Pokaż listęUkryj listę

LBnD 51 - Oczami Małej (fragment "Szalonego")

Mała z przerażeniem patrzyła na topniejące zapasy i kurczący się stosik drewna. Jak tak dalej pójdzie to ona i znajda będą musieli wyruszyć w głąb lasu w poszukiwaniu pożywienia i suchego opału.

Minął miesiąc odkąd stary grzbiet ją opuścił. Popatrzyła na puchatą kulkę leżącą na środku łóżka. Teraz była odpowiedzialna za nią i za siebie. Na zewnątrz było ciemno. Nietoperze, żądne krwi wyruszyły na łowy i trzepotały skrzydłami nad załamującym się dachem. Jakby wyczuwały, że w środku znajdują się żywe istoty.

Z zamyślenia wyrwał ją dźwięk tłuczonej porcelany. Wzdrygnęła się. Czyżby jedna z tych upiornych istot dostała się do środka?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Fragment tego samego opowiadania co w bitwie na prozę. Musi to być jakieś konkretne, dłuższe opowiadanie. Może materiał na książkę?
  • Atylda rok temu
    Jest zamysł książki. Na moim profilu jest jeszcze kilka fragmentów. Książka "Szalony" ma być opowieścią fantasy przedstawioną oczami głównego bohatera Szalonego, jego ukochanej Małej i być może psa, jego towarzysza.
  • Atylda z tego co do tej pory przeczytałem, jest duży potencjał, potrafisz panować nad obrazem i zwięźle budujesz akcję. Perspektywy na powodzenie , moim zdaniem są ?
  • Atylda rok temu
    Maurycy Lesniewski Bardzo dziękuję. ?
  • Dekaos Dondi rok temu
    Atylda↔Tekst zaciekawia na pewno. Szczególnie środkowy fragment, czyni nastrój. Nieco z filmem "Ptaki" mam skojarzenie:)↔Pozdrawiam?:)
  • Atylda rok temu
    Dekaos Dondi Dziękuję, że zawsze czytasz. Pozdrawiam serdecznie!
  • LBnDrabble rok temu
    Witam kolejne drabble w Bitwie! Powodzenia i dobrej zabawy.

    Literkowa
  • Atylda rok temu
    Dziękuję :)
  • rozwiazanie rok temu
    Fragment zachęca do przeczytania całości. Pozdrawiam ?
  • LBnDrabble rok temu
    Rozpoczynamy głosowanie!
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/

    Głosujemy do 16 /niedziela/ godz. 23.59

    Dziękuję wszystkim za udział.

    Literkowa
  • Margerita rok temu
    Fajne
  • zsrrknight rok temu
    dostała się czy się nie dostała? Czytelnik nigdy się nie dowie...
  • Pasja rok temu
    Dźwięk tłuczonej porcelany symbolizuje pożegnanie przeszłości i odpędza złe duchy. Tutaj może być znakiem od Szalonego. Narastający strach i niedokończenie...

    Pozdrawiam
  • LBnDrabble rok temu
    Prosimy o podanie tematu na kolejną Bitwę. ( po jednym Ty i Pasja)
    Czekamy do jutra

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania