Moje przymyślenie nr.1

Przeglądając czasopisma dla kobiet, których mam mnóstwo w domu, często czytam bzdury dotyczące porad jak się ubierać, by zrobić dobre wrażenie na facecie, albo dziesięć prostych sztuczek, żeby nie odszedł. Zastanawiam się, dlaczego nikt nie napisał jeszcze co zrobić, w momencie, kiedy dajesz z siebie sto procent, a facet zmienia cię na ładniejszą, zgrabniejszą? Co zrobić, kiedy w jednej minucie tracisz wszystko, na czym tak bardzo ci zależało? Gdzie wtedy szukać porad? Uczą uwodzenia mężczyzny, ale nie uczą radzenia sobie ze złamanym sercem.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • elenawest 27.09.2015
    Mądre słowa. :-)
  • Slugalegionu 27.09.2015
    Czy jako facet mam prawo głosu? Jeśli nie, to nie czytajcie dalej, jeśli tak, to coś skrobnę.
    Jeżeli naprawdę go kochałaś/łeś i jesteś teraz w depresji, to kolorowe czasopisna raczej nie pomogą. Trzeba tu psychologa.
    Jeżeli to nie była prawdziwa miłość, a jedynie, jak to nazwałaś, uwodzenie to nie ma problemu.
    Jeżeli to była prawdziwa miłość, ale czujesz tylko ból, to polecam lody/ gorącą czekoladę/ herbatkę z miodem i cytryną oraz noc z najlepszym kumplem/kumpelą. Tylko bez łóżka, no, chyba że nie możecie się już powstrzymać: v
  • elenawest 27.09.2015
    Co do spotkania z kumpelą to potwierdzam, jest to super sposób, też coś takiego przeżyłam, więc mówię z doświadczenia. Czekolada, lody, też nieźle pomagają ;-)
  • Anonim 27.09.2015
    Hmmm,
    Uwaga historia z życia:
    Gdy mój były wymienił mnie na ładniejszą - ubrałam jedną z dziesięciu małych czarnych w szafie, szpilki z czerwoną podeszwą, najdroższą biżuterię, pomalowałam paznokcie i poszłam wraz z moim przyjacielem na imprezę do klubu :D Dostałam białe wino, czekoladki od kolegi barmana, a potem w szpilkach wspinałam się na "kopiec" taki i oglądałam wschód słońca z przyjacielem. Przeszło w mig, i nawet nie płakałam i użalałam się nad sobą, jedynie co żartowałam z moim niebiologicznym bratem ;p
    Mi tam pomogło :> odzyskałam tak +100 do pewności siebie ^^
    Koniec historii z życia.
    A co do tekstu, to masz rację ;p
  • Niemampojecia96 28.09.2015
    Hmmmmm. Uwaga historia z życia2:

    Gdy kiedyś za górami i lasami wymieniono mnie na brzydszego - ubrałam jedne jedyne czyste skarpetki z pasiastą podeszwą i naćpałam się. Byłam tak smutna, że nie zdziwiło mnie, że znalazłam dwie takie same skarpetki, potem wspięłam się na kopiec brudu na łóżku (bo wtedy miałam nawet łóżko a teraz mam materac, ale za to większy. )

    Będąc bardziej serio, to Efiro, podziwiam cię, gdyż nie umiem chodzić na szpilach z czerwoną podeszwą ani w małych czarnych, a gdybym miała wspiąć się na czymś w szpilkach to zjadłoby mnie przerażenie.
  • Niemampojecia96 wymieniono Cię na brzydszego? Czyli Twój były nie dość, że łajdak, to jeszcze gej.
    Będąc bardziej serio, coraz bardziej mnie intrygujesz...
  • Niemampojecia96 28.09.2015
    Całkowicie źle odebrałeś mą wypowiedź, z góry zakładając jedną rzecz. Ale i tak był to tylko żart, żart to tylko : D. Cóż, dziękuję : )
  • Niemampojecia96 dlaczego tak uważasz? Ja żartowałem. Ciekawe, ile razy jeszcze będę musiał wyjaśniać, kiedy sobie robię jaja :P Lubię łapać ludzi za słówka, jestem złym człowiekiem...
  • Niemampojecia96 28.09.2015
    Ja wiem, że żartowałeś. Ja odebrałam to jako żart. W którym i tak zrobiłeś jedno błędne założenie. Ciężej jest też odszyfrowywać czyjeś intencje mając jedynie słowo pisane, bo nie słyszymy głosu, nie widzimy twarzy itd itp. Możliwe, że nie było założenia xd
  • Niemampojecia96 jest druga w nocy, właśnie wyrzuciłem łyżkę do kosza a opakowanie po jogurcie do zlewu, nie jestem więc w stanie w ogóle stwierdzić, o czym my rozmawiamy :D
  • Anonim 28.09.2015
    Niemampojecia96, ja potrafię w wyjątkowych sytuacjach (nie wiem czemu, może mam jakieś nadprzyrodzone moce? Albo jestem kosmitą), po za tym to łamię sobie nogi wchodząc do autobusu ^^"
  • Po skrótowcu "nr" nie stawiamy kropki.
    I na tym zakończę ocenę, jako męska szowinistyczna świnia nie odpowiem na tę feministyczną prowokację!
    Ale pozdrawiam! :D
  • P. S. Masz bardzo niepokojący nick...
  • elenawest 28.09.2015
    Ty i szowinistyczna świnia? ;-) no weź! Nie rozśmieszaj proszę, cię. Tekst jest mocny, to fakt, zwrócony przeciwko facetom, to fakt, ale nie oceniaj się tak ;-)
  • elenawest napisałem to raczej żartobliwie, choć jest w tym trochę racji. Mam specyficzne poczucie humoru i równie specyficzne podejście do feministycznych poglądów, których tutaj nie przedstawię ponieważ jestem pacyfistą :D Nie to, żebym się z tekstem nie zgadzał, ale uważam, że to działa również w drugą stronę. Jestem prostym człowiekiem, jak powiedziałby Ron Swanson, i na miejscu Lady_Makbet kopnąłbym dziada w dupsko i żył dalej, ot co!
  • elenawest 28.09.2015
    Sebastian Adamski
    Też bym kopnęła faceta w dupsko ;-) a raczej już to zrobiłam, gdy kazał mi się wynosić z jego życia, chociaż nie było łatwo :-P
    A ogólnie to chcę podziękować za twoją Tawernę. Znakomity tekst. Czegoś tak świetnego już dawno nie czytałam :-)
  • elenawest cieszę się i nie ma za co dziękować. Aktualnie powstaje trzecia część, będzie wstawiona niebawem
  • elenawest 28.09.2015
    Sebastian Adamski
    Wiiii!!!! Super, bo czekam na nią z niecierpliwością ;-) i zapraszam do mojego opowiadania Opowieści z Caldarii, bo nie wiem czy czytałeś ;-)
  • Numizmat 28.09.2015
    Hahaha! Mistrz! Ja się bałem cokolwiek pisać ;)
  • Lady_Makbet 28.09.2015
    Jestem teraz w szczęśliwym związku (małżeństwie) napisałam ten tekst, ponieważ w tym momencie mialam przed sobą te pier.... bzdury robiące niedojrzałym panną galaretę z mózgu.
    Dziękuję, za wszystkie opinie. To jest dla mnie bardzo ważne.
  • Lady_Makbet 28.09.2015
    Sebastian Adamski czemu nick jest niepokojący?
  • Czyż to nie Lady Makbet nakłoniła męża do zbrodni, ogarnięta straszliwą ambicją ogarnięcia tronu?
  • Lady_Makbet 28.09.2015
    oczywiście, że ona.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania