Encepence

ABC

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (115)

  • ︻┳═一? ?

    ▄︻デ══━一???
  • Materazzone rok temu
    Zapałki i noże w dychotomii obsesji.
  • Materazzone, Autor nie wychodzi ponad dualizm w postrzeganiu "Twój normalny dzień zawsze black and white", z tym że u niego w systemie jednokierunkowym. Filozofia murzyńska Bogumił pobić lewaka i zabrać mu fant - dobry uczynek. Lewak pobić Bogumiła i zabrać mu fant - zły uczynek.
  • Przywołajmy oryginał:

    "Limeryk o gołębiu i babie

    Pewna figlarna baba z Zagłębia
    pierdem strąciła z nieba gołębia.???
    Mało kto w to potem wierzył,
    że ptak cudem atak przeżył.
    A babsko wzięło na cel jastrzębia.???

    Biedne ptaszysko

    Limeryk o gołębiu i babie
    Autor: Noico1
    Czytano 13 razy
    Data dodania: 07.02.2023"

    Źródło:

    https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:i6trMFEAJU4J:https://www.opowi.pl/limeryk-o-golebiu-i-babie-a82119/&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=uk&client=firefox-b-e
  • Jeśli chodzi o czwartą rzeszę europejską to upadnie prędzej niż później. Czy mąka z karalucha jest vege? Czy dzieci w Afryce mogą szybciej zapierdalać przy wydobyciu kobaltu na baterie do "eko" elektryków? Jeśli chodzi o płcie, gender zeżre swoje dzieci, i to dosłownie. Lewactwo się nie rozmnaża, za dwa pokolenia będzie po genderze (jeśli prędzej tego szlag nie trafi). Jeśli chodzi o o różnicę między kobietami a mężczyznami, to każdy myślący wie, że są różnice. Od wyglądu, przez zachowanie i predyspozycje. Eutanazja - tak. Jak tylko lewaki usiądą na wózkach w domach starców, zrefunduje się im eutanazję. Dzieci nie mają, albo mają sobie podobne więc nikt na starość im dupy mył nie będzie. Pis-po jedno zło, tvn-tvp też.
  • MKP rok temu
    Moja babcia miała dzieci a one wnuków i na starość tylko ja jeden, wnuczek, bezdzietny lewak jej dupkę podcierałem, bo reszta porządnych dzieci i wnuków miała ją glęboko w poważaniu.
    Zatem trzymam kciuki aby i tobie jakiś lewak na starość zad umył panie Burton.
  • MKP widać są i dobre lewaki. U mnie jest na odwrót, mama ma pięcioro dzieci, trójka lewicowych ekstremistów, zadeklarowaną lewicową katoliczkę i mnie, prawka z krwi i kości. Mimo, że dwójka z nich mieszka z mamą, a jedna ulicę dalej nikt nawet nie raczy jej herbaty podać jak jest chora. Ja niestety mieszkam 200km dalej, więc jedyne co mogę zrobić poza sporadycznymi odwiedzinami, to częste telefony. Dodam tylko, że siostry turbo feministki aborcjonistki. Ale przecież mama to nie kobieta, bo jest konserwatywną katoliczką, która swoje życie poświęciła dzieciom (i o dziwo zwolenniczka LGBT w tym wszystkim). Ja mam taki przykład o lewakach. Choć znam kilku, trzech może czterech "prawych" lewaków, żeby nie było.
  • Noico1 rok temu
    Burton The Scribe aczkolwiek dobry lewak to oksymoron, ale widocznie się zdarzają, MPK wyjątek potwierdza regułę po prostu, wybryk natury, dobry lewak. A może już nie jest lewakiem.
  • Noico1 i po jednej i po drugiej stronie znajdziesz szajbusów jak i dobrych ludzi. Mi pasuje wizja poukładanego świata dlatego jestem po prawej stronie. Nie przeszkadza mi to obcować w towarzystwie ludzi inaczej patrzących na świat (do pewnego stopnia)
  • Noico1 rok temu
    Burton The Scribe nawet w gangach zdarzają się skruszeni gangsterzy:))) więc może do niektórych lewaków w końcu dotrze jak im farmy wiatrowe postawią za oknami, i pożegnają się z pięknym krajobrazem i ciszą, że to co robią jest chore. Wszystkie lewackie pomysły są chore.
  • MKP rok temu
    Burton The Scribe
    Dlatego nie należy opluwać żadnej grupy społecznej, bo w każdej są ludzie i mendy.
  • Noico1 ja bym powiedział, że nie wszystko jest chore, i nie zawsze do końca. Jestem za ekologią, ale w granicach rozsądku, nie interesu korporacji. Jestem za równouprawnieniem, co nie znaczy, że zaakceptuję tzw. pozytywną dyskryminację (np obniżanie wymagań na kierunki matematyczne dla kobiet czy murzynów, żeby było im łatwiej się dostać na dany kierunek) itp
  • Noico1 rok temu
    Burton The Scribe teraz miejscowe lewaczki będą żarły świerszcze. Pomijając wszystko inne, co to ma wspólnego z ekologią. Ciekawy jestem, jak pozyskają świerszcze, czy powstanie Eurospółdzielnia Łąka. Skup i sprzedaż świerszczy, czy farmy świerszczowe hodowlane będą zakładać. W każdym razie życzę wszystkim lewakom smacznego.
  • oboj rok temu
    Ja tam się lewactwem nie przejmuję. Tylko czekać że wykituje jak każda chora ideologia.
    Do Twoich punktów dorzuciłbym jeszcze depopulację.
    Ode mnie piątka i pozdrowienia.
  • Noico1 rok temu
    Wykituje, ale co wcześniej namiesza i naszkodzi, jak nazizm i bolszewizm, i tych strat szkoda. Depopulacja, naturalny wynik tych chorych poglądów. Mam wrażenie jakby jacyś chorzy ludzie, którzy mają dużo pieniędzy i czasu i uważają się za powołanych do rządzenia ludzkością powrócili do szaleńczych poglądów Jean-Jacques Rousseau próbując ludzkość zapędzić na rowery.
  • Noico1 rok temu
    Dzięki za piątkę i pozdrowienia.
  • Szpilka rok temu
    odoj, a może udój? bogumił znów se klona zrobił i sam się chwali, ale szajba!
  • Noico1 rok temu
    Szpilka ić się leczyć na nogi, bo na głowę to już za późno.
  • Noico1 rok temu
    Szpilka a najlepiej ić poćwiczyć wiersze, bo jak na razie to z ciebie dutka a nie poetka.
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    Hahahaha, dobra udój, wiosna nadchodzi i szajba odbija, ale puzon, sam chwali swoje gnioty, ale hyś!
  • Noico1 rok temu
    Szpilka te punkty, to akurat opis twojego stanu umysłowego i tobie podobnych osobników:)
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    oboj 29 min. temu
    Ja tam się lewactwem nie przejmuję. Tylko czekać że wykituje jak każda chora ideologia.
    Do Twoich punktów dorzuciłbym jeszcze depopulację.
    Ode mnie piątka i pozdrowienia

    udój, to twoja gadka! piątki sobie stawia, już to przerabialiśmy, znowu zaczynasz?
  • Szpilka rok temu
    Noico1

    udój, postawić ci piąteczkę, hahahahaha, jakie to dziecinne. pochwalić też, udój?
  • Szpilka rok temu
    udój, poszedłeś krowiny doić? hahahaha, a co z wierszydełkami, zdążysz ulepić cóś? muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ???
  • EllVik rok temu
    Typowe pierdolenie starego jegomościa żyjącego we własnej bańce. Aż się przypomina „Polskie tango” Taco Hemingway
  • Noico1 rok temu
    Prawdy niestety nie zakrzyczysz.
  • EllVik rok temu
    Noico1 No nie zakrzyczysz takich faktów jak globalne ocieplenie i dalej nie chce mi się wymieniać.
  • Noico1 rok temu
    EllVik tobie wmówili to globalne ocieplenie, jak zresztą wiele innych rzeczy.
  • EllVik rok temu
    Noico1 taaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • EllVik rok temu
    Noico1 a tobie, że bóg istnieje
  • Noico1 rok temu
    EllVik ja mam dość dowodów na jego istnienie, a Ty Elvik nie potrafisz udowodnić, że nie istnieje. Więc pozostańmy przy swoich zdaniach. Polecam świadectwo skruszonego ateisty po wizycie chociażby w Gietrzwałdzie, nie pamiętam nazwiska, ale znajdź sobie w internecie. Ty sobie nie wyobrażaj, że jesteś jedyną wirażką ateistką.
  • Noico1 rok temu
    To książka.
  • EllVik rok temu
    Noico1 podaj jeden dowód
  • Noico1 rok temu
    EllVik, sorry, ale ja już o tym wielokrotnie pisałem.
  • EllVik rok temu
    Noico1 czyli nie masz
  • Noico1 rok temu
    EllVik nie, po prostu nie zamierzam tracić czasu, skoro i tak wiesz lepiej, i jesteś wierna swojej prawdzie objawionej, nie starając się poznać prawdy, więc sorry, ale nie.
  • EllVik rok temu
    Noico1 jakiej prawdzie? Że nasz gatunek to nieistotny pył we wszechświecie z predyspozycjami do samozagłady?
  • Noico1 rok temu
    EllVik, nikt nie obiecywał, że będzie łatwo. Czy to ma zaprzeczać istnieniu osoby, która stworzyła świat? Poza tym jest wiele osób, które widziały Boga, Maryję, choćby św. Faustyna. No, ale po co masz wierzyć Faustynie, skoro wiesz lepiej.
  • EllVik rok temu
    Noico1 no taki Lovecraft dzięki chorobom psychicznym to wielu bogów widział. I co, to sprawia, że są prawdziwe?
    A kto mówi, że zaprzecza? Prędzej bym powiedziała, że podważa, może nie samo istnienie, ale jego "miłosierdzie".
  • Noico1 rok temu
    EllVik, no nie jest bezwarunkowe, i nie dotyczy każdego, więc w pewnym sensie logicznie myślisz.
  • EllVik rok temu
    Noico1 więc przekaż swojemu bogu, że może mnie pocałować w cztery litery
  • SwanSong rok temu
    Noico1
    Zrozum, pulchniaczku, że nie udowadnia się nieistnienia, tylko istnienie. Widać, że w szkole przysypiałeś.
  • SwanSong rok temu
    Jak zwykle debilizmy, ale to typowe u autora. Dziwi mnie jednak numer 5 - wiara w postęp. Czyli autor preferuje mieszkanie w jaskiniach i polowanie z włócznią w dłoni na dziki?

    A zresztą, ustosunkuję się do wszystkich:
    1. Wiara w globalne ocieplenie - czyli nauka mówi, że to fakt, a kościół zaprzecza. Komu wierzyć...?

    2. Wiara w tysiącletnią Unię Europejską - ciekawe, czemu z prawicowym rządem na czele, wciąż jesteśmy w tej UE? Wygląda na to, że nie tylko lewaki wierzą w UE.

    3. Wiara w to, że religia jest opium dla ludu (rodem z Poradnika młodego marksisty) - tu akurat nie trzeba wiary, wystarczy spojrzeć na muzułmańskich i chrześcijańskich ekstremistów.

    4. Wiara w 365 płci - nie, lewica nie wierzy w 365 płci. Tylko lewicowi ekstremiści, równie stuknięci, co prawicowi.

    5. Wiara w postęp

    6. Wiara w to, że kobiety nie różnią się od mężczyzn - mylisz pojęcia. Jeśli chciałeś dopiec feministkom, to nie tędy droga.

    7. Wiara w internacjonalizm - czyli wolisz Koreę Północną? To samodzielne państwo. Kiedy wyjeżdżasz?

    8. Wiara, że aborcja jest prawem kobiety - bo jest. Zlepek komórek nie ma praw decydować o życiu człowieka. Wiem, wiem, wolisz, aby zgwałcone jedenastolatki rodziły, najlepiej siłami natury i bez znieczulenia. Na szczęście, takich sadystów, jak ty, jest coraz mniej.

    9. Wiara, że eutanazja jest przyszłością ludzkości - dlaczego w takim razie w krajach tzw. lewackich ktoś jeszcze żyje? Znów poległeś.

    10. Wiara, że TVN nadaje całą prawdę, całą dobę - żadna telewizja nie nadaje całej prawdy, ale to tvp kłamie najmocniej.
  • Noico1 rok temu
    Bełkot rodem z brudnego lewackiego nochala.
  • EllVik rok temu
    Noico1 i nie umiesz podać kontrargumentów
  • Noico1 rok temu
    EllVik z bełkotem nie polemizuję, w globalne ocieplenie nie wierzą już od dawna sami lewacy, teraz wasi ideolodzy serwują wam "walkę ze zmianami klimatycznymi", to pokazuje że ten durak nie wie nawet sam o czym pisze. No zmiany klimatyczne były zawsze, są i będą. Można z tym "walczyć" do końca świata i jeden dzień dłużej. Lewak tak ma, że zawsze musi z czymś walczyć i czegoś nienawidzić, inaczej jest chory.
  • Alienator rok temu
    Noico1 A z czego wynikały te zmiany klimatu, które były, są i będą?
  • Noico1 rok temu
    Alienator z tego samego co trzęsienia ziemi, burze i inne zjawiska niezależne od nas.
  • Alienator rok temu
    Noico1 Czyli nie wiesz?
  • Noico1 rok temu
    Alienator dokładnie wiem, zmiany klimatu to efekt naturalnych cykli klimatycznych, obecnie mamy cykl ciepły, taki sam jaki panował w średniowieczu, gdy w okolicach Malborka i Elbląga były winnice, takie jak we Włoszech. Teraz lewactwo wam wmawia, że to efekt działalności człowieka. A wy to łykacie, jak kaczki proso.
  • Alienator rok temu
    Noico1 Nie pytałem, jakie okresy panowały w różnym czasie, w różnych miejscach. Pytałem ich przyczynę.
  • Alienator rok temu
    O* ich przyczynę. Czas wymienić klawiaturę.
  • Noico1 rok temu
    Alienator to diotyczne pytanie. Równie dobrze mogę cię zapytać o przyczynę trzęsień ziemi, akurat w tym, a nie w innym miejscu na ziemi. Ruchy płyt tektonicznych to żadne wyjaśnienie. Bo dlaczego akurat tam, a nie gdzie indziej.
  • EllVik rok temu
    Noico1 bo kontynenty nadal się przesuwają np.? Wiesz, to, że teraz mamy takie, a nie inne ułożenie, nie oznacza, że będzie takie juz zawsze.
    No ale takie jezioro aralskie pewnie też samo sobie postanowiło zniknąć.
  • Alienator rok temu
    Noico1 Trzęsienia ziemi najczęściej występują cyklicznie w miejscach, gdzie są połączenia płyt tektonicznych, co udowadnia choćby ostatnia tragedia w Turcji( nie pierwsza w dokładnie tym samym miejscu), lub ciągła aktywność sejsmiczna w tzw. pierścieniu ognia Pacyfiku. Więc ruchy płyt tektonicznych są przyczyną trzęsień ziemi.
    A co jest przyczyną zmian klimatu?
  • Noico1 rok temu
    EllVik no ale dlaczego się przesuwają? Można stawiać takie idiotyczne pytania. Dlaczego są cykle klimatyczne? Bo są. Dlaczego są zimy i lata? Bo są. Wynikają z ruchów ziemi wokół wokół Słońca. A dlaczego? Pytania absurdalne. Równie dobrze lewactwu można zapodać walkę z zimą, alba z gorącymi latami, bo jedne są upalne, a inne chłodne i deszczowe. A dlaczego? No bo trzeba z tym walczyć, bo lewaccy ideologowie sobie tak ubzdurali.
  • Noico1 rok temu
    Alienator A dlaczego te płyty się ruszają?
  • Alienator rok temu
    Noico1 Tego uczyli w podstawówce, ruch płyt litosfery spowodowany jest konwekcją cieplną w płaszczu Ziemi.
    Odpowiesz na pytanie, co jest przyczyną zmian klimatu, czy dalej będziesz kluczył i zmieniał temat, udowadniając, że nie wiesz?
  • Noico1 rok temu
    Alienator może zaprezentuj jakiś lewacki bełkot na ten temat, skoro wiesz, zamiast pytać.
  • Noico1 rok temu
    Że na przykład jest za dużo ludzi, którzy szkodzą matce ziemi bo wydychają gazy cieplarniane, albo podobne lewackie zabobony.
  • Alienator rok temu
    Noico1 Nie musisz się unosić. Myślałem, że jak głosisz tezy o cyklicznych zmianach klimatycznych, to wiesz przynajmniej skąd one wynikają/wynikały. Widać nie, dlatego rozmowę na temat zmian klimatu możemy sobie śmiało darować, bo po prostu nie posiadasz elementarnej wiedzy w temacie, ale jak się kiedyś trochę dokształcisz, to chętnie do rozmowy wrócę.
  • Noico1 rok temu
    Alienator to nie tezy tylko ogólna wiedza, fakty, że co kilkadziesiat lat są naturalne ocieplenia i oziębienia klimatu w naszej strefie, co udowodniłem ci istnieniem przed kilkuset lat winnic na północy naszego kraju. A teraz czekam na lewackie tezy o szkodliwym wpływie ludzi na klimat. Zapodaj nam coś.
  • Alienator rok temu
    Noico1 Nie neguję różnych okresów w historii planety, pytałem tylko co było ich przyczyną. Nie potrafisz odpowiedzieć z czego łatwo wywnioskować, że nie wiesz, co mnie trochę dziwi, bo wystarczy jedno zapytanie w googlach, żeby uzyskać odpowiedź. Więc kolejne pytanie, pielęgnujesz ignorancję i nie sprawdzasz, czy może odpowiedź Ci się nie spodobała?
  • Noico1 rok temu
    Alienator skoro negujesz naturalne zmiany klimatyczne to oczekuje na Twoje wyjaśnienia. Co ludzie rąbali więcej lasów niż dzisiaj? Wtedy nie palili węglem, a w średniowieczu klimat był u nas łagodny, Wisłę w Warszawie Kazimierz Jagiellończyk przekraczał niemalże suchą stopą, prawie wody nie było, gdy wyruszał na wojnę trzynastoletnią z krzyżakami? A ludzi było zaledwie w Polsce. Lewak to głupek, który wierzy w każdy psudonaukowy bełkto, jeśli mu zapodać, że to na jakimś uniwersytecie zapodali. Dawniej na Uniwersytetach zachodnich udowadniano, że Słowianin to podczłowiek. I też to łykali bezkrytycznie ludzie.
  • Alienator rok temu
    Noico1 No przecież napisałem, że nie neguję. Spójrz wyżej.

    Alienator 6 min. temu
    Noico1 Nie neguję różnych okresów w historii planety,

    Ja tylko pytam o przyczynę tych zmian, a Ty ciągle nie potrafisz odpowiedzieć. Zamiast tego ciągle zmieniasz temat, wyrażasz frustrację, a także kłamiesz, pisząc, że neguję zmiany klimatyczne w historii Ziemi.
  • Noico1 rok temu
    Alienator ja cały czas oczekuję na Twoje rewelacje. Skoro nie wiem, to mi to wyjaśnij, pośmieję się. Lewacy zapewne opracowali jakieś swoje teorie i już wiedzą.
  • EllVik rok temu
    Noico1 skoro się pośmiejesz, to chyba wiesz? Czy nie wiesz?
  • Alienator rok temu
    Noico1 Przecież to bez sensu, żebym uczył Cię wiedzy na poziomie podstawówki. Skoro sam nigdy nie zadbałeś o własną edukację, to po co ja miałbym o to dbać? Dla mojego szczęścia dalej możesz sobie tkwić w ignorancji, mam tylko nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że ignorancja to żaden powód do dumy.
  • Noico1 rok temu
    Alienator no pucz, nie wstydź się. Z czego wynikają te historyczne zmiany klimatyczne? Czekam. Dlaczego to w średniowieczu nastąpiło cudowne ocieplenie klimatu, skąd się wzięły winnicy pod Elblągiem i Zieloną Górą i to wino niczym nie odbiegające smakiem od włoskiego i hiszpańskiego. Krowy wydzielały zbyt dużo metanu, czy ludzie zbyt intensywnie oddychali?
  • Noico1 rok temu
    Poucz
  • Alienator rok temu
    Noico1 Ale po co? Przecież to bez sensu. To jakby rozmawiać o szkodliwości palenia papierosów z osobą, która nie jest w stanie powiedzieć, co w tych papierosach jest szkodliwego. Z takiego podejścia jasno wynika, że jej zdanie (jakie by nie było) nie jest wynikiem wiedzy, a raczej osobistych uprzedzeń bądź sympatii, które z omawianym zagadnieniem nie mają nic wspólnego.
  • Noico1 rok temu
    Alienator ja dużo chorowałem, poza tym wagarowałem, rzadko byłem w szkole, więc czekam na wyjaśnienia przyczyn ocieplenia klimatu w Polsce w średniowieczu? Zatem?
  • Alienator rok temu
    Noico1 Jak się na Ciebie spojrzy, to wiadomo, że szkołę skończyłeś kilkadziesiąt lat temu. Moim zdaniem to wystarczająco dużo czasu, żeby nadrobić braki. Skoro do dziś tego nie zrobiłeś, to dlaczego mi miałoby się udać to zmienić? Sorry, nie jestem don Kichotem.
    BTW. Cieszę się, że zaznaczyłeś, że ocieplenie w średniowieczu było miejscowe i obejmowało tylko określone regiony.
  • Noico1 rok temu
    Alienator ja skończyłem jeszcze w dwudziestoleciu międzywojennym, dużo czasu, sam jej już nie pamiętam. Więc wyjaśnij mnie ciemnemu skąd się to ocieplenie klimatu w średniowieczu wzięło nagłe i trwało tak ze trzysta lat z okładem.
  • EllVik rok temu
    Noico1 xDDDDD
  • Alienator rok temu
    Noico1 No nie przesadzaj, za komuny skończyłeś, i to wtedy wgrywali Ci do głowy różne formułki i Gomułki. Szkoda tylko, że później nic z tym nie zrobiłeś, chociaż miałeś wystarczająco dużo czasu. Naprawdę, nie ma się czym chwalić.
    BTW. Widzę teraz nagle pomijasz regiony. No dobra, też tak umiem. Chiny, czy środkowa Afryka w średniowieczu były znacznie chłodniejsze, więc jak wytłumaczysz ochłodzenie klimatu w średniowieczu? Słonie i pandy mniej pierdziały?
  • Noico1 rok temu
    Alienator, a co ty tam wiesz, za komuny to siedziałem na zachodzie i pisałem pamiętniki nocą pod Wezewiuszem. Wróciłem dopiero po 89 roku.
  • Alienator rok temu
    Noico1 Za komuny to z Polski wyjeżdżali tylko ci, którzy podpisali lojalki. No, kto by pomyślał...
  • Noico1 rok temu
    Alienator ja z pracownikami w Unry w 46 przez zieloną granicę uciekłem na zachód, bo mnie komuna ścigała.
  • Alienator rok temu
    Noico1 Nigdy bym nawet nie przypuszczał, że masz 80 lat. W takim razie spoko, co Cię zmiany klimatyczne i edukacja, jak Ty się zaraz będziesz zbierać.
  • Noico1 rok temu
    Alienator za moich czasów chyba tego nie uczono, ale ciekawi mnie co tym masz do powiedzenia. Jaka była przyczyna ocieplenia. Później było już coraz zimniej. Napoleon pod Moskwę źle trafił, oj źle, ochłodzenie przyszło, a jeszcze gorzej miał Hitler, gdy poszedł na żydokomunę. To już było apogeum ochłodzenia. I jeszcze ta zima stulecia w peerelu, pamiętam ją jak pokazywali fotki w raiuno.
  • Alienator rok temu
    Noico1 Zabawne, że znowu odnosisz się do regionu, cóż, Hitler czy Napoleon, mogli iść wtedy na Turków, bo tam cieplej było.
  • Noico1 rok temu
    Alienator no ale nie zmieniaj tematu, uświadom mnie, czemu to klimat się zmienia cyklicznie?
  • Alienator rok temu
    Noico1 To przecież nie ja zacząłem o Hitlerze i Napoleonie...
  • Noico1 rok temu
    Alienator no to dawaj, nie przeszkadzaj sobie, co dolega matce ziemi, że się tak rozgrzała? Za dużo ludzi? Krowy się pocą, czy coś innego? Uświadom mnie.
  • Noico1 rok temu
    Słucham?
  • Materazzone rok temu
    Noico1 człowieku Ty mylisz pogodę z klimatem, lewactwo z nauką, a ideologię z zamordyzmem. Weź się uspokój, zjedz coś dobrego, napij piwka czy zapal jointa i przestań szerzyć swoje idiotyzmy na publicznym forum, gdzie tylko Tobie podobni przyznają Ci rację.
  • Alienator, Na Afrykę poszli dla kontrastu, ale tam było za gorąco.
  • Poncki rok temu
    EllVik boguś na argumenty reaguje agresją a nie kontrargumentami bo mimo, że ma skrajnie prawicowe pogląda jest z własnej definicji lewakiem.
  • Narrator rok temu
    Bardzo dobre. ?

    Wynika z tego, że Elon Musk ? jest lewakiem — świetnie go zdemaskowałeś.?

    Obawiam się jednak, iż dziesięć punktów to za mało, żeby opisać typowego lewaka, dlatego dodałbym te dwa:
    11. Wiara, że zwierzęta mają duszę. ?
    12. Wiara, że szczepionki na Covid-19 działają. ?
  • EllVik rok temu
    Lewaki nie wierzą w boga, więc jak mają wierzyć w duszę? XD Raczej wiara, a raczej fakt cierpienia zwierząt, odczuwanie przez nich bólu, zwierzę potrafi mieć też zaburzenia psychiczne (np. depresję).
    Pomyślmy - szczepionka opracowana przez naukowców zajmujących się tą dziedziną przez pół życia vs jakieś typy na forum internetowym, którzy pewnie nawet nie wiedzą, jak ludzkość pokonała ospę prawdziwą, która została całkowicie eradykowana ze środowiska naturalnego.
    ?
  • Szpilka rok temu
    Potwierdzam, nie dziełają, firmy farmaceutyczne tylko kabzę sobie nabiły, miałam dwa razy COVID i żyję, według propagandy medialnej powinnam dawno kopyta wyciągnąć. Profesor Bhakdi miał rację, po zainfekowaniu organizm sam wytworzył przeciwciała, ja takie mam bez szczepienia, druga infekcja była bardzo lekka.

    Odnośnie do zaszczepionych, to cóż, więcej razy zachorowali ode mnie, a to ciekawe, bo ponoć szczepionka lepsza od naturalnie wytworzonej odporności ?
  • Szpilka rok temu
    *działają
  • Noico1 rok temu
    Narratorze, wymieniłem te, które uznałem za najważniejsze. Głupotwyznawanych przez lewactwo, które uznaje samo siebie za postępowe, co samo w sobie jest śmiechu warte, jest tak wiele, że nie sposób ich wszystkich naprawdę wymienić. Co do mediów lewackich. Ostatnio próbowali robić zadymę z jakąś czternastolatką, której lekarze nie chcieli zrobić aborcji. Okazało się, że to nie żadna czternastolatka, tylko dwudziestoczterolatka, to nabrali wody w usta i zero sprostowań. Uznają swoich odbiorców za debili, którzy wszystko łykną. To są ludzie bez żadnego kręgosłupa, zwykłe ameby.
  • Narrator rok temu
    Szpilka

    Miałem dwa zastrzyki, bo inaczej lewacy wyrzuciliby mnie z roboty (no jab, no job), mimo to złapałem omikrona od kolegi z pracy, lecz prędko wyzdrowiałem. W telewizji straszą, że trzeba brać piąty zastrzyk?, bo bez szczepionki się umrze, ale i tak umrę, to po co się szczepić? ☠️
  • Szpilka rok temu
    Narrator

    Wiem, że terror stosowano, w mojej rodzinie seniorzy cztery razy szczepieni i też koronaświrusa złapali. Sąsiad biuralista, wykształcony człowiek i dał się dobrowolnie cztery razy ukłuć, a i tak koronaświrusa złapał i mu rosołek nosiłam, bo zatwardziały singiel, choroba go złożyła i nie miał kto zapodać, się ulitowałam. Kazałam mu tylko dobrze wywietrzyć pomieszczenie i nie kichać na mnie, i nie kaszleć, i nic się nie stało, tak jak powiedział epidemiolog szwedzki Tegnell - dystans trzymać i nie pluć na siebie.

    U mnie dalej terror, do lekarza trzeba w masce, do szpitala też, idiotyzm, skoro w sklepach można bez maski. Do niedawna jeszcze w pociągach obowiązywały i w samolotach, ale po aferze z samolotem rządowym, gdzie wszyscy siedzieli bez masek, musieli znieść przymus noszenia. Zakłamana banda!
  • Narrator rok temu
    Szpilka

    Dobrze, że wspomniałaś o tych maseczkach?, bo wybieram się do Polski, a chciałbym uniknąć problemów z covidowym terrorem, więc najlepiej omijać Niemcy i lecieć przez Emiraty lub Katar. Wprawdzie tę trasę obsługują linie abstynenckie, lecz jakoś wytrzymam, a tym większa będzie ochota łyknąć coś zimnego na nadwiślańskich bulwarach. ?

    Tutaj też mieliśmy cyrk z covidem — jedyny rezultat całkowitej izolacji to wyhamowanie gospodarki do krytycznego poziomu, za co dziś wszyscy musimy słono płacić. Dziwne, że nikt tego nie przewidział. W czasie wojny bomby spadają na głowę, płoną miasta, giną ludzie, a nikomu nie przychodzi do głowy, żeby zamykać fabryki, wysyłać ludzi do domu; wręcz przeciwnie: otwiera się nowe fabryki, zatrudnia więcej ludzi, bo najważniejsza jest ekonomia i dla jej dobra należy poświęcić jednostki. Chyba, że jak sugerujesz wypuścili wirusa, żeby firmy farmakologiczne mogły robić kokosy; to byłby numer stulecia. ???
  • Szpilka rok temu
    Narrator

    Z czasem prawda wyjdzie na jaw, już tworzą się organizacje, które oficjalnie demaskują szwindle władzy jak np. dr Justus P. Hoffmann /prawnik/. Poniżej jego wypowiedź, tłumaczone przez wujka Google, całkiem dobrze, dlatego nic nie korygowałam:

    „W rekordowym tempie staje się jasne, że„ nauka ”doszła do wniosku, że prawie wszystkie„ środki ochrony przed koronawirusem ”, które były egzekwowane przez polityków i zatwierdzane przez sądy bez kontroli, nie miały żadnego zastosowania, zwłaszcza dla słabych członków naszego społeczeństwa (dzieci, osoby starsze, chore), ale także gospodarka pozostawiła trwałe szkody.

    Zaś w 'Hangarze' poruszano bardzo ciekawe tematy - kto odpowie za nieodwracalne szkody psychiczne i fizyczne u dzieci, powstałe na skutek idiotycznych decyzji polityków. Austriacka aktorka, żeby uchronić dzieci przed szczepieniem, musiała zabrać je ze szkoły, zaś ją do dziś dyskryminują za niezaszczepienie się /sic!/, a Austria niby demokratyczny kraj. W Szwecji postąpiono bardzo demokratycznie, żednego przymusu, zaufano społeczeństwu i społeczeństwo nie zawiodło ?

    https://www.youtube.com/watch?v=c4J57rBYnfU
  • Narrator rok temu
    Szpilka

    Rządy tak zwanych „demokratycznych” państw mają na uwadze jedynie wygranie wyborów, a później jak najdłużej utrzymać się przy władzy za wszelką cenę.

    Pandemia pokazała jak łatwo jest zastraszyć społeczeństwo: będę się sprzeciwiać — wyrzucą mnie z pracy; wyjdę na ulicę — ukarzą wysoką grzywną lub aresztem, będę podskakiwać dalej — podłączą ptaszka do prądu, aż zaśpiewa cienko. Nikt palcem nie kiwnie w mojej obronie, żeby i jego to nie spotkało.

    Covid to test, którego system demokratyczny nie zdał.?
  • Szpilka rok temu
    Narrator

    Zgadzam się, system demokratyczny skrewił, a ja walczyłam dzielnie, nie pojechałam na urlop, bo co to za urlop z namordnikiem w hotelu albo tłumaczeniem się, dlaczego jest się niezaszczepionym? U lekarza nie byłam trzy lata, bo (w)uj każe w masce przychodzić, po moim trupie, nawet mu wygarnęłam, że covidowy terror zaprowadził i jeszcze mu wygarnę, gdy w kwietniu zniosą nakaz noszenia masek w gabinetach lekarskich ?
  • skandal rok temu
    Prawak = głupek, kołtun, prymityw. Omijać szerokim łukiem.
  • Materazzone rok temu
    Takich kocopołów to się od lat nie naczytałem :D
  • Łukaszenkow rok temu
    Śmiało ulżyj sobie, po to mamy Bogiego
  • Materazzone rok temu
    Łukaszenkow daj spokój. Przecież tego czytać nie można bez odruchu wymiotnego.
  • Łukaszenkow rok temu
    Materazzone Wycieraj buty śmiało bez krępacji jakiejkolwiek.
  • Materazzone rok temu
    Łukaszenkow mamy tutaj ciężki przypadek zabetonowanego debilizmu i uczestnika społecznej dychotomi, której głównym przejawem jest podział na jakiś lewaków i prawaków, a przecież wszyscy dobrze wiemy, że człowiek o inteligencji wyższej od obrotowego krzesła w takie bagno wchodzić nie będzie. Buty wytrę kiedy indziej.
  • Łukaszenkow rok temu
    Materazzone Przez ludzi z jego pogladami nasz piękny kraj tyle razy tracił niepodległość...
  • Materazzone rok temu
    Łukaszenkow czasem sobie myślę, że lepiej by było jakbyśmy jej nie odzyskali, a bo potem takie człowieki piszą te swoje kocopoły w tym naszym pięknym języku. Po niemiecku brzmiałby bardziej hmm...właściwie :D
  • Noico1 rok temu
    Materazzone napij się melisy;)
  • Pies rok temu
    Ale gówno xD
  • Bóg stworzył Bogumiła, bo chciał ukarać ludzkość.
  • Margerita rok temu
    Czyżby noico1 to był nasz Boguś?
  • Margerita, Nie kto inny, nasz ci on! Boguś.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania