisz, a pozniej idziesz, jak widze, zdissowac kolejne trzy, czy cztery twory na opowi.pl.
    Wpierdalasz sie tylko tam, gdzie mozesz czuc, ze ta Twoje hiper zalosna osoba nie jest az tak zalosna.
    [*]

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania