Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nauczyciel

Od autora: Gdybym czasem użył zwrotu, który jest całkowicie indywidualnym tworem osoby komentującej i ta osoba rości sobie prawa do tego, by zwrot ten był użyty w formie cytatu, to prośba o informację w tym zakresie. Niezwłocznie dokonam stosownych oznaczeń. Jak tekst odrzuca, to nie czytajcie do końca, w końcu szkoła chyba jeszcze tak nie wygląda.

 

..................................................***....................................................

 

Klasa III B renomowanego Liceum Ogólnokształcącego im. Cypriana Kamila Norwida nie była łatwa. Skargi na uczniów powtarzały się wielokrotnie, oni jednak nic sobie z tego nie robili. Tak więc, gdy nauczyciel historii wszedł do klasy, w sali wciąż panował harmider.

 

– Dryń, dryń – krzyknął podstarzały Sebastian, uważnie rozglądając się zza okrągłych okularów. – Co to, oszołomstwo ma napięcie jak guma w ciasnych majtkach?

Wrzask nauczyciela wydawał się docierać do uczniów, gdyż ci dosyć karnie usadowili się w ławkach i nastąpiła tak bardzo pożądana przez historyka cisza.

– No, oszołomy przycichły i bardzo dobrze – powiedział nieco piskliwym głosem. – Widziałem wózkowy, że twoja grafomania wypłynęła na gazetce ściennej. Nie lepiej byłoby ci się rozpędzić i walnąć ścianą w łeb?

– Pierdol się chamie i największa łajzo tej budy – odwarknął chłopak na wózku inwalidzkim.

– Świrze, co powiedziałeś? – Historyk wypluł z siebie odrobinę jadu i dodał. – Nie takich jak ty udupiłem, rozumiesz popaprańcu.

– Może pan się od niego odwalić? – To dziewczyna o rudych loczkach odważyła się wstawić za kolegą.

– Szmato, nie do ciebie ta mowa – odwarknął nauczyciel. – Byś przysłoniła ryj maską, to dla wszystkich byłoby lepiej – zarechotał Sebastian.

 

– Pieprzony bandyta, może jak dalej będzie gnoił, to w jakimś osiedlowym domu kultury wręczą mu medal – odezwał się średniego wzrostu, krótko obcięty chłopak, który jeszcze wczoraj miał długie włosy, a trzy dni wcześniej przyszedł ubrany w sukienkę.

– O, widzę, że towarzystwo oszołomów w akcji – zaśmiał się historyk. – Szmata i świr w akcji.

– Pojeby – krzyknęła dziewczyna z ostatniej ławki, a zawtórował mu wytatuowany osiłek.

– Splunąć na nich, to nawet szkoda śliny na to – pisnęła filigranowa blondyneczka.

– Takich prostaków to napalmem trzeba, a te pojeby wierszyki klecą. Twoja delikatność Justynko jest jak ciężarnej słonicy w składzie porcelany. A skromność od ciebie bije jak od jakiejś gwiazdy.

– Przypierdoliłeś im profesorze – odezwał się zamaskowany typ, a reszta klasy zaczęła gwizdać z uciechy.

– Ano przypierdoliłem – zgodził się historyk. – Wózkowy! Jak jeszcze nie nabrałeś rozpędu przed ścianą, to proszę do odpowiedzi. – Widząc zaś, że chłopak z trudnością wyturlał się zza ławki, dodał. – Napierdalaj wózkowy, wieczności nie mamy.

– Czy większość z was nie widzi, że ten typ przyplugawił się do mnie, bo nie może znieść, że ktoś nie wali mu pokłonów? – odezwał się hardo chłopak na wózku.

– Pierdol się grafomanie – usłyszał zza pleców rzucane na niego obelgi.

 

– Odwalisz się od niego! – nie wytrzymała ruda.

– Nie chce mi się gadać z niewyżętym materiałem tekstylnym – od niechcenia odparł historyk. – Nie walnął się w ścianę wózkowy? Niestety nie, szkoda. To powiedz mi przygłupie, dlaczego są pedofile w kościele?

– Ale to nie historia – odpowiedział nieco skołowany chłopak.

– Wózkowy, nie jestem złotą rybką i nie spełniam życzeń. Wiesz, czy nie?

– Bo to patokatole – odezwał się wytatuowany chłopak.

– Tak, bo dopóki ciemna masa nie zrozumie, czym się różni ksiądz pedofil, od murarza pedofila, będą pierdolić głupoty. – Nauczyciel uśmiechnął się zadowolony z siebie i dodał. – Świrze, coś sobie przypomniałeś, bo jak nie to pała?

– Nic sobie nie przypomniałem – wysyczał odpowiedź.

– To pędź na F1 i nie kombinuj więcej, oszołomstwo już czeka. – Nauczyciel wyjął kanapki i dodał jakby od niechcenia. – Łykam kanapki, a ty smar do łożysk. Sprawdź, czy nie zatarły ci się tryby w czerepie.

– Profesor to umie z takimi prostakami – Tradycyjnie już odezwał się osiłek z tatuażami.

– Do prostaków po prostacku trzeba – dodała dziewczyna z ostatniej ławki.

– A jak – zgodził się nauczyciel. – Oszołomy dają show. Są pajace, jest zabawa.

Dalszy przebiegł lekcji, miał podobną formę, tylko uwaga historyka przeniosła się na inny cel. W końcu lekcja się zakończyła i uczniowie już bez obecności nauczyciela mogli skoczyć do gardeł myślącym inaczej.

..........................................................****....................................................

 

– Panie Sebastianie, można na chwilę do gabinetu? – Dyrektor szkoły zaczepił historyka.

– Tak, oczywiście – odpowiedział i udał się za dyrektorem.

– Widziałem parę nagrań z lekcji – zaczął dyrektor, gdy tylko znaleźli się sami w gabinecie.

– I co? – niepewnie się spytał Sebastian.

– Jest pan zwolniony dyscyplinarnie – odpowiedział i wręczył historykowi wypowiedzenie.

– Ale tak nie wolno.

– Cóż... – zaczął dyrektor. – Dopóki nie zrozumie pan, czym się różni nauczyciel cham i skurwysyn, od murarza chama i skurwysyna, postaram się, by nie znalazł pan żadnej pracy w żadnej innej szkole.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (130)

  • MartynaM dwa lata temu
    No, i pozamiatane... super tekst!

    Cieszę się, że wreszcie ktoś to zrobił, pokazał prawdę.
    Wątpię, że dotrze, ale nie można milczeć w obliczu takiego chamstwa.
    Żałuję, że mam tylko jeden nick...
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    długo nad tym myślałem i pewnie nieco mi się oberwie.
  • MartynaM dwa lata temu
    Na pewno, ale porządni ludzie docenią. Tacy też tu są.
    Na szczęście.
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Straszna dupa z tego dyrka.
    Musiała go Nowak w teczce przywieźć ?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    zawsze to fajnie jak nauczyciel daje dobry przykład, a nie zły
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Józef Kemilk twoja wiedza o nauczycielach i specyfice uczniów powala
  • Noico1 dwa lata temu
    Jeżeli Antek ma być pierwowzorem tego mądrego dyrektora to chyba nieco przestrzeliłeś Józefie. On się zajmuje szambem na Odrze, zamiast własne uprzątnąć. Za chwilę rozpoczną się tu pielgrzymki chama i dziesiątek jego klonów.
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Będą sprzątać oszołomów i chamów?
    Szykuj się bando?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    do admina nic nie mam i go nie znam. Nie wiem też co to za Antek, to po prostu szkoła
  • Noico1 dwa lata temu
    Józef Kemilk i dobrze, że go nie znasz, bo to on animuje te kreatury.
  • Akwadar dwa lata temu
    Podobuje mnie się... ale jakby autor przyłożył się do wypracowania, podobałoby się mnie jeszcze bardziej :)
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    dzięki, co chciałem to przekazałem
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Szpagat robi.
    Musi iść na korki do tekstylnej.
  • Akwadar dwa lata temu
    Józef Kemilk domyślam się
  • zsrrknight dwa lata temu
    końcówka jak na moje niepotrzebna.
    wiadomych powiązań nie skomentuję, a sam tekst trochę mi się kojarzy z jakimiś wybujałymi wyobrażeniami ludzi, którzy widzieli za dużo filmów Vegi lub czegoś podobnego. Morał przynajmniej taki, że nauczyciel i uczniowie są siebie warci, przynajmniej po części.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    "lub czegoś podobnego" komentarzy na opowi?
    Mimo wszystko to nauczyciel powinien dawać dobry przykład, tam mi się zdaje po prostemu
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Józef Kemilk inni nie??
    Przejebane mają nauczyciele.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Piąty Muszkieter ryba psuje się od głowy, a więc w szkole nauczyciele powinni dawać dobry przykład, w domu rodzice, w kościele księża itd.
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Rodziców tu zapewne nie brak, a na szczęście banda nie jest w mojej klasie.
    Dopiero bym takich niszczył?
    Wykonałeś pracę w stylu oszołoma, choć na pewno literacko lepszą.
  • krajew34 dwa lata temu
    Bardzo fajny tekst, choć zgodzę się z Akwadarem, że można było z niego zrobić coś lepszego. Ale w końcu liczy się przekaz, choć odniesienia zrozumieją bardziej starzy bywalcy.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    dzięki
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Hehe, przypomniała mi się moja nauczycielka biologii, która nazwała kumpelę pomiotem szatana, bo miała dziewczyna włosy splecione w kok, kumpla natomiast okrzyknęła samym diabłem, bo chłop nosił czarną skórę. Miała baba najebane, kazała przed każdą lekcją odmawiać Ojcze Nasz. ? Pewnie dobrze się znają z panem od historii.? Fajny tekst, wrzucam 5. ?
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Ee tam, od Ojcze nasz to mamy tu specjalistów :)
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Szkoda, że są tacy nauczyciele. Co do znajomości z historykiem, to pewnie by się pożarli, bo widzieli by swoje odbicie w lustrze. A rację może mieć tylko jeden...:(
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Józef Kemilk Dobrze, że ty nim nie jesteś.
    Kompletne flaki z olejem.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Piąty Muszkieter Szkoda, że ty nim byłeś, chyba że lekcje wyglądały inaczej i nie robiłeś takich 'wycieczek słownych" jak tutaj.
    Rzadko coś zmusza mnie do protestowania, ale gdyby w szkole moje dzieci miały podobnego nauczyciela do tego co opisałem, to pisałbym petycje, by zwolnić taką osobę. Gdyby się nie udało pozostałoby zmienić szkołę.
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Józef Kemilk Nie znasz mnie jako nauczyciela, to nie wypowiadaj tu sądów.
    Za mały i za prędki jesteś.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Piąty Muszkieter nie znam, co też napisałem, w komentarzu. Znam z wypowiedzi tutaj.
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Józef Kemilk to pisz tutaj o pansowie, a nauczycielem - Mirkiem sobie nie wycieraj.
    Wiesz co.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Piąty Muszkieter Nie da się rozdzielić tych dwóch funkcji. Weź ulubiony przez ciebie przykład księży, na mszy będą mówili piękne rzeczy, poza będą molestowali dzieci. I co wtedy? Dobry ksiądz, zły człowiek poza pracą? To samo jest ze wszystkim, musimy zachowywać pewien poziom i albo to robimy, albo nie. To by było na tyle z mojej strony.
    pozdrawiam
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Józef Kemilk i ja też skończyłem.
    Weź może na tapetę inne przypadki tutaj.
    Dla równowagi choćby
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Piąty Muszkieter Rozumiem, że jesteś dawny puchacz?
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Nie. Jestem jego brat bliźniak.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Piąty Muszkieter Spoko mam w Niemczech dwie kuzynki bliźniaczki. Widać bliźniaków ciągnie za Odrę.
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski ostatnio nad Odrę
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szybko stąpnąłem się, że to pamflet na jednego z użytkowników portalu (przyznaję gość pieniackiego). Humor zupełnie go mnie nie przemawia. Pozdrawiam bez oceny
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Bo to nie humor Marku. Zobacz oznaczenie "smutne"
    pozdrawiam
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Józef Kemilk oznaczanie wydało mi się ironiczne. Tak czy owak smutne to zupełnie nie jest. Ot, zwykłych pamflet.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski nie jest ironiczne. To Marku jest smutne
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Józef Kemilk Mnie zupełnie nie zasmuciło.
  • Tjeri dwa lata temu
    Trochę nadwyrężone, ale przynajmniej w części prawdziwe. Również życzyłabym sobie by takie teksty znikły. Mam dość tych przepychanek, aż odechciewa się czytać i komentować.

    Autor jednak pokazując jedynie jedną stronę, pokazał stronniczość i po prostu przyłączył się do konfliktu.
    Brawo Autorze – tak się właśnie zaognia atmosferę.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Dokładnie. Ujęłaś sedno. I jeszcze rozbił to dzisiaj, w rocznicę Wniebowzięcia Maryj i Bitwy Warszawskiej.
  • MartynaM dwa lata temu
    Bardzo dobrze, że Józef poruszył ten temat, bo już za dużo tego codziennego szamba. Nie można komentarza napisać, żeby nie leciał i nie pisał tych swoich gowienek. Każdą publikację musi obsikać jakby jego dotyczyła.
    A te odzywki do Graina, to już tragedia.
    Jak można do kogoś na wózku inwalidzkim pisać, żeby rozpędzil się i rozbił o ścianę? Ja już pomijam odzywki do mnie, bo mam gdzieś co taki cham wymyśla, tylko że codziennie jest gorzej. Jakby w jakimś amoku pisał. Obłęd z daleka widoczny.

    Nie można już tutaj normalnie komentarza komuś napisać, bo zaraz jest i wyśmiewa, co prawda jak szaleniec, ale stało się to uciążliwe.
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    MartynaM przetrenowałaś już szpagat?
    Tam w kącie jest brudna podłoga.
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski chciał Józuś pociągnąć dalej to szambo, to mu się udało.
    Tekstylna&ska już działa.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Dzięki za opinię
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    MartynaM o to mi chodzi. Do kobiety "szmato" do człowieka na wózku "wózkowy" i te teksty jakie są w opku. Mnie to przeraża i to pisze nauczyciel emerytowany. Zgroza! Jak to stronnicze, to jestem stronniczy i nie wstydzę się tego.
  • Noico1 dwa lata temu
    A filigranowa blondyneczka na to:

    Tjeri 2 dni temu
    Zbyt łaskawe określenie, Muszkieterze.
  • MartynaM dwa lata temu
    Józefie, to nie jest emerytowany nauczyciel. To nauczyciel, który, jak w Twoim opku, stracił tę pracę. Ale to nieważne. Ważne jest to, że był przez chwilę tym nauczycielem, a teraz reprezentuje takie dno, że często murarze znają więcej kultury.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    MartynaM tego nie wiedziałem
  • MartynaM dwa lata temu
    mają*
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    Józef Kemilk słuchaj dalej bredni tekstylnej.
    Będziesz pisał takie pierdoły?
  • MartynaM dwa lata temu
    No przecież jako inteligent się tutaj sprzedaje, dyplomy itd, a bywa jedynie fizycznym pracownikiem. Dla Rzeszy!
  • MartynaM dwa lata temu
    Ale nie dziwię się, że myślałeś że on już jest emerytem, w sumie na tyle pracy można tak to nazwać. ?
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    MartynaM i ty się oszustko chrześcijanką nazywasz?
  • Tjeri dwa lata temu
    Noico1
    Biedny kłamco. Zacytowałeś mnie – tak. Ale tekst dotyczył Ciebie. Zbyt łaskawie Muszkieter określił Ciebie, nazywając Cię "idiotą", po tym, gdy napisałeś że ODRĘ ZATRULI NIEMCY.
    I tak, potwierdzam, że "idiota" to zbyt łaskawe określenie dla kogoś, kto rozsiewa takie informacje.
  • MartynaM dwa lata temu
    Jaką oszustką? Przecież nie raz pisałeś o chwilowej pracy dla Rzeszy, a i mówiłeś mi.
    Wstydzisz się teraz czy co?
  • Noico1 dwa lata temu
    Tjeri aha, czyli mnie można. Dziękuję. A napisałem, że pewnie dywersanci rosyjscy, albo niemieccy. Znając ich możliwości co robili przeciw Polsce przez wieki i jakie niegodziwości i prowokacje stosowali to niewykluczone.
  • Tjeri dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski
    Jak widać, chęć zadymy jest silniejsza.
    Przykre.
  • MartynaM dwa lata temu
    Piąty Muszkieter, możesz ale nikt ci nie uwierzy, bo to kłamstwo... a wiesz, co sobie przypomniałam, że ty u tych Niemców na wózku widłowym pracujesz, co prawda od czasu do czasu, bo się szybko męczysz i długo musisz wypoczywać, ale wracając do sedna; na wózku widłowym... czy to nie ironia losu...

    A o tym, że w Holandii otoczyli mnie uchodźcy bodajże z Afryki, chociaż bałam się na nich patrzeć, bo szczekali i pluli, niby to takie "końskie zaloty", opisałam w opku na ósmym piętrze i gdzieś tam pewnie jeszcze jest... chciałeś mi dokopać, ale się nie udało...
  • Piąty Muszkieter dwa lata temu
    MartynaM ty mopie zapchlony.
    Ktoś cię rozliczy za oszczerstwa.
    Oby jak najszybciej.
  • MartynaM dwa lata temu
    Piąty Muszkieter, jakie oszczerstwa? Coś ty tu naopowiadal bajek? Przecież nawet na pitoleniu tutaj pisałeś o pracy w Niemczech... co ty teraz odwalasz?

    Pamięć ci siada?
  • okruszynka dwa lata temu
    Piąty Muszkieter cześć. A jaki to widlak. Spalinowy, elektryczny, czy gazowy?
  • Grain dwa lata temu
    Panie Józefie, nie czuje się trafioną ofiarą – samopał, samozmoczenie, nie ta donośność.
    Dziękuję, za nieobojętność w tych okolicznościach, w imieniu tych, którym usiłował Pan otworzyć oczy. A i dla mnie niejedno Pan uzmysłowił. Obiegowy szacun.
    .
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Czasami nie można wszystkiego ignorować. Dziwię się tylko, że to większości nie przeszkadza
    Pozdr
  • Noico1 dwa lata temu
    Józef Kemilk dziwisz się. Kilku uciekło stąd oburzonych brakiem reakcji administratora na wulgaryzmy tego chama. Poczytaj jego teksty choćby tutaj. A ci co go bronią? Wiedzą, że od porządnych ludzi takich tekstów nie usłyszą w zamian. Gdyby do takiej Tieri poleciał któryś z tekstów, jakie ten chamek tysiąckrotnie kierował tu w stronę innych kobiet, czy w ogóle użytkowników, to już dawno podwinęłaby ogon.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Noico1 dziwię się, bo jak dla mnie tego nie da się obronić. Z drugiej strony ty akurat nie powinieneś się jakoś specjalnie oburzać. Fajno by było, gdybyś skupił się na pisaniu i odpuścił potyczki, bo to chwały nie przynosi.
    Pozdr
  • Tjeri dwa lata temu
    Józef Kemilk
    Brawo, brawo...
    Jest ruch pod tekstem, czyli jest dobrze, co? Wywołać gównoburzę, pod pretekstem piętnowania takich akcji... Brawo, Kemilk.
  • Noico1 dwa lata temu
    Józef Kemilk tu możesz skupić się na pisaniu? Chyba żartujesz. Dopóki cham bezkarnie lży i wyzywa ludzi to raczej niemożliwe.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Tjeri dziękuję za kolejną opinię. Każdy mierzy swoją miarą.
    Pozdrawiam
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Noico1 daj spokój. Nie będziesz reagował, w końcu odpuści.
  • Tjeri dwa lata temu
    Józef Kemilk
    Moja jest malutka, gdzie mi do Ciebie, wielki rozjemco?
  • Noico1 dwa lata temu
    Józef Kemilk, to bardzo brzydkie niereagowanie w obronie napadanych przez bandytów ludzi. Wybacz Józefie, ale to znieczulica. Nie wiem, czy zauważyłeś, ale parę tekstów ci zniknęło spod wątku. Znikam, bo piszę dwa teksty i nie mam już czasu. Pozdro.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Tjeri nie rozumiem, że można nie reagować na to, co w ostatnim czasie wyczyniał Puszczyk. Naprawdę zdecydowanie przekroczył granicę. Pamiętam jak w jednej z książek Niziurskiego było przedstawienie jakiejś grupy dzieci, która odkopuje kule starszej osobie i ta osoba upada. Nikogo to nie bawiło i było zdecydowanie potępione (to chyba była ekspozycja Złośliwego Miecia na gazetce ściennej). Tutaj nikt się tym nie przejmuje, a jak się broni to jeszcze gorzej. Mi się to nie podoba i tyle. Wyraziłem swoje zdanie w formie opka, które mam nadzieję otworzy oczy. Jak nie otwiera, to jest mi przykro. Zawsze można znaleźć wymówkę, bo...
    Pozdrawiam
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Noico1 chyba masz rację, ale chyba słusznie że ich już nie ma.
  • Tjeri dwa lata temu
    Józef Kemilk
    Zgadzam się, mnie też to przeszkadza, co napisałam. Natomiast już nie zgodzę się z jednostronnością takiego spojrzenia. Sama byłam nieraz ofiarą agresji obecnego tu Noico i innych, których nie wskażę. Padały różne słowa. I nie do mnie. To jest wg Ciebie ok, skoro nawet nie wspomniałeś.
    I ok. Tak również się ludzi poznaje. I to wszystko co chciałam Ci powiedzieć.
  • Tjeri dwa lata temu
    *I nie tylko do mnie.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Tjeri czy nazwano cię tak jak w tym opku? Czy po prostu ostra kłótnia w stylu "idiota, kretyn" itp..
    Czy widziałaś co Puszczyk pisał pod tym tekstem do Betti (admin usunął). Czy myślisz, że ja te teksty wymyśliłem, te które padają w opku? Naprawdę aż tak byłaś atakowana?
    Ja co do siebie ataki ignoruję i sytuacja się uspakaja, ale takie coś mi się zdecydowanie nie podoba, a więc pokazuję to.
    Nie ciągnę dalej tematu, to jest moja ocena.
    Pozdrawiam
  • Noico1 dwa lata temu
    Józef Kemilk nikt jej tak nie wyzywał, to ordynarne kłamstwa Józefie. Natomiast ona podjudzała swojego kumpla, że "idiota" to zbyt łagodnie. No na niego to tak. Wszelkie takie wycieczki powinny być na tym portalu tępione. Poczytaj jakie wulgaryzmu napisał na pitoleniu.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Noico1 nie będę za nim chodził (ani czasu ani ochoty na to nie mam). A Tjeri ogólnie jest dosyć kulturalna, więc jak widać nic do niej nie mam, a opinię cenię. A że inne poglądy ma, tak to już jest. Na szczęście jesteśmy różni.
    Pozdr
  • Tjeri dwa lata temu
    Józef Kemilk
    Po co piszesz takie rzeczy na darmo? Nakręca Cię to? To jakiś rodzaj onanizmu słownego? Po co słowa jak to "Czy myślisz, że ja te teksty wymyśliłem, te które padają w opku?" skoro napisałam (i to dwa razy), że się zgadzam z treścią, ale nie z jednostronnością?
    I tak – byłam nieraz atakowana przez Noico, czy jego inne wcielania, a mój nick padał nawet wtedy, gdy długo mnie na portalu nie było.
    Ty się opowiedziałeś. JEDNOSTRONNIE. Poparłeś jedno chamstwo przeciw drugiemu. Dobra robota ?
  • Tjeri dwa lata temu
    Wycofuję wszystko co to napisałam – zapomnij, baw się dobrze. Niepotrzebnie nabijam komenty.
  • Noico1 dwa lata temu
    Józef Kemilk do Ciebie odnosi się kulturalnie, do innych już nie. Czarną robotę zleca chamowi od zadań specjalnych.
    Tutaj go podjudza:

    Tjeri 2 dni temu
    Zbyt łaskawe określenie, Muszkieterze.
  • Tjeri dwa lata temu
    Noico1
    Widzę, że muszę się jednak wypowiedzieć, bo znów kłamiesz.
    Napisałeś,że ODRĘ ZATRULI NIEMCY. Na co Muszkieter nazwał Cię idiotą. I tak to było za łaskawe określenie. I napisałabym tam o każdym, kto by rozpowszechniał takie informacje.
  • Noico1 dwa lata temu
    Tjeri aha, to przyjmij do wiadomości że znam lepiej historię od Ciebie, i wiem o sprawach, których ty nawet sobie nie dopuszczasz do swojej (.) główki, bo żyjesz tu i teraz i wydaje Ci się, że rozumy wszystkie pozjadałaś. Robota dywersyjna, m.in. zatruwanie rzek, studni, zbiorników wojny jest znana i stara jak świat i napisałem w formie przypuszczenia, że mógł to uczynić któryś z naszych wrogów, ten jawny Rosja, lub ten udający przyjaciela czyli Niemcy. Każdemu z tych krajów bałagan i destabilizacja w Polsce jest na rękę, i dopóki nie wykryto sprawcy wszystkie opcje są w grze. I tak samo wiarygodna jest Twoja wersja, jak moja, czy czyjakolwiek inna. Jeśli nie potrafisz dyskutować, tylko posuwasz się do wyzwisk to nie dyskutuj, a nie podjudzaj drugich do obrażania bliskich.
  • krajew34 dwa lata temu
    Noico1 zgodzę się z Józefem, że gdybyś zarówno ty jak i Puchacz nie chodzili za użytkownikami, to wiele można byłoby uniknąć. Atakowanie jednej osoby przez chmarę jest przesadą, co widać w tekście powyżej, jednakże sam bez winy nie jesteś i też masz tzw. śmiecia, czy też chama na sumieniu. Czarną robotę zleca chamowi od zadań specjalnych. - czy to też nie jest obrażanie? I nie, to że ktoś ma inne poglądy nie znaczy, że można go zwyzywać. I tylko bez argumentów, że on to, on tamto, bo niemalże przypomina się utwór powyżej.. Jedna strona musi odpuścić, obojętnie, czy on, czy ty, aby uniknąć gównoburz. Chyba oboje jesteście dorośli, by to rozumieć.
    W wielu oczach jesteście tacy sami, obaj wiecie wszystko lepiej od innych i oboje nie widzicie nic złego, gdy używacie wyzwisk i przede wszystkim nie potraficie odpuścić. Opowi ma jedną wielką wadę, za bardzo idziemy w stronę użytkownika, a praktycznie w ogóle w stronę tekstów. Tyle ode mnie, by nie spamować i nie robić niepotrzebnej dyskusji. Wybacz Józiefie że nie w sprawie tekstu.
  • Akwadar dwa lata temu
    Tjeri odpuść, szkoda prądu
  • Tjeri dwa lata temu
    Akwadar
    Już to zrobiłam. Masz rację, szkoda.
  • Noico1 dwa lata temu
    krajew34 no wybacz chama, ale jak mam określić tego typu post, o którym T. penie napisze, że zbyt łagodny. Czy ja mam instrumenty, żeby to usuwać? I to dalej wisi. Czy to jest post chamski?

    pansowa godzinę temu
    To banda idiotów to sztuk trzy:
    Kłamliwa suka (SUKA)
    Skurwiel - oszołom
    Ciota wózkowa
    Kurwa (KURWA), to można się naśmiewać z czyjejś pracy na wózku, a z jeżdżącego na wózku już nie?

    I jeszcze gdzie kto wyśmiewał jego pracę na wózku. Sam się nią chwalił podobno, chociaż ja tego nie widziałem. Natomiast jego wulgarne komentarze do Graina są powszechnie znane.
  • Noico1 dwa lata temu
    I tego są dziesiątki każdego dnia, pod tekstami wybranych użytkowników.
  • Angela dwa lata temu
    Noico1 wkleić ci twój wierszyk?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Tjeri wycofuję moje słowa o twojej kulturze, nieco się pomyliłem.
    Pozdrawiam
  • krajew34 dwa lata temu
    Noico1 język polski jest tak obszerny, tak bogaty, że można użyć lepszych słów. I tak jak wyżej pisałem, to zachowanie dzieci, że jak on to ja też. Nie jesteśmy sedziami, ani tym bardziej gospodarzami, jest admin , jeśli ktoś przekroczył granice pisz, jednakże licz się z tym, że to również ciebie spotka. A jeśli duma nie pozwala to sobie walcz, bądź don kichotem, ani on ani ty nie przekonacie siebie nawzajem.
  • Noico1 dwa lata temu
    krajew34 tylko powiedz mi dlaczego tak wulgarne teksty tu wiszą. Niereagowanie na takie teksty to zbrodnia gorsza od nich samych.

    pansowa godzinę temu
    To banda idiotów to sztuk trzy:
    Kłamliwa suka (SUKA)
    Skurwiel - oszołom
    Ciota wózkowa
    Kurwa (KURWA), to można się naśmiewać z czyjejś pracy na wózku, a z jeżdżącego na wózku już nie?
  • krajew34 dwa lata temu
    Noico1 wystarczy raz, nie trzeba spamować tym samym. Pytaj admina, on tu rządzi... tylko nie na pitoleniu.
  • Noico1 dwa lata temu
    krajew34 to zgłoś, sorry. Ja nie będę pisał na Berdyczów. Antek siedzi na portalu niemal 24/24. On się chyba tym syci.
  • krajew34 dwa lata temu
    Noico1 nie wiem, nie znam go bliżej, a przede wszystkim nie siedzę w jego głowie, ma swoje życie, a nie tylko stronę.
  • Angela dwa lata temu
    Tekst tendencyjny szanowny autorze, fantastycznie ukazujący jedną stronę, ale jak to zwykle bywa, strony
    są dwie. Szkoda, że nic tu nie ma, o pedofilskich zapędach Noico (niegdysiejszego Bogumiła), który
    wypytywał o adres szkoły mojego dziecka, z zamiarem uczenia go masturbacji (życzliwi pewnie jeszcze
    mają skriny).
    Jeśli masz życzenie, jako inspirację mogę też podrzucić Ci ohydny wierszyk, jaki Noico wysmarował
    na mnie, chcąc uderzyć w Yanka (co prawda wykasował, ale skopiowałam do komentarzy, co by
    się nie wyparł)
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Piszę to co widzę i dla mnie to było paskudne, to co piszesz jest takie same, czyli paskudne(nie widziałem tego). Może trzeba piętnować? Ja to zrobiłem i już.
    Pozdrawiam
  • Noico1 dwa lata temu
    Józef Kemilk wkleiła wyjątkowo wulgarny komentarz na temat religii, aż mi się nie chce go tu cytować. Obrzydlistwo, godne rynsztoka.
  • Angela dwa lata temu
    Noico1 pokaż ten komentarz, w przeciwnym razie jesteś zwykłym łgarzem.
    Czekam
  • Angela dwa lata temu
    Józef Kemilk dlatego uważam, że nie powinno się wyciągać wniosków, nie mając
    szerszego wglądu. Wiele rzeczy mi się nie podoba i nikt tu nie jest bez winy.
  • Akwadar dwa lata temu
    przyganiał kocioł garnkowi...
  • Noico1 dwa lata temu
    Angela tego wulgarnego tekstu lżącego ludzi, krzyż z aluzjami seksualnymi powinnaś się wstydzić do końca życia. On jest pod jednym ze starszych tekstów. Lepiej opuścić na niego zasłonę milczenia.
  • Akwadar dwa lata temu
    Noico1 a może jednak ukazać...
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Noico1 nawet jak był wulgarny, to co powinien zrobić katolik? Nadstawić drugi policzek
  • Angela dwa lata temu
    Noico1 wskaż mi ten komentarz, oszczerco. Czekam.
  • Angela dwa lata temu
    Józef Kemilk ale on w żywe oczy kłamie, dlatego proszę go o kopie tego niby wpisu.
  • Noico1 dwa lata temu
    Józef Kemilk za siebie można nadstawić, ale za drugich już nie. Widziałeś co wypisywał do Betti, Graina tutaj. Suka, szmata. To jakiś hardcor.
  • Akwadar dwa lata temu
    Angela dla przypomnienia:
    Zenobiusz 8 godz. temu
    Betti ta szmata kłamliwie zgłasza coś co nie jest prawdą te teksty są w wielu książkach ogólnie dostępne kupiłem w ostatni weekend w Gietrzwałdzie kilka książek i broszur w dodatku mam je też w Pdfie. Ta kreatura złożyła fałszywy donos i teraz się tłumaczy. Zresztą nie on jeden ale też Ritha, Marzyciel i dwa trole które Ciebie prześladują.Odpowiedz
  • Angela dwa lata temu
    Noico1 a to pamiętasz?
    :
    "Ciekawy1 wczoraj o 23:00
    Angela do której szkoły chodzi? Nauczę go onanizmu zgodnie ze standardami WHO no przyznaj się."
  • Akwadar dwa lata temu
    Zenobiusz 8 godz. temu
    Zaciekawiony spierd. ludzka wszoOdpowiedz
  • Angela dwa lata temu
    Noico1 jeszcze wierszyk ci przypomnę :
    "jestem anielowe gwno

    pod sufitem mam nierówno

    jestem sobie

    gupia rura

    mam dwa zwoje

    niczym kura

    chwalę wszystko

    tak jak leci

    byle coraz

    gorsze śmieci

    berło w ustach ssam szatana

    od soboty aż do rana

    oburącz cały dzień

    jem kloakę hej hej hej

    mój priorytet

    to jest kasa

    i na chłopów

    jestem łasa

    lubię z rana

    takie wiersz

    są kompresem

    na me serce
  • Noico1 dwa lata temu
    Angela chyba go sama wyprodukowałaś, choćby z racji nędznego warsztatu coś takiego jakiejkolwiek treści nie wyszłoby mi spod pióra. Wybacz, ale mój warsztat jest niebo lepszy. Już mi tu szpulka wciskała wiersz Jana Mazura.
  • Akwadar dwa lata temu
    Noico1 https://www.opowi.pl/angela-wiersz-pierwszy-a74917/

    Angela. Wiersz pierwszy
    jestem anielowe gwno
    pod sufitem mam nierówno
    jestem sobie
    gupia rura
    mam dwa zwoje
    niczym kura
    chwalę wszystko
    tak jak leci
    byle coraz
    gorsze śmieci
    berło w ustach ssam szatana
    od soboty aż do rana
    oburącz cały dzień
    jem kloakę hej hej hej
    mój priorytet
    to jest kasa
    i na chłopów
    jestem łasa
    Angela. Wiersz pierwszy
    Autor: Noico
    Czytano 22 razy
    Data dodania: 18.02.2022
    Średnia ocena: 3.7 Głosów: 14
  • Angela dwa lata temu
    Noico1 https://www.opowi.pl/angela-wiersz-pierwszy-a74917/
    z komentarzy pod usuniętym tworem można łatwo wywnioskować, kto jest autorem.
    Kogo próbujesz oszukać?
  • Angela dwa lata temu
    Akwadar myślę, że to zamyka temat.
  • Noico1 dwa lata temu
    Angela dostaniesz honorowe miejsce we Froncie Obrony Wulgaryzmów;)
  • Akwadar dwa lata temu
    Angela dokładnie, Pani :)
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Swoje powiedziałem, prośba o wzajemny szacunek. Ja się wycofuję z dyskusji.
    Pozdrawiam
    Ps: Nie nabijajcie niepotrzebnie komentarzy, jest wiele fajnych tekstów na opowi, komentujcie je, a może będziemy lepsi w pisaniu.
  • Akwadar dwa lata temu
    Zabełtałeś w rynsztoku, to teraz nie dziw się, ze będzie śmierdziało
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    "Nie nabijajcie niepotrzebnie komentarzy, jest wiele fajnych tekstów na opowi, komentujcie je, a może będziemy lepsi w pisaniu". - Twój labirynt był bez wątpienia fajniejszy, ale tam była posucha.
  • piliery dwa lata temu
    "Tekst (...) jednostronny (...) ale jak to zwykle bywa, strony są dwie". Ano, strony są dwie. Tyle że do tej pory, w opinii "obrońców" istniała tylko jedna strona i co ciekawe ta mniej agresywna i nie wkraczająca na tereny wulgarności. Józefie Kemilk brawo za przywrócenie właściwych proporcji.
  • Angela dwa lata temu
    Piliery, może prosty człowiek jestem, ale wolę uczciwego (nawet chama), niż oślizgłego konfabulanta.
    Zarzucił mi dzisiaj jakiś niegodny komentarz, jednak na poparcie swoich słów, niema absolutnie niczego.
  • Noico1 dwa lata temu
    Angela nie chcę wracać do Twoich wulgaryzmów.
  • Angela dwa lata temu
    Noico1 bo ich nie było, inaczej dawno byś je tu wkleił. Żałosny jesteś, taki maleńki : )
    Myślę, że wszyscy już widzieli jak plączesz się we własnych łgarstwach.
    To na tyle, bajo : )))
  • Noico1 dwa lata temu
    Angela nie mam zamiaru taplać się w Twoich wulgaryzmach. Tyle i aż tyle.
  • Angela dwa lata temu
    A to tak jeszcze ku przypomnieniu:

    Ciekawy1 13 min. temu
    Angela ja wolę twojego synka
    Odpowiedz
    Ciekawy1 3 min. temu
    Angela pilnuj dzieciaka
    Odpowiedz
  • Poncki dwa lata temu
    Temat rzeka... hahaha
    Józefie przez ostatnie dwa tygodnie miałem mało czasu dla opowi. Mam masę zaległości do nadrobienia i wcale nie więcej wolnego.

    Nie mam kompletnie pojęcia co się wydarzyło przez ten moment, ale widzę, że panmyszachop dostał bana (jak parę tygodni Noico) i teraz występuje jako piąty muszkieter. Hmm ciśnie mi się "a nie mówiłem?"?

    Co do tekstu, mnie się podoba, aczkolwiek mimo szczytnych intencji nie wierzę, aby cokolwiek zmienił.
    Uważam naszą społeczność za nieuleczalną, ale nie uważam tego za ujmę, a na pewno nie mam nic złego na myśli.
    Moim zdaniem, jesteśmy wszak żywą i asertywną społecznością i dodajemy do tego świata masę pozytywnej treści nawet jak jest naszpikowana chamskimi komentarzami i część autorów gardzi drugim człowiekiem.

    Trzeba się skupić na pozytywach?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Masz racje

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania