oddział 516 prolog

Rok 2073, Ziemia na skraju zniszczenia, ale zacznijmy od początku. W Roku 2022 dwudziestego czwartego lutego Wybuchła wojna na Ukrainie. Rosja miała w trzy tygodnie dotrzeć do Kijowa, Jednak dotarli tu w roku 2026 siedemnastego października, za pośrednictwem robotów-szpiegów do infiltracji model RADIM 1.1, kiedy taki robot dostał się, do bazy lub bunkra nie było szans na przeżycie, najpierw bezszelestnie przejmował, ciało nieuważnego żołnierza, a potem pobierał informacje, wisienką na torcie była infiltracja bazy. Z taką maszyną nawet pułk by sobie nie poradził. Dlatego Ukraina założyła armię profesjonalnych żołnierzy, którzy mieli je zabijać, nic to nie dało. W końcu Rosja zajęła całą Ukrainę. W roku 2030 Osiemnastego Grudnia USA wynalazło wspomagacze dla żołnierzy w postaci strzykawek, które ulepszały refleks, siłę, zwinność i spostrzegawczość żołnierze ci byli też wspomagani robotycznymi częściami. Kiedy w roku 2036 piętnastego sierpnia Rosja wysłała, swoje roboty prosto do USA, przez co całe NATO zaatakowało Rosję, Putin, by nie umrzeć śmiercią naturalną albo zabity przez zdrajców przeniósł się do maszyny i został gigantycznym systemem. W roku 2039 1 września, kiedy Rosja miała już upaść, powstał RADIM 2.0, RADIM 2.0 był jeszcze doskonalszy od poprzedników. RADIM 2.0 działał bardzo podobnie do wersji 1.1 z tą różnicą, że RADIM 2.0 zabijał, już najszybciej rozprzestrzeniając niewidoczny i bezwonny gaz, który zabijał w dokładnie 20 sekund i 19 milisekund, ale mógł też w tradycyjny sposób poprzedników. Na przełomie 2040-2070 RADIM 2.0 Zajął też Azję (zostawili Chiny, ale stały się marionetką) w roku 2035 piątego maja, Afrykę i UK (seria!) w 2050 roku piętnastego czerwca, powstał RADIM 2.1, RADIM 2.1, szybko zajął Australię (dwa lata) na koniec Europa została zbombardowana, bo w 2060 zbombardowała Rosję atomówkami. w 2073 pozostały tylko Chiny-marionetka Rosji (prezydent: Xi Bohai) I Rosja teraz: odrodzone ZSRR (prezydent: Sasha Abramow). Jest też Amerykańska rebelia o nazwie armia wyzwolenia USA. Armii Wyzwolenia USA udało się wykraść technologię USA i ukryć w bunkrach.

Następne częściOddział 516

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • pozmieniam trochę bo baboli tysiąc
  • No przydało by się. Spróbuj wincyj kropek używać ? Poszerz trochę tekst bo przeleciałeś, jak pasażer bez zapiętych pasów, po spotkaniu ze ścianą ? mi pomaga strona interpunkcja.pl nie jest idealna, ale dużo błędów wyłapuje. Przy pisaniu tekstu na żywo wiele rzeczy umyka, i tu się przydaje w/w strona.
  • Aleks99 rok temu
    Pomysł jest, ale wykonanie szwankuje. Czasami zdania są zapisane niezbyt poprawnie, tu i ówdzie należałoby zamienić przecinek na kropkę, a i sam styl jest jak dla mnie zbyt sprawozdawczy i suchy. Brakuje mu kolorytu. Ogólnie na twoim miejscu przemyślałbym jeszcze raz cały zamysł i zapisał to inaczej, bardziej w stylu opowiadania. Taką ilość informacji można wpakować na przykład w dialogi bohaterów, dwóch wojskowych, szpiegów lubi na przykład polityków. Nie oceniam, ale życzę powodzenia :)
  • Bettina rok temu
    Aleks, ja nie jestem programistą, ale koloryt to czynnik zachowań.
  • masz rację, dzięki za opinię
  • Fajne, to dopiero prolog, trudno coś powiedzieć. Podoba mi się ta dokładność zabijania ?
    LOVE ♥️
  • Narrator rok temu
    Rosja produkująca roboty… znakomity dowcip. ?

    Kraj, który nie potrafi wyprodukować porządnego samochodu ani komputera, który utracił wszystkie czołgi o jakiejkolwiek zdolności bojowej w niecały rok wojny o ograniczonym zasięgu, kraj gdzie ludzi z talentem się tępi zanim cokolwiek stworzą, a nowoczesne technologie są kupowane bądź wykradane za granicą, ten kraj miałby zawładnąć światem?

    Jedyne co imperium rosyjskie potrafi, to wytapiać stal na drut kolczasty, którym może się odgrodzić od reszty świata, bo na nic innego już nie wystarczy.

    Czysta fantazja, nie zasadzona nawet paznokciem w rzeczywistości. Równie dobrze można pisać o ludkach na obcych planetach, o których nic nie wiemy. Owszem, pisałem podobne historyjki, ale w podstawówce. Niezły trening wyobraźni. ?
  • dzięki za opinię, nie chodzi o logikę tylko o to żeby historia była ciekawa. Przecież na tym polega SF
  • Narrator rok temu
    fanatyk Philipa K. Dicka123

    Opowiadania science-fiction są napisane logicznie.

    Bez logiki nie można byłoby się w ogóle porozumiewać, formułować myśli, tym bardziej ich zapisywać. Przecież używasz w swoim tekście porównań, zaprzeczeń, podsumowań, a to są elementy logiki.

    Miałeś chyba na myśli nie logikę, lecz fakty, a w tym opowiadaniu znane fakty są przeinaczone w raczej mało ciekawy, kronikarski sposób, bez dbałości o detale. Czarne jest białe, suche jest mokre, mężczyźni rodzą pępkiem i tak dalej — trzymaj się pan powietrza. ?‍?

    Na przykład chciałbym poznać szczegóły jak RADIM opanował Australię; jak się udało Rosji zneutralizować potencjał nuklearny przeciwnika, zanim RADIM w ogóle ruszył się z miejsca: ładunki ukryte na pustyni, na dnie oceanów, pod skorupą lodową dependencji Rossa. Nawet najbardziej wymyślna fantazja powinna zawierać odrobinę prawdopodobieństwa, gdyż inaczej kontakt z autorem się urywa. ?‍♂️

    Owszem jest to dobry temat na forum, ale jako opowiadanie, nie jestem przekonany. ?
  • Narrator KK
  • Bettina rok temu
    Rosja miała w trzy tygodnie dotrzeć do Kijowa,
    Rosja w trzy tygodnie miała zdobyć Kijów.

    Dlatego Ukraina założyła armię profesjonalnych żołnierzy którzy mieli je zabijać, nic to ni

    półautomatów- żołnierzy
  • Bettina rok temu
    Ogólnie jest ok.
  • Bettina rok temu
    Niech Pan pisze...
  • Bettina rok temu
    Stylu dziennikarskiego tu chyba do tej pory nie ma?
  • MKP rok temu
    Miałem pisać swój komentarz, ale podpisuję się wszystkimi kończynami pod tym co napisał Aleks99.

    Chaos przecinkowo-kroplowy i bardziej sprawozdanie niż opowiadanie.
  • Dzięki wam za opinię, dzięki wam opowiadanie dostanie kolorów.
  • OK, już jest interpunkcja, teraz zajmę się resztą

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania