Poprzednie częściOceny Bitwy Akwusa – MrJ

Oceny Bitwy KaroliKorman – MrJ

Przepraszam za dzień opóźnienia, ale wczoraj mój mózg był poniżej normy.

 

Karo-Historia o prawdziwym mordercy(uuuu, jak mhrocznie)

1. Poprawność zapisu- przecinki, dużo przecinków, naprawdę, tak że za nie samo mogę uciąć dwa punkty, koślawo cięte zdania „Ja nie chciałem tracić okazji i czym prędzej podniosłem z blatu ząbkowany nożyk kuchenny. I rzuciłem się na kata. On był szybszy, zwinniejszy, mimo to i ja nie dawałem mu przewagi. Była to bardzo długa i równa szarpanina. Jednak w pewnym momencie, poczułem okropny ból w okolicach goleni.” Te pięć zdań na luzie można zapisać w dwóch, ale ty musiałeś to pociąć, bo…? Napięcie? Nie buduje go ani trochę. Za takie manewry też utnę dwa, bo widziałem to kilka razy. Dodatkowo strasznie boli mnie nazwisko, podejrzewam, że pani policjant. Nie dość, że jej imię zapisujesz z błędem, Rebecca jeśli przez c, to przez dwa, lub przez jedno K, to jeszcze Fajer? Czyli co [fajer] czy [fedżer], czy jaka tu jest w ogóle wymowa? A i nie tłumacz się, że to nie od Fire, bo widzisz, angielski ma to do siebie, że nazwiska w nim nie zawierają pewnych głosek. Do tego wiele niepoprawionych literówek, i tak to się kończy. Ode mnie tutaj 4 punktów, czyli bardzo mało.

2. Wewnętrzna spójność logiczna – od czego by tu zacząć. Zacznijmy od przeczącego kiwania? Czy ktoś kiedyś kiwał zaprzeczając? Głową wtedy się kreci, nie kiwa. Dalej, całe to przesłuchanie. Skoro wiedzieli, że to on, czemu wciąż mu wmawiali, że sprawa się toczy? Nawet, jeśli chcieli mu odowodnić, że to on, równie dobrze mogliby mu powiedzieć, że złapali mordercę, on byłby spokojniejszy, mieliby pewność, że nie zmyśla, że nic nie myli. Dodatkowo, nie przesłuchiwaliby go bez psychologa, jeśli mieli pewność, że jest schizofrenikiem, a nikogo innego tam nie było, pomimo koniecznego zestawu psycholog+policjant. Albo nie ma jednego, albo drugiego. Za te dwa błędy, już minus dwa(tak ten z kiwaniem jest poważny bo to prosta logika), dalej, mamy atak na dziewczynę. Trzymał ją od tyłu, podduszał, ale dźgnął w nogę. Gdyby chciał zabić, dźgnąłby w gardło, poza tym, musiało to wyglądać niesamowicie głupio, bo czy z przodu czy z tyłu nogi, musiałby się dziwacznie wyginać, żeby to wykonać jakoś normalnie, a przy tym cały czas ją trzymać tak jak ją trzymał. Dalej mamy lustro, na którym już pomijam sztampę pisania krwią, co jest mało prawdopodobne na szkle, bo to jednak trochę by pospływało. Poza tym, wiadomość jest długa jak diabli. Jest dłuższa niż limit znaków w mojej komórce. Nie wiem czy byłeś kiedyś na obozie, ale jeśli mają tam lustra, to niewielkie, a tutaj nie wiem czy by wystarczyło miejsca na lustrze garderobianym. Dalej, można wykluczyć wejście przez okna, bo było zamknięte? Nawet ja potrafię otworzyć okno nożem, a to morderca na pewno miałby pod ręką. Co dalej, czemu nóż w kuchni był ząbkowany? Taka rzecz, że żaden nóż nie jest ząbkowany, bo to bezużyteczne, znaczy żaden użyteczny nóż. Cały ten szmelc, który jest taki fajny i taki groźny, do niczego się nie nadaje. Dalej, wiemy już, że Karol zadawał sobie sam rany, które myślał, że zadał mu morderca, co już samo w sobie jest strasznie słabym motywem, bo widzisz, ludzie ze schizofrenią naprawdę mają drugą osobowość, ale nie ma przypadków, by im się wydawało, że walczą z nią. Często są nawet świadomi, że ją mają, ale nie mogą nic z tym zrobić. Jeśli byłby pod kontrolą rzeźnika, to nie miałby po co się dźgać, wydawałoby mu się, że jest rzeźnikiem i nie musiałby z nikim walczyć. Dalej, jak John podrzucił klucz nogami? Zakładam, że był w butach i siedział na ziemi. Spróbuj usiąść na ziemi i rzucić coś stopami w butach. Założę się, że nie rzucisz tego na więcej niż kilka milimetrów do góry, a on liczył, że dorzuci do rąk? Dalej, jeśli morderca nie wierzył, że John się uwolni, czemu go po prostu nie zabił? To właśnie robił, nie? Dawał szansę, jak spaliłeś, to zabijał. A tutaj nagle postępuje inaczej. Dalej rozumiem, że to może John był mordercą, ale teraz jedna kwestia, na jakiej podstawie on wypuszcza Karola? Przecież nie jest sędzią. Nawet jeśli chłopak ma schizofrenię, to pójdzie siedzieć w przytulnym domku bez klamek. Tak więc, za całą logikę -5, bo nie widzę tu dobrych stron.

3. Zbieżność z tematem- według mnie wątpliwa, to nie jest ot kropla kłamstwa, to całkiem sporo fałszu i nie wyskakuj mi tu z tym swoim wiadrem we wrzechświecie, bo to tylko usprawiedliwianie głupot. Ale okej, masz jakieś kłamstwo wobec większej całości, 2 mogę dać.

4. Kontekstowe ocenianie gatunku- widzisz, nie znam się na slasherach, ale ten jest słaby. Dosłownie w momencie, kiedy Karol dostał maskę byłem już znudzony, a na koniec się to nie zmieniło. Dosłownie już wtedy znałem zakończenie. Historia Rzeźnika, typowa obozówka, jak chciałeś, żeby było wiarygodnie, to trzeba było się postarać, dalej cała ta fabuła jakoś tak zbita z desek, ale komuś gwoździ zabrakło, to na Vikol dał. Nic się tu nie dzieje, wszystko jest tak sztuczne i przewidywalne, że ciężko się w to wciągnąć. Ktoś cię pochwalił za zainteresowanie czytelnika, ja cię zjadę za zanudzenie mnie.

5. Estetyka tekstu- tutaj pociągnę ci za przecinki i te zdania, mimo że to nie ta kategoria, bo się na to boleśnie patrzy. Okej, ogółem, nie ma tragedii, ale 3 nie dostaniesz, max 2, i to z takim porządnym minusem. Takie bardziej 1+.

6. Spójnośc fabularna- tutaj wiele rzeczy kulało przez logikę i nudę, naprawdę nie ma w tej fabule nic co będę jutro pamiętał. Dla przykładu, raz już to czytałem, a musiałem jeszcze raz, bo zapomniałem o istnieniu tego czegoś. Tak więc… -3.

7. Zgodność z zasadami, cóż, jest 1.

8. Temat dodatkowy, ja go nie widzę. 0

Ausek- Jaki ten świat mały

1. Zapis- naprawdę nic nie znalazłem, ale mogłem nie patrzeć za dobrze. Wydaje mi się jednak, że nic nie znalazłem. 10

2. Logika- to chyba pierwsza logika, gdzie nie postawię minusów. Naprawdę dużo rzeczy jest przemyślane, widać psychikę bohaterów, widać kłamstwo, argumenty, jakie stosują bohaterowie są adekwatne do sytuacji(mówię o rodzicach i ich podejściu z opinią), naprawdę mogę bez problemu postawić 3, nie mam co tu omawiać, po prostu jest to przemyślane, ale nie zaskakuje.

3. Zbieżność z tematem- tu mam taki problem trochę jak u Karo, tutaj co prawda kłamstwo jest w miarę jedno, ale jakoś na tyle poważne, że nie wiem, czy można je nazwać kroplą. Mimo to, stawiam dwa, bo jednak jest to bardziej widoczne. 2

4. Gatunek- tu znów mało się wypowiem, bo nie znam się na obyczajach, ale jesteś w nich dobra. Naprawdę poczułem się smutny, a mnie ciężko ruszyć. Historia co prawda jest dość popularna w obyczajówkach, ale jednak życie nie jest tak różnorodne jak się czasem wydaje.

5. Estetyka- czyste 3. Tutaj nie mam nic do powiedzenia, zastosowałaś się do ostatniej prośby o zaznaczenie przeskoku czasowego, więc jestem uradowany.

6. Spójność fabularna- tutaj błyszczysz, fabuła jest świetna, logiczna, przemyślana, emocjonalna. Taka jak powinna być. Trochę spodziewałem się zakończenia w momencie, gdy przedstawiłaś postać narzeczonego, ale chyba nie jestem jedyny. Naprawdę chciałbym dać 5, ale musze odciąć jeden punkcik za ten „zbieg okoliczności”. Co prawda wiem, że takie było założenie, ale jakoś ciężko mi to widzieć w życiu.

7. Zasady, są 1.

8. Temat dodatkowy- sprawia mi problemy, ale nie widzę go, więc zostawiam 0. Mam wrażenie, że i tak mówiłaś, że go nie ma.

Little girl- Trująca księżniczka

1. Popełniasz podstawowy błąd zapisu dialogów i to tak uparcie, że muszę za to odjąć przynajmniej 2, choć sam kiedyś robiłem to samo, do tego dochodzi kilka przecinków, dziwnie formowane zdania, naprawę moi koledzy już dali ci większość przykładów. Ode mnie masz punktów 4, bo jakoś po prostu, nawet jeśli tych błędów nie ma milionów, to źle się na to patrzy, jakoś tak boleśnie.

2. Spójność logiczna – ciąg niby jest w miarę logiczny, ale naprawdę nie ma tam nic wielkiego, postacie zachowują się jakoś na tyle sztucznie, że często im zarzucić brak logiki, są mechaniczne, trochę jak roboty. Trochę nie rozumiem zachowań Ann, facet ją zgwałcił, ok, chce się zemścić i tak dalej, ale czemu nadal zachowuje się przy tym, jakby wciąż chciała by wszedł jej między nogi? Nadal widać w niej jakieś dziwne uczucie, które jest nielogiczne, za co muszę odjąć 1. Wynik ogólny -1

3. Zbieżność z tematem- naprawdę ciężko mi tu było go ruszyć, niby były kłamstwa, niby była prawda, ale jakoś całość tej fabuły była tak szara i bezpłodna, że nie chciało mi się tego szukać, nie widziałem sensu dla tego ani wątku. Przykro mi, ale masz za to 1.

4. Gatunek- naprawdę nie wiem, jak go opisać, ni to fantasy, ni medieval fiction, a tu dałaś jako różne. Jeśli to fantasy, czemu powołują się na chrześcijańskie powiedzenia? Jeśli medieval fiction, to trujące księżniczki nie mają prawda istnieć. Naprawdę, nie jestem poruszony, ani nic. Po prostu nie wiem co o tym myśleć.

5. Estetyka- ode mnie 2, strasznie mnie bolało patrzenie na ten tekst, ale to głównie wina błędów, a nie podziału, więc dużo nie odejmuję.

6. Spójnośc fabularna- no tutaj jest gorzej, część rzeczy była przyklejona, Frank był doklejony, żadna postać nie napędzała fabuły, nikt właściwie nie miał tam znaczenia. Miałem tam bardzo wielki syndrom typu „ I co?” Naprawdę mało mnie obchodziła ta fabuła, nie była spójna, córka zabiła matkę bo tak, matka kochała, ale truła, bo ojciec którego nie ma chciał podbić kraj, którego nie ma. Wszystko poza kadrem, bez celu, jakoś tak na siłę. Frank też niby wie o śmierci rodziców bohaterki, ale to tak wielki i wygodny zbieg okoliczności, że ciężko go przeboleć. Samobójstwo Ann też było lekko znikąd. Nie wiem, może to moje odczucie, ale jak dla mnie, spójnośc na -3

7. Zasady, są więc 1

8. Tematu dodatkowego nie widzę, więc 0

Neurotyk- Rękopis w ogniu

1. Zapis- jest naprawdę okej, tu i tam parę przecinków, niektóre zdania koślawa, inni na pewno dali przykłady. Dla mnie 8

2. Logika- muszę przyznać, że mnie zainteresowałeś. Praca według mnie była bardzo logiczna, wszystko było ciągiem, wszędzie były jakieś małe haczyki łączące wątki. Oczywiście, nie była to logika na pełne 5, ale mogę bez skrupułów dać 3. Ja przynajmniej poważnych błędów nie widzę.

3. Spójnośc z tematem- aż do końca nie miałem pewności, jakoś tak nie widziałem kłamstwa, ale pod koniec wszystko się ładnie rozjaśniało, zaczynało się zmieniać. Nie wiem jak to z kroplą i kielichem, ale podobało mi się. 4

4. Gatunek- nie wiem jak to się nazywało, ale utopia jak najbardziej mi pasuje. Mam tylko jedną uwagę, czy wy musicie ciągle wykorzystywać swoje nicki? To brzmi aż durnie, Natalia, Julian i Nazaret. A do tego Neurotyk. Do gatunku to nie pasuje wg mnie. Tak to zostawmy.

5. Estetyka-3, nie mam co tu mówić

6. Spójność fabularna, podobnie jak w logice, nie mam się do czego przyczepić, tu właściwie jest nawet lepiej. Myślę, że mogę postawić 5, bo nie widzę zgubień wątku, jest trochę zabawy ze zrozumieniem, coś trzeba pomyśleć. Nieźle, naprawdę.

7. Zasady są, 1

8. Temat dodatkowy, chyba nu. 0

Alfonsyna- Wystarczy wiedzieć gdzie szukać

Notka jurora: Naprawdę liczyłem na ciebie Alf, mam nadzieję, że się nie rozczaruję.

1. Zapis- naprawdę nie zwróciłem większej uwagi na nic, może gdzieś kilka przecinków ci umknęło, 9

2. Logika- musze przyznać, że to może być rekordowa praca, naprawdę nie ma tutaj częśći nielogicznej, wszystko jest na swoim miejscu, w momencie gdy powinno, postacie zachowują się adekwatnie do czasu i gatunku, podobało mi się. Nie mogę powiedzieć, by mnie zaskoczyło, ale na Opowi, jest to rekordowa ilość myśli włożonej w opowiadanie. Zwłaszcza w ostatnim czasie. 5

3. Spójność z tematem- wydaje mi się, że trochę się nim pobawiłaś i tak jak u innych ciężko było go znaleźć tak u ciebie widziałem go kilka razy, tu kłamstwo, tam kłamstwo, każde w innym kielichu. Fantastyczne jak dla mnie. 5

4. Gatunek- tutaj, mogę coś powiedzieć, choć naprawdę nie mam wiele uwag, że jedyne co mnie jakoś tak tutaj ukuło, to dość wiedźmiński feel do opowiadania, ale nie winię, Wiedźmin jest świetnym fantasy, wszystko jest w porządku.

5. Estetyka-3, tekst jest po prostu bardzo ładny.

6. Spójność fabularna- tutaj maxa nie będzie, będzie 4, ale tylko za zakończenie. W momencie, gdy powiedział, że zabił Varama sztyletem Odkrywcy, wiedziałem już, że kłamał. Jakoś tak, może za długo w tym siedzę po prostu, ale jak zaskakiwałaś mnie rozwojem bohaterów, tak tu się troszkę zawiodłem. Gdyby Caleb faktycznie otruł Dagana, jakoś byłbym bardziej zainteresowany samym końcem, tak, trochę wypadłem z szoku. Ale może to dlatego, że niekoniecznie chciałaś zrobić z tego serię. Nie wiem. Tak czy inaczej dobra robota.

7. Zasady, oczywiście, 1

8. Temat, sama mówisz, że nie ma, zaufam na słowo

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (129)

  • Moni 15.03.2016
    *Klaska po przeczytaniu oceny Neuro*. Brawo, w końcu ktoś mówi to na głos. Mnie też to korzystanie z nicków wkurza. C: Pinć.
  • Neurotyk 15.03.2016
    MONI 'Oceny Neuro?' "Rękopis.." dostał od MrR 24 na 30 pkt. – sama napisz na tyle opowiadanie, to pogadamy – uczyć się w gimnazjum! A nie komentować dorosłych. Jeżeli napiszesz okpo i dostaniesz średnią od Trybunału 22-26 pkt to wtedy uderzaj z krytyką. Na razie jesteś liściem na wietrze, który może spaść w gówno, a to gówno mogę ja rozdeptać. Czego nie rzecze sobie ani Tobie.
  • Neurotyk 15.03.2016
    Neurotyk *MrJ
  • Moni 15.03.2016
    Ale się obraził. C:
  • MrJ 15.03.2016
    Neurotyk nie ciesz się tak. Żeby nie profesjonalizm, to ściąłbym za to porządnie
  • Moni 15.03.2016
    Poza tym napisałam, że po ocenie, nie po jakimś tam zdaniu. XD Oj Ty to zawsze robisz z siebie debila, kiedy na mnie wjeżdżasz.
  • Neurotyk 15.03.2016
    Moni bura suka
  • Neurotyk 15.03.2016
    MrJ żebym ja Ciebie nie ściął
  • Nazareth 15.03.2016
    Neurotyk spokojie wiesz z kim rozmawiasz... Nie wytłumaczysz, nie udowodnisz, niczego nie zmienisz. Wrzuć na luz.
  • Neurotyk 15.03.2016
    Nazareth jak ktoś mnie chce "ściąć" to nóż mi się otwiera
  • Nazareth 15.03.2016
    Neurotyk pojmuję. Ale o jakim ścięciu może tu być mowa? Żadnym. Puste groźby zasługują jedynie na pusty śmiech
  • MrJ 15.03.2016
    Nazareth ściął punkty łosie. Nie Neurotyka. Niech se żyje, mnie to obchodzi tyle co żółty śnieg
  • Neurotyk 15.03.2016
    Moni Na opowi są dziewczyny 13, 14 lat, a i 12, piszą średnie wierszyki, ale są inteligentniejsze od ciebie
  • Moni 15.03.2016
    Ech... I weź tu wyraź swoją opinię. C: A na J nie wjedzie. C:
  • MrJ 15.03.2016
    Moni bo ja mam prestiż. Wcale nie.
  • Neurotyk 15.03.2016
    Moni DEBILNE klaskanie to opinia MAŁPY w ZOO
  • Moni 15.03.2016
    Czyli kiedy chcę kogoś pochwalić, bo mówi mądrze, mam go nie chwalić? Ciekawa opinia, ale jak dla mnie po prostu poczułeś się dotknięty tym, że ktoś zwrócił na to uwagę. C:
  • Neurotyk 15.03.2016
    Moni nie lubię małp cyrkowych
  • Nazareth 15.03.2016
    MrJ akurat to czy ktoś ma prestiż powinni oceniać ludzie dookoła niego a nie dana osoba. Ja też sobie mogę powiedzieć, że mam na przykład charyzmę. Uważasz, że mi jej od tego przybędzie?
  • Akwus 15.03.2016
    Ma :)
  • Moni 15.03.2016
    Neurotyku, może kiedyś to by mnie ruszyło, ale kiedy ktoś zaczyna znajomość obrażając mnie bez dobrego powodu, to nie ma szans mnie zranić. Poza tym widać, że się zgrywasz. :3
  • MrJ 15.03.2016
    Nazareth ja nie mówię tego z własnej inicjatywy. Skoro chcieli mnie w Trybunale, to chyba oznaka poziomu, nie uważasz?
  • Moni 15.03.2016
    *Przytakuje*. Mądrze prawi, ponownie. Używanie nicków z Opowi raz po raz jest wkurwiające, zwłaszcza że mieszasz style. Neurotyk jako prezydent, po prostu piękna oznaka skromności i dojrzałości, a i na pewno nie razi po oczach po Nataliach i innych "normalnych" imionach. Przyjmij na klatę to, że to był słaby pomysł i już się nie miotaj.
  • Nazareth 15.03.2016
    MrJ Cóż, być może. Nie mam żadnej wiedzy na temat tego jak wyłania się członków trybunału ani kto to robi. Więc nie mam pojęcia czy twoje stanowisko nie jest równie samozwańcze jak prestiż. Ale skoro ujmuje się za tobą Akwus to mu zaufam i ten temat pożucę.
  • Neurotyk 15.03.2016
    Moni małpa powinna siedzieć na drzewie, nie prawda?
  • Moni 15.03.2016
    Dalej mnie nie ruszasz. C: Włóż w to nieco serca.
  • Neurotyk 15.03.2016
    Akwus, skoro profesjonalista pisze do mnie:' "To brzmi aż durnie, Natalia, Julian i Nazaret. A do tego Neurotyk. Jaki prezydent podpisałby się Neurotyk? Cy wy naprawdę musicie popełniać takie społeczne fellatio licząc na poklask?, po czym twierdzi, ze to się nie wlicza w ocenę, to po co huk pisze to tak niezgrabnie i nie kulturalnie? Jest to PSEUDO profesjonalizm.
  • Moni 15.03.2016
    Ojeju, faktycznie, w końcu to poważna recenzja wiekopomnego dzieła wydawanego na całym świecie jako przykład perfekcji, a nie recenzja, mająca być (Tak wiem, że dopiero wczoraj mi to uświadomiono) subiektywna. Co to oznacza? Że może napisać "To mi przeszkadzało, mimo że nie jest błędem". Słowem, MrJ ma całą rację po swojej stronie. Co się tyczy kolokwializmów, a co z nimi nie tak? Nie widziałam, by były gdziekolwiek zabronione.
  • MrJ 15.03.2016
    Neurotyk widzisz, to jedna z kwestii czemu jestem w Trybunale. Fakt, używam wulgaryzmów, używam kolokwializmu, czasem robię wycieczki, ale kwestia jest taka, że za to mnie chcą. Bo się nie pierdolę w tańcu.
  • Moni 15.03.2016
    Poza tym nawet Sakal mający opinię gówniarza i siewcy zamętu zareagował mądrze. Podjął grę, a gdy J w jego opinii przegiął, nie zaatakował go, a po prostu zaznaczył, że na to się nie godzi.
    Nisko żeś upadł, skoro nawet on Cię przebija pod tym względem.
  • Neurotyk 15.03.2016
    MrJ mamy zatem inne patrzenie na profesjonalną krytykę, profesjonalna była Ślepca, Ronji, Efiry etc, Twoja była na poły profesjonalna z chamską wrzutką – co jest dyskwalifikujące w mich oczach
  • Moni 15.03.2016
    Zrozumiałabym Ciebie, gdyby faktycznie było o co się wściekać. Ani nie było czego wygrać, ani nie jest to poważny konkurs, ani nawet poważna strona. Więc naprawdę oczekiwałeś super poważnej recenzji i to mając przykład z poprzedniej Bitwy na temat tego, jak komentuje J?
  • Moni 15.03.2016
    Zresztą taka krytyka jest lepsza. Bo skoro Cię poruszyła, to ją zapamiętasz. C:
  • Neurotyk 15.03.2016
    Moni ok, dzięki, Moni, wybacz, nie chce z Toba się kłócić, bo bardziej chodzi mi o inna sprawę. Wybaczysz?
  • Moni 15.03.2016
    A który to już będzie raz? :p
  • Neurotyk 15.03.2016
    Moni 10 :)
  • Moni 15.03.2016
    Jezus mówił, by wybaczać siedemdziesiąt siedem razy. Więc nawet gdyby mówił dosłownie, to masz jeszcze limit. :P
  • Neurotyk 15.03.2016
    Moni okej, tylko tez jesteś z winą, bo klaskałaś jak małpa ;p
  • Moni 15.03.2016
    Bo miał jaja, jak wy to tam mówicie, i wyraził na głos kłótnio-twórczą opinię.
  • ausek 15.03.2016
    Dziękuję za rzetelną opinię. Już skopiowana i zapisana ze wszystkimi innymi recenzjami sędziów. :)
  • alfonsyna 15.03.2016
    Czy ktoś mi tu za wysoko poprzeczki nie postawił czasem? ;) Jakoś tak spodziewałam się, że jednak wyłapiesz coś nielogicznego i oberwę za to, a tu nic, co mnie ogromnie cieszy. :D
    Przyznam się szczerze, że zakończenie miało być inne, bardziej niejednoznaczne, ale potem to jednak zmieniłam - czy to dobrze, czy źle, nie jestem w stanie teraz rozstrzygnąć. Dziękuję w każdym razie za wszystkie uwagi, przydadzą się na przyszłość. :)
  • MrJ 15.03.2016
    Cóż, nie mogłem nic znaleźć. Zawsze możemy to zrzucić na karb zmęczonego mózgu.
  • alfonsyna 15.03.2016
    MrJ, jakby nie było, absolutnie mi to nie przeszkadza, na dobre opinie się nie narzeka, więc nie zamierzam tego robić. :)
  • Neurotyk 15.03.2016
    MrJ: "To brzmi aż durnie, Natalia, Julian i Nazaret. A do tego Neurotyk. Jaki prezydent podpisałby się Neurotyk? Cy wy naprawdę musicie popełniać takie społeczne fellatio licząc na poklask? Nie podoba mi się to jak cholera, ale nie jest to błędem, więc już się od tego odczepię" – DZIĘKUJĘ że nie wziąłeś tego do oceny, aczkolwiek – wypraszam sobie insynuacje, że tymi imionami lizałem dupę
    komuś.

    Nazaret – idealnie pasuje mi do wizji świata apokaliptycznego; symbol nowej ery;
    Julian – symbol starego porządku, stąd imię pochodzenia starożytnego
    Natalia – symbol nowoczesności, wszak Natalia jest imieniem wysublimowanym – Natalie – imię niby delikatne, ale w kontekście totalitarnego państwa jakże dużo mówiące o pozorach tego przyjaznego, a gruncie rzeczy, przerażającego państwa.
  • Neurotyk 15.03.2016
    Neurotyk. Jaki prezydent podpisałby się Neurotyk? – prezydent państwa przyszłości baranie
  • MrJ 15.03.2016
    Możliwe. Ale mi się nie podoba. Ja nie mówię, że liżesz komuś dupę. I wypraszam sobie barana. Ja po prostu widzę w tym atencję. Nie mówię, że to grzech. Ale mnie wnerwia
  • Nazareth 15.03.2016
    MrJ Faktycznie nie dupy się tyczyło lizanie tylko innych części ciała. W sumie nie wiem co gorsze, ale niech będzie...
  • Neurotyk 15.03.2016
    MrJ baranie to określenie baranka, ja nie raz nim jestem też, także przepraszam jak coś, ale podtrzymuje zdanie o imionach
  • MrJ 15.03.2016
    Nazareth widzę, że łapiesz mój sarkazm.
  • Nazareth 15.03.2016
    MrJ nie wiem czy łapię i mam wątpliwości czy to sarkazm. Wypowiem się jednak, bo czemu nie? Mówisz o byciu profesjonalnym, nie rób sobie więc osobistych wycieczek("społeczne fellatio"), szczególnie jeżeli nie uznajesz za błąd rzeczy, która sprowokowała cię do urzycia takiego sformułowania. Następnie w tym samy zdaniu, w którym mówisz o swoim profesjonaliźmie rzucasz groźbę okraszoną kolokwializmem. Sarkazm? Nie, są na to inne słowa...
  • Neurotyk 15.03.2016
    Nazareth Zgadzam się nt. profesjonalizmu
  • Moni 15.03.2016
    Według mnie macie po prostu problem z zaakceptowaniem tego, że to się jednak ludziom nie podoba.
  • Nazareth 15.03.2016
    Moni znowuczepiłaś się jednej rzeczy i umknął ci temat całej dyskusji.
  • elenawest 15.03.2016
    Nazareth kolejna burza z udziałem moni? Mam lecieć po popcorn? :-)
  • Moni 15.03.2016
    Jest takie, że J nie jest według was profesjonalnym sędzią oraz jest hipokrytą, ale po mojemu macie z nim problem i tyle.
  • Nazareth 15.03.2016
    elenawest Gdzie ten Okropny? :D
  • elenawest 15.03.2016
    Nazareth brakuje mi go :-/ popcornu nie przyniósł...
  • Okropny 15.03.2016
    co jest, kurwa, żyć beze mnie nie umiecie?
  • O-Ren Ishii 15.03.2016
    Okropny, chyba bez popcornu :D
  • elenawest 15.03.2016
    Okropny bez Cię również :-)
  • Nazareth 15.03.2016
    Okropny Bez ciebie umiemy, ale nie bez popcornu.
  • elenawest 15.03.2016
    Nazareth!!! No i wszystko popsułeś! A ja chciałam się przymilić, by dobrowolnie oddał ten popcorn :'(
  • O-Ren Ishii 15.03.2016
    elenawest, Okropny popcorn i tak da.
    A jak nie da to sama bierz xD
  • elenawest 15.03.2016
    O-Ren Ishii wolałabym mu się już nie narażać :-P
  • O-Ren Ishii 15.03.2016
    Jak burze to tylko pod ocenami J'a. XD
    Czemu mnie to nie dziwi?
  • O-Ren Ishii 15.03.2016
    A, wiem! Ale nie powiem :3
  • Neurotyk 15.03.2016
    Dla jasności: JESTEM UKONTENTOWANY PUNKTACJĄ MRJ, lecz forma zwrócenia uwagi na imiona była NIE PROFESJONALNA
  • Nazareth 15.03.2016
    Oto jest kwintesencja całego problemu. Zaproponuję rozwiązanie. MrJ czy możesz przyznać, że ta uwaga nie była konieczna i ją usunąć. A wtedy Neuro, będzie to mógł uznać za gentelmeńskie posuięcie z twojej strony i w rewanżu zapomnieć o całej sprawie. Co chłopcy? Podacie sobie ręce?
  • Neurotyk 15.03.2016
    Nazareth ja zgadzam się
  • Neurotyk 15.03.2016
    Nazareth ja zgadzam się
  • Neurotyk 15.03.2016
    Neurotyk prosze o usunięcię wybiegów NIE NA TEMAT w recenzji
  • ausek 15.03.2016
    Nazareth sprawa używania ników z opowi była już poruszana w poprzedniej bitwie i tak też mi się to nie podoba
  • Nazareth 15.03.2016
    ausek ale jest to twoja osobista opinia. Oczywiście masz do niej prawo jednak nie uważam aby była częścią oceny. Co zresztą przyznał sam sędzia. To wszystko.
  • Moni 15.03.2016
    Ponownie, to recenzja, a więc mogą, a nawet powinny, się tam znaleźć odczucia. A to, że MrJ umie je oddzielić od faktycznych błędów, jedynie dowodzi, że powinien być w Trybunale.
  • MrJ 15.03.2016
    Neurotyk zgadzam się, mogę to usunąć. Co nie zmiena mojej opinii, że nie jest to akceptowalne
  • Nazareth 15.03.2016
    Moni nie mówię do ciebie, nie rozmawiam z tobą. Nie zależy mi na twojej opinii. Bardziej "subiektywnie" nie umiem ci powiedzieć żebyś się nie wcinała.
  • ausek 15.03.2016
    Nazareth wierz mi nie tylko moja, ale nikt więcej nie chce się narażać na kolejne 1
  • Neurotyk 15.03.2016
    MrJ ok, masz prawo mieć taką opinię, a ja mam prawo nie chcieć jej czytac posród profesjonalnych punktów, jakie mi dałeś ZGODA
  • Nazareth 15.03.2016
    ausek rozumiem to. Mimo że w mojej opinii to naprawdę nie ma znaczenia jak nazywa się postać. Uwarzam jednak że sprawę można załatwić w inny sposób niż docinkami pod opinią która w swej naturze powinna być profesjonalna. Nie chodzi tu tyle o treść wypowiedzi co jej formę.
  • Nazareth 15.03.2016
    MrJ Neurotyk. Bardzo ładnie się dogadaliście. Gratuluje panowie!
  • Neurotyk 15.03.2016
    K O N I E C
  • Neurotyk 15.03.2016
    Moni ucisz się JEST KONIEC
  • Moni 15.03.2016
    Emm... nic po Twoim końcu nie mówiłam?
  • Neurotyk 15.03.2016
    Moni mowiłem na zapas, bo Cię znam
  • Neurotyk 15.03.2016
    Przeczytałem MrJ SZTAMA :)
  • Podziękuję. Nie potrzebuje sztam, mi się nie chce wojować o głupi komentarz.
  • Miryoku 15.03.2016
    Wasza społeczność jest ciekawa. Narzekacie na śmieciowe tematy na forum, a sami zaśmiecacie komentarze tak, że się robi większy śmietnik niż przy wątkach zakładanych przez trolle albo dzieci.
  • Moni 15.03.2016
    Tu cały czas rozmawialiśmy na temat pracy, więc nie rozumiem zarzutu.
  • Miryoku 15.03.2016
    Moni Naprawdę uważasz, że teksty o popcornie czy jakieś pełne wulgaryzmów heheszki są rozmowami na temat? Nie mówię już o innych tekstach, pod którymi sobie flirtujecie czy rozmawiacie o duperelach. Nie żebym Wam zabraniała, po prostu ciekawe zjawisko.
  • Neurotyk 15.03.2016
    Moni zgadzam się z Moni, dyskusja była prawie że oxfordzka czy jak tam
  • Moni 15.03.2016
    Jesteś kobietą? O_o
  • Miryoku 15.03.2016
    Moni Tak.
  • Nazareth 15.03.2016
    Miryoku pocorn ma tu akurat więcej iż jedno znaczenie. To wewnętrzny żart, słowo klucz, hasło. Nazywaj jak chcesz. Co do innych argumentów, cóż... masz absolutną rację. Ale, że to już jest nie na temat to proponuję przenieść rozmowę do Pitolenia II gdzie jej miejsce.
  • Moni 15.03.2016
    No spoko. Forum to nie komy, tu nie zasypiemy nic ważnego.
  • Miryoku 15.03.2016
    Nazareth Wiem, co znaczy popcorn, w całym internecie zresztą znaczy to samo. Ale pisanie jednozdaniowych komentarzy o duperelach (właśnie tego typu, o popcornie) robi Wam z tego portalu naprawdę jeden wielki śmietnik. Albo jakieś komcie z lizaniem się po pupach stałych użytkowników i rzucaniem piątkami za samego nicka. Z drugiej strony chyba Wam to odpowiada, skoro tu siedzicie, mimo istnienia masy forów z faktyczną moderacją oraz możliwości założenia własnego forum.
  • MrJ 15.03.2016
    Miryoku miło mi cię powitać na Opowi. Przyzwyczaj się. Wdepnęłaś w bizonie gówno.
  • Miryoku 15.03.2016
    MrJ Dziękuję za powitanie, ale ja już doskonale widzę, jak tu jest, bo nie obserwuję tego śmietnika od wczoraj ;) No ale tak jak mówię, fascynujące zjawisko ;)
  • MrJ 15.03.2016
    Miryoku ja wiem, że już chwilę tu jesteś. Ale ja tu lubię robić za Gatekeepera, tylko że cię przeoczyłem i nie zdążyłem ostrzec
  • Vampircia 15.03.2016
    Ale jedno musisz przyznać, Mir. Brak moderacji ma swoje plusy. Przynajmniej coś się dzieje i jest śmiesznie. Moja strategia: masz ochotę pogadać na poziomie i poczytać coś wartościowego: idziesz na forum z moderacją. Masz ochotę na heheszki i odmóżdżenie: idziesz na opowi. Raz tak, raz tak i jest fajnie:>
  • Miryoku 15.03.2016
    Vampircia To prawda, tak śmiesznie to u nas nigdy nie będzie ;) No chyba że nas też zaczną ludzie trollować ;)
  • Vampircia 15.03.2016
    Tzn. żeby nie było, trafiają się tu wartościowe rzeczy, ale dużo czasu zajmuje dokopanie się do nich. A poza tym czytanie komci czasem sprawia większą frajdę niż czytanie tekstu właściwego:P
  • Neurotyk 15.03.2016
    Miryoku to po co tu siedzisz? Lubisz w śmietniku?
  • Miryoku 15.03.2016
    Neurotyk Tak jak powiedziałam, siedzę, bo mnie fascynuje Wasze zachowanie. To jak oglądanie dokumentalnych programów socjologicznych. No i jeszcze ten efekt odmóżdżenia, o którym wspomniała Vampircia.
  • Neurotyk 15.03.2016
    Miryoku pamiętaj, ze wchodząc tu tez jesteś elementem badan socjologicznych XD
  • Miryoku 15.03.2016
    Neurotyk Trudno, poświęcę się dla dobra nauki.
  • Neurotyk 15.03.2016
    Miryoku tak, tylko to o Tobie świadczy, ze szukasz wrażeń takich a nie innych...
  • Neurotyk 15.03.2016
    Neurotyk lubisz patrzeć na taki Big Brother więc masz inklinacje do tego typu rozrywki
  • Miryoku 15.03.2016
    Neurotyk Każdy się potrzebuje czasem odmóżdżyć.
  • Neurotyk 15.03.2016
    Miryoku dlatego tu jestem :)
  • Neurotyk 15.03.2016
    Miryoku dlatego tu jestem :)
  • Neurotyk 15.03.2016
    Neurotyk myszka neuro, pewnie znasz, czy nie?:)
  • Miryoku 15.03.2016
    Neurotyk Nie znam.
  • Neurotyk 15.03.2016
    Miryoku tylko chodziło mi o te zdublowanie komentarza z góry, mam niesprawną 'myszkę" – nie śmiej się :D Raz Szymon z Konopii nawet fraszkę napisał o tym :)
  • Miryoku 15.03.2016
    Neurotyk Poza tym mnie tu najbardziej dziwi ten kontrast między płakaniem na śmieciowe tematy zakładane przez trolli (nie do usunięcia, bo Admina nie ma, co po prostu miażdży system) a tworzeniem tego samego śmietnika i w komentarzach, i w tematach już założonych. Ale rozumiem, że u Was to działa na zasadzie: oldfagom wolno, ale nowym już nie.
  • Miryoku 15.03.2016
    Neurotyk Fraszka o niesprawnej myszce, dobre. Dasz linka? W sumie to mogłaby być bardzo dwuznaczna fraszka, coś jak "Moja przepiękna mufka" Kaczmarskiego.
  • Neurotyk 15.03.2016
    Miryoku wiesz, ma ją Filip z konopii, ktory już skasował konta, i założył drugie, gdzie nie ma już tego tekstu. Także zapytam go o ten tekst i Ci podeśle link :)
  • Neurotyk 15.03.2016
    Miryoku wiesz, ma ją Filip z konopii, ktory już skasował konta, i założył drugie, gdzie nie ma już tego tekstu. Także zapytam go o ten tekst i Ci podeśle link :)
  • Miryoku 15.03.2016
    Neurotyk Aaaa, to faktycznie słyszałam o nim. Trudno było nie słyszeć, skoro trolle zakładały o nim tematy.
  • Neurotyk 15.03.2016
    Miryoku to znaczy tak: ja założyłem kilka wartościowych watków, zorganizowałem Bitwę na wiersze (Literkowa...), teraz stanęła druga edyzja niestety, ale naprawimy :) Z rezygnacji założyłem jeden wątek "Pitolenie" na byle co, a że sam walę po wątkach z dupy, to dlatego, że mam dosyć też :/
  • Neurotyk 15.03.2016
    Neurotyk a pod tekstami komentarze? Tak rozmawiamy, spontanicznie, to miłe :)
  • Neurotyk 15.03.2016
    Neurotyk a pod tekstami komentarze? Tak rozmawiamy, spontanicznie, to miłe :)
  • Nazareth 15.03.2016
    Neurotyk W końcu jaki jest sens przebywa w jakiejś społeczności jeżeli nie można podjąć dialogu z jej członkami?
  • Miryoku 15.03.2016
    Neurotyk Dla Was miłe, ale dla osób, które wchodzą na tę stronę, to śmietnik ;) Od tego są zwykle odpowiednie tematy na forum dyskusyjnym, ewentualnie jakiś czat.
  • Neurotyk 15.03.2016
    Miryoku więc kolezanko (moge tak powiedziec?) – piszmy o czat, ale też nie rezygnujmy z komentowania po "swojemu" :)
  • Okropny 15.03.2016
    Rany
  • Neurotyk 15.03.2016
    Okropny wypowiedz się, skoro jesteś tu
  • Nazareth 15.03.2016
    Okropny Krysta
  • Okropny 15.03.2016
    Odpowiedź moja na forumie pojawi się za chwileczkę.
  • little girl 15.03.2016
    Dziękuję za ocenę bitwy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania