Poprzednie częściManuela...

Manuela...

Gdy Manuela trafiła do szpitala nie wiedziała co ma począć w tej nietypowej sytuacji. Chciałaby, żeby było jak dawniej, ale wie, że już nigdy tamte życie nie powróci. Kiedy babcia jeszcze żyła. Manuela poznała nowych ludzi, lecz większość z niej szydziło, ponieważ była wtedy gorliwą katoliczką. Jedyną osobą, która była za nią to pracownik socjalny o imieniu Ewa, która też jest katoliczką. Miała w kimś wreszcie jakieś wsparcie. Aż do końca pobytu. Po wypisie ze szpitala Manuela zaczęła chodzić podenerwowana. Aż w końcu, po 3 miesiącach od wypisu, wybuchła agresją fizyczną wobec cioci. Poszło o to, że chciała się przejść. Ale ciotka jej zakazała. Mimo wszystko wyszła. Ciocia wybiegła wraz z siostrami, które ją zabrała i Manuela wybuchła. Zaczęła się szarpać i bić. Ciotka wezwała pogotowie ratunkowe oraz policję i Manuela trafiła po raz drugi do szpitala.

Poznała chłopca o rok młodszego od siebie o imieniu Michał. Zakochali się w sobie od pierwszego wejrzenia. Ale ona ukrywała te uczucie przed nim, nie chcąc go zranić, bo pierwszy raz spotkała z takim czymś. Więc nie wiedziała co ma robić. Bała się po prostu tego. Niestety. Któregoś dnia powiedziała, że nie umie kochać i nie zna tego. Michał zraniony odepchnął ją od siebie mówiąc "Nie chcę Cię znać". Więc poszła do Pani psycholog Agaty pogadać.

Odczekała 2 dni i napisała list do Niego. List brzmiał:

"Wybacz każdy zmarnowany dzień.

Wybacz każdy niespełniony sen.

Wybacz myśli, jak szalone.

Co nie dały żyć.

Tłumaczenie, że to nic.

Wybacz słowa jak piekące łzy.

Dłonie, gdy wypada wszystko z nich.

Wybacz jak wybaczam Tobie.

Wersje ciągle nowe.

Prawdy, której nie chcę znać.

To nie Ty".

Tego dnia rano podała, a on przyszedł, przytulił i wybaczył.

Niestety. To nie trwało długo ich szczęście, bo on po miesiącu został wypisany ze szpitala i Manuela, w rozpaczy miłosnej, się pogrążyła. Po utracie ukochanego zaczęły próby samobójcze. Chciała ze sobą skończyć i przejść na drugą stronę. Myślała "Może będzie mi tam lepiej skoro tu na ziemi jest cały czas gorzej".

Została wypisana.

Następne częściManuela...

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania