Kilka słów o tolerancji

Wielu zadaje sobie pytanie, kto i dlaczego, z uporem godnym lepszej sprawy, promuje homoseksualizm?

 

Zaczęło się niewinnie. Od wykreślenia w 1973 roku homoseksualizmu z listy chorób psychicznych przez Amerykańskie Towarzystwo Psychiatryczne. Samo przez się było to decyzją kuriozalną, bowiem ta perwersyjna forma zaspokajania popędu płciowego przez wszystkie światowe cywilizacje uważana była za zboczenie zagrażające porządkowi społecznemu. W niektórych krajach poddawano osoby praktykujące homoseksualizm surowym karom.

 

Chodziło o pozbycie się krępujących barier, by już wkrótce ruszyć z ogólnoświatową akcją afirmatywną tej odrażającej formy zaspokajania popędu płciowego, kojarzoną raczej z rozwiązłymi orgiami cesarza Tyberiusza na Capri, niż z zachowaniem wartym promocji i pochwały.

 

Akcja propagandowa przybrała postać profesjonalnej kampanii marketingowej, realizowanej wielokanałowo, za pośrednictwem filmu, literatury, sztuki, mediów elektronicznych. Olbrzymie pieniądze wykłada się na organizację krzykliwych parad promujących rozpustę i wyuzdanie, organizacje gejowskie, czy kancelarie prawne. To wszystko na promocję zachowań, których akceptacja może cofnąć ludzkość do czasów barbarii i średniowiecza.

 

Tu pojawia się pytanie, kto wykładał i nadal wykłada na te wszystkie działania olbrzymie pieniądze? Gołym okiem widać, że miliardowe sumy inwestowane są w owe parady, czasopisma, foldery, książki. Komu zależy, by wprowadzając do publicznego obiegu odrażające, niehigieniczne, chorobogenne zachowania demoralizować ludzi, wzbudzać społeczne antagonizmy i waśnie?

 

Bo do tego w efekcie prowadzi promocja homoseksualizmu, który od kilkudziesięciu lat przedstawiany jest jako równorzędny z innymi formami aktywności płciowej człowieka. A nie jest i nigdy nie będzie.

 

Trzeba uczciwie powiedzieć, że promocja zachowań homoseksualnych to promocja niezdrowego trybu życia, porównywalna chyba do promocji nikotynizmu, czy alkoholizmu. Wszystkie te patologie są oczywiście immanentnie powiązane z ludzkimi zachowaniami, ale nikt o zdrowych zmysłach nie będzie ich pochwalał.

 

Argument, że zachowania homoseksualne nie krzywdzą osób postronnych jest zupełnie nietrafiony. Istnieje bowiem tysiące odrażających zachowań, które nikogo nie krzywdzą, a w społecznym odbierze odbierane są jako obrzydliwe. Jak choćby dłubanie w nosie, puszczanie bąków w towarzystwie, czy plucie w miejscach publicznych. Wymienione zachowania budzą po prostu niesmak i odrazę, choć nie są zabronione prawnie, ani nie znajdują się na żadnych listach chorób.

 

Również argument, że homoseksualizm występuje w świecie zwierząt, na przykład wśród szympansów karłowatych, czy któregoś z gatunku ptaków, jest chybiony i po prostu głupi. Trudno, żeby ludzie czerpali wzory zachowań z gatunków od nas niżej rozwiniętych. Równie dobrze moglibyśmy zalegalizować złodziejstwo, tylko dlatego, ze sroki kradną różne świecące przedmioty i umieszczają je we własnych gniazdach.

 

Homoseksualizm to zjawisko patologiczne ze względu na możliwość rozprzestrzeniania wielu chorób. Homoseksualiści rozprzestrzenili HIV z Nowego Jorku na resztę świata. W 1992 roku większość z 6349 Amerykanów, którzy zachorowali na AIDS poprzez kontakt z zakażoną krwią otrzymało ją od homoseksualistów, a większość kobiet w Kalifornii, które zachorowały na AIDS poprzez heteroseksualne kontakty, zaraziło się od mężczyzn, którzy praktykowali również homoseksualizm. Rzadka odmiana płonicy, która w 1976 roku rozprzestrzeniła się w San Francisco, również zaczęła się u homoseksualistów .

 

To tylko niektóre przykłady, a można by je mnożyć. Promocja homoseksualizmu jest więc de facto promocją niezdrowego stylu życia prowadzącego do wielu poważnych chorób.

 

Homoseksualiści, to grupa społeczna, wśród której ryzyko wystąpienia pedofilii występuje najczęściej. Wykazują to zarówno badania empiryczne, jak i statystyczne.

 

Skłonności pedofilskie homoseksualistów obnażyła prowokacja szwedzkich dziennikarzy. Pracownicy gazety „Svenska Dagbladet” zarejestrowali się na forum dla homoseksualistów podszywając się pod postać czternastoletniego Dawida, który napisał, że niedawno odkrył u siebie skłonności homoseksualne.

 

Czternastoletniemu chłopcu propozycje seksualne złożyło około stu mężczyzn, wśród nich vipy, m.in. organizator sztokholmskiej parady równości, czy też urzędnik szwedzkiego MSZ. Chłopcu proponowano różne perwersyjne odmiany seksu, m.in. BDSM . Ta prowokacja chyba w najdoskonalszy sposób udowadnia do czego zdolne są osoby homoseksualne.

 

Również badania przeprowadzone w Niemczech wykazały, że spośród aktywnych homoseksualistów wywodzą się pedofile. I to oni są najgroźniejsi, znacznie częściej molestują dzieci, niż pedofile heteroseksualni.

 

Sprawą zajęli się m.in. dr Freund i dr Heasman z Clarke Institute of Psychiatry w Toronto. Badania przeprowadzone przez dr Freuda wykazały, że 34 proc. homoseksualistów to pedofile, według drugiego naukowca to 32 proc.

 

Homoseksualiści to ludzie o odchylonej seksualności, biorący udział w niebezpiecznych dla zdrowia praktykach. Dla ich dobra oraz dobra osób zamierzających stosować takie zachowania, ważne jest, by ani nie promować, ani nie legalizować takiego destrukcyjnego stylu życia.

Średnia ocena: 2.2  Głosów: 28

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (245)

  • Jacom JacaM 23.02.2020
    https://www.empik.com/sodoma-martel-frederic,p1221684332,ksiazka-p
  • indri 23.02.2020
    To faktycznie smutna sprawa, ale już od wielu lat istnieje zakaz przyjmowania do seminariów praktykujących homoseksualistów, więc pewnie zwalczą to naganne zjawisko.
  • cos_ci_opowiem 23.02.2020
    indri Skisłem xD
  • DEMONul1234 23.02.2020
    Mam nieodparte wrażenie, że ta opowiastka ma jakiś związek z moimi ostatnimi opowiadaniami. To nie tyle żałosne co smutne, że trzeba publikować tekst przeciw homoseksualizmowi... Życzę tobie jednak tego co najlepsze w przyszłości, może kiedyś dorośniesz.
  • AlaOlaUla 23.02.2020
    Nie licz na to?
  • indri 23.02.2020
    Nie to raczej zbieg okoliczności, związany z dyskusją na innym portalu. Nie napisłem go specjalnie w związku z Twoim tekstem, choć przyznam, że akurat go wykorzystałem, aczkolwiek literacko nie jest wykończony i braku mu niezależnej korekty ortograficzno - stylistycznej.
    Do tego tekstu:

    https://poezja.org/utwor/175972-serce-pierdolonego-faszysty/

    No i jestem trochę zdziwiony aluzjami dotyczącymi tekstu. Skoro ty możesz sobie publikować, co chcesz, to mam nadzieję, że jesteś na tyle otwarty, że mi również przyznajesz takie prawo? Tym bardziej, że w tekście starałem się zamieścić rzetelne informacje, bez jakichś inwektyw.
  • Raven18 23.02.2020
    Cóż, u mnie sytuacja była taka, że opowiadanie w którym wprowadziłem homoseksualne kobiety od razu dostało niskie oceny
    Jakoś niespecjalnie się tym przejąłem i tworzę dalej, ze zmienioną fabułą, lecz z zachowanym wątkiem lesbijek
    Niektórzy chyba nadal są w średniowieczu ... :D pozdrawiam
  • indri 23.02.2020
    Raven18 a co to ma za związek ze średniowieczem? Lesbijstwo (nazwa) wywodzi się od nazwy greckiej wyspy Lesbos, a jest tak samo stare jak ludzkość. Co nie znaczy że godne pochwały. Pierdzenie w towarzystwie i dłubanie w nosie jest tak samo stare jak ludzkość. I też tego nie pochwalamy.
  • betti 23.02.2020
    Konkretnie i na temat.
  • indri 23.02.2020
    Dziękuję Betti. Nie chciałem przynudzać, dlatego starałem się krótko.
  • betti 23.02.2020
    Bardzo dobrze, podałeś fakty, a reszta niech się.martwi czy je przyswoić, czy odrzucić...
  • indri 23.02.2020
    betti wszystkie te badania można znaleźć od lat w internecie. To że amerykańscy psychiatrzy usunęli tę dewiację z listy chorób świadczy tylko źle o tych psychiatrach manipulantach. W sieci jest opisane jak to się stało. W głosowaniu korespondencyjnym pod szantażem, że ujawnią homosiów spośród nich samych. Zrobiono to tylko po to, żeby usunąć bariery pod promocje tej obrzydliwej dewiacji.
  • DEMONul1234 23.02.2020
    No to może przesadziłem z oskarżeniami, skoro to nie odpowiedź na moje teksty...Nie mniej jednak ja nie publikuje tekstów otwarcie zachęcających do homoseksualizmu, po prostu piszę fikcyjną historyjkę...Nikomu nic nie zabraniam, masz taką opinię to spoko, ale nie krytykuj otwarcie poglądów innych ludzi...A jak już to dawaj notkę od autora na wstępie do opowiadania, która wyjawi czytającym co masz na myśli. Inni mogą źle odebrać tekst. Pozdrawiam
  • Shogun 23.02.2020
    Przecież homoseksualizm jest starszy od prawa i miał miejsce już w starożytności, więc o czym my tutaj mówimy?
  • Karawan 23.02.2020
    KŁAMCY "ałtorowi" dedykuję :)
    " przez wszystkie światowe cywilizacje uważana była za zboczenie zagrażające porządkowi społecznemu - Proszę wymienić te wszystkie żałosny manipulancie :)
    "Homoseksualiści, to grupa społeczna, wśród której ryzyko wystąpienia pedofilii występuje najczęściej. Wykazują to zarówno badania empiryczne, jak i statystyczne." - Proszę wskazać źródło tych "światłych" informacji, bo inaczej to tylko znowu manipulacja!! :) Jak rozumiem księża i purpuraci pedofile są z automatu homoseksualni, a nie wiadomo czy nie zoofilni ?
  • DEMONul1234 23.02.2020
    Pewnie informacje pochodzą z artykułów, które zaczynają się od "Naukowcy potwierdzili, że..." Ehh, co tu gadać...
  • indri 23.02.2020
    Źródło to choćby prowokacja dziennikarska na forum homoseksualnym. Wskaż mi karawan jakieś inne forum, gdzie 14 - letni chłopiec dostałby tak oficjalnie propozycje seksualne, w tym nawet BDSM.
  • Shogun 23.02.2020
    No właśnie też się zastanawiam, co tu gadać?
  • indri 23.02.2020
    Episkopat Niemiec zrobił teraz badania, które wykazały, że pedofilami byli głównie wcześniejsi homoseksualiści.
  • Shogun 23.02.2020
    indri co ma do tego Episkopat Niemiec? Przepraszam, ale wydaje mi się, że nie oni powinni zajmować się takimi sprawami.
  • indri 23.02.2020
    Shogun oczywiście, że ma bo niemieccy księża byli oskarżani o zachowania pedofilne, i dlatego zlecono badania. Okazało się, że pedofile są wśród tych, którzy byli tolerowani wcześniej jako homoseksualiści.
  • indri 23.02.2020
    Shogun masz choćby tutaj, te badania są w Polsce przemilczane.

    https://www.salon24.pl/u/mojsiewicz/941709,badania-do-40-procent-gejow-z-lgbt-to-aktywni-pedofile,2
  • Shogun 23.02.2020
    indri wydaje mi się, że te wszystkie liczby są zbyt zawyżone, ale oczywiście zerknę na te badania.
    Poza tym zastanawia mnie czy przeprowadzali badania tylko na księżach homoseksualnych, czy heteroseksualnych również.
  • indri 23.02.2020
    Shogun myślę, że prowokacja szwedzkich dziennikarzy na gejowskim forum powinna cię Cię przekonać, do czego zdolni są homoseksualiści.

    https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/600645,lgbt-qruiser-prowokacja-14-latek-szwecja.html
  • Shogun 23.02.2020
    indri czy ja wiem. W sumie równie dobrze można odbić piłeczkę w drugom stronę i wyjdzie na to samo. Całkowicie szanuję Twoje poglądy, masz do nich prawo, ale nie potrzebnie dolewać oliwy do ognia, tak jak zrobili to ci prowokatorzy. Poza tym jeśli chodzi o tygiel, który opisałeś, to podałeś tak skrajne przykłady, że, aż trudno się do tego odnieść. Myślę, że człowiek, który robi takie rzeczy bez względu na to czy jest homoseksualistą, czy heteroseksualistą nie jest normalny. Orientacja seksualna, akurat w tym przypadku nie ma na to żadnego wpływu, bo jedna i druga strona dopuszczają się takich procederów.
  • indri 23.02.2020
    Karawan podaję za wiki, bo nie chce mi się szukać literatury w temacie:

    Najstarszy zachowany zapis penalizujący kontakty homoseksualne pochodzi z kodeksu Asyrii z 1075 roku p.n.e., który za stosunek seksualny pomiędzy mężczyznami przewidywał karę kastracji.

    Cesarz Teodozjusz nałożył na homoseksualistów w 390 r. karę śmierci przez spalenia na stosie.

    Współcześnie prawo przewidujące kary w za kontakty homoseksualne jest obecne w 74 krajach i terytoriach świata. W 47 krajach i terytoriach karane są zarówno kontakty między kobietami, jak i mężczyznami, a w 28 tylko kontakty seksualne między mężczyznami. Prawa te są obecne w krajach Afryki, Azji[1], niewielkich państwach Oceanii, Ameryki Środkowej oraz w Europie (Czeczenia).
  • indri 23.02.2020
    Biologiczny tygiel

    Typowe praktyki seksualne homoseksualistów to medyczny horror. Proszę sobie wyobrazić ślinę, kał, spermę i krew mieszającą się między dziesiątkami mężczyzn co roku. Proszę sobie wyobrazić regularne picie moczu, jedzenie kału i brutalne podrażnianie odbytu. Często zdarzenia te mają miejsce, gdy osoby biorące w nich udział są pijane, odurzone narkotykami lub uprawiają orgie. Ponadto, większość z nich ma miejsce w wyjątkowo niehigienicznych miejscach (toalety, brudne salki peep show) lub – ze względu na to, że homoseksualiści często podróżują – w innych częściach świata.

    Co roku jedna czwarta lub więcej homoseksualistów odwiedza inne państwo. Świeże amerykańskie zarazki zostają zabrane do Europy, Afryki i Azji, a świeże czynniki chorobotwórcze z tych kontynentów dostają się do Ameryki. Homoseksualiści z zagranicy często przyjeżdżają do USA i biorą udział w tym biologicznym tyglu.

    Read more: http://www.pch24.pl/medyczne-konsekwencje-praktyk-homoseksualistow,12041,i.html#ixzz6En8mW7FF
  • AlaOlaUla 23.02.2020
    Ten człowieczek nie odróżnia homoseksualizmu od pedofilii.
    Żałosne.
  • betti 23.02.2020
    Jak nie odróżnia? Czytać nie umiesz że zrozumieniem?
  • AlaOlaUla 23.02.2020
    A ty po co się wchrzaniasz?
    Spadówa!
  • indri 23.02.2020
    Bardzo dobrze, że Betti tu pisze, bo zabiera głos logicznie i na temat.
  • indri 23.02.2020
    KOmentarze spod artykułu Dziennika, a to nie jest żadna prawicowa gazeta:
    Prowokacja szwedzkiej gazety. Urzędnik MSZ i emerytowany nauczyciel uwodzili 14-latka na forum LGBT

    2019-06-20 09:00
    Polska to jednak "zacofany" kraj. Jakieś małżeństwa damsko-męskie, wychowywanie dzieci przez ojca i matkę… ZGROZA !!!!!!!!

    2019-06-20 08:57
    Ktoś zdziwiony? Zaskoczony? Ile razy trzeba udowadniać coś, co jest oczywiste?

    NIe byłó ksiedza bo szwecja jst protestancka a nie katolicka

    2019-06-19 23:10
    To są te wartości europejskie propagowane w Polsce przez bandę PO i Spółka.

    2019-06-19 23:08
    Bo o to chodzi w zwiazkach homo. O przepychanie r u r y w jak najbardziej perwersyjny sposob. A i homoseksualizm wiaze sie nierozlacznie w sporej ilosci przypadkow z p e d o f i l i a i nie ma co zaklinac rzeczywistosci.

    2019-06-19 23:04
    O rety... Nie było księdza?!?! Bo u nas w Polsce, to mówią, że to tylko księża, a reszta cacy.

    2019-06-19 22:53
    Love is love. Miłość nie zna granic. Powinniśmy być tolerancyjni i otwarci na innowacje.

    Ci z lgbt to są naprawdę godni politowania ludzie.
  • AlaOlaUla 23.02.2020
    A dlaczego nic o tyglu osób heteroseksualnych?

    Po boomie z chorobą HIV mężczyzni homoseksualni są chyba bardziej ostrożni, niż ćwierć wieku temu.

    Natomiast osoby heteroseksualne nic sobie nie robią z czyhających zagrożeń.

    Mężowie zdradzają żony i nawet nie pomyślą o zabwzpieczrnou, bo tak im wali sperma na łeb, że tracą rozum, czego konsekwencje przenoszone są na nieświadome małżonki.

    Pitu pitu chlastu chlastu,
    co piąty mąż jest pederastą?

    I tak to było.
  • indri 23.02.2020
    Zdrada żon, czy mężów jest takim samym obrzydliwym zachowaniem, jak zachowania homoseksualizm. Ja tym tekstem nie próbują wybielać, ani usprawiedliwiać innych faktów. Zresztą w Dekalogu jest przykazanie na temat zdrady.
  • Kocwiaczek 23.02.2020
    a w społecznym odbierze odbierane - odbiorze odbierane
    niżej rozwiniętych - mniej rozwiniętych

    indri wybacz, ale każdy tutaj może mieć prawo do własnej oceny. Twój tekst chociaż napakowany jest rzekomymi faktami, których nawet nie zamierzam sprawdzać, w znacznej części przesycony jest twoją własną negatywną opinią, a to nie może czynić go obiektywnym. Powszechnie wiadomo, że każda skrajność budzi niesmak. Tak było odkąd pamiętam. Weź proszę pod uwagę, że ci, którzy prawdziwie kochają osobę tej samej płci (a przynajmniej tak twierdzą) bardzo często nie obnoszą się z tym w sposób niesmaczny, nie paradują na marszach i dbają o swoje wzajemne zdrowie. Choroby płciowe przenoszone są bez względu na to czy jesteś homo czy hetero - i delikatnie mówiąc wszystko zależy czy się zabezpieczasz przed nimi, czy lekkomyślnie "puszczasz" na prawo i lewo. Może by tak na portalu literackim powrócić do kultywowania słowa, a nie do robienia nagonki na mniejszości społeczne? Nigdy nie wiadomo co przyniesie nam los i czy sami nie staniemy kiedyś po tej drugiej stronie. Zrozumienie i obiektywizm będą wtedy najbardziej cenne. Tekst pozostawiam bez oceny. Osobiście uważam, że zamieszczając go tutaj na takowej wcale ci nie zależało.
  • Shogun 23.02.2020
    Prawdziwy głos rozsądku :D.
  • Kocwiaczek 23.02.2020
    Shogun:)
  • Karawan 23.02.2020
    Dziękuję z serca za komentarz, choć wątpię, by głęboka prawda w nim zawarta dotarła do "ałtora", bo wszystkie jego twory około literackie mówią jedno; "wiem lepiej" .
  • Akwadar 23.02.2020
    takie sranie w banie. ciekawe co zrobiliby z homoseksualnym dzieckiem lub wnukiem...
  • Kocwiaczek 23.02.2020
    Akwadar zaskoczę cię pewnie, ale kochali. Całym sercem, bo kocha się za to, że się jest czyimś dzieckiem/wnukiem, a nie kim się jest. Chcesz mi powiedzieć, że matki morderców nie kochają swoich dzieci?
  • Karawan 23.02.2020
    Akwadar Tyś zapewne "patriotą" i "katolikiem" to od razu widac po tego typu wpisie !
  • Akwadar 23.02.2020
    Karawan zatwardziałym do szpiku kości i w ogole :) ;) hi, hi
  • betti 23.02.2020
    Tu jest dużo tekstów, które z literaturą niewiele mają wspólnego, ale jakoś nikt nie narzeka. Są teksty naszpikowane polityka i mają rację bytu, więc ws,takim należy da równe szanse. Tak uważam.
  • Kocwiaczek 23.02.2020
    Dlatego tak wiele razy nóż mi się w kieszeni otwiera jak wzajemnie wszyscy się tutaj opluwają. Jak nadal będziemy podsycać tą nienawiść to za słowo "Ku*wa", "Du*pa", "Gej" i "PiS" będziemy dostawali albo owacje na stojąco albo obuchem w łeb. A to dopiero będzie chora sytuacja. Czy w takim miejscu nie wolelibyście wszyscy dzielić się czymś więcej, niż tylko tymi obelgami i nienawiścią?
  • Karawan 23.02.2020
    Kocwiaczek Trzeba dorosnąć emocjonalnie; "spójrz ciekawe co zrobiliby z homoseksualnym dzieckiem lub wnukiem..." i nie pomyśli biedactwo, że można i trzeba pokochać, bo to rpzecie krew z krwi i kośc z kości...
  • Shogun 23.02.2020
    Karawan dokładnie, kocha się na "za", lecz "pomimo". To coś więcej, niż jakaś orientacja seksualna, to emocjonalna więź, wzajemne zrozumienie i akceptacja.
  • Kocwiaczek 23.02.2020
    Karawan to samo napisałam. Nie wiem czy jest sens dalej tłumaczyć. Zapewne niektórzy by się wyparli, albo na siłę do psychologa zaprowadzili. Całe szczęście, że jestem na tyle dojrzała, że nikt mi swojej woli narzucić nie może, więc jak coś mi się nie podoba, mówię stanowcze "nie" - ale nie obrażam, nie podsycam nienawiści. Szanuję obie strony, ale wypadałoby, aby inni też potrafili się pogodzić z tym, że ktoś może mieć inne zdanie.
  • betti 23.02.2020
    Kocwiaczek pisz i apeluj, może ludzie usłyszą i.zaczna wreszcie szanować swoje racje, jakie by one nie były.
  • Kocwiaczek 23.02.2020
    betti piszę, ale czy myślisz, że ktoś kto jest tak zapalczywy wysłuchałby nawet jakby mu się sam Bóg objawił? Wątpię. To siedzi w środku człowieka. Więc obawiam się, że żadne apele, tutaj nie pomogą. Prawdziwą lekcję daje życie. Jeśli ktoś nie dostanie od niego po tyłku, nie nabierze doświadczenia, nie spróbuje poznać drugiej strony - wówczas ja mogę sobie moją pisaninę w buty schować.
  • Akwadar 23.02.2020
    Kocwiaczek że też Ci się chce...
  • Kocwiaczek 23.02.2020
    Akwadar tak samo jak tobie komentować moje komentarze :)
  • Akwadar 23.02.2020
    Kocwiaczek bo podziwiam wytrwałość w kruszeniu żelbetonu... ;)
  • Kocwiaczek 23.02.2020
    Akwadar po prostu nie pozwalam wodzić się za nos. Nie wierzę w ślepą prawdę, którą ktoś niby mądry napisał, robiąc niby badania na niby kim/czym czy owym. Doświadczenie jest źródłem poznania. Jak z małym dzieckiem - dotknie gorącego czajnika i się sparzy - będzie mądrzejsze na przyszłość. Nie warto generalizować bo ktoś włożył w czyjeś usta niby-prawdę.
  • betti 23.02.2020
    Kocwiaczek życie zmienia ludzi, doświadczenia, to jest najlepszy mentor. Ja osobiście jestem przeciwna związkom tej samej płci, z tej racji, że jestem katoliczka. Pomijam te wszystkie choroby z tym związane itd. Niemniej nie zamierzam prowadzić krucjaty. Każdy żyje jak chce, ja za swoje grzechy będę odpowiadać przed Bogiem. Oczywiście razi mnie promowanie homoseksualizmu, bo nie powinno tego być.
  • Akwadar 23.02.2020
    betti jakby bóg nie chcial żeby był, to by nie było. nie chciał żeby człeki lataly to skrzydeł ni mają i już
  • indri 23.02.2020
    Akwadar jakby natura chciała, to by sama mierzeję wiślaną przekopała:)) made in Kidawa - Błońska.
  • Akwadar 23.02.2020
    indri no i po kiego ją przekopywać i dudy robić?
  • Kocwiaczek 23.02.2020
    betti ja również jestem osobą wierzącą i mam normalną w oczach indri rodzinę. Co nie zmienia faktu, że nie zamierzać mówić ludziom kogo mają kochać i co robić w łóżku. Dał nam Bóg wolną wolę. Każdy korzysta z niej tak, jak uzna za słuszne.
  • indri 23.02.2020
    I jeszcze jedno, w przypadku homoseksualizmu trudno w ogóle mówić o jakimś pojęciu miłości, a właściwie to jest jej profanacja. Chodzi tylko i wyłącznie o zaspokojenie dzikiego, nie do opanowania popędu płciowego, żądzy. Trudno w przypadku homoseksualistów mówić o stałych związkach, bo to jest jakiś promil wobec absolutnej rozwiązłości. Partnerem może być absolutnie każdy, kto się nawinie i wyrazi ochotę. Jakakolwiek pisanina o pięknie ich miłości, to nieprawda. Smutne.

    Raport Bell'a i Weinberg'a z roku 1978 podawał, że połowa z badanych homoseksualistów przyznawała się do kontaktów seksualnych z co najmniej 500 partnerami seksualnymi. 75% badanych miało ponad 100 partnerów seksualnych w ciągu życia, w tym 28% więcej niż 1000. 62% badanych homoseksualistów przyznawało się do korzystania z łaźni homoseksualnych w celu nawiązania anonimowych stosunków płciowych (2).

    Ciekawy wgląd w zachowania seksualne homoseksualistów zawiera opracowany w 1979 roku The Gay Report, który po raz pierwszy dał szczegółowy wgląd w gejowską subkulturę (3).
    35% respondentów przyznało się do 100 lub więcej partnerów seksualnych w ciągu życia (s.249)
    18% - miało między 7 a 60 partnerów w ciągu ostatniego miesiąca przed badaniem (s.248)
    18% miało co najmniej trzech partnerów seksualnych w ciągu ostatniego tygodnia przed badaniem (s. 248)
    38% respondentów stwierdziło, że najdłuższy z ich związków trwał nie więcej niż rok (s 340)
    Dla lesbijek średnia długość trwania związku wynosiła 38 miesięcy (s.302).
  • Akwadar 23.02.2020
    o kufa!
  • indri 23.02.2020
    Lesbijki są bardziej wierne, i w czasie zaspokajania popędu nie połykają kału, czyli ta forma jest nieco bardziej higieniczna i bardziej strawna w odbiorze społecznym.
  • Akwadar 23.02.2020
    indri skąd to wiesz?
  • Kocwiaczek 23.02.2020
    indri zapytam tak teoretycznie czy znasz jakąś parę homoseksualną? Taką długoletnią? Jeśli twoja wiedza ma być oparta na faktach, to uzyskaj ją najlepiej u źródła.
  • indri 23.02.2020
    Kocwiaczek fakty to są badania na całej populacji. A badania jakie są każdy widzi. Kocwiaczku, Żadna wiedza nie opiera się na osobistym doświadczeniu, Musisz zawsze udowodnić. W socjologii są dwie metody badań, jakościowe i ilościowe. Tu nie ma nic do rzeczy, czy ja znam jakąś parę. Ogólne zjawisko jest takie że pederastia polega na rozwiązlości, orgiach a nie na żadnej miłości. Używanie słowa miłość w stosunku do homoseksualistów to profanacja tego słowa.
  • Kocwiaczek 23.02.2020
    indri nie zgodzę się z tobą i przykro mi, że tak wieje od ciebie nienawiścią. Orgie u hetero są równie powszechne, każdy kto chce może sobie taką urządzić. Nie generalizuj, bo to aż kłuje w oczy. Są różne rodzaje miłości. Najbardziej boli, że w tym momencie udowadniasz o braku takiej do bliźniego. Najpierw go sklasyfikujesz, a potem powiesz "wypier* geju jeba*y - a do innego podejdziesz i powiesz - siema ziomeczku... Nie, po prostu nie. Nie zgadzam sie z tobą i nie próbuj tego zmienić. Szanuję twoje poglądy, ale ty skończ wtłaczać mi swoje. Jak widzisz więcej jest tutaj takich, którzy pozwalają innym żyć według własnych przekonań. Może kiedyś zrozumiesz, że nie wszyscy musza się z tobą zgadzać i tak też jest okej.
  • Akwadar 23.02.2020
    Kocwiaczek olej gościa...
  • indri 23.02.2020
    Kocwiaczek każde orgie są złe, to fakt.
  • Akwadar 23.02.2020
    indri ale jakie przyjemne :)
  • Bajkopisarz 23.02.2020
    Wyrażę to dosyć dosłownie: jedyna różnica między mężczyzną homoseksualnym a mężczyzną heteroseksualnym polega na tym, gdzie jeden a gdzie drugi preferuje wkładać swojego penisa. Pozostałe różnice są praktycznie nieistotne. Jeśli z takiej drobnostki, jak operowanie wzwiedzionym członkiem, robi się ogólnonarodowy problem to jest to tylko i wyłącznie głupie :-)
  • Akwadar 23.02.2020
    seks analny nie jest obcy heteroseksualnym
  • Kocwiaczek 23.02.2020
    Jakby to powiedzieć Bajkopisarzu, nikt nikomu nie powinien mówić gdzie ma wkładać. Akwadar ma rację. Jest to powszechne zjawisko.
  • indri 23.02.2020
    Teoretycznie, dla osób mało zainteresowanych tematem tak to może wyglądać Bajkopisarzu, ale w praktyce już nie.
    To tak jak między palącymi i niepalącymi, różnica tylko taka co kto wsadza do ust. Jeden pączka, drugi papierosa. Niby drobna różnica.

    Jeden pije czarna herbatę, drugi czarną kawę, trzeci z mleczkiem a czwarty wysokoprocentowy alkohol. Jeśli zagłębimy się w szczegóły, jak często pije, czy ogałaca rodzinę z pieniędzy, czy bije żonę po pijaku, to okaże że różnice nie sprowadzają się tylko do rodzaju zażywanego płynu.
  • indri 23.02.2020
    Kocwiaczek to dlaczego mówimy innym, żeby nie pili, nie palili, a nawet prowadzimy akcje antyalkoholowe, antynikotynowe, a nawet karzemy palaczy, zamist uszanować te mniejszości? Jak to sobie wyjaśnisz. Homoseksualizm to zachowanie niehigieniczne, chorobogenne. Więc chyba powinniśmy przestrzegać przed takim stylem życia. Inna sprawa z jakim skutkiem.
  • Bajkopisarz 23.02.2020
    indri - można te różnice roztrząsać, na bardzo drobne, ale po co? Co mnie, jako jednostkę, interesuje gdzie kto tego penisa wkłada? Są ciekawsze rzeczy niż zastanawianie się nad tym. Nie czuję aby homo w jakikolwiek sposób zagrażali mnie, ani tym bardzie ja im.
  • Bajkopisarz 23.02.2020
    Akwadar - No tak, ale hetero raczej nie wkłada innym facetom. A jeśli nawet, to co mnie, jako Bajkopisarza, to obchodzi?
  • Bajkopisarz 23.02.2020
    Kocwiaczek - dokładnie :) Wkładajcie gdzie chcecie i co chcecie, byle +18.
  • Kocwiaczek 23.02.2020
    indri zapewne dlatego, że alkohol i nikotyna są uzależniające i stanowią truciznę dla organizmu. Cały czas podkreślasz jakie to chore, że pan panu wsadza tam gdzie się roi od zarazków. Ale czy jak użyją prezerwatywy to nadal widzisz tak ogromne ryzyko? Z drugiej strony jeśli są tacy ohydni to może lepiej żeby tak sobie ciągle wsadzali to się na pewno szybciej pochorują i umrą - twój problem zostanie rozwiązany...
  • indri 23.02.2020
    Bajkopisarz tylko ja próbuje odpowiedzieć w tekście, dlaczego to jest promowane tak hałaśliwie, po co urządzane są parady. A co powiesz kobiecie, którą taki gej zarazi adidasem, bo nie wiedziała, że jest gejem?
  • Akwadar 23.02.2020
    Bajkopisarz anus to anus. Męski, damski bez rożnicy.
  • indri 23.02.2020
    Kocwiaczek geje zarażają też kobiety, przecież w badaniach wyraźnie pisze, że to oni rozwlekli aidasa po Stanach. To nie jest tylko ich osobista sprawa, ale społeczna. Zresztą nie ja wywołałem problem, ale oni swoimi hałaśliwymi, obrazoburczymi paradami, żądając żeby ich doceniać. Co w tym jest do doceniania? Ta rozwiązłość, kilkuset partnerów w ciągu życia. To jest chore.
  • Bajkopisarz 23.02.2020
    indri -dokładnie to samo co kobiecie którą zarazi hetero bo nie powiedział, że jest chory
  • Bajkopisarz 23.02.2020
    Akwadar - chyba żartujesz :D
  • Akwadar 23.02.2020
    Bajkopisarz no co Ty! :)
  • Bajkopisarz 23.02.2020
    Akwadar - chociaż może coś w tym być - jeśli świat stoi przed tobą otworem, upewnij się, że nie jest to otwór odbytniczy :D
  • Akwadar 23.02.2020
    Bajkopisarz o i mądrze piszesz! Nawiązując do wypowiedzi bogusia o lesbijkach: czym różni sie odbyt lesbijki i geja? dlaczego jeden jest bardziej higieniczny od drugiego?
  • indri 23.02.2020
    Bajkopisarz a ja powiem zgodnie z faktami, żeby unikała kontaktów z przypadkowymi osobami, a jeśli już musi niech szczególnie unika homoseksualistów, bo oni stanowią grupę podwyższonego ryzyka, co do różnych chorób wenerycznych, aids, czy hiv. Choćby przez to, że ze względu na rozwiązłość mają po kilkuset partnerów.

    Ty być może przyczynisz się do śmierci jakiejś kobiety, w imię ślepej, wbrew faktom obronie homoseksulizmu, a moja rada być może którąś uratuje od nędznej, przedwczesnej śmierci w młodym wieku, jak ofiary Simona Mola.
  • Akwadar 23.02.2020
    indri a kiła i rzeżączka?
  • Bajkopisarz 23.02.2020
    indri - ja powiem te same słowa: " żeby unikała kontaktów z przypadkowymi osobami,". Wszystko jedno czy homo czy hetero.
  • indri 23.02.2020
    Bajkopisarz a takim które już nie mogą się powstrzymać, bo je rozsadza, to co powiesz, jeśli już z czyjejś pomocy będą chciały skorzystać? Żeby na kogo uważały bardziej?
  • Bajkopisarz 23.02.2020
    indri - to jak na drodze, uważać musisz na osobowe, ciężarowe, tramwaje i pociągi. Nie ma bardziej, bo zabić cię może i cysterna i Tico.
  • indri 23.02.2020
    Bajkopisarz dobry przykład, Tico możesz uszkodzić i wyjść cało bo miękkie i małe, a spod cysterny już raczej nie;))))
  • Bajkopisarz 23.02.2020
    indri - Tak? A jeśli to ja siedzę w Tico? To chyba wolałbym w cysternie :)
  • indri 23.02.2020
    Bajkopisarz wtedy bym Cię przestrzegał, że lepiej zderzyć się z czymś szczupłym i małym, na przykład z lisem niż z jakimś łosiem. A poważnie, wszystkiego co żyje szkoda, człowieka i zwierzątka. Ostatnio jak widzieliśmy zderzenie człowieka z łosiem właśnie, to moja pasażerka zastanawiała się, czy łosiowi nic się nie stało. A po kierowcę przyjechało pogotowie. Doszliśmy już chyba do jakiejś abberacji społecznej.
  • indri 23.02.2020
    Powiem tak, te wszystkie, które popierają homoseksualizm warte są takiego losu, który spotkał ofiary niejakiego Simona Mola. Może nie pamiętacie już tej sprawy, ale poczytajcie.

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/klasykipolityki/1773678,1,sekretne-zycie-simona-mola.read
  • Bajkopisarz 23.02.2020
    Życzenie ludziom chorób i nieszczęść jest nieeleganckie i nie przystoi.
  • Kocwiaczek 23.02.2020
    Błagam, teraz będziesz nas obrażał? Daj spokój, bo to się już robi nie do zniesienia.
  • indri 23.02.2020
    Bajkopisarzu, one same wybrały sobie swój los, sorry. To jest tekst post faktum i ma przestrzegać. Uważasz, że jesteś w tym temacie mądrzejszy to bagatelizuj fakty. Sorry.

    Wpisałem ci się pod bajką, którą kiedyś ominąłem. Ostatniej jeszcze nie czytałem.
  • indri 23.02.2020
    Kocwiaczku, niewygodne fakty zaprzeczające fałszywej opinii, którą się miało, jest z reguły nie do zniesienia. Trudno. Wiem, że to boli, a przecież tylko rozmawiamy i wymieniamy poglądy. Ja mówię o faktach, a niektórzy tutaj o swoich wyobrażeniach wtłoczonych im do głów przez przyznaję, inteligentną gejowska propagandę.
  • Bajkopisarz 23.02.2020
    indri - skoro same wybrały to nic mi do tego. Po co mam im życzyć źle, co tym osiągnę?
  • Akwadar 23.02.2020
    Bajkopisarz a te wszystkie biedaczki i biedaki zarażane syfilisem przez małżonkow w kościole poślubionych, co z nimi?
  • indri 23.02.2020
    Bajkopisarz ale czemu ich nie chcesz przestrzec, jak ja robię choćby w tym tekście. Każdy kto go przeczyta, choćby się w tej chwili z nim nie zgadzał, to zadzwoni mu dzwonek alarmowy w odpowiednim momencie. Ja nie napisałem nic niezgodnego z faktami, ani wiedzy tajemnej. O tym wszystkim powszechnie wiadomo od dawna. Dlaczego zatem propaganda przedstawia homo jako jakichś rzeko poszkodowanych przez los ludzi? To rozwiąźli osobnicy, za wszelką cenę dążący do zaspokojenia w perwersyjny sposób swoich żądz. Tyle i tylko tyle.
  • Bajkopisarz 23.02.2020
    indri - niniejszym przestrzegam. Ludzie, nie ruchajta się z kim popadnie!
  • Kocwiaczek 23.02.2020
    indri jak dla mnie trzeba by było nauczyć ludzi stosowania antykoncepcji, a to już by poprawiło w znacznym stopniu wskazane przez ciebie statystyki. Dotyczy to zarówno homo jak i hetero. Do tego dochodzi niewiedza i lekkomyślność ludzi współżyjących - a na to niestety wpływu nie mamy i koło się zamyka.
  • indri 23.02.2020
    Bajkopisarz ok;)))
  • Akwadar 23.02.2020
    Bajkopisarz nie rucham kogo popadnie!i oświadczam że jestem już uświadomiony!
    a propo... widziałeś tę brunetkę za rogiem...? ;) :)
  • indri 23.02.2020
    Kocwiaczku, raczej wstrzemięźliwości i zachowania monogami, uczciwości małżeńskiej, i tego typu spraw.
  • indri 23.02.2020
    Akwadar daruj sobie takie prostackie odzywki.
  • Akwadar 23.02.2020
    indri i walenie w dekiel, chyba żeś impotent tedy możesz dawać se na wstrzymanie.
  • Akwadar 23.02.2020
    indri to tylko życie.
  • Kocwiaczek 23.02.2020
    indri chcesz uczyć ludzi wstrzemięźliwości itd.? Na to stanowczo za późno. Weź jednak pod uwagę, że nakazując komukolwiek takie rzeczy naruszasz ich swobody osobiste, a na to nikt ci nie pozwoli.
  • Bajkopisarz 23.02.2020
    Akwadar - już nie jest za rogiem, siedzi u mnie ;)
  • indri 23.02.2020
    Akwadar nie musisz używać takich wulgarnych zwrotów. Zachowaj kulturę dyskusji. Ok, ja nie mam nic przeciwko, że się wypowiadasz, ale trochę kulturalniej proszę.
  • Akwadar 23.02.2020
    Bajkopisarz ty przebiegły lisie!!! spytaj się jej czy nie ma fajnej koleżanki :);)
  • Akwadar 23.02.2020
    indri jestem bardzo kultu... jakoś tam.... no!
  • Bajkopisarz 23.02.2020
    Akwadar - nie ma niestety. Ale zgodnie z ustalonymi zasadami nie możesz jej już tknąć, bo promujemy monogamie, no i oczywiście ze zrozumiałych względów żaden trójkąt w grę nie wchodzi.
    Tylko zdrowy seks, zero rozpusty.
  • Akwadar 23.02.2020
    Bajkopisarz dobra dla bogusia coby się nie boczył stosujmy monogamię, a po cichu zrobimy trójkącik. starczy dla nas obu :) bądź kolegą...
  • Bajkopisarz 23.02.2020
    Akwadar - tylko ciiii, żeby nas inkwizycja nie złapała :)
  • Akwadar 23.02.2020
    Bajkopisarz no i to się nazywa prohibicja seksualna ha, ha, ha
  • Angela 23.02.2020
    No i naszego bogusia znowu zaswędziało, a zabawa pod tym pożal się boże tekścikiem będzie trwała ze dwa dni.
    Sugerowałabym odpuścić, bo tak, to tylko go dyskusją drapiecie.
    Aha, zostawiam 1.
  • Akwadar 23.02.2020
    Witam Cię, Pani! :)
  • indri 23.02.2020
    Prawda zabolała, bo nie masz żadnych argumentów przeciw, Nie dziwię się, że w złości jesteś niemiła. Po Tobie niczego innego się nie spodziewałem. Typowe.
  • Angela 23.02.2020
    Akwadar Witaj, Panie! : )
  • Akwadar 23.02.2020
    Angela właśnie go nie swędzi i wtym cały problem:) jak on nie może, to i cała reszta niech tez nie może :) ha, ha
  • Angela 23.02.2020
    indri ja zwyczajnie nie widzę sensu dyskutować z tobą, bo i po co.
    Jeszcze jestem miła, wiesz, że potrafię być zdecydowanie bardziej nieprzyjemna, tylko po kiego?
  • Angela 23.02.2020
    Akwadar a może być i tak, że masz rację. Pewne braki powodują frustrację : )
  • Akwadar 23.02.2020
    Angela udowodnione naukowo, że nie pozbywanie się pewnych plynow z organizmu, powoduje zmiany w mózgu ;)
  • Angela 23.02.2020
    Akwadar ktoś to już pisał o ucisku na przysadkę, to i mamy żywy przykład i przestrogę, by do
    takich sytuacji nie dopuszczać.
  • Akwadar 23.02.2020
    Angela absolutnie! ja zawsze stosuję się do zaleceń lekarza :)
  • indri 23.02.2020
    Angela jak nie widzisz sensu, to po co przyłazisz i dyskutujesz? Mało, jeszcze oceniasz teksty. Ja zwyczajnie nie włażę pod Twoje. A Ciebie jakaś siła tajemna wciąż pcha, i się wypowiadasz. Paranoja.
  • indri 23.02.2020
    Jeszcze z innego portalu żeś przylazła, To jakieś chore.
  • Akwadar 23.02.2020
    indri bądź kulturalny i nie przeszkadzaj jak rozmawiam z damą!
  • Akwadar 23.02.2020
    indri a ty z jakiego przylazłeś?
  • indri 23.02.2020
    Akwadar już uciekam, ale to dama mnie zaczepia, a niegrzecznie jest nieodpowiedzieć.
  • Angela 23.02.2020
    indri weź tabletki. Z tobą nie gadam, z normalnymi wolę. Nie oceniasz bo nie wstawiam,
    tak wiem, że byś szyki zebrał i jedyneczkami ze wszystkich kont walił : )
  • Akwadar 23.02.2020
    indri nikt nie oczekiwał odpowiedzi....
  • indri 23.02.2020
    Angela tak, tak pocieszaj, są tu tacy co walą z sześciu, do tych miej pretensje. Ja jestem skromny żuczek.
  • Akwadar 23.02.2020
    indri tiaaa z dwunastoma....
  • Angela 23.02.2020
    indri ja to już twoich kont nie jestem w stanie policzyć, a ilu jeszcze nie ujawniłeś...
  • Akwadar 23.02.2020
    Angela a o ilu zapomnial!
  • indri 23.02.2020
    Angela to nie ważne, jeśli chcesz merytorycznie dyskutować na temat tekstu, to zapraszam do wypowiedzi, da się z jednego konta. Nie musisz korzystać ze wspomagaczy.
  • Angela 23.02.2020
    Akwadar trochę tego musi być.
    Dobra idę popisać, bo całość tekstu to chyba na święte nigdy nie skończę, a aż mnie kusi, co by
    pewne fragmenty bogusiowi zadedykować.
    Miłego wieczoru i spokojnej nocy.
  • Angela 23.02.2020
    indri znasz powiedzenie "głową muru nie przebijesz"? Nie mam zamiaru próbować.
  • Akwadar 23.02.2020
    Angela choć na pitu-pitu tam zaczyna być ciekawie
  • sisi55 23.02.2020
    Indir jesteś złym człowiekiem. Wyobraź sobie, że bliska ci osoba jest homoseksualna i może ukrywa to przed tobą ze strachu przed wyśmianiem. Może nawet przeczyta ten tekst. Jakim człowiekiem trzeba być, żeby tak poniżać tę grupę ludzi z tak błahego powodu. Wydaję mi się, że jesteś dorosły, więc bądź autorytetem i przestań. Poglądy tego typu zachowaj w swojej główce. Nie ranią mnie twoje uwagi, ale bardziej przejmuje się młodszą widownią. Podajesz jakieś śmieszne teorie bez podania lików do tych stron, mówisz o kosztach związanych z tą orientacją, a prawda jest taka, że rzeczy, na które wydajemy pieniądze jest masa i można tak wymieniać w nieskończoność. Wychowałem się w środowisku gdzie homoseksualizm nie był tolerowany i sam podchodziłem do tego w stylu : O geje hahaha! — co było żałosne, ale coś się zmieniło... Umiem myśleć logicznie i odpowiedziałem sobie na parę pytań: Czy mi to przeszkadza? Nie. Czy to komuś szkodzi? Nie. Czy w ogóle to moja sprawa? Nie. Czy każdego dnia chciałbym być poniżany jak oni tylko przez to, że kogoś kocham? Nie. Zacznij dostrzegać więcej. Na przykład, hmmmm ciekawe dlaczego większość osób się z tobą nie zgadza? Zastanów się nad tym i zrozum, że może nie masz racji. jesteś zamknięty w swoich czterech ścianach i nie chcesz zrozumieć tej ,,choroby" jak ty to nazwałeś. Jeśli jej nie rozumiesz, boisz się niej i tych osób to jest to argument do tego, żeby o tym czytać i pojąć. Staram się ciebie zrozumieć jak i Bordo. Jest to trudne bo oboje kipicie nienawiścią do tych osób choć próbujecie udawać, że tak nie jest. Nie wiem jak mam was przekonać, najpewniej się nie da dopóki nie zaczniecie słuchać i powiecie sobie: A może się mylę.
  • sisi55 23.02.2020
    Proszę podać linki do stron, z których wyciągałeś te informacje. Chciałbym zapoznać się z nimi, fajnie by było gdybyś też się tym zainteresował i nie czytał wyłącznie stron stworzonych przez homofobów. Jest dużo filmów na youtube gdzie ludzie mówią jak to jest.
  • sisi55 23.02.2020
    Indir wyczekujesz od Angeli argumentów, ale to tak samo jakbyś żądał argumentów do tego, żeby udowodnić, że heteroseksualizm jest normalny. Postaram się podołać zadaniu i w najbliższym czasie kiedy zdobędę wiedzę wstawię na mój portal pracę, liczę, że ją przeczytasz.
  • indri 23.02.2020
    sisi55 proszę, to jest tylko kilka, korzystałem z wielu innych:

    Medyczne konsekwencje praktyk homoseksualistów, PCh: http://www.pch24.pl/medyczne-konsekwencje-praktyk-homoseksualistow,12041,i.html#ixzz6EmrEUU14.
    Dziennikarska prowokacja na forum LGBT. Ponad 100 mężczyzn złożyło oferty seksualne 14-latkowi.Wprost, portal internetowy gazety: https://www.wprost.pl/zycie/10227268/dziennikarska-prowokacja-na-forum-lgbt-ponad-100-mezczyzn-zlozylo-oferty-seksualne-14-latkowi.html (20.06.2019).

    Freund K. et al., Pedophilia e heterosexuality v. Homosexuality. J Sex & Martial Therapy, 1984; 10, 193-200.
  • indri 23.02.2020
    Sisi, a jakim złymi ludźmi muszą być rodzice, zabraniający dzieciom picia wódy, albo palenia. Biedne dzieci muszą to robić pokątnie, w szkole, na boisku, a tam czychaą na nich źli nauczyciele. Tak samo jest z homoseksualizmem. Jeśli uważasz, że wyniki badań są złe, to co ja poradzę. Takie są. Trudno szanować kogoś, kto w ciągu życia ma kilkuset przypadkowych partnerów seksualnych, w penetruje im odbyt zapieprzony fekaliami. Domaganie się szacunku dla tego zboczenia to jakaś abberacja.
  • sisi55 23.02.2020
    indri Czy zrobisz tak jak cię prosiłem i obejrzysz osobiste wypowiedzi ludzi na yt? Na razie kończę dyskusje. Mam nadzieję, że nie będziesz mi miał za złe jeśli pisanie trochę mi potrwa. Chciałbym zamówić specjalnie na tę okazję książkę, a czytanie mi trochę zajmie.
  • indri 23.02.2020
    sisi55 ok, zrobisz, jak chcesz, ale nie znajdziesz nic innego. Homoseksualizm choćby ze względu na samą swoją rozwiązłość i wielką liczbę partnerów jest chorobogenny. A te badania robione były kilkakrotnie, i robili je też szpece od lgbt. Więc tu nie widzę pola, żeby z tym dyskutować.

    Jest też chorobogenny i niehigniczny, bo masz do czynienia z fekaliami. To w żadnym razie nie jest żadne normalne wpółżycie, w miejscu do tego nie przeznaczonym. To drugi powód chorobogenności.

    Trzeci, w grupie homoseksualistów jest najwięcej pedofilii, niestety, co potwierdziły badania i naukowe badania socjologiczne z homoseksualistami.

    Nie za bardzo rozumiem z czym zamierzasz polemizować z tych trzech tematów.

    Poza tym prozaiczna sprawa, że jakiekolwiek inne fantazje seksualne nie dają dzieci, a więc z punktu widzenia społecznego są bezproduktywne, propagują tylko społeczny egoizm, hedonizm, zamiast zasady solidaryzmu i przydatności społecznej.
  • indri 23.02.2020
    sisi55 wnioski są takie, że to nic fajnego, a urządzanie parad i pochwalanie tego to zwykła patologia. Ok w demokratycznym państwie nich sobie to pochwala kto chce. Ale pamiętaj, że te parady, które widzisz, to są członkowie lewackich partii politycznych, próbujących wywrócić podstawy porządku społecznego i obalać zasady Dekalogu, i w większośc opłaceni ludzie przewożeni od miast do miast w różne miejsca, żeby robić wrażenie, że to zjawisko ma jakiś wielki zasięg i dotyczy jakiejś dużej grupy osób. A tak nie jesteś. Zwykli homoseksualiści odcinają się od tego, zaspokajają się gdzieś pokątnie, i nie chcą żeby robić z ich upodobań wielkiego halo.
  • sisi55 23.02.2020
    indri Chciałeś argumentów? I je dostaniesz, nawet i bez wiedzy, którą zdobędę potrafię skontrargumentować jakoś twoje wypowiedzi, lecz wolę to wszystko zawrzeć w tekście. Przestraszyłeś się, że ktoś odważy się w końcu pomęczyć z takimi jak ty? Dużo ludzi się poddaje bo faktycznie jest to może bezsensowna dyskusja o ile wiemy, że oboje zdania nie zmienimy, ale spróbujmy może, co? Przestań już pisać bo mam naukę. Tak jak powiedziałem dam ci to czego chcesz więc możesz być spokojny.
  • indri 23.02.2020
    sisi55 pewnie, że podyskutować rzeczowo zawsze można, w takim razie przygotuj tekst, jak dożyję, to przeczytam.
  • indri 23.02.2020
    sisi55 tak zażartuję Sisi, nie obraź się, będziesz pełnił rolę tzw. advocato diaboli. Niewdzięczną. Ale próbuj;)))
  • sisi55 23.02.2020
    indri Mogę cię z ciekawości zapytać ile masz lat? Ja 16
  • indri 23.02.2020
    sisi55 to mało wiesz o życiu.
  • sisi55 23.02.2020
    indri Nie odpowiedziałeś mi na pytanie. Stwierdzenie, że mam 16 lat więc mało wiem o życiu jest moim zdaniem błędne. Fakt nie mam może dużego doświadczenia o tym jak działa ta świat, ale to nie oznacza, że masz rację. Informacja o twoim wieku przybliży mi z jaką osobą mam do czynienia.
  • Akwadar 23.02.2020
    sisi55 on nigdy nie odpowiada na niewygodne dla niego pytania :)
  • indri 23.02.2020
    sisi55 portal nie służy do wywlekania danych osobowych na widok publiczny.
  • sisi55 24.02.2020
    indri To śmieszne bo portal nie służy również do wywlekania osobistych poglądów ;))
  • indri 24.02.2020
    sisi55 z całym szacunkiem ale moim zdaniem nie masz racji, każde opowiadanie, jakikolwiek tekst, czy wiersz odzwierciedla przede wszystkim osobiste poglądy autora. Co innego dane osobowe, ujawniają je ci, którzy chcą, tutaj to rzadkość, np. Marek pisze pod otwartą przyłbicą. Dla mnie portal służy przede wszystkim do testowania pewnych tekstów, przed ich ewentualnym drukiem, a po drugie do nauki pisania wierszy, co mi już mniej wychodzi, bo stoję w miejscu z warsztatem i nijak nie potrafię się posunąć naprzód.
  • indri 24.02.2020
    Zresztą tutaj przeważa zdanie, że nie trzeba znać osobistych motywacji, uwarunkowań, czy sytuacji osobistej autora, żeby profesjonalnie ocenić czyjąś twórczość. Ja akurat jestem przeciwnego zdania, ale jestem w mniejszości.
  • betti 24.02.2020
    indri a do czego potrzebne Ci dane autora, Ty nie autora oceniasz, tylko jego pracę, czyż nie? Mnie nie obchodzi, jakie ktoś ma poglady, ważne co napisał i jak.
  • indri 24.02.2020
    Betti, ja Ci to już kiedyś tłumaczyłem. Jak wiesz w jakim środowisku wyrósł autor, jakie miał osobiste przeżycia doświadczenia to lepiej zrozumiesz jego twórczość. Taki list do M. (Maryli) Mickiewicza łatwiej zinterpretować, gdy wiadomo o jaką sytuację chodzi. Wtedy nie poruszamy się po omacku. Oczywiście można i bez tego. A na opowi nawet trzeba.
  • betti 24.02.2020
    indri ja nie potrzebuje wiedzieć na portalu, jakie kto ma życie, bo mi to do niczego niepotrzebne. Dziwię się, kiedy ludzie obnazaja swoją prywatność... a później się dziwią, gdy ktoś im przypomni o czym sami pisali.

    Portal literacki, ma być związany z literaturą. A tu niektórzy przyjaźni szukają inni miłości...Nie do ogarnięcia.
  • indri 24.02.2020
    betti mnie też to na ogół niepotrzebne do niczego, ale tak mnie uczono, że to jest prawidłowa analiza utworu.
  • Ozar 23.02.2020
    Nie czytałem komentarzy bo jest ich zbyt wiele, ale jeśli mogę dorzucić swoje zdanie to uważam, że tzw. homoseksualizm zawsze był jest i będzie. Problem w tym, że zawsze był uznawany za coś dziwnego nienormalnego. Niestety od kilkunastu lat w zalewie lewicowej propagandy te środowiska starają sie zresztą bardzo skutecznie pokazać światu że to homo jest czymś normalnym i tak powinno być traktowane. To ideologiczna i propagandowa bzdura, bo pomijam juz religię ale nawet w świecie zwierząt nie ma czegoś takiego jak uczucie samca do samca. Mało tego, oni chcą mieć prawo do wychowywania dzieci!!! To juz kufa parodia ludzkości, bo jak dwa samce maja mieć dziecko! No mogą je adoptować, ale czym to grozi! A tym że powstanie nowe pokolenie takich samych zbokoli. Nie jestem jakimś nawiedzonym katolikiem, ale sa granice wszelkich zboczeń. Jeśli mamy w przyszłości zachować nasza cywilizację w miarę normalna to musimy bronić podstawowych praw czyli choćby tego, że małżeństwo to związek mężczyzny i kobiety jak to było od zawsze. Inaczej świat zaleją nienormalne odchylenia. A tego przecież nie chcemy.
  • indri 23.02.2020
    Teraz w tych kartach lgbt próbuje się łamać kręgosłupy ludziom tak jak za czasów pzpr. Dawniej jak nie byłeś w partii to przeważnie niewiele znaczyłeś. Teraz tam gdzie przedsiębiorca chce robić dostawy czy usługi do gminy powiatu, który ma kartę lgbt musi podpisać lojalkę że to akceptuje. To zwykly bandytyzm, a tak jest chyba w Poznaniu.
  • cos_ci_opowiem 23.02.2020
    indri Pierwsze słyszę o kartach lgbt, więcej słyszę o kartach "wolności" od lgbt, a to jest już jednoznacznie dyskryminujące i to, jak rozumiem, uważasz za w porządku?
  • cos_ci_opowiem 23.02.2020
    Możesz wyjaśnić, jakim cudem możliwość zawarcia małżeństwa jednopłciowego ma zniszczyć cywilizację lub tradycyjny model małżeństwa k+m?
  • cos_ci_opowiem 23.02.2020
    * to pytanie do Ozara.
  • Ozar 23.02.2020
    indri Niestety tak. Poznań to władza lewicy od wielu lat. Przykro mi bo moje trzy pokolenia wywodza sie z Poznania.
  • Ozar 23.02.2020
    cos_ci_opowiem To coś co przeczy wszelkim regułom tak kościelnym jak i obyczajowym. Musimy o tym pamiętać zawsze. Są pewne od tysięcy lat ustanowione prawa czy reguły albo nawet tradycja. Teraz próbuje się to postawić do góry nogami, a to już normalne nie jest .
  • cos_ci_opowiem 23.02.2020
    Ozar A kto je ustalał i z jakiej racji mają być one niezmienne? I jak wprowadzenie w nich całkiem logicznych zmian (pozwolenie na legalizację związku dwóch dorosłych, świadomych osób) miałoby w jakiś istotny sposób zachwiać jakąkolwiek cywilizacją?
    Poza tym na szczęście żyjemy w czasach i w regionie świata, w których wolno kwestionować autorytety religijne.
  • indri 23.02.2020
    cos_ci_opowiem dwie dorosłe osoby mogą se sobą legalnie mieszkać nie ma żadnych przeszkód z tego co wiem.
  • cos_ci_opowiem 23.02.2020
    indri xDDDD
  • indri 23.02.2020
    cos_ci_opowiem ale jak sobie grzebią członkiem w fekaliach, nosie albo uchu względnie w rurze wydechowej nie nazywamy tego małżeństwem. To zastrzeżone dla k+m
  • AlaOlaUla 23.02.2020
    Aktorzy porno heteroseksualni również robią cuda ba patyku. Wkładają, gdzie popadnie i co? Zamknąć ich? Unicestwić?
  • cos_ci_opowiem 23.02.2020
    indri Wiedziałem, że będzie tu coś o seksie analnym xD, no jeśli związek dwóch osób sprowadzasz do wspólnego mieszkania i ewentualnie seksu analnego, to pozostaje mi tylko zapytać, ile masz lat i czy przygotowałeś się na klasówkę z przyry xD.
  • indri 23.02.2020
    cos_ci_opowiem jak zauważyłeś zapewne tekst tego dotyczy;)))
  • indri 23.02.2020
    AlaOlaUla aktorzy to płatne dziwki wszystko zagrają za pieniądze
  • cos_ci_opowiem 23.02.2020
    indri Szczerze? Przeczytałem po łebkach i niewiele straciłem. :)
  • indri 23.02.2020
    cos_ci_opowiem oki nikt tu nikogo nie przymusza na siłę. Wolna wola, wolność. Można pisać i czytać co się chce.
  • cos_ci_opowiem 23.02.2020
    A co ta twórczość w ogóle tu robi? To jest opowiadanie, manifest czy co? Nie wydaje mi się, żeby to było dobre miejsce na tego typu teksty, tak samo, jak na przekonywanie o wyższości kapitalizmu nad socjalizmem czy odwrotnie, to jest przecież polityka. Nawet bez pozorów ubrania w jakąś literacką formę.
  • Lakion 23.02.2020
    Dobra, nie będę tu się odnosił do tego całego bełkotu, no może poza pierwszym akapitem, bo miesza do tego naukę.

    1. Psychologia i Religia (na nieszczęście) bardzo często szła z sobą w parze. Do póki wiedza psychologiczna była zgodna z religią było ok. Skoro teraz psychologia zyskała swoją niezależność to jest "be". Tak samo jak homoseksualizm trafił do DSM tak samo z niej wybył.

    2. Naginanie rzeczywistości do jakiejkolwiek ideologi jest dość zabawne. Jak twórcy psychologi moralności dowiedli ludzie za złe uznawaną to co wywołuje w nich wstręt czy strach. Tak więc tego typu teksty raczej świadczą o człowieku, który stara się forsować swoje tezy na przekór faktom.

    3. 94% przestępstw pedofilnych to przestępstwa dochodzące w rodzinie, a większość ofiar to dziewczynki, a 90% sprawców to mężczyźni. Poza tym pedofilia to forma fetyszu gdzie dziecko traktowane jest obiektowo, a nie podmiotowo. Dochodzi tu także do różnicy w formowaniu relacji.

    Sorki, ale tyle w tym nauki ile w pustce atomów wodoru. Czyli null. Ale miło było się pośmiać. "Do puki nie podłączyłem internetu nie wiedziałem, że na ziemi żyje tyłu idiotów." Stanisław Lem.
  • sisi55 23.02.2020
    Zapamiętam ten cytat bo zabawny xd
  • indri 24.02.2020
    94% przestępstw pedofilnych to przestępstwa dochodzące w rodzinie

    No proszę, a ja myślałem, że w salkach katechetycznych.
  • indri 24.02.2020
    I panu zapewne o taką rodzinę chodzi?

    https://stronazycia.pl/homoseksualni-rodzice-gwalcili-chlopca-i-sprzedawali-go-innym-pedofilom/

    sprzedawali go innym pedofilom
    Fundacja Pro
    Fundacja Pro
    01/02/2019
    HOMOSEKSUALNI „RODZICE” GWAŁCILI CHŁOPCA I SPRZEDAWALI GO INNYM PEDOFILOM
    Dwóch homoseksualistów z Australii – Peter Truong i Mark Newton adoptowało w 2005 roku maleńkiego chłopca. Sprawę szeroko nagłaśniały i komentowały australijskie media, przedstawiając ich jako modelową „rodzinę” i kochających ojców.
    Fundacja Pro
    Fundacja Pro
    | 01/02/2019
    | 10:16
    Australijskie media publiczne zrobiły nawet na ich temat reportaż, zatytułowany „Dwóch tatusiów to lepiej niż jeden”. Homoseksualistów przedstawiono jako wzorowych rodziców, a chłopca jako bardzo szczęśliwego pomimo braku matki. Według dziennikarzy tak właśnie powinna wyglądać idealna rodzina.

    „Chcieliśmy doświadczyć radości tacierzyństwa” – mówili homoseksualiści w wywiadach prasowych. A jak było naprawdę?

    Truong i Newton adoptowali chłopczyka tylko po to, aby regularnie wykorzystywać go seksualnie.(27) Po raz pierwszy zgwałcili go, gdy miał dwa tygodnie. Molestowali go w sumie przez 6 lat. To im jednak nie wystarczało. Stworzyli zorganizowaną siatkę pedofilską i sprzedawali dziecko innym pedofilom, aby za pieniądze gwałcili je i nagrywali filmy pornograficzne z jego udziałem. W tym celu jeździli z chłopcem m.in. do Francji, Niemiec i USA.

    Zostali schwytani i skazani na 40 i 30 lat więzienia. W trakcie śledztwa rozbito całą pedofilską szajkę, która dysponowała milionami zdjęć wykorzystywanych seksualnie chłopców. Należący do grupy pedofile wymieniali się również doświadczeniami, w jaki sposób adoptować dzieci, aby mieć je na własność. Tuż przed aresztowaniem Truong i Newton przymierzali się do adopcji drugiego chłopca.

    „Ci mężczyźni poddali dziecko jednemu z największych cierpień, jakie kiedykolwiek widział ten urząd” – powiedział prowadzący sprawę prokurator.

    Gdy pedofilskie praktyki dwóch homoseksualistów wyszły na jaw, reportaże medialne wychwalające ich jako „modelowych rodziców” zostały usunięte z internetu.
  • AlaOlaUla 23.02.2020
    W państwie tolerancyjnym osoby dorosłe, niezależnie od płci, wyznania, koloru skóry, IQ, statutu społecznego i materialnego,
    mogą mieszkać, prowadzić gospodarstwo domowe, uprawiać seks z drugą osobą dorosłą niezależnie od płci, wyznania, koloru skóry, IQ, statutu społecznego i materialnego.

  • Targówek 23.02.2020
    Piątka, Bogumił. Przypomniał mi się mój tekst o BDSM, zresztą tu też wspomnianego.
  • indri 23.02.2020
    Dzięki Tomku. Pozdrowienia.
  • DEMONul1234 23.02.2020
    O nieee....Co pan T tu robi?
  • cos_ci_opowiem 23.02.2020
    Się zacznie... xD
  • DEMONul1234 23.02.2020
    cos_ci_opowiem Dyskusja na "wyższym " poziomie z argumentami samego w sobie niszczyciela psychologów...pogromcy logiki...(lapiesz o co chodzi)
  • Józef Kemilk 24.02.2020
    Merytoryczny tekst.
    Jeszcze taka ciekawostka z Wikipedii
    "W kwietniu 1974 roku odbyło się referendum, w którym udział wzięło ponad 10 tysięcy z około 17 tysięcy członków APA (Amerykańskie Towarzystwo Psychiatrycznego). 58% (5854) poparło decyzję Zarządu o wykreśleniu homoseksualizmu z DSM (Diagnostyczny i statystyczny podręcznik zaburzeń psychicznych), a 37,8% (3810) zagłosowało przeciw"
  • indri 24.02.2020
    Tak właśnie było, nie wiem czy wiki pisze, że tę większość zebrali pod wpływem szantażu. Homoseksualizm jeśli nie jest chorobą, jest na pewno dużym odstępstwem od normy. Nie trzeba być lekarzem, żeby rozumieć, że grzebanie się w fekaliach, u kilkudziesięciu różnych partnerów rocznie wiąże się na sto procent z dużo częstszym rozpowszechnianiem różnych chorób.
  • Józef Kemilk 24.02.2020
    indri To tylko pokazuje, że są różne opinie. Tym samym wydaje mi się, iż można spokojnie wyrażać swoje zdanie, oczywiście bez obrażania innych.
  • sisi55 24.02.2020
    indri https://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2017/K_174_17.PDF
    Masz tam informacje jak zmienia się zdanie ludzi gdy znają homoseksualistę. To o czym ty mówisz to skrajności.
  • indri 24.02.2020
    sisi55 jaką skrajnością jest statystyka że przeciętny homoseksualista ma kilkudziesięciu partnerów rocznie? Cóż z tego, że ja takiego będę znał? Pewnie łbów sobie nawzajem nie poobrywamy, ale sympatii do takiego kogoś czuć nie będę. A już trudno uznać takie zawierane dla zaspokojenia rządzi związki małżeństwami. Bo to profanacja pojęcia małżeństwo. A o to chodzi w tej promocji. Ja do takiego geja osobiście nic nie mam, nawet mnie cieszy, że pozaraża większą liczbę partnerów.
    A o jeszcze jednym zapomniałem, średni wiek życia homoseksualistów jest krótszy od średniego wieku życia osób heteroseksualnych.
  • indri 24.02.2020
    sisi55 te dane powinny cię wyleczyć Sisi z sympatii do homoseksualizmu, no chyba, że chcesz żyć krócej, ale intensywniej i ryzykowniej.

    Dane statystyczne wskazują, że homoseksualiści żyją średnio o 20 lat krócej niż osoby heteroseksualne.

    Problemy zdrowotne wynikające ze stylu życia oraz fizjologii seksu homoseksualnego mają znaczący wpływ na długość ich życia. Choć wiele osób jest świadomych liczby śmierci wskutek AIDS, niewiele mówi się publicznie o znacznie skróconej długości życia osób uprawiających homoerotyczny seks.

    https://homoseksualizm.edu.pl/co-mowi-nauka/35-medycyna/198-dugo-ycia-homoseksualistow
  • indri 24.02.2020
    sisi55 skrajność jest wtedy, jak ma siedmiuset partnerów, albo jednego. Ale to wyjątki.
  • indri 24.02.2020
    sisi55 Sodomici żyją krócej

    I może tu leży klucz promocji tej dewiacji. Propagowanie tego stylu życia to w istocie nic innego jak wzywanie do ludobójstwa ludności. Jeśli połączyć to z lewackimi hasłami promocji eutanazji i mordów nienarodzonych, to łączy się to w triadę.

    Promotorzy tego paskudztwa dobrze wiedzą, z czym to się wiążę.
  • sisi55 24.02.2020
    indri Ale co byś zrobił gdyby bliska ci osoba miała taką orientacje? Pytałem już oto wcześniej, ale jak zwykle nie odpowiedziałeś. Dużo osób zmienia swoje negatywne nastawienie po poznaniu takiej osoby. Przykład: Pewien youtuber ,,zaparty" jest gejem, ale jest zabawny i przez to, że zaraża ludzi pozytywnym nastrojem homofobiczne osoby zmieniają nastawienie, co sam kiedyś stwierdził z komentarzy, które ludzie piszą pod jego filmami. Co do wieku może to wynikać ze stresu. Nie oszukujmy się, gdy jesteś homoseksualny w Polsce masz przesrane. Nie wiesz jak rodzice zareagują, bywały przypadki, że wyrzucają z domu, a każda przechadzka po parku za rękę z osobą z tej samej płci to jak samobójstwo.,, Dane statystyczne wskazują, że homoseksualiści żyją średnio o 20 lat krócej niż osoby heteroseksualne.

    Problemy zdrowotne wynikające ze stylu życia oraz fizjologii seksu homoseksualnego mają znaczący wpływ na długość ich życia. Choć wiele osób jest świadomych liczby śmierci wskutek AIDS, niewiele mówi się publicznie o znacznie skróconej długości życia osób uprawiających homoerotyczny seks." — co do tego znajdę na to logiczne rozwiązanie. Analiza jednej strony, którą mi podałeś zajęła mi 3 godziny więc nie licz, że od razu zargumentuję ten fakt. ,,sisi55 te dane powinny cię wyleczyć Sisi z sympatii do homoseksualizmu, no chyba, że chcesz żyć krócej, ale intensywniej i ryzykowniej."— To mnie akurat rozbawiło xd. Nie darze żadnego człowieka jakąkolwiek sympatią dopóki go nie poznam, wszystko zależy od charakteru danej osoby. Ludzie są różni, są idioci wśród homo jak i heteroseksualistów. I to, że nie przeszkadza mi homoseksualizm nie oznacza, że będę żył krócej xd. Mam parę teorii dotyczących zachorowań i tych statystyk. O sadomistach na razie nie będę się wypowiadał bo za mało na ten temat wiem. Wracając do moich teorii: ,,męskich Bezobjawowe lub skąpoobjawowe przypadki rzeżączki są szczególnie niebezpieczne, gdyż:
    • sprzyjają rozprzestrzenianu się patogenu w populacji,
    • pozostają nierozpoznane, a więc nieleczone, co może prowadzić do poważnych powikłań." — Można wysunąć z tego wniosek, że nieświadomie ludzie (hetero jak i homo) mogą roznosić wspomniane schorzenie.
    ,,Skutecznym sposobem unikania rzeżączki jest monogamia seksualna oraz używanie prezerwatyw lateksowych podczas stosunków płciowych "— pary heteroseksualne używają o wiele, wiele częściej prezerwatyw niż pary homoseksualne. Hmm… Ciekawe dlaczego? A dlatego, że nie chcą mieć niespodzianki za 9 miesięcy. Co jest dość logiczne. Może się wydawać potrzebne używanie prezerwatyw w stosunkach analnych (między mężczyznami), ale gwarantuje, że gdyby była możliwość pary heteroseksualne również nie używałyby ochrony ze względu na komfort i pieniądze. W szczególności, że wiele ludzi doświadcza chorób takich jak rzeżączka nie wiedząc nawet o tym. I stąd takie wyniki badań (również chodzi o HIV). A co do statystycznych homoseksualistów: ,,Do roku 1997 ponad jedna trzecia homoseksualistów przyznała, że stosuje takie praktyki. Odbyt nie jest stworzony tak, by pomieścić pięść, a ci, którzy tak robią, mogą zostać skazani na używanie pieluch do końca życia." ,, Liczba osób, które identyfikują się jako geje lub lesbijki oraz odsetek osób doświadczających związków seksualnych z osobami tej samej płci jest trudny do oszacowania przez naukowców z różnych powodów, m.in. dlatego, że wiele osób homoseksualnych nie ujawnia otwarcie swojej orientacji z powodu homofobii i innych form heteroseksistowskiej dyskryminacji". — W 1997 na pewno było o wiele więcej skrytych osób niż w dzisiejszych czasach. Ta jedna trzecia to mogło być prawie co nic w porównaniu z liczebnością ludności. Śmiali ludzie i towarzyscy najczęściej ujawniają swoją orientację, a także łóżkowe fantazje w dodatku tacy są częściej rozpustni niż osoby które boją się nie akceptacji ze strony środowiska i z natury są skryci. Jeśli moje zdanie się nie zmieni na ten temat to to samo opublikuje w obiecanym tekście tylko, że więcej. Proszę, żebyś argumentował kopiując i wklejając moje wypowiedzi i komentując je po kolei bo czasami się gubię i nie wiem do czego się odnosisz.
  • indri 24.02.2020
    sisi55 usiłujesz mnie wciągnąć w dyskusję, która nie ma sensu. Mało mnie interesuje jakaś zażyła znajomość z homoseksualistą, tak samo jak z czynnym alkoholikiem. Masz tutaj jednego na portalu nawet, i jego zachowanie to zwykły skandal, ma rzuty, ubliża i tak dalej. Ale oczywiście alkoholicy też potrafią być sympatyczni, zabawni. I niech sobie będą, nie przeczę. Tylko co z tego, skoro z tyłu głowy mam, że facet dobrowolnie się zabija i zaraża przy tym innych, przyczyniąc się do ich szybszej śmierci. Homoseksualizm to cichy zabójca, znacznie groźniejszy od nikotyny. Bo przeciętny palacz żyje tylko 13,5 procent krócej, a homoseksualista 20 procent. To przerażające. Powinno się ich karać, tak samo jak kierowców poruszających się po alkoholu. A wiesz, napiszę o tym tekst. Promocja to zachęcanie de facto do depopulacji, ludobójstwa, dlatego tak chętnie czyni to lewica. Te dane będą dostępne wszędzie, na słupach ogłoszeniowych, na forach internetowych. Homoseksualiści są tak samo niebezpieczni dla otoczenia, jak osoby jeżdżące po pijaku. Dlaczego jednych się każe, i każdy się na to godzi, że prześladujemy pijącą mniejszość, a homoseksualizmowi robi się parady? Nie rozumiem tego, Ale to się zmieni.
  • sisi55 24.02.2020
    indri Nie odniosłeś się do tego co napisałem wcale. Nie chce mi się już z tobą pisać bo cały ten tekst brzmi absurdalnie. Mogę tak w nieskończoność argumentować tak jak chciałeś, ale masz w dupie moje teorie choć brzmią sensownie. Nieważne jak bardzo będę się starał, nie zmienisz się. Tak bardzo chciałeś dyskusji, ale nie jesteś nawet chętny do zmiany nastawienia ani przyznania racji. Nie rozumiesz tego? To o tym czytaj więcej, więcej aż zrozumiesz to. To, że przeczytałeś pierwsze lepsze stronki o szkodliwości homoseksualizmu nie czyni cię sędzią w tej sprawie. Jest tyle czynników, które wpływają na statystyki. Twoje wypowiedzi obrażają, ale dopóki nie bijesz tych ludzi ani nie propagujesz do agresywności jestem w stanie przełknąć te bzdety. Na szczęście takich ludzi jak ty, którzy nie rozumieją jest mniej, a przy najmniej w moim środowisku. I nie, to się nie zmieni, a raczej polepszy. Widziałeś ten mem z ewolucją człowieka? Somewere, something gone terribly wrong? Tak właśnie chcesz, żeby świat wyglądał, żeby się cofał. Ale jest mnóstwo wartościowych ludzi, którzy nie utknęli na etapie średniowiecza.
  • indri 24.02.2020
    sisi55

    „Nie odniosłeś się do tego co napisałem wcale. Nie chce mi się już z tobą pisać bo cały ten tekst brzmi absurdalnie. Mogę tak w nieskończoność argumentować tak jak chciałeś, ale masz w dupie moje teorie choć brzmią sensownie”.

    Oczywiście, że dyskutujemy, czytam bardzo uważnie Sisi. Że nie odpowiadam na każdą kwestię. No cóż, jest ich bardzo dużo. Nie sposób się w krótkich postach odnieść do wszystkiego. Proponuję krótsze kwestie, w ramach jednego tematu. Może bardziej w weekend. Zresztą obiecałeś jakiś tekst, najlepiej niedłuższy niż 2 x A4, żeby nie zanudzić wtedy się do niego odniosę.

    Mógłbym pojechać twoim stylem, ale ja jestem kulturalniejszy. „Twoje wypowiedzi obrażają, ale dopóki nie bijesz hetero, ani nie wzywasz do agresywności jestem w stanie przełknąć te bzdety. Na szczęście takich ludzi jak ty, którzy nie rozumieją jest mniej, a przy najmniej w moim środowisku. Po prostu obracam się wśród katolików, którym nie w głowie takie pomysły. I mam nadzieję, że z czasem cię przekonam, i Twój stan się polepszy”: To oczywiście żart, próbka Twojego stylu. Prawie dosłowny cytat, tyle że sparafrazowany.

    „Nieważne jak bardzo będę się starał, nie zmienisz się. Tak bardzo chciałeś dyskusji, ale nie jesteś nawet chętny do zmiany nastawienia ani przyznania racji”.

    Sisi, chyba nie liczysz, że po wszystkich argumentach, które Ci przedstawiłem przyznam Ci rację. To jakiś żart z Twojej strony. Ja uznaję propagowanie homoseksualizmu de facto jako wezwanie do cichej eutanazji ludzkości. Generalnie jako przestępstwo, a nie coś wartego nagłaśniania.
    „Widziałeś ten mem z ewolucją człowieka? Somewere, something gone terribly wrong. Tak właśnie chcesz, żeby świat wyglądał, żeby się cofał”.

    Mem widziałem, średnio śmieszny, a nawet bezsensowny. Dyskutujemy o faktach a nie o memach. Czyżbyś uważała osobników obrzydliwie zaspokajających popęd płciowy w fekaliach za zbawców ludzkości? Bo w memie tak pokazali? To jakiś żart. Po prostu tragedia, że tak odbierasz rzeczywistość. Teraz widzę, dlaczego aktywiści ideologii Lgbt chcą się dorwać do dzieci w szkołach. Żeby ich indoktrynować memami. Smutne to i straszne.
    „To, że przeczytałeś pierwsze lepsze stronki o szkodliwości homoseksualizmu nie czyni cię sędzią w tej sprawie. Jest tyle czynników, które wpływają na statystyki?”
    Sisi, statystyki to statystyki, co na nie wpływa to sprawa drugorzędna, przeciętny homoseksualista żyje kilkanaście lat krócej. To zwykły fakt. Co na to wpływa zajmują się lekarze. Pewnie te choroby, które immanentnie związane są z osobami homoseksualnym.

    „Ale jest mnóstwo wartościowych ludzi, którzy nie utknęli na etapie średniowiecza”.
    Uważam, że propagowanie ideologii Lgot i homoseksualizmu to powrót do barbarii, średniowiecze wbrew stereotypom było całkiem fajną epoką. Powstawały uniwersytety, kwitła nauka. Przeprowadzono re konkwistę, wyzwolono dużą część Europy, poza Bałkanami z rąk muzułmanów. Ochrzczono Litwę.

    I wracam do poprzedniego komentarza o tej mitycznej parze chłopców trzymających się za rączki w parku.

    Cóż, ludzie będą mijać ich obojętnie jak każdą inną parę homoseksualną. Czego oczekujesz Sisi, mają w tym parku rozwijać czerwone dywany przed taką parą bo panowie homoseksualiści raczyli nas nawiedzić. Czy bić pokłony? Sisi, ty poczytaj wpierw co napisałeś, a później dopiero pisz.

    Miałeś mi podać argumenty za homoseksualizmem, a nie ma takich, albo bardzo mało przekonywujące. Czekam na twój tekst z rzetelnymi danymi, bądź dowodami zaprzeczającymi moim faktom, które przytoczyłem.

    I nie możesz powiedzieć, że Cię zlekceważyłem, bo odpowiedziałem na wszystkie Twoje pytania.

    Pozdrawiam
  • sisi55 24.02.2020
    1)Nie odniosłeś się do tych teorii, które przytoczyłem i o to mi chodziło. Po prostu myślałem nad tym długo. 2)Nie dłuższy niż 2 kartki? Nie wiem czy to możliwe. Rozmawiamy przecież o szerokim temacie, z którym ludzie dyskutują od dawna i ty chcesz, żebym tylko 2 strony napisał? 3)Czy ja obrażałem hetero? Twoje wypowiedzi były obraźliwe w stosunku do homo. Nie porównuj mnie do siebie bo nie szukam dziury w całym tak jak ty. Miłość to miłość. Niektórzy uważają, że seks jest obrzydliwy, niektórzy nie, ale wniosek jest jeden - te obie orientacje uprawiają seks i przez obie są roznoszone choroby przez brak higieny, kontakt z zakażonymi produktami i inne. W mniejszym czy większym stopniu w poszczególnych orientacjach, ale na to wpływa używanie prezerwatyw, charakter, stan psychiczny (ludzie jedzący kał leczą się {homo jak i hetero}) itp. 4)Nie liczę, że po tym zmienisz od tak swoje poglądy, nie o to mi chodziło. Odnoszę po prostu wrażenie, że nawet w najmniejszym stopniu to co ci pisze nie ma dla ciebie sensu. To, że wspomniałem o tym memie to nie znaczy, że wyplułem zęby czytając go. Po prostu czarny humor i do niego nawiązałem. ,,Thomas Jefferson stwierdził, że homoseksualizm „powinien być karany, w przypadku mężczyzn kastracją, a w przypadku kobiet wycięciem dziury w przegrodzie nosowej o średnicy przynajmniej 1,25 cm”. — Czy ja dobrze rozumiem i życzysz sobie, aby takie sytuacje miały miejsce w 21w.? To było kiedyś i jeśli chcesz, żeby tak było dzisiaj to to jest cofanie się ludzkości i dlatego dałem mem bo mnie to bawi, ale również dobija.,, Pewnie te choroby, które immanentnie związane są z osobami homoseksualnym."— Pewnie? Czyli sam nie wiesz w sumie. Stres też obniża długość życia jak i samotność bo trudno jest znaleźć drugiego partnera homoseksualnego, który będzie chciał się związać na dłuższą metę (poniekąd przyznaje ci racje co do ilości partnerów ponieważ oglądałem opinie homoseksualistów, którzy chcą się z kimś związać i stwierdzali no, że to trudne).5) Nie wiesz jak ludzie reagują widząc takie pary? Krzywe spojrzenia, komentarze, często takie osoby padają ofiarom pobicia. Twoje argumenty również nie są przekonywujące dla mnie. Strach przed pobiciem, wyzwaniem, nie akceptacją— To jest największy mój argument. Czy musimy się bać kochać kogoś?
    https://www.youtube.com/watch?v=Klfj_jMB5S8 — Jak chcesz to sobie to obejrz.
  • indri 24.02.2020
    Jutro ci odpowiem. Dziś zamieniam słowo pewnie = na pewno. Czepiasz się słówek.
  • indri 25.02.2020
    2)Nie dłuższy niż 2 kartki? Nie wiem czy to możliwe. Rozmawiamy przecież o szerokim temacie, z którym ludzie dyskutują od dawna i ty chcesz, żebym tylko 2 strony napisał?

    Chodzi o to, że jak będzie tekst, to wtedy inni też skomentują, nie tylko ja. Wtedy z wieloma osobami możesz podyskutować.

    3)Czy ja obrażałem hetero? Twoje wypowiedzi były obraźliwe w stosunku do homo.
    Nie porównuj mnie do siebie bo nie szukam dziury w całym tak jak ty. Miłość to miłość.

    Ciekawe konkretnie które? Odmawiasz mi prawa, ze się brzydzę kontaktów fekalnych. Przecież to samo w sobie obrzydliwe, jaki przy tym musi być smród. Mówienie w takim wypadku o miłości to profanacja miłości.

    3A. Niektórzy uważają, że seks jest obrzydliwy, niektórzy nie, ale wniosek jest jeden - te obie orientacje uprawiają seks i przez obie są roznoszone choroby przez brak higieny, kontakt z zakażonymi produktami i inne. W mniejszym czy większym stopniu w poszczególnych orientacjach, ale na to wpływa używanie prezerwatyw, charakter, stan psychiczny (ludzie jedzący kał leczą się {homo jak i hetero}) itp.

    Większość chorób związanych jest jednak z homoseksualizmem. Po pierwsze poprzez częstość kontaktów. A po drugie jeśli twierdzisz, że przez brak higieny, to tylko świadczy o tym, że homoseksualiści to obleśne brudasy. Czyli sympatii na tym nie zbudują, a wręcz przeciwnie.

    4)Nie liczę, że po tym zmienisz od tak swoje poglądy, nie o to mi chodziło. Odnoszę po prostu wrażenie, że nawet w najmniejszym stopniu to co ci pisze nie ma dla ciebie sensu. To, że wspomniałem o tym memie to nie znaczy, że wyplułem zęby czytając go. Po prostu czarny humor i do niego nawiązałem. ,,Thomas Jefferson stwierdził, że homoseksualizm „powinien być karany, w przypadku mężczyzn kastracją, a w przypadku kobiet wycięciem dziury w przegrodzie nosowej o średnicy przynajmniej 1,25 cm”. — Czy ja dobrze rozumiem i życzysz sobie, aby takie sytuacje miały miejsce w 21w.?

    A co to ma za znaczenie, który to jest wiek, niech będzie i pięćsetny.
    Alkoholików za kółkiem kara się wielkimi karami finansowymi, włącznie z więzieniem tylko za fakt, że siedzą za kółkiem i jadą samochodem. Wcale nie za to, że zrobiły komuś krzywdę, czy spowodowały wypadek. Popatrz, dwudziesty pierwszy wiek, a ludzi tak barbarzyńsko się kara, jak parę groszy przekręcą na boku. A co dopiero za zbrodnię.
    Dla mnie homoseksualiści to potencjalni zabójcy. Kontakt z takim przyczynia się do skrócenia życia dla partnera, przez potencjalnie bardziej prawdopodobne zarażenie jakąś chorobą.

    .5) Nie wiesz jak ludzie reagują widząc takie pary? Krzywe spojrzenia, komentarze, często takie osoby padają ofiarom pobicia. Twoje argumenty również nie są przekonywujące dla mnie. Strach przed pobiciem, wyzwaniem, nie akceptacją— To jest największy mój argument. Czy musimy się bać kochać kogoś?

    To co piszesz to bujdy na resorach, gdzie masz jakieś pobicia, zabójstwa? Jakąś propagandę powtarzasz. Przytocz mi statystyki, Ja częściej słyszę, że sami homoseksualiści między sobą się zabijają, i między nimi w parach, czy trójkątach dochodzi do rękoczynów. Teraz niedawno zginął jakiś homoseksualny aktor, czy reżyser, a zabił go właśnie partner.

    Sisi w Polsce nie ma takich przypadków, żeby ktoś wyzywał kogoś, bo ten idzie z kimś trzymając się za rękę, i mam nadzieję, że nigdy nie będzie.

    Oszem, gdy wychodzą w perwersyjnym pochodzie, wrzaskliwie, prowokacyjnie, to się nie dziwię że ludzie protestują. Ale tylko wtedy, gdy grupa lewackich bandytów, a nie żadnych homoseksualistów próbuje z przestrzeni publicznej czynić burdel. Na to zgody nie ma.
  • sisi55 26.02.2020
    ,,Propagowanie tego stylu życia to w istocie nic innego jak wzywanie do ludobójstwa ludności. ", ,,Homoseksualizm to cichy zabójca, znacznie groźniejszy od nikotyny." [ XD ], ,, Homoseksualiści są tak samo niebezpieczni dla otoczenia, jak osoby jeżdżące po pijaku.", ,,sisi55 te dane powinny cię wyleczyć Sisi z sympatii do homoseksualizmu", ,,ale jak sobie grzebią członkiem w fekaliach, nosie albo uchu względnie w rurze wydechowej nie nazywamy tego małżeństwem.", ,, wnioski są takie, że to nic fajnego, a urządzanie parad i pochwalanie tego to zwykła patologia" ,,homoseksualiści to obleśne brudasy", ,,wszystkie te badania można znaleźć od lat w internecie. To że amerykańscy psychiatrzy usunęli tę dewiację z listy chorób świadczy tylko źle o tych psychiatrach manipulantach. W sieci jest opisane jak to się stało. W głosowaniu korespondencyjnym pod szantażem, że ujawnią HOMOSIÓW (homoś —pogardliwie: homoseksualista; pedzio, pedał, cieć, pedalarz, pedalista, [ nie obrażasz indir?] spośród nich samych. Zrobiono to tylko po to, żeby usunąć bariery pod promocje tej obrzydliwej dewiacji." — nooo mogę tak wymieniać i wymieniać, ale mi się już nie chcę szukać. Sam oceń czy ciebie by to nie obraziło. Pewnie powiesz, że nie.
    ,,Większość chorób związanych jest jednak z homoseksualizmem." — ,,Bezobjawowe lub skąpoobjawowe przypadki rzeżączki są szczególnie niebezpieczne, gdyż:
    • sprzyjają rozprzestrzenianu się patogenu w populacji,
    • pozostają nierozpoznane, a więc nieleczone, co może prowadzić do poważnych powikłań." — Można wysunąć z tego wniosek, że nieświadomie ludzie (hetero jak i homo) mogą roznosić wspomniane schorzenie.
    ,,Skutecznym sposobem unikania rzeżączki jest monogamia seksualna oraz używanie prezerwatyw lateksowych podczas stosunków płciowych "— pary heteroseksualne używają o wiele, wiele częściej prezerwatyw niż pary homoseksualne. Hmm… Ciekawe dlaczego? A dlatego, że nie chcą mieć niespodzianki za 9 miesięcy. Co jest dość logiczne. Może się wydawać potrzebne używanie prezerwatyw w stosunkach analnych (między mężczyznami), ale gwarantuje, że gdyby była możliwość pary heteroseksualne również nie używałyby ochrony ze względu na komfort i pieniądze. W szczególności, że wiele ludzi doświadcza chorób takich jak rzeżączka nie wiedząc nawet o tym. I stąd takie wyniki badań (również chodzi o HIV). ". ,,Większość chorób związanych jest jednak z homoseksualizmem. Po pierwsze poprzez częstość kontaktów. A po drugie jeśli twierdzisz, że przez brak higieny, to tylko świadczy o tym, że homoseksualiści to obleśne brudasy. Czyli sympatii na tym nie zbudują, a wręcz przeciwnie." — powiedziałem ogólnie ,,brak higieny", odniosłem się do wszystkich, że jak nie będziemy o siebie dbać to możemy zachorować. Statystycznie homoseksualiści mają więcej partnerów, ale już pisałem, że to może wynikać z tego, że wiele osób boi się przyznać do swojej orientacji, przez co sprawdzani są tylko ci śmiali, towarzyscy, którzy są częściej rozpustni. Coraz bliżej jestem stwierdzenia, że po prostu nie tolerujesz ogólnie seksu analnego. Bo dlaczego ma się karać za praktykowanie go tylko homoseksualistów ( według ciebie) skoro heteroseksualni też tak robią ( seks odbytniczy, nie dopochwowy)? Zacznij mówić, że seks analny ci przeszkadza ze względu na większe prawdopodobieństwo zachorowań ( choć wystarczy użyć prezerwatyw i po sprawie). ,,A co to ma za znaczenie, który to jest wiek, niech będzie i pięćsetny.
    Alkoholików za kółkiem kara się wielkimi karami finansowymi, włącznie z więzieniem tylko za fakt, że siedzą za kółkiem i jadą samochodem. Wcale nie za to, że zrobiły komuś krzywdę, czy spowodowały wypadek. Popatrz, dwudziesty pierwszy wiek, a ludzi tak barbarzyńsko się kara, jak parę groszy przekręcą na boku. A co dopiero za zbrodnię.
    Dla mnie homoseksualiści to potencjalni zabójcy. Kontakt z takim przyczynia się do skrócenia życia dla partnera, przez potencjalnie bardziej prawdopodobne zarażenie jakąś chorobą."— I jak wyobrażasz sobie te kary ( chodzi ci o finansowe, tak? Każdy kto będzie uprawiał seks analny wypełni rubryczkę i zapłaci karę xd, albo jak masz więcej partnerów to też płacisz, od dochodów będą zabierać, każdy będzie miał swojego własnego prywatnego detektywa xd — sorry, ale śmieszne)? Przestań ciągle gadać o tych alkoholikach. Wyjaśnię ci różnicę jeśli nie rozumiesz: ,,Alkoholizm, choroba alkoholowa, uzależnienie od alkoholu, toksykomania alkoholowa – zaburzenie polegające na utracie kontroli nad ilością spożywanego alkoholu etylowego." — to zaburzenie, ale to, że ktoś jest alkoholikiem nie oznacza, że jest gorszy, po prostu się uzależnił. ,,homoseksulalizm —pociąg romantyczny, seksualny i/lub zachowanie seksualne pomiędzy osobami tej samej płci." — Te dwa określenia nie mają ze sobą kompletnie nic wspólnego. Nie mogę znależć tego komentarza, ale pisałeś, że nie obchodzi cię ilę będą oni żyli i czy się zarażają. Jeśli cię to nie obchodzi to... Po co ten cały cyrk z tym długim tekstem i dyskusją ze mną? Gdyby cię to nie obchodziło to nie poruszałbyś tego tematu. A co do wieku. To ma znaczenie. Kiedyś kobiety nie mogły głosować i były ograniczone. Było dużo takich, że się do niczego nie nadają ( tak jak ty piszesz teraz o szkodliwości homoseksualizmu), ale to się zmieniło. Dużo się rzeczy zmienia. ,,To co piszesz to bujdy na resorach, gdzie masz jakieś pobicia, zabójstwa? Jakąś propagandę powtarzasz. Przytocz mi statystyki, Ja częściej słyszę, że sami homoseksualiści między sobą się zabijają, i między nimi w parach, czy trójkątach dochodzi do rękoczynów. Teraz niedawno zginął jakiś homoseksualny aktor, czy reżyser, a zabił go właśnie partner." — Nie mam jeszcze statystyk porządnych bo ta książka mi nie przyszła, ale odniosłem to do wypowiedzi 3 youtuberów. ,,Ja częściej słyszę, że sami homoseksualiści między sobą się zabijają, i między nimi w parach, czy trójkątach dochodzi do rękoczynów. Teraz niedawno zginął jakiś homoseksualny aktor, czy reżyser, a zabił go właśnie partner" — Właśnie zrobiłeś to samo co ja. Wsparłeś się tym co usłyszałeś gdzieś.(,,Źródło to choćby prowokacja dziennikarska na forum homoseksualnym. Wskaż mi karawan jakieś inne forum, gdzie 14 - letni chłopiec dostałby tak oficjalnie propozycje seksualne, w tym nawet BDSM."— Tak samo jak i tym) Może po prostu jako homofob częściej obijają ci się o uszy takie rzeczy, a mi z tymi pobiciami ( swoją drogą nie wspomniałem nic o zabójstwach, więc nie wiem z czego ty to wziąłeś) bo mamy odmienne poglądy i słuchamy tego czego chcemy. Ten jeden przypadek indir to za mało.Tak samo u mnie, 3 osoby to pewnie też za mało. Czy ty to ostanie zdanie nawiązałeś do sytuacji w Białystoku? Obie strony są winne, ale komentarzy w takim stylu ,,rozpoczęciem marszu, mieli tam również kibice, którzy skandowali między innymi hasła: "Białystok wolny od zboczeńców", "To jest Polska nie Bruksela, tu się zboczeń nie popiera"." być nie powinno. Nawet jeśli ta parada im przeszkadza. ,,Shogun myślę, że prowokacja szwedzkich dziennikarzy na gejowskim forum powinna cię Cię przekonać, do czego zdolni są homoseksualiści." — strasznie mnie wkurza, że szufladkujesz, na tej zasadzie mogę powiedzieć, że statystyczny polak to sknera , dusigrosz i chleje wódę na każdej imprezie ( a alkohol zniża długość życia, pamiętajmy! :) Kto przebywa z polakiem ten może mieć krótsze życie, lepiej trzymać sie od takich z daleka). Też widziałem inny kom, w którym mówisz, że homoseksualizm to nie może być miłość czy coś takiego. ,,Rodzaje związków między ludźmi takie jak przyjaźń i miłość są tworzone po prostu dlatego, że ludzie lubią się nawzajem " Dwoje ludzi o tej samej płci może lubić się nawzajem i uprawiać seks i to jest miłość. Nie rozumiem czego nie kumasz. Byłeś przy tym jak pisałem z Bordo o miłości więc wiesz z czego się składa. Mam jeszcze parę pytań bo nadal nie rozgryzłem twojego sposobu myślenia:
    — Czy para aseksualna, o tej samej płci też by ci przeszkadzała? Chodzi ci tylko o seks analny?
    — Co zrobiłbyś gdybyś był homo? ( tylko nie mów, że leczył. Wyobraż sobie, że jesteś zakompleksionym nastolatkiem)
    — ,,Kontakt z takim przyczynia się do skrócenia życia dla partnera, przez potencjalnie bardziej prawdopodobne zarażenie jakąś chorobą." — No ale... ten partner jego to wciąż jest homo więc jakby co to ma za znaczenie? Tak się martwisz tą drugą homoseksualną osobą, a tą pierwszą nie? Zakażenie się chorobą weneryczną nie oznacza, że będziesz krócej żył. Jeśli wcześnie ją wykryjesz i rozpoczniesz leczenie, będzie ok, ale na pewno nie spowoduje, że umrzesz wcześniej. Jedynie może się nasilać ból z czasem i tyle.
    — Nie wierze, że tak bardzo obchodzi cię przyszłość ludzkości. Póki nie będziesz uprawiał seksu z niezadbanym mężczyzną lub kobietą nic ci nie grozi/. Więc w czym problem, uszy ci pękają od tych parad? Mogę się założyć, że na żadnej nie byłeś. Jeśli chodzi o pedofilie to zwykły przypadek,, Wyjaśniłem już wyżej, że dewiacje seksualne są niezależne od orientacji seksualnych, tak więc nawet jeśli występuje tutaj jakaś korelacja, to nie ma związku przyczynowo-skutkowego. To, że liczba piratów zmalała, nijak ma się do tego, że globalne ocieplenie nabrało rozpędu. To tylko korelacja, przypadek." Raczej myślę, że nie jesteś po prostu przyzwyczajony do tego zjawiska, tak samo jak starsi ludzie narzekają na internet i technologie.
  • sisi55 28.02.2020
    Zdecydowałem, że podzielę moją pracę na części to wtedy łatwiej będzie dyskutować.Jakoś za tydzień dodam.
  • indri 28.02.2020
    sisi55

    Paul Cameron o przestępczości sodomitów
    Jan BodakowskiOpublikowano 14 października 2016
    KOMENTARZE
    bodakowski_fotaGoszczący obecnie w Polsce na zaproszenie Fundacji Życia i Rodziny dr Paul Cameron od wielu lat przestrzega przed patologią sodomii. Wyniki jego prac są już znane od dekady w Polsce dzięki anty sodmickim akcjom Stowarzyszenia Kultury Chrześcijańskiej. W publikowanych przez SKCh w 2006 roku broszurach opartych na podstawie badań Camerona, amerykański naukowiec szeroko opisywał zależność homoseksualizmu i patologii społecznych, w tym i przestępczości.

    Według publikowanych już dekadę temu badań dr Camerona podczas gdy od 2 do 3% populacji ma skłonności bi lub homoseksualne to sześciu największych seryjnych morderców w USA było homoseksualistami. Największą seryjną morderczynią w USA była lesbijka. W Auschwitz nazista pederasta Ludwig Tiene zaspokajał swój popęd gwałcąc i mordując więźniów. Mordy i gwałty dokonywane przez pederastów są niezwykle okrutne. W USA 44% seryjnych morderców było homoseksualistami (co jest szokującą nadreprezentacją grupy stanowiącej 2% społeczeństwa), zabili oni 68% ofiar. Homoseksualizm wiąże się też w 50% morderstw z homoseksualizmem sprawcy lub ofiary.
    Zgodnie z danymi przedstawianym dekadę temu przez dr Camerona fetyszyzacja przemocy przez homoseksualistów przejawia się również w praktykach sadomasochistycznych uprawianych przez 37% pederastów (podczas gdy 5% mężczyzn heteroseksualnych praktykują sadomasochizm) i przez 17% lesbijek (4% kobiet). Porno przeznaczone dla pederastów bazuje na homoseksualizmie. Powszechność praktyk sadomasochizm odpowiada za 10% tragicznych śmierci wśród pederastów.

    Według danych prezentowanych już dekadę temu przez goszczącego w Polsce amerykańskiego naukowca homoseksualiści częściej niż heteroseksualiści świadomie zarażają partnerów chorobami przenoszonymi drogą płciową (robi tak 7% pederastów, 3% lesbijek gdy takich przestępstw dopuszcza się tylko 1% heteroseksualnych kobiet). Homoseksualiści celowo zarażaj swoich partnerów AIDS.
    Według danych już dekadę temu prezentowanych przez Camerona pomimo, że homoseksualiści stanowią tylko 2% populacji aż 7% gwałtów ma podłoże homoseksualne. Ofiarami gwałtów dokonywanych przez pederastów stają się 1 na 10.000 chłopców powyżej 11 roku życia. Im silniejszy jest ruch homoseksualny tym częstsze są gwałty homoseksualne. Gwałty homoseksualne są dokonywane 2 razy częściej w miastach gdzie homoseksualizm jest bardziej akceptowany. Ofiarami gwałtów dokonywanych przez pederastów są do 40% nieletni. W całych Stanach Zjednoczonych ofiarami gwałtów dokonywanych przez pederastów są 1,3% heteroseksualni mężczyźni (w San Francisco ofiarami gwałtów dokonywanych przez pederastów są w 9% heteroseksualni mężczyźni). Ofiarami gwałtów dokonywanych przez lesbijki są w 0,6% heteroseksualne kobiety ( w San Francisco w 2%).
    Zdaniem amerykańskiego naukowca, którego wyniki badań są już znane od dekady w Polsce, kultura homoseksualna fetyszyzuje przemoc. Owocem, wbrew propagandzie homoseksualnej, jest tego, że to heteroseksualiści są ofiarami przemocy homoseksualistów. Homoseksualiści wbrew kłamstwom propagandy homoseksualnej nie padają ofiara heteroseksualistów.

    W opinii dr Camerona homoseksualizm, według danych prezentowanych przez niego dekadę temu, prowadzi też do śmierci w tragicznych okolicznościach (w wypadku 3% pederastów i 20% lesbijek). Zamordowanych zostaje 1,4% pederastów i 7 % lesbijek. Samobójstwa popełnia 0,6% pederastów i 5,7% lesbijek. W wypadkach samochodowych ginie 0,6% pederastów i 4,3% lesbijek (czyli 17 razy więcej niż heteroseksualistów). Średnia życia wynosi dla pederasty 40 lat a dla lesbijki 45% (żonaci heteroseksualni mężczyźni żyją 75 lat, zamężne heteroseksualistki 75 lat, rozwiedzeni i samotni heteroseksualni mężczyźni 57 lat, rozwiedzione lub samotne heteroseksualistki 71 lat). Żniwo śmierci zbiera AIDS. Homoseksualiści częściej niż heteroseksualiści popełniają: przestępstwa, przestępstwa na tle seksualnym, trzy razy częściej samobójstwa, cztery razy częściej dokonują gwałtów, dwa razy częściej biorą udział w bójkach, wykazują postawy aspołeczne, odbywają przygodne stosunki seksualne, osiem razy częściej uprawiają sadomasochizm, zażywają narkotyki, cztery razy częściej popełniają zabójstwa, trzy razy częściej niebezpiecznie jeżdżą samochodami.
    Cameron uważa, czego dał wyraz w materiałach publikowanych w Polsce dekadę temu, że homoseksualiści wykazują niezdrową skłonność do eksperymentowania. Seks ze zwierzętami miało uprawiać od 17 do 20% pederastów, od 3 do 5% heteroseksualistów, od 7 do 10% lesbijek, do 1% heteroseksualistek.
    Amerykański naukowiec w materiałach już od dekady dostępnych w Polsce nie krył, że homoseksualiści częściej niż heteroseksualiści popełniają przestępstwa. Są dwa razy częściej aresztowani za zwykłe przestępstwa kryminalne, osiem razy częściej są aresztowani za przestępstwa seksualne, dwa razy częściej skazywani za przestępstwa seksualne, dwa razy częściej odsiadują wyroki za przestępstwa seksualne. Homoseksualiści trzy razy częściej wykonują obsceniczne telefony.

    Jan Bodakowski
  • indri 28.02.2020
    Ok Sisi, ale na Twoim miejscu bym się nie trudził, bo przecież nie możesz zaprzeczyć tym wszystkim przerażającym danym. Homoseksualizm to jest odchylenie, nienaturalny sposób współżycia. I nie zasłaniaj się, że w małżeństwach hetero takie coś się stosuje. Chyba jacyś psychole tak współżyją w małżeństwie. Nie wyobrażam sobie męża, który świadomie chciałby uszkodzić żonie odbyt dla zaspokojenia jakiegoś swojego perwersyjnego pożądania. Poronoli się naoglądałeś Sisi, a tam jest wszystko, własnie w celu demoralizacji społeczeństwa. Nie wyobrażam też sobie kobiety, która by się na takie coś zgodziła. Chyba, że jakaś naćpana albo kompletnie pijana.
  • sisi55 28.02.2020
    indri Czy ten cały monolog to tylko przez Camerona pisane? Tylko na jego podstawie napisałeś? Bo jeśli tak, to nie muszę tego czytać, dowiesz się o co mi chodzi później.
  • sisi55 28.02.2020
    PS: Są książki o seksie. W pornografii nie dowiesz się zbyt wiele jeśli tego nie wiesz.
  • indri 28.02.2020
    sisi55 wcześniej ci przytaczałem inne badania i statystki, to że homoseksualizm prowadzi do obniżenia długości życia o 1/3, choroby z nim związane, rozrywanie odbytu podczas zaspokajania żądzy, prowadząca do wielu niedodwracalnych zmian, aż do wypadnięcia jelita grubego włącznie, to całkowicie dyskwalifikuje ten rodzaj zboczenia. Nawet jeśli nie samo uprawianie, hus, niech się wzajemnie zarażają, niszczą sobie odbyty i tak dalej, ale propagowanie tego typu zboczenia powinno być ciężko karane, a rozpowszechnianie tego wśród dzieci powinno się karać dożywotnim więzieniem, jak pedofilię. Nie mamy co dalej dyskutować Sisi, chyba że chcesz bronić patologii. Ale samo bronienie patologii i obstawianie, że niesie coś pozytywnego, już samo w sobie jest patologią.
  • sisi55 28.02.2020
    indri Ahhhh... Widzę, że jesteś pewny siebie. Ale wystarczyło troszeczkę więcej przeczytać Idirze.
  • indri 28.02.2020
    sisi55 Parlament Ugandy chce karać homoseksualizm dożywociem

    https://amnesty.org.pl/parlament-ugandy-chce-kara%C4%87-homoseksualizm-do%C5%BCywociem/
  • sisi55 28.02.2020
    indri A co mnie obchodzi jakaś Uganda. Świata nie zmienię, a szczególnie jakiejś Ugandy. Po prostu napisanie takiej pracy dostarczy mi wiedzy i tylko to się dla mnie liczy.
  • indri 28.02.2020
    sisi55 oczywiście, że powinieneś napisać, każdy będzie się mógł wypowiedzieć, ja też, poczytam jakich argumentów używają w literaturze homo, żeby przykryć te wszystkie dane i przedstawić środowisko w możliwie najbardziej korzystnym świetle.
  • sisi55 29.02.2020
    indri Czytałem sobie coś i natrafiłem na Ugandę więc sprostuje trochę. Artykuł, który znalazłeś pochodzi z 16 lutego 2012, a w lutym 2014r uprawomocniono zakaz propagowania homoseksualizmu i wprowadzono karę od 2 lat więzienia do dożywocia. Choć 38 krajów Afryki również posiada restrykcyjne ustawodawstwo, krok ten został wtedy napiętnowany przez prezydenta Obamę. Potem ustawy te zostały odwołane przez Trybunał Konstytucyjny Ugandy. Po za tym kraj, o którym mowa jest bardzo słabo rozwinięty więc jeśli ten argument miał służyć w pokazaniu, że jeśli Uganda tak robi to znaczy, że jest w tym słuszność, to nie było to przekonujące. Oczywistym jest, że w krajach wysoko rozwiniętych, ludzie są jak sama nazwa wskazuje ,,rozwinięci" bardziej i kierowanie się postępowaniem państw powiedzmy, mniejszej rangi nie doprowadziłaby do czegoś dobrego. Sprawdzaj następnym razem daty.
  • sisi55 29.02.2020
    indri Czytałem sobie coś i natrafiłem na Ugandę więc sprostuje trochę. Artykuł, który znalazłeś pochodzi z 16 lutego 2012, a w lutym 2014r uprawomocniono zakaz propagowania homoseksualizmu i wprowadzono karę od 2 lat więzienia do dożywocia. Choć 38 krajów Afryki również posiada restrykcyjne ustawodawstwo, krok ten został wtedy napiętnowany przez prezydenta Obamę. Potem ustawy te zostały odwołane przez Trybunał Konstytucyjny Ugandy. Po za tym kraj, o którym mowa jest bardzo słabo rozwinięty więc jeśli ten argument miał służyć w pokazaniu, że jeśli Uganda tak robi to znaczy, że jest w tym słuszność, to nie było to przekonujące. Oczywistym jest, że w krajach wysoko rozwiniętych, ludzie są jak sama nazwa wskazuje ,,rozwinięci" bardziej i kierowanie się postępowaniem państw powiedzmy, mniejszej rangi nie doprowadziłaby do czegoś dobrego. Sprawdzaj następnym razem daty.
  • indri 29.02.2020
    sisi55 mój artykuł był całkiem aktualny, bodajże z 2019. Uganda zamierza przywrócić ustawodawstwo z lat poprzednich penalizujące homoseksualistów. Uważają to zjawisko, zresztą zgodnie z prawdą za szkodliwe zdrowotnie i społecznie. Czyli zgodnie z faktami. Nasze kraje brną w to szaleństwo popierania i finansowania tej dewiacji nadal, bo to nie wynika ani z faktycznego ralizmu, ale z polityki. Jest to robione tylko i wyłącznie dla rozwalenia moralnego społeczeństw i narodów. Nigdy bym nie przypuszczał, ze wzajemne grzebanie w fekaliach zostanie wyciągnięte na sztandary walki z naturalną moralnością. Ale lewactwo jest gotowe w realizacji swoich chorych wizji skorzystać z każdej obrzydliwości.
  • sisi55 29.02.2020
    indri .
  • sisi55 29.02.2020
    Nigdy bym nie przypuszczał, ze wzajemne grzebanie w fekaliach — Można zamienić na ,,Nigdy bym nie przypuszczał, że grzebanie w pochwie..." :). To ja nie wiem gdzie ty to przeczytałeś, że 2019. W prawym górnym rogu jest taka data 16 lutego 2012. Czy naprawdę nie umiesz odpowiedzieć na jedną uwagę normalnie? Wystarczyło powiedzieć: tak pomyliłem się co do daty lub podałem zły link. Większość twoich wypowiedzi koncentruje się na subiektywnym, bezsensownym wypowiadaniu. Przykład: ,,Nasze kraje brną w to szaleństwo popierania i finansowania tej dewiacji nadal, bo to nie wynika ani z faktycznego ralizmu, ale z polityki. Jest to robione tylko i wyłącznie dla rozwalenia moralnego społeczeństw i narodów. Nigdy bym nie przypuszczał, ze wzajemne grzebanie w fekaliach zostanie wyciągnięte na sztandary walki z naturalną moralnością. Ale lewactwo jest gotowe w realizacji swoich chorych wizji skorzystać z każdej obrzydliwości." — co to wnosi do naszej dyskusji? Oprócz tego, że obraża?
  • indri 29.02.2020
    no bo tak jest sisi, kiedyś ekshibicjonistów zamykało się w kryminale, a dziś kilka setek roznegliżowanych bandziorów paraduje ulicami i dzieci muszą patrzeć na taką hołotę. To promocja rozpusty. Argumenty medyczne ci podałem. Są porażające.
    Obyczajowe, które podałem w ostatnim poście porażają każdego normalnego, jako tako wrażliwego człowieka. Skoro to na Ciebie nie działa, w mojej opinii jesteś po protu głęboko zdemoralizowany. Ja w każdym razie sobie nie życzę, żeby moje dzieci oglądały bandy rozwiązłych golasów pląsających nago po ulicach. I tyle. Jako obywatel mam prawo do ulic wolnych od promocji rozwiązłości, obojętnie ilu w kraju jest obywateli pozbawionych naturalnego wstydu, takich jak Ty Sisi.
  • sisi55 01.03.2020
    Czy ty umiesz czytać ze zrozumieniem? Zapytałem cię czy musisz pisać w taki sposób: ,,muszą patrzeć na taką HOŁOTĘ". Dobrze, możesz podawać badanie, statystyki, ale przestań odnosić się w ten sposób.
  • indri 01.03.2020
    Sisi, a jak mam pisać o hołocie, która już dwukrotnie próbowała wtargnąć na Jasną Górę i zakłócić uroczystości religijne, akurat wtedy gdy zbierały się tam dzieci? Albo takich którzy sprofanowany wizerunek Matki Boskiej rozkelili po śmietnikach i tojtojach. Traktuję ich jak każdych jednych barbarzyńców. Ktoś ich opłacił i tam wysłał żeby robili dym. To muszę nazywać rzeczy po imieniu. Wybacz, żebym podchodził do takich z szacunkiem. To przestępcy i kryminaliści, skoro się decydują na takie obrzydliwe zachowania.
  • sisi55 01.03.2020
    indri Czy ty masz jakiegoś tureta, że nie umiesz bez przezwisk się wypowiadać? Robisz znowu ten sam trik: wymieniasz przykre zdarzenie, które miały miejsce, aby przekonać innych. Jak masz inaczej napisać o ,,hołocie" , pytasz? Śpieszę z pomocą :) — ,,homoseksualiści", na przykład, które jest neutralnie nacechowane. Zainwestuj w lepszą książkę o manipulacji. Tak, tak Indri wymienianie skrajnych przypadków to manipulacja. To tak samo jakbym zaczął ci wypisywać ile homoseksualistów brało udział w wolontariacie, co nijak ma się do tego o czym dyskutujemy.
  • indri 01.03.2020
    sisi55 ja nie wymieniam skrajnych przypadków. Każda niemalże demonstracja promująca homoseskualizm to jakieś obrazoburcze zachowania tychże uczestników. Żebyś dobrze zrozumiał, bo Ty pewnie myślisz,że tam homoseksualiści demonstrują. Otóż nie opłaceni aktorzy, wyposażeni w kostiumy i scenariusze, jak się mają zachowywać, żeby wywierać wrażenie, poza nimi trochę lewackiej miejscowej hołoty z miejscowych jaczejek bolszewickich i do tego trochę zmanipulowanej gawiedzi, całkiem przypadkowej, o pogądach przeważnie lewackich. Jak mam zachować do tej menażerii szacunek, no jak? Sam widzisz, że się nie da. Na jednej jakiś facet przebrany za pedzia powiedział na przykład, że marzy aby katolicy powymierali. Głupol, który sam nie wie, że jeśli ktoś pierwszy naturalnie umrze, to homoseksualista niż katolik.
  • sisi55 01.03.2020
    ,,ja nie wymieniam skrajnych przypadków. Każda niemalże demonstracja promująca homoseksualizm to jakieś obrazoburcze zachowania tychże uczestników. " — Ja nie dzielę demonstracji na skrajne i nieskrajne. Wśród każdej demonstracji znajdzie się skrajna grupka osób i o to chodzi. ,,Żebyś dobrze zrozumiał, bo Ty pewnie myślisz,że tam homoseksualiści demonstrują. Otóż nie opłaceni aktorzy, wyposażeni w kostiumy i scenariusze, jak się mają zachowywać, żeby wywierać wrażenie, poza nimi trochę lewackiej miejscowej hołoty z miejscowych jaczejek bolszewickich i do tego trochę zmanipulowanej gawiedzi, całkiem przypadkowej, o pogądach przeważnie lewackich. " — Nie możesz generalizować. Znowu to robisz. Nie byłeś, nie widziałeś, nie wiesz, tak samo jak i ja. Tam nie chodzą tylko homoseksualiści mogą tam przychodzić wszyscy bo nie tylko oni są dyskryminowani ze względu na orientacje, ale o tym powiem w innej części mojej pracy. W zasadzie parady są robione, żeby poznać ludzi i się trochę rozerwać. Jest to także wspaniała okazja dla dziennikarzy, którzy biorą te najciekawsze wypowiedzi właśnie w stylu: ,,Na jednej jakiś facet przebrany za pedzia powiedział na przykład, że marzy aby katolicy powymierali." bo chyba ty też przyznasz, że ludziom nie chciałoby się klikać na materiał z osobą, która normalnie się wypowiada, prawda? ,,Jak mam zachować do tej menażerii szacunek, no jak? Sam widzisz, że się nie da." — Posłuchaj... Jeśli masz mniej niż 10 lat to faktycznie trudno nad tym zapanować i się nie da. Wypowiedzi ustne - rozumiem, że przez przypadek ktoś może coś palnąć i obrazić, ale w tej chwili piszemy więc zanim coś napiszesz pomyśl po prostu dwa razy czy jest to neutralnie nacechowane. Nie obchodzi mnie, że nie masz szacunku do takich osób, ja nie mam też do poniektórych i co z tego? ,,że jeśli ktoś pierwszy naturalnie umrze, to homoseksualista niż katolik." — Jeśli chodzi o ten cytat... Hmmm. Niedawno czytałem o tym i zdziwiłbyś się, no ale mówię, że muszę coś zostawić na tę pracę. Podsumowując, proszę cię o obiektywne opinie, tylko tyle, naprawdę. Więc proszę skorzystaj z czegoś takiego jak samokontrola bo dyskusja powinna być przyjemna. Uwierz, że na początku ciężko czytało mi się te strony, które podałeś, ale staram się teraz patrzeć na to z dystansem.
  • indri 01.03.2020
    Sisi, ja powiedziałem wszystko, o tym syfie zawsze można więcej, ale po co. Nie zamierzam paskudztwa reklamować. Do widzenia.
  • sisi55 01.03.2020
    indri ,,Mógłbym pojechać twoim stylem, ale ja jestem kulturalniejszy." — Dobry żart XD
  • indri 01.03.2020
    sisi55 dziś jest Dzień Pamięci Żołnierzy Niezłomnych, może byś się czymś ciekawym zainteresował, zamiast homo niewiadomo.
  • sisi55 02.03.2020
    indri Codziennie jest jakieś święto. Zresztą geneza homoseksualizmu jest ciekawa lubię o tym czytać.
  • sisi55 05.03.2020
    indri Freund K. et al., Pedophilia e heterosexuality v. Homosexuality. J Sex & Martial Therapy,, gdzie konkretnie odnosisz się do jego pracy? Potrzebuje wiedzieć.
  • sisi55 05.03.2020
    Nieważne już.
  • indri 07.03.2020
    sisi55 Zresztą geneza homoseksualizmu jest ciekawa lubię o tym czytać.

    A skąd się bierze zoofilia, pedofilia, nekrofilia? To też pewnie ciekawe, i geneza tych upodobań jest pewnie podobna. Czasem jest to pewnie wrodzone, a czasem nabyte.
  • Targówek 07.03.2020
    indri i BDSM
  • indri 07.03.2020
    Targówek wszystkie te zboczenia mają podobną genezę. Często jest to przybiera formę obsesji, na którą skuteczne jest tylko leczenie psychiatryczne, albo farmakologiczne.
  • Targówek 07.03.2020
    indri no i producenci tych wszystkich akcesoriów do zadawania bólu w BDSM to dość przebiegli ludzie. Uznali, że skoro jest tylu odmóżdżonych fetyszystów na świecie, to czemu by na tym nie zarobić? Tak jak w moim opowiadaniu pt. Dżej Dżej
  • Targówek 07.03.2020
    istnieje nawet dewiacja polegająca na podnieceniu seksualnym podczas oblewania się sikami
  • indri 07.03.2020
    Tomku, to ciekawe, pewnie wszystkie te zboczenia na bazie tego samego mechanizmu. Może to uszkodzenie mózgu.
  • sisi55 07.03.2020
    indri Tak, te rzeczy też są ciekawe.
  • sisi55 28.03.2020
    indri Dodałem już moją pracę. Chciałbym, żebyś przeczytał.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania