Poprzednie częściMoje myśli samobójcze

Moje życie

Żyje sobie na tej ziemi

mój los raczej się nie zmieni

żyje z dnia na dzień

jestem też całkowity leń

 

Moje życie szybko płynie

każde chwila w nim ginie

potykam się często o drzewa pień

widać tylko mój cień

 

Są chwile gdy wiosna nadchodzi

ale słońce szybko zachodzi

ranią mnie często ludzie

i chodze po tym świecie w trudzie

Następne częściMoje życie

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • nigdy 31.01.2022
    Druga zwrotka, druga linijka wkradła się literówka, zgaduję, że miało być "każda" nie każde. Pomijając to z jednej strony brzmi banalnie, szczególnie początek, proste wręcz trochę na siłę rymy, ale ostatnie dwie linijki mnie urzekły. I mimo, że technicznie sie odrobine gryzą jak sie przeczyta na głos to, te proste właśnie rymy nadają temu jakiś taki wisielczy humor, i ja bardzo doceniam takie ujęcie tematu. Mam nadzieję, że ktoś Ci coś może podpowie technicznie, bo ze mnie polonistka jest marna, jedynie co moge napisać to moje subiektywne odczucia :)
  • Karola457 31.01.2022
    Dziękuje za ocene
  • Grain 31.01.2022
    Pani Karolina raz wrzuca teksty /wprawdzie cez interpunkcji/, których nie powstydziłaby się połowa akademika /tzw. Tartaku - od rżnięcia/ w Zielonej Górze. Ale i również takie z Blachowni pod Częstochową. Opowi jest jak pelikan, ma silne wole i łyka.
  • Karola457 31.01.2022
    Przepraszam ale nie rozumiem o co chodzi.
  • Karola457 Wszyscy bylibyśmy niebotycznie zaskoczeni, gdybyś zrozumiała.
  • Nachszon 31.01.2022
    błękitnypłomień A to jest chamskie jechać po osobie Autora przez pryzmat tekstu choćby najsłabszego.
  • Nachszon Urzekła mnie Twoja historia.
  • A jedyny "pryzmat" przez jaki "jadę" po "autorze", to sposób w jaki "autor" traktuje ten portal.
  • Nachszon 31.01.2022
    błękitnypłomień Gówno wiesz o mojej historii, więc po jaki chuj pierdolisz farmazony na temat, o którym nie masz pajacu pojęcia? Tylko po to, żeby kłapnąć ryjem? Karola nic złego z portalem nie robi; tworzysz rozmamłany, słaby i nudny chłam, wierząc że to ma jakąkolwiek wartość. Karola tworzy coś, co nawet nie próbuje udawać, że jest czymś innym niż jest. Uwielbiam kreację, nienawidzę wymoczkowatego pozerstwa pod tytułem, e ą ależ gówno w talerz.
  • Nachszon Wielki Brat jest pod wrażeniem!
  • Nachszon 31.01.2022
    Pytasz Karolina, o co chodzi? O rzecz bardzo prostą: co niektórzy mają kija w dupie i są nabombieni przede wszystkim formalną poprawnością . Tylko że z powodu tego kija to, co ich nabombia to ich własne gówno i dlatego drażni ich, gdy ktoś ma odwagę wysrać odchody i żyć higienicznie. Lubię Twoje teksty takie, jakie są i nie będę tłumaczył, dlaczego. Nie muszę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania