Poprzednie częściLBnD 13 - Amnejzon

LbnD 16 Rządy narządów

Wszystkie narządy wewnętrzne odczuwały gniew. Miały dość działania tak jak mózg sobie zażyczył i ciągłej pracy pod presją. W końcu zastrajkowały.

- Wybaczcie mi, jeśli czujecie presję, ale gdyby nie ja byłybyście bezsensownym zbiorem tkanek - powiedział mózg. - To ja nadaję sens wasze u istnieniu.

Te słowa jeszcze bardziej zdenerwowały narządy, które zaczęły pracować jeszcze gorzej, tak by mózg nie dał rady wszystkiego wyregulować.

 

***

 

- Cholera - stwierdził lekarz badający Jana Nowaka, właściciela zbuntowanych narządów. - Pan ma tak rozregulowany organizm, że już dawno powinien nie żyć.

Nowak tak się zestresował, że umarł. Narządy zakrzyknęły radośnie, a potem posmutniały bo i one też były martwe.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Marian 12.10.2020
    "Narządy zakrzyknęły radośnie, a potem posmutniały bo i one też były martwe." -> Tak to często bywa. Raduje nas coś, a potem okazuje się to zgubne.
  • Piotrek P. 1988 12.10.2020
    Bardzo udana mieszanka komedii z dramatem. Imię i nazwisko Jan Nowak przypomniały mi o pierwszej grze komputerowej z serii "The Sims". Tam, jedna z postaci w polskiej wersji gry także nazywała się Jan Nowak. 5, pozdrawiam :-)
  • LBnDrabble 12.10.2020
    Witamy kolejne drabble i kibicujemy.
    Literkowa pozdrawia
  • Anonim 12.10.2020
    Tekst fajny, z bardzo dobrym pomysłem, ale to zdanie dla mnie jest od czapy:
    "Narządy zakrzyknęły radośnie, a potem posmutniały bo i one też były martwe." Posmutniały, bo były martwe??? Według mnie, nie najlepszy dobór słów.

    Pozdrawiam
  • fanthomas 13.10.2020
    No faktycznie, troszkę kiepsko brzmichyba mi limitu brakło na przeformułowanie, będę musiał pokombinowac
  • Pan Buczybór 13.10.2020
    Rewolucja pożera własne dzieci :) Fajne drabble. Dobry pomysł i dobrze wykonany.
  • Dekaos Dondi 13.10.2020
    Lubię dziwne pomysły, ciekawie napisane.
    ... a potem posmutniały, wiedząc, że za chwilę będą martwe→tak też by mogło być→chyba:)?
    "To ja nadaję sens wasze u istnieniu"→specjalnie brakuje→m→co ma obrazować→defekt mózgu:)
    Pozdrawiam:)↔5
  • LBnDrabble 17.10.2020
    Rozpoczynamy po raz 16 głosowanie. Oto linki pod którymi znajdziemy sto słówek:
    Czytamy, komentujemy i głosujemy i uzasadniamy dlaczego?
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241

    Głosujemy do 21 października /środa/ godz. 23.59

    Literkowa pozdrawia
  • Tjeri 20.10.2020
    Haha! Mnie się ta końcówka podoba. Jest absurdalnie...(~szuka słowa~) absurdalna (~uznaje porażkę~) :D
    Zabawne drabbelki!
  • Shogun 21.10.2020
    Jak to się mówi "rewolucja pożera własne dzieci". Tak było jest i zapewne nadal będzie.
    Intrygujące drabble.
  • jakubvzc 21.10.2020
    Bardzo dobre drabble. Pozorne szczęście, które prowadzi do końca. 5 i pozdrowienia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania