Poprzednie częściLBnDrabble edycja 31-stare drzewa

LBnDrabble nr.38_ wisienka

Tak, potrzebuję dużo pieniędzy. Mam zamiar kupić dom, z pięknym ogrodem. Potem założę rodzinę. Wszystkie marzenia wyrysowałam w swoim szkicowniku. W tym podarowanym czasie, często wędrowałam drogą, która prowadziła do wiśniowego sadu. Zrywałam jedną wisienkę. Słodko kwaśny smak napełniał usta wyjątkowym szczęściem. Nie bardzo wiedziałam, co zrobić z tak wielką fascynacją, ale chciałam jak najdłużej przebywać w tym wyimaginowanym świecie wyobraźni - z wisienką na torcie w roli głównej.

 

Wracając do rzeczywistości, obawiam się że pandemia pozostawi nam coraz więcej odrębnych światów, a w nich cwaniactwo, coraz mniej bezinteresowności i uderzenie w najsłabszych. A wisienka kojarzyć się będzie z potoczną "wiśnią".

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Dekaos Dondi 30.01.2022
    Kikimora↔Jakby dwa światy. Pierwszy aż trochę baśniowy, a drugi... "halo, tu ziemia" ↔Oby tak nie było, że "wiśnia" to... ham.
    Pozdrawiam:)↔%
  • kikimora 31.01.2022
    DD - dysonans zamierzony. Dzięki za komentarz.
  • LBnDrabble 31.01.2022
    Witamy w Bitwie ze stusłówkami i życzymy ciekawych refleksji.

    Literkowa
  • Pasja 01.02.2022
    Marzenia o wiśniowym sadzie i tęsknota za dome. Nic nadzwyczajnego, a jednak schody. Dwa równoległe światy pomiędzy wisienka, a wiśnią. Podzielone rozgoryczeniem i brak nadziei.

    Pozdrawiam
  • kikimora 01.02.2022
    Tak, pasjo - dziękuję.
  • LBnDrabble 01.02.2022
    Rozpoczynamy głosowanie. Tylko 500 słówek do zaczytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 06 lutego /sobota/ godz. 23.59
    Literkowa
  • Szklanka do połowy pusta, czy do połowy pełna? Ciekawe opowiadanie. Dziękuję ❤️

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania