```

`

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • Akwadar 7 miesięcy temu
    Tekst nie zasługuje na jedynkę... czemu więc?
    " To był dzień, w którym wiosna siada na kołnierzach zimowych kurtek, tuląc do twarzy. " - jakieś niezrozumiałe to zdanie, kogo lub co tuląc?
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    ''tuląc się do twarzy''
  • Akwadar 7 miesięcy temu
    Grafomanka skąd wiesz, że "się", a może "je" tuląc, znaczy te kołnierze?
    Wolałbym, aby autor wyjaśnił... albo autorka ;)
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Akwadar, niech więc wyjaśnia, kim by nie był/a...
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Grafomanka się.
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Akwadar wiadomo, że oceny są tutaj wyrazem uczuć dla autora, nie tekstu. Piszę dla własnej przyjemności, a jeśli jeszcze komuś się spodoba i da temu wyraz w komentarzu, to jestem zachwycony.
    "Się" mi nie zmieściło, bo było 101. Pomyślałem, idąc za radami Dekaosa, że "się" nie jest w tym miejscu istotne, można je sobie dopowiedzieć. Wiem, poszedłem na łatwiznę.
  • Akwadar 7 miesięcy temu
    Zenza ano poszedłeś... "się" wcale nie jest takie złe, jak próbują o nim mówić ;)
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    A tekst dobry, jak zawsze...
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Pięknie dziękuję :)
  • LBnDrabble 7 miesięcy temu
    Witamy w Bitwie i dziękuję za odzew. Powodzenia!

    Literkowa
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    W trakcie czytania zakładałem, że będę mógł podsumować, jako że treść w formie się niespecjalnie mieści, gdyby nie ostatnie zdanie. Potem jakbym miał déjà vu, jakbym już to kiedyś czytał, ale jeśli, to gdzie?
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Stereo nie myśl o tym, bo cię głowa rozboli. Wszystko już zostało napisane, a my wciąż na nowo odtwarzamy te same role.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Zenza, Wiem, bo wszystko jest wydarzone, przeszłość, przyszłość i teraźniejszość, możemy wskakiwać do bliskich światów równoległych, nieznacznie różniących się miedzy sobą, zupełnie nieświadomie.
  • Zenza 7 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C a co do drabble to moje pierwsze w życiu i zgadzam się, że forma odstaje. Ale tak sobie pomyślałem, że nie ma się co przejmować. Trzeba pisać co w sercu gra, nie przejmując formą. Mogłem tego nie nazywać drabble, ale wiesz - konkurs. Żal nie wziąć udziału. Następnym razem bardziej się postaram. Omm.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Zenza, To jest drabble, ale się wydaje, że treść się na pewno nie pomieściła, a ileś sekund później, zaskoczenie, że jednak, czyli ciekawy zabieg.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Konkursy, tak, ja już brałem w nich udział, kiedyś.
  • Dekaos Dondi 7 miesięcy temu
    Zenza↔Zapewne owa rękawiczka, nie mogła tego dnia, uznać za stracony. Przeczytawszy ów tekst, mam podobne odczucia, że tak rzekłem dziwnie. I znowu nieco magią trąci:)
    To szczególnie→"Gdy patrzyliśmy w słońce, palce stały się horyzontem, poza który nie sięgał wzrok"
    Pozdrawiam😀:)
  • Pasja 7 miesięcy temu
    Kiedyś dziecko powkładało mi w paluchy rękawiczki biżuterię. Pogodziłam się z losem i jaka radość, kiedy w jesieni je odnalazłam. U ciebie szuflady zamykają i otwierają chwile. Rękawiczka nigdy nie pozostawia odcisków palców, może dlatego jest ważna.

    Miłego dnia
  • LBnDrabble 7 miesięcy temu
    Rozpoczynamy głosowanie. Zapraszamy na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/

    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego? Komentujemy i zostawiamy ślad.
    Czas do soboty /23.59/

    Literkowa życzy przyjemnej lektury
  • Margerita 7 miesięcy temu
    Fajne
  • Poncki 7 miesięcy temu
    Swojski w moim odczuciu obraz namalowałeś mimo, że całość wyobrażam sobie, że dzieje się przy bramie głównej Wawelu.
  • Margerita 7 miesięcy temu
    dzięki
  • Poncki 7 miesięcy temu
    Margerita za co Marg mi dziękujesz?
  • Margerita 7 miesięcy temu
    Poncki za nic myślałam, że to do mnie
  • Poncki 7 miesięcy temu
    Margerita acha, to miłe😃
  • Urszula Pieńkowska pół roku temu
    Ciekawe, bardzo ciekawe. Nieprzewidywalne i nieoczywiste. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie 🙂
  • Zenza pół roku temu
    Dzięki :)
  • LBnDrabble pół roku temu
    Jeszcze zdążysz do północy, aby zagłosować!!! Zapraszamy na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/#reply

    Literkowa
  • Ocalić Myśl pół roku temu
    Ciekawe ujęcie tematu! Pozdrawiam serdecznie. :)
  • Zenza pół roku temu
    Pozdrawiam równie serdecznie :)
  • LBnDrabble pół roku temu
    Zapraszamy do wzięcia udziału w LBnDrabble!
    Tematy do wyboru:
    1. Iluzja wiedzy (pewności).
    2. Diament w popiele.
    W tekście można zamieścić obydwa tematy, albo jeden z dwóch. Do wiadomości! Piszemy jedno drabble.
    Piszemy do 22 października, do północy. Zatem do dzieła!
    Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania:
    https://www.opowi.pl/konkursy/
    https://www.opowi.pl/profil/lbndrabble/opis
    Liczymy na Ciebie!
    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania