Poprzednie częściMieszane uczucia. ;) część 1

Mieszane uczucia. ;) część 2

- Masz lęk wysokości? - spytała Piati Wiktorię.

- Nie, a dlaczego pytasz?

- To świetnie. Wyjdziemy przez okno na klatce schodowej.]

- Nie wiem czy to jest dobry pomysł... - powiedziała Wika.

- Tak wiem. To jest trochę ryzykowne, ale ja nie chcę, by ta trędowata dziwka, Jagoda się do nas znowu doczepiła.

W tym samym czasie Jagoda odeszła od klatki i nieszczęsnym dla dziewczyn trafem podeszła pod okno klatki schodowej, przez które miały wyjść. W ostatniej chwili Patrycja zauważyła Jagodę nadchodzącą z jednej strony, oraz swojego chłopaka nadchodzącego z przeciwnej strony. Dziewczyny schowały się za ramą okna. Spore szklane "drzwi"( bo tak można nazwać okno) były uchylone. Wiktoria i jej koleżanka mogły usłyszeć ich rozmowę.

- Cześć, Arek! - krzyknęła Jagoda.

- Hej?

- Pójdziesz ze mną na lody? - pytała Jagoda wpatrzona w Arka.

- Nie!!!

- Dlaczego nie?

- Jeśli myślisz, że cię kocham to się mylisz ja już mam dziewczynę. Nie kocham ciebie!!!!!

- Aruś ja wiem, że tylko tak mówisz! Prawda?!

- Nie Jagoda to nieprawda!!!

- A od kiedy masz dziewczynę?

- Od dawna!

- Ale, Aruś...

- Żadne Aruś dla ciebie jestem Arek. W ogóle weź się ode mnie odwal! Nara!

Po tych słowach nie zastanawiając się odszedł, zszokowany tym co usłyszał od Jagody.

Pati odezwała się pierwsza.

- Wiki, słyszałaś to co powiedziała Jagoda?

- Niestety tak. Chodźmy do ciebie.

Gdy weszły do domu Patrycji...

- Ok. jesteśmy same, nikt nam nie będzie przeszkadzać.

- Pati?

- Tak?

- Teraz powinnyśny porozmawiać o tym... Szczerze.

- Wiki od jakiegoś czasu odnoszę wrażenie, że ta ździra Jagoda chce odebrać mi Arka. ostatnio naprzykład powiedziała mu, że całowałam się z Tomkiem, ale to zupełna nieprawda! - rozpłakała się Patka.

- Tak. Wiem, iż to jest nieprawdą bo ja praktycznie cały czas spędzam z tobą.

Chwilę później ktoś zapukał, bardzo gwałtrownie do drzwi...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • lea07 06.07.2016
    Ciekawe, ciekawe. Nie wyłapałam błędów, bo w sumie to się zaczytałam w ty opowiadanku:). Brakuje kilku przecinków, ale to nic. Zostawiam 5
  • Erka 06.07.2016
    Dzięki ;)
  • Erka 06.07.2016
    Dać jeszcze jakąś część?
  • lea07 06.07.2016
    Ależ oczywiście :). Mi się bardzo podoba i mam nadzieję, że będzie tych rozdziałów jak najwięcej ;)
  • Erka 06.07.2016
    Postaram się ciebie i innych użytkowników "opowi.pl" nie zawieść.
    :3 ;3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania