Poprzednie częściLBnD - 29 Projekcja

LBnD 37 Noc komety

We trzech za świetlistą strzałą do mieściny na dróg skrzyżowaniu przybyli. Prowadziła ich moc tajemnicza, siła nieodgadnięta.

Niestraszna była pogarda i drwina, dary hojne nieśli, by złożyć u stópek dzieciąteczka, które królami ich zwało. Głaskali nie tylko po twarzyczce jasnymi włoskami okolonej. Siankiem i deskami niezrażeni, pienia pod niebiosa słali.

Gdy trudami umęczeni, świtu w aurze umiłowania doczekać pragnęli, niespodziewanie inni goście przybyli przez gwiazdę miejscowego wywiadu sprowadzeni...

- Zobacz, Franka, gdzie gzić się przyszli! U kobyły w żłobie! Maćkowa, bierz chłopa swego, a ja tej blond zdzirze wszystkie kudły wyrwę!

- A, łachudry jeden z drugim! A, psy niewierne!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Dekaos Dondi 09.01.2022
    Akwadorze:)
    Takie często w życiu wygibasy być mogą, iż wiele takich czy innych skutków,
    zależy od tego zaiste, po której gwiazdy stronie, umysły obleczone w ciało,
    tubylcami są.
    Ogrzane być mogą, gdy zimno doskwiera, blaskiem co mroki rozświetli,
    albo... dupę wrzątkiem spopieli i oby jeno ją, a nie więcej członków posiadanych.
    To takie skojarzenie pośrednie z drabbe Twoim, skrótem myślowym, zwane.
    Mnie się tekst podoba, z uwagi na styl i swoiste... przejaskrawienie:)
    A że dziwne skojarzenia miewam... ))↔Pozdrawiam:)↔%
  • Akwadar 09.01.2022
    Te skojarzenia zawsze są inspirujące, trzeba je hołubić. Dzięki DD za komenta :)
  • LBnDrabble 09.01.2022
    Witamy kolejne drabble w Bitwie i życzymy ciekawego zaczytania i dobrej zabawy.

    Literkowa
  • LBnDrabble 11.01.2022
    Zapraszamy!
    Rozpoczynamy głosowanie. Osiem drabble i tylko 800 słówek do zaczytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 16 stycznia /niedziela/ godz. 23.59
    Dziękujemy wszystkim za udział i liczymy na Autorów - na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarzy.
    Literkowa
  • Pan Buczybór 13.01.2022
    Bardzo udana stylizacja. Nastrój poetycki i na koniec nieco brutalne go przełamanie, ale na wsi tak właśnie bywa
  • Pasja 13.01.2022
    Trzej Mędrcy ze wschodu, pewnie tubylcy przywieźli dary, a zostali posądzeni o złe czyny. Blond dzieciątko wiedziało, gdzie położyć swoje ciało... na skrzyżowaniu drogi dla zbawienia siebie. Noc komety zawisła nad granicą ludzkich waśni.
    Nie znałam cię z tej strony?

    Pozdrawiam
  • Akwadar 16.01.2022
    Tak, Pasjo... ludzie nie zawsze poznają się na intencjach ;) :))
    Dzięki za komenta.
  • Cicho_sza 15.01.2022
    Zaskakujący finał. Prowadziłeś czytelnika niemal przez mistyczną noc. Wprowadziła w świąteczny nastrój, aż z tyłu głowy chóry anielskie słyszałam! A tu co? No jakby mnie kto w mordę strzelił na finiszu ?
  • Akwadar 16.01.2022
    Cichosza tak se pomyślałem, że coś śmiesznego przyda się pośród mądrych i poważnych tekstów. Nie samym chlebem człowiek żyje, jakąś whisky (choćby poślednią) trzeba popić to szlachetne jadło ;)
    Dzięki
  • LBnDrabble 16.01.2022
    Zapomniałeś zagłosować!
    Jeszcze do północy możesz to zrobić.
    Przeczytaj, skomentuj i głosuj według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Liczymy na twój głos
    Literkowa
  • Paw pisze 16.01.2022
    Takiej końcówki się nie spodziewałam, zwłaszcza po sposobie pisania na początku. Niezła gra z odbiorcą. Pozdrawiam! :)
  • Akwadar 17.01.2022
    Też pozdrawiam :)
  • "Nadciąga noc komety
    Ognistych meteorów deszcz
    Nie dowiesz się z gazety"

    Nie z gazety to raczej wcale niekoniecznie, takie rzeczy często po wizjach - lub przed, później lokalne, gdy kto nie dowierza, że wśród uczciwców przemierza teren i w obawie o bezpieczeństwo daru, siekierkę podręczną weźmie także.
  • Akwadar 17.01.2022
    Bez siekierki ani rusz, a i dar za pazuchą na wszelki wypadek ;)
  • Dopiero dziś pierwszy raz zawitałam, ale chyba dodam do - jak to się tu zwie - obserwowanych? znajomych? Dobra za chwilę se zobacze.
  • Akwadar 19.01.2022
    Ło matko! Wszelki duch i tak dalej... :)
  • I oczywiście "haj fajf" :)
  • LBnDrabble 26.01.2022
    Zapraszamy do zabawy ze stusłówkami!
    Piszemy jedno drabble na poniższe tematy (można na jeden,
    czy na drugi, albo połączyć obydwa)
    1) Technologiczny zgred
    2) Wisienka
    Czas pisania: 31.01.2022 do 23:59
    Liczymy na Ciebie!
    Literkowa
  • satyrekrol 01.02.2022
    Jak tam jest Akwuś, Onyx, Shogun, Riggs hmmmmmmmmmmmmmm?
  • satyrekrol 01.02.2022
    Jak tam jest Wodniczku? Wodniczek Mogador, Akwuś, Onyx, Shogun, Riggs :D

    Znacie się z Pasją podobno, to możesz zapytać jej i na pewno powie, że ja mam jedno konto, bo to może sprawdzić!

    Wodniczek!
  • Akwadar 01.02.2022
    Fajnie, że wpadłaś pod mój tekst :) Cmok, cmok, jak tam hybrydka zrobiona? Jaki kolorek?
    A, kochaneńka, zapomniałaś o jeszcze kilku innych nickach, popraw się, bo dziewczyny się pogniewają i ci te blond loki wyrwą :)
  • satyrekrol 01.02.2022
    Ty gwiazdeczko nawet nie musisz się farbować nawet. Widać żeś blondynczeka :D
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol przynajmniej nie łysa :))
  • satyrekrol 01.02.2022
    Dałem ci 5 żebyś się ucieszyła. Podziękuj swojemu klonowi.
  • Akwadar 01.02.2022
    satyrekrol podziękuj mnie, że ci pozwoliłem, laluniu :))
  • nigdy 01.02.2022
    Podoba mi się kontrast, początek leci z użyciem pięknych słów, maluje piękną wizję, a tu bum, gzić się przyszli. Jak dla mnie na 5 :)
  • Akwadar 01.02.2022
    A mnie się podobuje, że Tobie się podobuje :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania