...

...

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • ausek 03.06.2016
    Ostatni strofa jest bardzo ciekawa. Każdy może ją zinterpretować na swój własny sposób, nawet na taki bardzo osobisty. Zasiała we mnie nutkę refleksji i za to Ci dziękuję. ;) 5
  • xxECxx 03.06.2016
    Miło mi, że skłoniłam do refleksji :) Dziekuje :)
  • alfonsyna 03.06.2016
    Tak sobie myślę, że gdyby była to proza, to na pewno czepiłabym się dwóch rzeczy:
    "Nie można cofnąć
    zwrócić coś, co dawno już stracone" - "czegoś" zamiast "coś" - zabrakło mi tutaj tej odmiany słowa "coś"
    "to się nie wydarzy,
    to się nie sprawia" - "to się nie sprawi" - dla ciągłości czasowej - żeby całość była w tym trybie przypuszczającym
    Aczkolwiek - wiem, że wiersze zwykle rządzą się innymi prawami, więc właściwie to, co wyżej przytoczyłam może wynikać z zamysłu autora, z którym nie powinnam w żaden sposób dyskutować - niemniej jednak, przytaczam to dla samego zasygnalizowania, równie dobrze możesz to zignorować. :)
    Teraz rzecz ważniejsza - przekaz, z którym jakby nie było się zgadzam - coś, co się stało już się nie odstanie, zawiedzione zaufanie samo się nie odbuduje, często nawet najbardziej usilne starania spełznąć mogą na niczym. Ludzie często zapominają o tak prostych prawdach, że każda doznana krzywda boli i nawet przebaczona, często nie potrafi zostać zapomniana. A nadzieja umiera ostatnia, bo dopóki żyje, możemy jeszcze wierzyć, że wszystko się ułoży. Ładnie to ubrałaś w słowa, to i ja zostawię 5. :)
  • xxECxx 03.06.2016
    Jedynie co mogę napisać na swoją obronę... zabieg celowy :) Wiem, że dla niektórych to bardzo widoczny błąd, ale chce odchodzić od wszelakich norm i schematów, taka zabawa słowami, z której może wyjść coś całkiem niebanalnego :) Ale to miło, że zauważyłaś, zapytałaś, napisałaś swoją opinie, lubię czytać takie komentarze :) Bardzo dziękuję :)
  • alfonsyna 03.06.2016
    xxECxx, ja takie celowe zabiegi jak najbardziej rozumiem i akceptuję, dlatego też nie traktuję tego w kategoriach błędu, tylko dzielę się spostrzeżeniem. Próbować wszak można, a nawet trzeba wszystkiego - szczególnie w poezji. ;)
  • Angela 03.06.2016
    Poprzednie komentarze chyba wyczerpały temat. Mogę jedynie zostawić 5 : )
  • xxECxx 03.06.2016
    To bardzo miłe, że pomimo wyczerpania tematu napisałaś i dziękuje bardzo :)
  • Ritha 03.06.2016
    "..W czekaniu najtrudniejsze jest czekanie..."
    Całość mnie urzekła.
    Zostawiam 5 i pozdrawiam :)
  • xxECxx 04.06.2016
    Dziękuje i również pozdrawiam :)
  • Rasia 04.06.2016
    "Nie można cofnąć
    zwrócić coś, co dawno już stracone." - tutaj poprawniej byłoby "zwrócić czegoś"
    Poza tym nie mam się czego czepiać, Wiersz bardzo ambitny, kilka stwierdzeń wyjątkowo przypadło mi do gustu. Na razie to chyba mój ulubiony tekst u Ciebie, urzeka mnie jego głębia. Zostawiam 5 :)
  • xxECxx 04.06.2016
    Dziękuje bardzo i jest mi miło, że to Twój ulubiony :)
    Błąd celowy, wyżej w komentarzu wyjaśniam czemu wprowadziłam lekki nieporządek w wierszu :)
  • pharunwh 06.06.2016
    "Raz zasiana obietnica
    wzrastać będzie
    dopóki
    nie wyrwiesz z korzeniami
    ostatniej nadziei."

    Życie mnie nauczyło że nadzieja w sercu człowieka jest jak chwast - nie da się jej nigdy wypielić zupełnie. Wystarczy że spadnie tam kropla deszczu i już zaczyna wzrastać znowu - nawet jeżeli zupełnie bezsensu. Ale to tylko takie moje przemyślenie - ładny wiersz Koleżanko :)
  • xxECxx 06.06.2016
    A dziękuje, dziękuje.. czasami uda się coś nadrukować sensownego :)
  • solly souk 06.06.2016
    5. Za wiele rzeczy, w szczególności za treść, która do mnie głęboko trafia.
  • xxECxx 06.06.2016
    Dziękuje ślicznie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania