.

 

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Krismass 28.10.2016
    Ka-pi-tal-ne :) Nie wiem jak ten wiersz wygladałby w wersji lżejszej, ale ta nostalgiczna nuta jest raczej nie do przebicia. Choć nie jest wprost, to nie miałem problemów z interpretacją ( czy słuszną to inna kwestia :) I nawet pomimo tego, że się z puentą nie zgadzam, oceniam na 5 :)
  • Ritha 28.10.2016
    Oczywiście, różnie można interpretować i w różnym świetle przedstawiać tą, nie da się ukryć - melancholijną, porę roku. Pewnie, że można wyciągnąć optymistyczną puentę, ale! Ale skoro w temacie jest żal, to postanowiłam popłynąć właśnie w takim kierunku jak wyżej :) Dziękuję za opinię i witaj u mnie :)
  • Tina12 28.10.2016
    WSPANIAŁE!
    5
  • Ritha 28.10.2016
    DZIĘKI! ;)
  • xxECxx 28.10.2016
    Ileż tu nienawiści do jesieni, a przecież jesień jest taka piękna, nostalgiczna i kojąca po upalnym, energicznym lecie...
    Ale wiersz mi się podobał, chociaż smutny.
    5 do Ciebie leci :)
  • Ritha 28.10.2016
    Ja tam wolę wszystko co energiczne xD
    No smutny, bo smutno wokół ;)
    Dzięki xxECxx :*
  • xxECxx 29.10.2016
    Ritha hahaha wszystko co energiczne mówisz... dobrze, zapamiętam :) a żebym Cię kiedyś nie zaskoczyła :*
  • Angela 29.10.2016
    Wyszło rewelacyjnie i odpowiednio ponuro : ) 5
  • Ritha 30.10.2016
    Dziękuję :)
  • Freya 30.10.2016
    W sposób szczegółowy spełniłaś zadanie dodatkowe. Chyba nikt nie przeskoczy (jeśli nie napisze nic np. Ewoile) twojego "Gothic temperament". Osobiste preferencje autorskie, przeważnie kapitulują wobec tych zdziwaczałych (czyt. kompetentnych) jurorskich. Gupia uwaga; jest jakiś sens zamieszczania prac konkursowych w końcowym terminie - wykładając się wcześniej: brzuch albo gardło (przenośnia niekoniecznie) odsłaniasz, huehue. Ostatnia zwyrtka, łoł. heja. ;-)
  • Ritha 30.10.2016
    O lool, "gothic temperament", ciekawe określenie :o Konkurs konkursem, piszem bo lubiem, po prostu :D
    Miło, że zaglądasz, dzięki :)
  • Upadły(D.F) 31.10.2016
    A ja tu jakoś nie widzę aż takiego dramatyzowania :) Wiersz co prawda rewelacyjny ale nie zgodzę się z ostatnimi słowami :) Jesień nie jest mroczna :) To znaczy ma się ponure spojrzenie na nią ale zawsze jest w ciemności pewien przebłysk światła :) Jesień to pewna pora gdzie możemy pozbyć się złego stwora (przemyśleń to czas które nie idą w las) :) Mimo to daje ci pięć i zwiększam do pisania twa chęć :) Naprawdę ci się spodobało pisania wierszy, dzionek chyba dzięki temu jest ci lepszy :)
  • Ritha 01.11.2016
    Spodziewałam się tych wszystkich stwierdzen, że jesień właśnie jest przecudna i magiczna itp. Ale bądźmy szczerzy - jest zimno, mokro, wietrznie, ciemno, paskudnie i jeszcze raz ciemno. Tym wszystkim robaczkom na drzewach jest zimno jak jasna cholera, a sarenki już niedługo nie będą miały co jeść :( I taki nastrój chciałam przekazac :) A pisanie wierszyków spodobalo mi się owszem :)
  • Upadły(D.F) 01.11.2016
    Ja jestem zawsze szczery :) Dla mnie jesień to miła odmiana ale wiadomo każdy woli co innego a to przecież nic złego :) Taki nastrój przekazałaś ale czy dramatyczny aż tak ? :) Być może bóg dla jesieni da znak? Ritha jako poetka ^^ Dobrze że piszesz bo twe wiersze maja w sobie moc, oczywiście nie wskakuje przez nie ze strachu pod koc ^^
  • Ritha 01.11.2016
    Upadły napiszę kiedyś taki, że wskoczysz! xD
  • Upadły(D.F) 01.11.2016
    Czekam ^^
  • Ritha, miło nam, że wzięłaś udział w konkursie. Dziś o godz. 21.00 rusza GŁOSOWANIE – śledź jego postęp, głosuj na wiersze konkurentów – bądź z nami :)

    http://www.opowi.pl/forum/glosowanie-literkowa-bitwa-na-rymy-bez-w478/

    LBnR
  • Ritha 01.11.2016
    Niech moc będzie z Wami! I ja też będę :)
  • O-Ren Ishii 01.11.2016
    Ritha pisze wiersze o Ren ;-;
    Ale ogolnie to bardzo mi sie podoba, lekko sie czyta :)
  • Ritha 01.11.2016
    Dziękuję :***
  • MileniS 01.11.2016
    5!.
  • Ritha 01.11.2016
    Thx! ;)
  • KarolaKorman 02.11.2016
    Ta kropka na końcu sugeruje, że kończysz zdanie, dłuuuugie było. Jak nie stosujesz interpunkcji to od początku do końca, bo ciężko ocenić tak napisany tekst. Sens podobał mi się, ale za tę interpunkcyjny jesienny miks dam mocne 4 :)
  • Ritha 02.11.2016
    Ok, dzięki Karola. Tam nie powinno być tej kropki :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania