LBnD 07 - Wynalazek

Jednym przyciskiem klawisza mógł odesłać szuję w niebyt. Rozdeptać, jak się rozdeptuje robala, który zapędził się nieopatrznie w rejony, w których nie powinien się nigdy znaleźć.

 

Mógł go wysłać do piekła, i wcale nie byłoby mu gada żal, jednak z pewnych powodów nie decydował się na radykalizm. Okazywał wobec agresora daleko posuniętą powściągliwość, a nawet życzliwość i tolerancję.

 

Obserwował, jak kretyn miota się bezsilnie, odbijając od ściany do ściany, gdy walił kijem o pręty. Badał reakcje na bodźce, notował, formułował wnioski. Był o krok od epokowego wynalazku, terapii minimalizującej ludzką agresję, generującej nieskończoną miłość. Pracował nad nową techniką radioterapii reaktywnej.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (51)

  • Anonim 02.06.2020
    Takie se, raczej słabsze niż lepsze.
    I tendencyjne, a to słabość.
    Bez oceny.
  • bogumil1 02.06.2020
    Dziękuję za opinię Antoni, to moje pierwsze drable.
  • LBnDrabble 02.06.2020
    Witamy w Bitwie. Życzymy wygranej.
    Literkowa pozdrawia
  • Kerim 02.06.2020
    Jak można takie dno bez finezji i polotu napisać?
    Ani to ciekawe, ani przesłania nie ma, ani fabuły, ani interesującego zakończenia.
    Nawet oceny bardzo słabe, a przecież pisał to uznany i drukowany literat. Specjalista od poezji i prozy.
    Totalny gniot i obciach.
  • bogumil1 02.06.2020
    Dziękuję za opinię i miłe słowa. Pozdrawiam życzliwego czytelnika.
  • Kerim 02.06.2020
    Podnieś no sobie klonami ocenę bo strasznie słaba jak na takiego literata uznanego?
    Moja życzliwość dla kretyństwa jest powszechnie znana.
    Trochę się tu pobawimy jak u mnie Antosia?
  • Zaciekawiony 03.06.2020
    Jakby bez pointy, klamry spinającej całość i wiążacej początek z końcem.
  • bogumil1 03.06.2020
    Bardzo dziękuję za komentarz, tu całe drable jest swoistą pointą. Pozdrawiam.
  • Kerim 03.06.2020
    bogumil1 jedną wielką puentą beztalencia i braku fantazji u autora.
  • Zaciekawiony 03.06.2020
    bogumil1
    Mamy tu eksperymentatora, który szuka sposobów wzbudzania miłości a sam jest bezduszny podczas eksperymentów. Tylko że ujawnienie jaki jest cel testów nie wywołuje zaskoczenia czy przewrotności, jest jedynie suchym stwierdzeniem jakiegoś faktu. Stąd wrażenie, jakby czegoś jeszcze tu zabrakło.

    Można to poprawić przez zmianę ostatniego zdania, zaledwie kilka słów, nie wiem czy się domyślisz jak.
  • Kerim 03.06.2020
    Zaciekawiony na pewno. Toż to drukowany literat?
    Na razie wrócił do schematu o którym wspomniałeś gdzieś wcześniej.
    Nieudolnych prób dosrywania innym.
    Ale w sumie nie może się cofnąć coś, co jest cofnięte w rozwoju, więc ten gniot to jego norma.
  • kigja 03.06.2020
    Kerim , dlaczego chuliganisz razem ze swoją koleżanka Szpilka?
    To nie jest miłe dla autora.
    Pozdrawiam Cię i nie dokuczaj innym
  • Kerim 03.06.2020
    kigja jak nie wiesz dlaczego to nie zabieraj głosu.
  • Kerim 03.06.2020
    Bo w tym badziewiu uznanego literata nie chodzi o puentę. On zwyczajnie nie umie pisać literatury, tylko podpisuje się pod przewodnikami turystycznymi żony, albo robi jakieś smutasy historyczne w kato - prawicowych szmatkach, bo wszyscy znają poziom takowych. Nikt normalny tam nic nie da.
    Nie ma polotu, fantazji,umiejętności ani talentu.
    Sam pisałeś co mu przyświeca przy pisaniu dennych wierszy. Tu zrobił to samo w drabble.
    A z drabble ma to tylko wspólną ilość słów.
  • bogumil1 03.06.2020
    Już dziękowałem za komentarz, ale ponownie dziękuję. Ukłony.
  • Kerim 03.06.2020
    bogumil1 nie dziękuj, bo jeszcze cię nie opuszczam?
  • Szpilka 03.06.2020
    Oj, Bogumił, toś zebrał, coś zasiał ?
  • bogumil1 03.06.2020
    Szpilko, tu każdy czytelnik ma prawo wyrazić swoją opinię na temat tekstów, pozytywną i negatywną. Ja się na nikogo nie obrażam. To tylko zabawa i eksperyment.
    Bardzo dziękuję za komentarz.

    Pozdrawiam.
  • Kerim 03.06.2020
    bogumil1 właśnie wyrażam swoją opinię do czego mam prawo.
    To gniot napisany przez beztalencie.
  • Szpilka 03.06.2020
    bogumil1 Aha, też pozdrawiam ?
  • Kerim 03.06.2020
    Nie dotrze do prymitywa.
  • Szpilka 03.06.2020
    Hmmm, może tak być jak w przysłowiu - złego kościół nie naprawi, dobrego karczma nie zepsuje ?
  • Kerim 03.06.2020
    Szpilka przecież to tak religijny i miłosierny pacjent.
    Nie może być zły?
  • Szpilka 03.06.2020
    Kerim

    Podmienili Bogumiła,
    to wiadomość chyba miła,
    zanim wbije kilka szpil,
    przyiwani najpierw styl-
    iskiem do łopaty ?
  • Kerim 03.06.2020
    Szpilka zobaczysz co będzie jak odpali armię klonów przy głosowaniu?
    Tak jak odpala przy wstawianiu mi jedynek.
  • Szpilka 03.06.2020
    Kerim To znaczy, że Bogumił już wygrał drabbelkową bitwę? Ale jaja, nie dziwi nic ?
  • Kerim 03.06.2020
    Szpilka ani mnie.
    Ten oszołom jest zdolny do wszystkiego.
  • Kerim 03.06.2020
    Ta łajza hejterska już zapomniała, że pisała o autorze, a o wierszu zdanko.
    I tak jestem lepszy, bo więcej piszę o napisanym przez niego badziewiu?
  • kigja 03.06.2020
    Bogumił , jeśli to Twoje pierwsze drable , to gratuluję , że zrobiłeś pierwszy krok. Bo pierwszy krok jest najtrudniejszu. Nie wszystko zrozumiałam , więc przeczytam jeszcze kilka razy.
    Pozdrawiam Cię Bogumił i zostawiam 5 za puerwszy krok
  • bogumil1 03.06.2020
    Dziękuję za przeczytanie, jeśli coś jest niezrozumiałe, to celowo, chciałem pozostawić pole do domysłu i do interpretacji dla czytelników. Dziękuję za pochwałę. Zapraszam do głosowania na moje drable w finale konkursu,
  • Józef Kemilk 03.06.2020
    Sam tekst fajny. Pobudek nie oceniam.
  • bogumil1 03.06.2020
    Dziękuję za pozytywną ocenę Józefie. Zachęcam do głosowania na moje drable po zakończeniu edycji. Pozdrawiam.
  • Kerim 03.06.2020
    bogumil1 klony zagłosują i styknie.
  • Kerim 03.06.2020
    A powinieneś
  • Kerim 03.06.2020
    A powinieneś.
  • bogumil1 03.06.2020
    Cieszę się, że sprawiłem niektórym wyborną rozrywkę, w czasie gdy byłem w pracy. Pozdrawiam wszystkich komentujących.
  • Kerim 03.06.2020
    Ja tam jeszcze nie skończyłem rozrywki.
    Nie ma co pozdrawiać.??
  • Pan Buczybór 03.06.2020
    takie sobie.
    Entery między akapitami zbędne - tekst się rozjeżdża po prostu.
    Niby użyłeś dość dosadnego słownictwa, ale brak tu dynamizmu, czegoś, co zaciekawiłoby czytelnika. I, jak wspomnieli inni komentujący, brakuje tu wyraźnej puenty.
    Pozdro
  • bogumil1 03.06.2020
    Dziękuję panie Buczyborze za komentarz i opinię.
  • Kerim 03.06.2020
    A taki uznany i drukowany literat...?
  • Kerim 03.06.2020
    Widzisz jaki grzeczniutki i milutki chrześcijanin Bucz?
    A klony takie skurwysyńskie.
    Podwójna moralność i schizofrenia?
  • Pan Buczybór 03.06.2020
    Bogumił jest jaki jest, ale nie będę mu spamił i pisał oczywistości pod tekstem. Tekst to tekst, człowiek to człowiek i nie mam ochoty go zaczepiać póki on tego nie robi.
  • Kerim 03.06.2020
    Ciebie nie zaczepił.
    Mnie tak.
    Dość jego bezkarnych jazd.
    Gwałt będzie się gwałtem odciskał.
  • Shogun 04.06.2020
    Mocno średnie. Brak zaskakującej puenty, ale plusik za próbę napisania pierwszego drabble :)
  • bogumil1 04.06.2020
    Dziękuję za komentarz Szogunie. Prawdziwa pointa jest w komentarzach. I taki był cel tekstu.
  • Kerim 05.06.2020
    bogumil1 celem tekstu było napisanie najlepszego drabble przez wybitnego literata.
    Teraz jest dorabianie piździe uszu, kiedy okazuje się, że (delikatnie mówiąc) dupy nie urywa.
  • Kerim 04.06.2020
    Uznani i drukowani literaci piszą wszystko dobrze.
    Co to dla nich takie stusłówka?
    Pikuś?
  • LBnDrabble 07.06.2020
    Zapraszamy do glosowania na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Zasady głosowania w zakladce o mnie. Dla przypomnienia - ustalamy własne podium: 3 - 2 - 1. Punkty uzasadniamy.
    Głosujemy do 11 czerwca / czwartek/ godz. 23.59
  • Targówek 10.06.2020
    Bogumił co o tym sądzisz?

    https://www.radiozet.pl/Filmy/Patryk-Vega-zapowiada-skandal-Ujawni-sekstasmy-z-udzialem-politykow-i-celebrytow
  • bogumil1 10.06.2020
    Już słyszę o ujawnianiu tych seks taśm przed różnymi wyborami, i za każdym razem na straszeniu i zapowiedziach się kończy. Nikt nic nie ujawnia, choć pewnie byłoby ciekawie. Może tym razem, bo gra idzie na noże między kandydatami, na ostatniej prostej pojawią się jakieś kompromitujące nagrania, nie koniecznie seks taśmy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania