Poprzednie częściMój token: Anioł

Mój token: Sznur

Oparte na prawdziwych wydarzeniach. Niestety.

 

Mam dość ciągłego uśmiechania się. Czy inni naprawdę nie widzą, że to nie jest szczere? Czy zawsze patrzą przez zamknięte oczy? A może widzą, ale nic nie robią? Przecież to nie ich sprawa, a łatwiej jest zignorować niż pomóc.

Chcę żyć w świecie, gdzie wszyscy ludzie naprawdę widzą, bo jak do tej pory jedynie udaję, że są w stanie cokolwiek dostrzec, a w rzeczywistości są ślepi. Nie rozumiem tego, przecież nie jest tak trudno wyciągnąć pomocną dłoń w stronę drugiej osoby, powiedzieć jakieś słowa pocieszenia, nic nie znaczące, ale mające w sobie pewien rodzaj siły, coś, co dodaje otuchy, coś, co sprawia, że w sercu czujesz przyjemne ciepło. Jednak nie spotkałem takiej osoby nigdy. I już nie spotkam.

Mimo że w szkole zawsze trzymałem się w największych grupach, nikt nie zwrócił uwagi na to, co się ze mną działo. Nawet moje rodzeństwo nie zauważyło, że mieszkanie w domu dziecka, codzienne odwiedzanie grobu matki i czytanie listów od ojca z aresztu powoli mnie wyniszcza od środka. Ale oni są najmniej winni — mieli własne problemy.

Zresztą prawda jest taka, że najbardziej winny jestem ja — przecież sam założyłem sznur, amulet ukojenia, na swoją szyję. Zaciskam go mocniej, jest szorstki, drapie, ale mimo wszystko uspokaja mnie, rozluźniam ciało, zamykam oczy, wszystko się niedługo skończy, przestanie boleć.

Uczucie tuż przed śmiercią to najdziwniejsze uczucie, które kiedykolwiek czułem. Dziwnie jest wiedzieć, że zaraz cię nie będzie, że po prostu znikniesz, po cichutku, niezauważenie.

Człowiek, który wynalazł sznur, był geniuszem.

Skaczę.

Następne częściMój token

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Jared 07.08.2016
    Męski narrator, ale stawiam na 60 :o
  • Też stawiam na 60, chociaż na początku przeczytałam 'szczur' (też stawiając na 60)
  • 60secondsToDie 07.08.2016
    Samobójstwo, to pewnie 60secs.
  • Mi nie chodzi nawet o temat, ale sposób pisania, odbierania świata... Chociaż może okazać się, że nie mam racji ;)
  • Shiroi Ōkami 07.08.2016
    Drugi tekst, który pasuje mi do Szesiont XD
  • Piri 07.08.2016
    Wszyscy biją brawo Minutce, a tu zaraz wleci ktoś nowy :v
  • Piri 07.08.2016
    A tekst dający do myślenia.
  • Shiroi Ōkami 09.08.2016
    Piri, o to mi właśnie chodziło - co się dzieje z tym pieprzonym światem?
  • ObcaPlaneta 07.08.2016
    Stawiam na 60 :)
  • KarolaKorman 08.08.2016
    Mnie ten tekst nie przypomina Minutki, ale też nikogo innego :(
  • Shiroi Ōkami 09.08.2016
    Anonimki z niepowtarzalnym stylem, ujawniać się proszę! XD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania