LBnP 37– Do ostatniej kropli

Przykazanie piąte – nie zabijaj. Lecz Ty nadal...

 

Jestem jak to drzewo, którego ostrze dopadło krwiożercze, zadając tępy ból. Jazgot niezadowolenia, ten jad sączący się z wściekłego wnętrza, ten złowrogi błysk... Wciąż nieodgadnione zamiary, choć tak już znane, tak przez życie przeczytane.

Usycham, coraz bardziej zmęczona.

 

Jestem jak ten konar, wypompowana do cna przez chore idee, dzikie zakusy. Niczym siekierą wydarłeś we mnie dziurę, przez którą uciekło "chcę być", zostawiając zdruzgotane wnętrze. Do ostatniej kropli.

Jestem jak ten kikut, paskuda, martwa pozostałość po czymś fajnym, czymś miłym...

 

Rosło kiedyś w szczęściu piękne drzewo...

Następne częściLBnP 59 – Drzewo (miniaturka)

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Witamy w Bitwie i życzymy dobrej zabawy. W tytule zaznacz nr Bitwy 37 i daj kategorię Bitwy Literackie. I do zobaczenia na głosowaniu.
    Literkowa pozdrawia
  • ZielonoMi 15.11.2020
    Literkowa Bitwa na Prozę Spoko, dzięki.
  • ZielonoMi jeszcze kategoria
  • ZielonoMi 15.11.2020
    Literkowa Bitwa na Prozę No kurczę, za mało kawy? :) Już poprawiam.
  • Anonim 15.11.2020
    Taki dla mnie zlepek cierpienia, tekst pt. byłam wielka, ty mnie zgnoiłeś. Klasyka.
    Nie podoba mi się.

    Jestem jak te drzewo - ...to drzewo
    którego ostrze dopadło krwiożercze, zadając tępy ból - którego krwiożercze ostrze dopadło...

    Pozdrawiam.
  • ZielonoMi 15.11.2020
    Ma prawo się nie podobać, nie jesteśmy tacy sami. To drzewo, masz rację, co za wtopa niemiła:( Dzięki za uświadomienie. Pozdro.
  • ZielonoMi 15.11.2020
    P.s ..."którego ostrze dopadło krwiożercze..." - słowa celowo są w takiej kolejności.
  • kigja 15.11.2020
    Ludzie piszą po 12000 znaków, a tu jakaś kropla w kropli żywicy.
  • ZielonoMi 15.11.2020
    A to jakiś problem? Bo nie bardzo rozumiem.
  • Pan Buczybór 16.11.2020
    No, całkiem niezłe. Krótkie, dość treściwe, bez owijania w bawełnę
  • ZielonoMi 16.11.2020
    Dzięki ;)
  • Rozpoczynamy Głosowanie.
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-glosowanie-w935/
    Autorzy czytają i pozostawiają komentarze i nagradzają według zasady: 3 - 2 - 1 plus uzasadnienie; dlaczego?
    Literkowa życzy ciekawej lektury
  • Margerita dwa lata temu
    Fajne
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Dzięki ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania