LBnD 52 - Dziś będzie trochę o mnie

Zbudził mnie dzisiaj. W środku nocy. Wyrwał ze snu głębokiego. Moje otwarte oczy patrzyły w jego szkliste ślepia. Przyglądamy się sobie codziennie, jakbyśmy się widzieli raz pierwszy. Znamy się dwadzieścia siedem lat. Szmat czasu. Przychodzi do mnie w towarzystwie orkiestry, grającej na ulicznych światłach, wciąż te same dzwięki samotności. Strach.

Atakuje nocą. Ciemność sprzyja wizjom walących się światów. Moich małych światów. Jednego po drugim.

Tak działa psychika fobika.

Urodziłam się zniekształcona wewnątrz. Lęki zaburzają moje życie. Wiem, że nie wyciągnę z niego stu procent. Ale wykorzystam swoje siedemdziesiąt w stu.

 

Z fobią społeczną zmaga się około pięć procent społeczeństwa. Jest to choroba nieuleczalna.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Też chyba to miałem, z wiekiem się zaostrzyło.
  • zsrrknight rok temu
    Nie wiem czy ta notka na koniec jest potrzebna - może nawet bez niej byłoby trochę lepiej.
  • LBnDrabble rok temu
    Witamy i dziękujemy za udział. Powodzenia i dobrej zabawy!

    Literkowa
  • Dekaos Dondi rok temu
    Atylda↔Tak to jest z tymi fobiami:)↔To chyba też zależy, od psychiki ludzkiej. Na każdego co innego, działać tak może. Lepsze 70, niż np: 50 chociażby.
    Myślałem, że bez: się będzie:)↔Ale napisane ciekawie↔Pozdrawiam😉:)
  • LBnDrabble rok temu
    Jeszcze prosimy o link!
  • Atylda rok temu
    Dekaos Dondi masz rację. Miało być bez "się". Zapomniałam :/
  • Poncki rok temu
    Pokonanie własnego lęku, zdaje się przynosić więcej satysfakcji niż rzemiosło.
  • LBnDrabble rok temu
    Rozpoczynamy głosowanie. Zapraszamy pod drabbelki - komentujemy i zostawiamy ślad.
    Potem na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Głosujemy do 14 maja /niedziela/ godz. 23.59
    Dziękujemy za udział i zapraszamy do zagłosowania!

    Literkowa
  • Pasja rok temu
    Taki stan nocnych lęków przytrafia się chyba każdemu. Jednak kiedy się to utrzymuje, to już bywa niebezpieczne. W każdym z nas mieszka druga osobowość i tam leży przyczyna naszych fobii. Samotność i strach grający na naszych zmysłach jest jak dziki lokator w naszym umyśle - cięzki do wysiedlenia.

    Miłego wieczoru
  • LBnDrabble rok temu
    Jutro o północy mija termin głosowania! Zapraszamy do urny.

    Literkowa
  • mnanami rok temu
    Dzielenie się tym, co nas ogranicza bywa skuteczną formą walki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania