-----(wykasowany)-----

--

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • jakubvzc 25.09.2020
    Hmm, a czemu akurat fioletem? :D Dobry drabble. Interpretacji może być wiele, co na duży plusik. 5 i pozdrowienia :)
  • Anonim 25.09.2020
    Dzięki.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Barwa_fioletowa
  • jakubvzc 25.09.2020
    A dziękuję za rozjaśnienie :)
  • Shogun 25.09.2020
    Doskonały fiolet ;)
    Bardzo dobre drabble, że świetnym zakończeniem.
    Daje do myślenia.
    Znalazłem drobną literówkę - "dotychczasowi ludzi" - pewnie miało być - "dotychczasowi ludzie".
    Pozdrawiam ;)
  • Anonim 25.09.2020
    Literówka już poprawiona.
    Dzięki, Shogi.

    Pozdrawiam.
  • Onyx 25.09.2020
    Świetny drabbelek. Można nad nim podumać, nie jest zbyt oczywisty, a jednak w pamięci zostaje
  • Anonim 25.09.2020
    Dzięki, Ox,
    Miał być wieloznaczny, jednak z konkretnym nastawieniem.

    Pozdrawiam
  • LBnDrabble 26.09.2020
    Witamy i życzymy przyjemnej zabawy w Bitwie na słowa. Powodzenia!
    Literkowa
  • Anonim 26.09.2020
    Dziękuję i pozdrawiam.
  • Pasja 26.09.2020
    Krajobraz po atomowym wybuchu... różnorodność kolorów i roślinności. Czterolistna koniczyna, symbol szczęścia jest na wyciągnięcie ręki, nie trzeba szukać... przeobrażenie człowieka w niemego. I nagle na bagnach fiolet, symbol buntu. Zryw do wolności. Ciekawe nawiązanie do Dzieci Kwiaty.
    Pozdrawiam
  • Anonim 26.09.2020
    Pasjo, nie wiem, gdzie widzisz niemego człowieka. A różnorodność kolorów - a jakże! Jest, zamierzona, choć specjalnie - warto zwrócić uwagę, jakie kolory zostały wymienione.
    A fiolet to dla mnie symbol uduchowienia.
    Dziękuję i pozdrawiam.
  • Pasja 26.09.2020
    Antoni Grycuk "dotychczasowi ludzie przybrali formę traw i kwiatów"- flora nie mówi. A fiolet dla mnie może mieć inne znaczenie. Czy muszę odgadnąć zamysł Autora?
    Miłego
  • Anonim 26.09.2020
    pasja
    ok, rozumiem.
    Nie musisz, ale ja chyba mogę przybliżyć własny, prawda?
  • Marian 26.09.2020
    Ładnie u Ciebie po tym atomowym wybuchu.
  • Anonim 26.09.2020
    Marianie,
    no, nie wiem, czy tak ładnie, skoro: "W głowie mi się kręciło od tych kolorów, od różnorodności — to dla mnie zbyt wiele."
    Poza tym tuż po grzybie jest "sporów".
    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam.
  • Podchodzę kilka razy i nie rozumiem chyba do końca. Mocno metaforyczne, ludzie przybrali postać kwiatów itp, ale bohater idzie, nie jest kwiatem, chyba że to w jego postrzeganiu się tak przemienili.
    A to, że wyłapał jedną z milionów, to to już się zdarza, choć chyba rzadko.
  • Choć, nie tam już nie było kwiatów, punkcik był, bez milionów innych, bo na bagnie, ale też kumam.
  • Anonim 26.09.2020
    yanko wojownik 1125
    Tak... Są kwiaty, ale są i kolory.
    Pozdrawiam
  • LBnDrabble 02.10.2020
    Rozpoczynamy głosowanie.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy wg. zasady: 3 - 2 - 1 plus uzasadnienie, dlaczego?
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Pozdrawiamy
  • Dekaos Dondi 02.10.2020
    Antoniuszu↔Przedruk uzasadnienia głosowania:)
    Za swoisty klimat, metaforyczność oraz zakończenie.
    Czasami trza podejść bliżej, by nie pozostać w złudzeniach→lub przeciwnie.
    Pozdrawiam:↔5
  • Anonim 02.10.2020
    Szczerze? Nie jestem zadowolony w tego drabble. Ot, taki zlepek słów, który mógłby cos znaczyć, ale niekoniecznie to robi. Znaczy, może cos tam jest, ale to dla mnie trochę pustosłowie.
    Niemniej dzięki za odwiedziny.

    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania